EugeneH Опубліковано: 3 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 3 серпня 2012 Наведена нижче таблиця подає прередаточні числа для різних швидкостей МТВ з задньою касетою 11,13,15,18,21,24,28,32 та ведучими зірочками 42,32,22 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
torra72 Опубліковано: 3 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 3 серпня 2012 это в смысле для скорости 38 кмч третья звезда спереди, 8-я сзади? а там где в колонке "К" стоит ноль, то это какая такая звезда??? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 3 серпня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 3 серпня 2012 это в смысле для скорости 38 кмч третья звезда спереди, 8-я сзади? а там где в колонке "К" стоит ноль, то это какая такая звезда??? Перша колонка - позиція перемикачів, тобто 38 = 3-тя передня 8-ма задня, ну і 11 відповідно одиничка спереду і одиничка позаду Друга колонка - коефіціент передачі К 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
torra72 Опубліковано: 3 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 3 серпня 2012 как можно использовать этот коэффициент? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 4 серпня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2012 как можно использовать этот коэффициент? Чим більший коефіціент тим важче крутити і тим швидше їде. Тож можна вибрати оптимальну схему підвищення тяги, наприклад 38-37-36-35-26-25-24-23-14-13-12-11 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Varfolomey Опубліковано: 4 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2012 На практике никто этим не пользуется, это ж надо 2-мя манетками одновременно щелкать. Когда у меня был вел с планетаркой, там можно было переключаться по автомобильному принципу -трогаться с нижней передачи и постоянно дощелкивать +1 по мере разгона. А с классической схемой передняя звезда выбирается из условий трассы, например, в лесу поставил среднюю звезду, выехал на шоссе - перекинул на большую, а подстройка по ходу движения делается задним переключателем. В МТБ кассете диапазон передач слишком широк, например, меньшая ведущая звезда мало кем используется, но за счет этого большой шаг между соседними передачами. И возможна ситуация, когда одна передача слишком легкая, а следующая уже немного тяжела. Возможна установка на втулку шоссейной кассеты, там звезды отличаются, как правило, на один зуб, но меньше диапазон за счет урезки больших звезд, посему, передняя малая звезда будет использоваться чаще. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 4 серпня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 4 серпня 2012 На практике никто этим не пользуется, это ж надо 2-мя манетками одновременно щелкать. Я користуюсь, ніякої складності натиснути на дві манетки не помітив. і наприклад з 34 на 25 перекидається легше, особливо коли послабити зусилля не не має можливості Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз