Юрий, Н.Т. Опубліковано: 21 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 21 серпня 2012 Якщо можна опишіть детальніше процес утворення точки роси в утеплювачі. Вату ж в обов'язковому порядку відгороджують паробар'єром. Вата ж також паропроникна. Чому тоді перліт не обовязково відгороджувати? Уважаемый Тарас, процес образования точки росы подрбно обсуждался в нескольких темах на форуме. Опять таки, какая связь между паробарьером и точкой росы? Ограждать вату паробарьером - рекомендации производителей. Если не ошибаюсь, Кнауф приводит следующее: увлажение ваты на 5% приводит к ухудшению показателей теплоизоляции на 50%. Разве кто либо из производителей перлита рекомендует применять паробарьер при использовании перлита? По собственному опыту могу сказать следующее: задували перлит между ГК и паробарьером результат - рост температуры с 16 градусов до 22; задували перлит в воздушный зазор между кирпичными кладками, результат - повышение температуры в доме и высохшие стены /перед задувкой мокрые/. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 23 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2012 шановний Taras Lviv розкажіть нам що це за перліт в два рази дешевший Ви сказали що він мокрий Вам не страшно було засипати його в кришу до крокв? скільки часу він буде сохнути по вашому? чому він намок? наскільки я знаю він має бути в мішках і намокнути не може ніяк де саме цей виробляється Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
silver8848 Опубліковано: 23 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2012 Подпишусь на тему Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 23 серпня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 23 серпня 2012 шановний Taras Lviv розкажіть нам що це за перліт в два рази дешевший Ви сказали що він мокрий Вам не страшно було засипати його в кришу до крокв? скільки часу він буде сохнути по вашому? чому він намок? наскільки я знаю він має бути в мішках і намокнути не може ніяк де саме цей виробляється Ну мокрий - це не настільки мокрий, щоб з нього текла вода. Він просто стояв на вулиці і набрав вологості. Через те і був не форматом - і через це і був дешевшим. Хоча якщо знаєте - перліт гідрофобний матеріал. Він як легко вбирає вологу так легко і віддає. На жаль його вже немає (була обмежена партія). Можливо буде ще, зголошуйтесь в приват, якщо буде свисну (але на таке можна чекати і пів року поки буде). Скільки часу сохне - висох досить швидко. Я зробив так - як привіз то поставив в сухому приміщені і зразу відкрив декілька мішків. За декілька днів він практично був сухим. Тобто волога досить швидко випарувалась. Відповідно коли засипав в дах (я це робив в листопаді) то як я десь раніше писав на гідробарєрі виступила роса, що було досить дивно, гідробарєр повинен вологу на зовні випускати. Правда в мене хата була після штукатурення (сохла штукатурка, бо штукатурив теж в жовтні- листопаді, а хата не опалювалась на той момент), відповідно більше вологості було з мокрої штукатурки. Зараз він абсолютно сухий (залізав на горище). Іншим прикладом як перліт швидко сохне було те як я засипав його під теплу підлогу. Вологим його було легше засипати і трамбувати. Але за декілька днів він весь був вже сухим. Добавлено через 10 минут Уважаемый Тарас, процес образования точки росы подрбно обсуждался в нескольких темах на форуме. Опять таки, какая связь между паробарьером и точкой росы? Ограждать вату паробарьером - рекомендации производителей. Если не ошибаюсь, Кнауф приводит следующее: увлажение ваты на 5% приводит к ухудшению показателей теплоизоляции на 50%. Разве кто либо из производителей перлита рекомендует применять паробарьер при использовании перлита? По собственному опыту могу сказать следующее: задували перлит между ГК и паробарьером результат - рост температуры с 16 градусов до 22; задували перлит в воздушный зазор между кирпичными кладками, результат - повышение температуры в доме и высохшие стены /перед задувкой мокрые/. Ну відносно задувки в стіни- це взагалі особлива тема. Вважаю це ідеальним методом утеплення. Який потребує мінімум коштів при правильному проектуванні ще на початковій стадії (а не спочатку побудували а потім думають як утеплитися) Про точку роси пошукаю і почитаю. Відносно того що виробники не пропонують пароізолювати перліт - питання відносне, бо ніхто (окрім напевне мене) не наважився утеплити мансарду перлітом. Хоча утеплення горищ - це стандартний метод і використовують його досить часто. Чи потребуватиме перліт пароізоляції - можу попробувати на власній будові (на цю зиму пароізоляції давати ще не буду, а якщо і буду то тільки на малу частину - щоб перевірити що краще, будинок вже буде опалюватись). Які є методи визначення теплопровідності матеріалу? Можливо якось можна визначати вологість перліту, я б поміряв наприклад зараз, і потім зимою, а ще можна в санвузлі на 2-гому поверсі зробити штучну підвищену вологість і там теж поміряти. Підкажіть такі методи!!! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 27 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2012 Ну мокрий - це не настільки мокрий, щоб з нього текла вода. Він просто стояв на вулиці і набрав вологості. Через те і був не форматом - і через це і був дешевшим. він був в мішках? і що набрав вологості? як якого він був заводу Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 27 серпня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2012 він був в мішках? і що набрав вологості? як якого він був заводу В мішках, але мішки зав'язувались і були не герметичні. Деякий тривалий час зберігалися на вулиці. Тяжко визначити було виробника але в мене є здогади. Ну менше з тим, факт залишається фактом. Історія життя перліту мене менше цікавить. Основне що це перліт і він відмінно виконує свої функції. Вологість - це той показник який легко виправити висушивши перліт. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 27 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2012 Деякий тривалий час зберігалися на вулиці. Тяжко визначити було виробника але в мене є здогади. і скільки довго? кому як не вам знати всю правду про його походження розказуйте нам у вас є можливість зробити фото, трохи відгорнувши перліт, біля крокви ту частину яка була закрита перлітом я ж так розумію що одну зиму це все вже пережило Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Юрий, Н.Т. Опубліковано: 27 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2012 В мішках, але мішки зав'язувались і були не герметичні. Деякий тривалий час зберігалися на вулиці. Тяжко визначити було виробника але в мене є здогади. Ну менше з тим, факт залишається фактом. Історія життя перліту мене менше цікавить. Основне що це перліт і він відмінно виконує свої функції. Вологість - це той показник який легко виправити висушивши перліт. Уважаемый Тарас, скорее мешки были завязаны слишком герметично. А эффект "утренней росы" пока не отменен. Кстати, Вы хотели поизучать точку росы - в мешках с перлитом один из частных случаев. По этой причине производители и продают перлит в объемных единицах измерения, а не в весовых. И Вы правы - на теплоизоляционную эффективность перлита эти колебания влажности особо не влияют, главное не закрывать перлит паробарьером. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alex.hohol Опубліковано: 28 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2012 Прошу совета-можно ли перлит размешать в бетономешалке вместе с цементом и песком? Для того что-бы полученную смесь залить стяжкой по плитам (5сант.) и затем уложив трубы отопления по полу залить ещё 3 сантиметра и сверху плитка. У меня вопрос по сохранению тепла : если отключить отопление, то перекрытие-(плита+перлит) как долго держит тепло? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 28 серпня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2012 Прошу совета-можно ли перлит размешать в бетономешалке вместе с цементом и песком? Для того что-бы полученную смесь залить стяжкой по плитам (5сант.) и затем уложив трубы отопления по полу залить ещё 3 сантиметра и сверху плитка. У меня вопрос по сохранению тепла : если отключить отопление, то перекрытие-(плита+перлит) как долго держит тепло? Можна перліт розмішати з цементом і піском, а можна і просто без піску (теплоізоляція буде краща), або можна просто засипати без додавання цементу. Для того щоб тепло не тікало в низ від труб теплої підлоги. Вкласти труби і залляти - рекомендую більше ніж 3 см. Якщо не помиляюся то рекомендація це 4 см бетону над трубами. І відносно останнього питання. Перліт чи перлітова стяжка буде виступати тепло-ізолятором і не буде пускати тепло до перекриття. Тому воно не буде виступати акумулятором тепла. Акумулятором тепла буде виступати саме цементна стяжка в яку заливаються труби. І чим ця стяжка більша тим довше воно буде прогріватися і довше буде тримати тепло. Добавлено через 5 минут Уважаемый Тарас, скорее мешки были завязаны слишком герметично. А эффект "утренней росы" пока не отменен. Кстати, Вы хотели поизучать точку росы - в мешках с перлитом один из частных случаев. По этой причине производители и продают перлит в объемных единицах измерения, а не в весовых. И Вы правы - на теплоизоляционную эффективность перлита эти колебания влажности особо не влияют, главное не закрывать перлит паробарьером. Ну відносно мішків то я більше вірю що вони були не герметичні і стояли на вулиці під дощем. Стільки вологості від точки роси вони набрати точно не могли. Ну а відносно паробарєру то, в мене ще є курятник який на жаль тяжко було утеплити перлітом. Відповідно утеплив ватою. Я тоді його обібю паробарєром і трошки захоплю перліту для наукового експерименту. І цієї зими досліджу всі параметри як будинок відреагує на перепади температур. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
silver8848 Опубліковано: 28 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2012 Добрый день. Строю дом и хочу утеплить перлитом-засыпать в полость стены. Стены выгнали уже 1,5 м. Стена 250мм кирпич-130 мм перлит-120 мм кирпич. Перлит М100, фракция 0,16-2,5 мм. 1.Как лучше засыпать перлит чтоб усадка была минимальная, как утрамбовать и т.д? 2.Стоит оставить по верху стены отверстия чтоб потом, после усадки, досыпать еще? 3. Беспокоит что могу засыпать 1,5 м, пока буду строить дальше пойдут дожди, перлит намокнет, как быстро он высохнет в закрытой полости? Жду Ваших рекомендаций по утеплению Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 28 серпня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2012 Добрый день. Строю дом и хочу утеплить перлитом-засыпать в полость стены. Стены выгнали уже 1,5 м. Стена 250мм кирпич-130 мм перлит-120 мм кирпич. Перлит М100, фракция 0,16-2,5 мм. 1.Как лучше засыпать перлит чтоб усадка была минимальная, как утрамбовать и т.д? 2.Стоит оставить по верху стены отверстия чтоб потом, после усадки, досыпать еще? 3. Беспокоит что могу засыпать 1,5 м, пока буду строить дальше пойдут дожди, перлит намокнет, как быстро он высохнет в закрытой полости? Жду Ваших рекомендаций по утеплению 1. Засипають перліт простим методом з мішків прямо в щілину між зовнішньою і внутрішньою стіною. Усадка буде тільки якщо ви будете трамбувати. Хоча вважаю що трамбувати дуже не треба, тільки порухати довгою палкою щоб випустити можливі утворені пустоти (хоча при сухому перліті - ці пустоти практично не утворюються. Можуть утворюватися якщо перліт вологий або стіна мокра). 2. Так рекомнадую лишити отвори для дозасипки перлітом (під дахом). Як би ви його зараз не трамбували з часом перліт все одну дасть усадку. Особливо якщо будуть відбуватися вібрації будинку, а вони будуть відбуватися - ви ж тільки починаєте будівництво )) 3. Для цього потрібно після засипки на ніч і під час дощу обов'язково накривати щілину між зовнішньою і внутрішньою стіною поліетиленом. Якщо цілина буде накрита то перліт багато вологи не втягне. А якщо так сталося що заляло все таки перліт водою - то висохнути він висохне, як швидко - це питання відносне. Навіть найсухіший перліт має відносну вологість 1-2%. Тобто все залежить від погоди яка буде. При сонячній і теплій погоді. Думаю за тиждень висохне. А якщо не буде погоди цього року то обовязково висохне наступного )) через стіни, навіть якщо ви закриєте його повністю цеглою. Цегла теж паропроникна. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 28 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2012 дайте будь ласка відповді на мої питання Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alex.hohol Опубліковано: 28 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2012 Помогите если Вам не трудно... : Мне немого сложно посчитать сколько мешков нужно купить для стяжки пола.Пол площадью 230 метров квадратных и толщина засыпки 10 сантиметров то получается 23 метра кубических. Сколько мешков нужно? Я не знаю какие мешки(объём)? Имею ввиду реально : учитывая усадку, утряску ,уплотнение и прочие факторы влияющие на слой засыпки перлита. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 28 серпня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2012 і скільки довго? кому як не вам знати всю правду про його походження розказуйте нам у вас є можливість зробити фото, трохи відгорнувши перліт, біля крокви ту частину яка була закрита перлітом я ж так розумію що одну зиму це все вже пережило Ну я ж не є виробником перліту (поки що). Ми займаємося тільки дистрибуцією. До мене перліт вже прийшов вологим. Фотографії обов'язково зроблю завтра. дайте будь ласка відповді на мої питання Перепрошую що зразу не дав, просто не побачив попереднього коментаря. Тепер вже дав ;) Помогите если Вам не трудно... : Мне немого сложно посчитать сколько мешков нужно купить для стяжки пола.Пол площадью 230 метров квадратных и толщина засыпки 10 сантиметров то получается 23 метра кубических. Сколько мешков нужно? Я не знаю какие мешки(объём)? Имею ввиду реально : учитывая усадку, утряску ,уплотнение и прочие факторы влияющие на слой засыпки перлита. Тут ви мусите визначитись чи це буде стяжка чи засипка. Коротко дам характеристики одного і другого. Стяжка - це суміш перліту і цементу з додаванням води, можливо фібри. Коефіцієнт теплопровідності такої стяжки 0,09-0,12 в залежності від марки перліту кількості цементу і т. д. По стяжці можна потім ходити, зберігати речі, робити різне покриття. Засипка - це просто засипка перлітом в сухому стані. Коефіцієнт теплопровідності перліту 0,043-0,055. Але дана конструкція вимагає фінішного покриття якщо ця поверхні планується використовуватись. Варіантами покриття є - Вирівнююча стяжка по перліту. - Дощана підлога по лагах (точніше перліт засипається між лаг, а потім ставляться дошки) Отож у випадку стяжки усадка є більшою ніж при засипці. Звичайно усадка залежить від марки перліту, фракції (між іншим теплопровідність залежить від цих показників також). У випадку стяжки усадка може коливатися від 5 до 20 відсотків. У випадку засипки усадка може коливатися від 2 до 10 відсотків. У випадку стяжки перліт дасть усадку зразу при приготуванні розчину, у випадку засипки усадка може проявитися через рік або швидше в залежності наскільки інтенсивно будівля буде відчувати вібрацію зовнішніх факторів (перфоратор, дорога по сусідству, землетруси ;) ). Але враховуючи що ви засипаєте не вертикальну площину а горизонтальну думаю ця усадка не буде настільки відчутною (якщо через рік у вас замість 100 міліметрів утеплення стане 95мм ви багато не втратите), у випадку з вертикальною площиною (міжстінна прослойка) перліт опускається вниз і зверху появляється повітряна діра і тоді туди потрібно досипати перліту. Тому якщо буде стяжка - то зразу потрібно взяти з запасом на відповідну усадку (ще раз кажу фракція і марка і виробник має значення, можу детальніше проконсультувати в приваті). У випадку з засипкою простіше. Ви сміло можете брати 23 м. кубічних і засипати. По кількості мішків - то питання виробника, бо кожен виробник має свою тару. Переважно на 1 м. куб іде або 10 або 11 мішків перліту. Якщо виникають індивідуальні питання або пишіть в приват або дзвоніть (телефони в профілі) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alex.hohol Опубліковано: 29 серпня 2012 Поділитись Опубліковано: 29 серпня 2012 Большое спасибо за исчерпывающий ответ. Готов с Вами и дальше общаться ( от моего имени Вам позвонит Алексей( Ajeksa) он Вам скажет о наших предложениях и условиях).По Вашему ответу нас интересует только стяжка потому-что это перекрытия между этажами(первый этаж-230м. второй этаж-230м. и мансарда-190метров.) Делаем стяжку и потом плитка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 4 вересня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 4 вересня 2012 По проханнях lim, виставляю фотки як це виглядає зверху зараз. Зразу в мене є таке питання в тому числі до Юрий, Н.Т., Раз мені гідробарєр не потрібний то хочу в одній кімнаті попробувати такий пиріг. Замість гіпсокартону думаю дати старий дідівський метод. Дранку, або очерет і сама звичайна штукатурка або ще краще штукатурка на перлітовій основі. Виходить додаткова ізоляція і оштукатурено. І дешевше, і екологічніше, може не так ідеально виглядає, але екологічність і ціна в першу чергу. Хоча при правильно нанесеній штукатурці може дуже навіть ідеально виглядати. Як ставитесь до такого методу облицювання? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
silver8848 Опубліковано: 5 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 5 вересня 2012 По проханнях lim, виставляю фотки як це виглядає зверху зараз. Есть большой минус если так все оставить -на таком чердаке не дай Бог чихнуть, пыль поднимется. Я на этой неделе засыпал себе в кладку перлит для утепления, работать надо очень неспешно, а то надышишься пыли. Очень сыпучий, сыпали по середине стены, а он растекался аж за угол. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 5 вересня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 5 вересня 2012 Есть большой минус если так все оставить -на таком чердаке не дай Бог чихнуть, пыль поднимется. Я на этой неделе засыпал себе в кладку перлит для утепления, работать надо очень неспешно, а то надышишься пыли. Очень сыпучий, сыпали по середине стены, а он растекался аж за угол. Ну це ще не закритий варіант. Спеціально ще не закривав. Хочу цього року перед зимою подосипати. (усадка була 5-10 відсотків). Пізніше постелю геотекстиль і поверху заб'ю дошками. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Shuryn Опубліковано: 27 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2012 Доброго дня! Теж приглядаюсь до способу утеплення перлітом зовнішніх стін. Будинок збудований (250 повнотіла цегла), планую слідуючого року облицювати клінкером або лицевою цеглою. Місце будівництва - Луцьк. Однак ширина шару перліту буде максимум 8 см. 1. Чи достатньо цього буде для ефективного утеплення? 2. Так як Ви займаєтесь продажем перліту, розгляну цікаву комерційну пропозицію. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 27 вересня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2012 Доброго дня! Теж приглядаюсь до способу утеплення перлітом зовнішніх стін. Будинок збудований (250 повнотіла цегла), планую слідуючого року облицювати клінкером або лицевою цеглою. Місце будівництва - Луцьк. Однак ширина шару перліту буде максимум 8 см. 1. Чи достатньо цього буде для ефективного утеплення? 2. Так як Ви займаєтесь продажем перліту, розгляну цікаву комерційну пропозицію. Думаю ви на правильному шляху. Як на мене то утеплення перлітовою засипкою - це ідеальний метод утеплення. Жалію що не додумався що цього раніше ніж почав свою будову. Тепер по ваших питаннях: 1. При стіні в 25см. (повнотіла цегла) перлітова засипка і клінкер, щоб досягнути норм ДБНу вам потрібно мати прошарок у 9 см. У випадку якщо ви засипите 8 думаю багато не втратите (норми ДБНу у нас з досить великим запасом, хоча рекомендую не поскупитися і попробувати все таки дати 9 см.) 2. Комерційну пропозицію можу скинути в приват, або прошу зі мною зв'язатися телефоном (телефони у мому профілю, або дати телефон в приват і я сам з вами звяжуся) і обговорити всі питання комерційної пропозиції. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Большой Котяра Опубліковано: 30 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 30 вересня 2012 Перлит рулит10 сам долго выбирал утеплитель и пока лучше перлита ничего нету Недостатки минваты:теряет до 40% своих свойств всего через год после установки. Объясняется это естественными причинами: материал сминается, набирает влагу, в результате теплоизоляционные свойства стен и крыши стремительно падают, образуются мостики холода и тепло уходит. Ко всему этому коррозия минваты (стекла) не совсем мифическая вещь, а так же фенолформальдегидное связующее, тоже не самый экологический материал и так далее Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TexnoG Опубліковано: 30 вересня 2012 Поділитись Опубліковано: 30 вересня 2012 Ухты. Интересненько. Теряет при любых обстоятельствах? К чему сотрясание воздуха без наличия фактов? Добавлено через 2 минуты КОРРОЗИЯ СТЕКЛА??? Это не мифическая а наркотическая вещь, чесслово. Стекловата - это оксид кремния. Базальт - на половину оксид кремния смешанный с иными оксидами. Можете подсказать хим уравнение реакции коррозии оксида? Не спорьте с Камаро он шарит Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Большой Котяра Опубліковано: 1 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 1 жовтня 2012 Даж не знаю что сказать, если Camarо такой шарящий специалист.. А щелочно-силикатные реакции это выдумки фантастов И в стекле, ни грамма аморфного кремнезема А в минеральных штукатурно-клеевых составах применяемых как для наклейки и армировочног слоя щелочь это нонсенс:D верно?! Да и сами фенолформальдегидные связующие это тоже не источник коррозии?)) в смысле не корродируюти ни грамма По поводу смеси оксидов..цемент тоже можно назвать смесью оксидов, СаО, SiO2 Al2O3, Fe2O3, и что?! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 10 січня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 10 січня 2013 Вирішив підняти тему, а то люди в приват питаються як там моя мансарда утеплена перлітом, вирішив не відписувати індивідуально а загально, може комусь буде цікаво. Отже давайте все по порядку. Опалення запустив, але ще не живу (перед новим роком поставили плитку на теплу підлогу на першому поверсі, перешпаклювали і помалювали перший поверх). Тут тяжко визначити ефективність бо я не маю поки з чим порівнювати. Можу дати певні статистичні дані. Опалення зараз стоїть на мінімумі, опалюю тільки теплою підлогою на першому поверсі (теж на мінімумі, термоголовка теплої підлоги стоїть на 20 градусів). Батереї в мансардному поверсі повністю відключені. Отже на першому поверсі при такому розкладі +12, в мансардному приміщені +9. (враховуючи що там не включені батереї і гріється воно тільки завдяки повітрю з першого поверху хоча двері всі закриті) На вулиці -5 Розхід газу на таке опалення приблизно 10 кубів газу на день. Але в мене ще багато точок куди тікає тепло: 1. Сходи від підвалу не утеплені. Між кімнатою і підвалом в районі сходів тільки ОСБ плита 16мм звідти дуже дує. 2. Блоки поротерм ззовні не штукатурені, відповідно дуже багато тепла тікає через вертикальні шви між блоками. 3. Вихід на горище теж ще не утеплений (там теж тільки осб плита 16мм.), і кусок стіни на горище (десь біля 4м кв) теж не утеплені, стіна тільки в пів цегли. 4. В мансардному приміщені мауерлат теж не утеплений і не дуже щільно прилягає. По часу фізично не встигаю усунути дані недоліки. По звукоізоляції в мансарді дуже комфортно, над мною сідають літаки в аеропорт. Звук від літака швидше проходить через пластикові вікна чим через мансарду. Кінцеві результати думаю дам наступної зими. Думаю тоді вже там буде житися постійно. Якщо є якісь питання, задавайте з радістю відповім. P.S. на горищі подосипав перліт з зробив дощаний настил. Перліту на досипку пішло досить багато - сам не сподівався що стільки піде. Десь напевне з куб, (перед тим в мансарду засипав біля 15 кубів). Дощовий настил бив без геотекстилю. Порохів майже немає. 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз