Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Нестандартне "заскленння" високої лоджії

wow4yk

Рекомендовані повідомлення

:) Нормальні ПВХ системи мають досить широкий вибір варіантів внутрішнього армування для різних навантажень. Просто зараз в багатьох головний критерій - "дешЄвше", тому й не рідкість віконні конструкції за жорсткістю наближені до "холодцю".
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...Просто зараз в багатьох головний критерій - "дешЄвше", тому й не рідкість віконні конструкції за жорсткістю наближені до "холодцю".

 

А еще и деформации профиля бывают (особенно если еще и ламинация присутствует).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

выложил правильное решение этого проблемного температурного горизонтального шва - для высоких конструкций (не разу не видел чтобы кто-то так делал). Или не знают как правильно делать или не хотят знать.

Не во всех профильных системах есть такие квадраты. А если и есть, то их не ввозят для единичного случая. По этому менеджеры и не знают, что так надо выходить из ситуации.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Цитата:

Я також переживав що він пожовтіє, але завіряли що якісний. Ну якщо пожовтіє через пару років, то поміняю на запропоноване.

Доречі, ніколи б неподумав, але сонце просвічує сендвіч 32мм. Весною заробляв шпари по перимутру стелі після майстрів, то було видно крізь сендвіч панелі "внутрішній малюнок" - мабудть внутрішня поврехня пластику рифлена.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доречі, ніколи б неподумав, але сонце просвічує сендвіч 32мм. Весною заробляв шпари по перимутру стелі після майстрів, то було видно крізь сендвіч панелі "внутрішній малюнок" - мабудть внутрішня поврехня пластику рифлена.

К сожалению, качество Украинской сендвич панели, оставляет желать лучшего. Спрашивайте у поставщиков Stadur, тогда ничего просвещаться и желтеть не будет.

Змінено користувачем ko&ko
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

К сожалению, качество Украинской сендвич панели, оставляет желать лучшего. Спрашивайте у поставщиков Stadur, тогда ничего просвещаться и желтеть не будет.

Покищо залишу те що є. Якщо пожовтіє, тоді будем думати про заміну. Покищо пережила осінь, зиму, весну і місяць літа без ознак пожовтіння, і ця лоджія з південного боку.

Треба буде також поексперементувати чи просвічується ця сендвіч панель з середини - вночі включити світло в "чердачку" який вона закриває, і подивитись із двору. Як на мене, то може і получився неочікуваний цікавий дизайн фасаду з "внутрішньою підсвіткою" :lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
Цитата:

я доходжу тільки єдиного висновку - для конструкцій, чуть більших стандартних розмірів вікна, напкрилад висоти більше 1.5м, пвх профіль в "ф топку"... алюміній рулить... печально....

Ни чего алюминий не рулит. Правильно просто считать нужно статику и все. Из ПВХ можно также делать витражи больших размеров.

 

Внешний вид конечно не очень, но ведь можно ж и из ПВХ делать.

 

Нормальні ПВХ системи мають досить широкий вибір варіантів внутрішнього армування для різних навантажень. Просто зараз в багатьох головний критерій - "дешЄвше", тому й не рідкість віконні конструкції за жорсткістю наближені до "холодцю".

 

Не во всех профильных системах есть такие квадраты. А если и есть, то их не ввозят для единичного случая. По этому менеджеры и не знают, что так надо выходить из ситуации.

 

Після того, як вилізла реальна проблема з іншою лоджією, для себе тільки отримав підвтердження мого висновку - для нестандартних-громіздких світлопрозорих констркцій треба алюміній.

 

Підсумую аргументи:

а) в алюмінію важко зхалтурити "на армуванні" і кутові зєднання рам чи стулок не є слабкими місцями;

б) не всі ПВХ системи мають необхідний набір для побудови складних конструкцій - статичні зєднувачі, температурні компенсатори, розширювальні і підставоочні профілі, і т.д.;

в) якщо ПВХ системи і мають набір вище, то не факт що це складська позиція і про неї знають навіть на заводі переробника;

г) в переважній більшості "ПВХ-віконщики" не вміють, а той взагалі ігнорують розрахунки статичних навантажень та терморозширень, на противагу "Алюміній-фасадчиків", які з такими розрахунками зобовязані мати справу мало не на кожному обєкті.

д) ІМХО, не факт, що ціна правильно зробленої ПВХ конструкції, буде набагато меншою аналогічної конструкції з алюмінію;

е) правильно зроблена, ПВХ конструкція краде набагато більше світлового проєму ніж алюмінієва;

є) ІМХО, алюмінієва конструкція довговічніша від ПВХ пластику і сталевого армування в ній, яке з часом може просто проржавіти;

 

Може хтось ще щось додасть або заперечить.

Змінено користувачем wow4yk
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А я всегда говорил что ПВХ это 4c1e2934c4582d21bf64793eb33bd7c5.gif

 

А если серьезно, то с любым материалом (ПВХ или алюминий) нужно еще уметь работать. Не факт что вам и из алюминия сделали бы правильно (шансов на успех было бы конечно больше).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ай-ай-ай, Руслан, "Вы не любите кошек? Вы просто не умеете их готовить!"(с):D

Каждый материал должен использоваться по предназначению, у каждого есть плюсы и минусы.

Как по мне то для подобных витражей в квартирах или домах ПВХ вполне подходит, на самый крайний случай можно и ПВХ фасадку (типа Политек) установить.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ай-ай-ай, Руслан, "Вы не любите кошек? Вы просто не умеете их готовить!"(с):D

 

согласен с каждой буквой этой фразы.

 

винить гвозди и молоток в том, что табуретка получилась кривой - верх некомпетентности.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підсумую аргументи:

а) в алюмінію важко зхалтурити "на армуванні" і кутові зєднання рам чи стулок не є слабкими місцями;

б) не всі ПВХ системи мають необхідний набір для побудови складних конструкцій - статичні зєднувачі, температурні компенсатори, розширювальні і підставоочні профілі, і т.д.;

в) якщо ПВХ системи і мають набір вище, то не факт що це складська позиція і про неї знають навіть на заводі переробника;

г) в переважній більшості "ПВХ-віконщики" не вміють, а той взагалі ігнорують розрахунки статичних навантажень та терморозширень, на противагу "Алюміній-фасадчиків", які з такими розрахунками зобовязані мати справу мало не на кожному обєкті.

д) ІМХО, не факт, що ціна правильно зробленої ПВХ конструкції, буде набагато меншою аналогічної конструкції з алюмінію;

е) правильно зроблена, ПВХ конструкція краде набагато більше світлового проєму ніж алюмінієва;

є) ІМХО, алюмінієва конструкція довговічніша від ПВХ пластику і сталевого армування в ній, яке з часом може просто проржавіти;

 

Може хтось ще щось додасть або заперечить.

:) Спробую:

а) але легко зхалтурити на самому алюмінії і знайдуться інші слабкі місця (до речі в якісно звареному ПВХ з кутами все ОК);

б) не всі, як і не всі алюмінієві, але нормальні мають;

в) аналогічно п.б;

г) усі зобов'язані, просто об'єкти переважно різні;

д) можливо, що не набагато, але ж таки буде меншою і в усякому випадку конструкція буде теплішою;

є) довговічність конструкцій з ПВХ (~50 років) є достатньою, алюміній теж не є вічним (~80 років), сталеві елементи в алюмінієвих конструкціях теж присутні.:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

д) можливо, що не набагато, але ж таки буде меншою і в усякому випадку конструкція буде теплішою;

 

Спорный вопрос (уже нет сил спорить). Зависит от системы профиля.

 

є) сталеві елементи в алюмінієвих конструкціях теж присутні

 

Это какие например?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спорный вопрос (уже нет сил спорить). Зависит от системы профиля.
Да что тут спорить: на каждую "супертёплую" алюминиевую систему найдётся ещё более тёплая ПВХ.

 

 

Это какие например?

Метизы и, в некоторых случаях, усилители.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да что тут спорить: на каждую "супертёплую" алюминиевую систему найдётся ещё более тёплая ПВХ.

 

И даже на вот эту систему: MB-86 AERO от 0,5 Вт/м2K

www.aluprof.com.ua/index.php?site=art&idd=13&ida=225

(хорошо что здесь пана VikValа нет - тему не забанит :D)

 

Метизы и, в некоторых случаях, усилители.

 

В фасадных алюминиевых системах всегда используем только метизы из нержавеющей стали. Также в оконно-дверных системах используются метизы (вот здесь могут проскочить метизы из оцинкованной стали) тут уже зависит от производителя.

Про стальные усилители знаю только в Schuco используют, но там какое то супер-покрытие (подробностей не помню, как то представитель Schuco рассказывал мне) и стоит этот усилитель все равно что золото.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

:D Аерогель - это круто! GENEO PHZ немного уступает, но и его можно заполнить гелем.

По метизам - да, нержавейка. Но далеко не у всех, однако. Мы ведь не конкретную фирму обсуждаем, а практика тут не обнадёживает. Ну, и не будем сбрасывать со счетов некоторую самодеятельность наших алюминщиков в виде использования в алюминиевых профилях несистемных стальных усилителей.Ж-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, и не будем сбрасывать со счетов некоторую самодеятельность наших алюминщиков в виде использования в алюминиевых профилях несистемных стальных усилителей.Ж-)

 

Да, бывает и такое. Но это когда сверхтяжелые и большие размеры стеклопакетов и ригель (горизонтальный профиль) ну никак не проходит, то приходится усиливать его стальной трубой прямоугольного сечения 40х80мм, 40х100мм, 40х120мм. Но эти трубы, перед тем как засунуть их в ригель, проходят порошковую покраску в печи. Такие заказы бывают очень редко (один раз в 5 лет-10лет, а может и вообще не быть).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так отож. Я, собственно, попытался дать ответы ТС дабы конкретные ляпы на конкретном объекте не формировали общее мнение о том или ином материале. Я ведь, если не ошибаюсь, тоже делал просчёт этого объекта, и я бы делал его по другому.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я ведь, если не ошибаюсь, тоже делал просчёт этого объекта, и я бы делал его по другому.

Це мабуть мова про обєкт не в цій темі.

Так отож. Я, собственно, попытался дать ответы ТС дабы конкретные ляпы на конкретном объекте не формировали общее мнение о том или ином материале.

__________________

Ну статику рахували "на око" або взагалі не рахували мені на різних вікнах від різних виробників.

До того ж, недавно вибив у виробника відомості про армування на нижнє вікно в конструкції цієї теми - поставили 1.5 в рами і в імпости. Якщо б хтось подумав про статику, то мали б армування горизонтального імпоста поставити краще - бачу по каталогу профілю що є 3мм.

 

Добавлено через 28 минут

Добрався нарешті і до проблем конструкції цієї теми.

 

Після того, як зробили внутрішні відкоси, помітив що правий вирхній кут вінка, якщо дивитись із середини "втік назовні" - раму встановили пропелером... Згодом помітив і наслідки такого кривого монтажу - верхній кут стулки, не приялгав до рами - зазори в 2-3мм між рамою і ущільнювачем по 10-15см в обидві сторони(верт-гор) від кута стулки, як із середини так із зовні. Недавно прислали майстра від виробника (дилер, який мені то встановлював, вже вінками не займається... в деякій мірі і "завдяки" мені...), щоб виправити проблему регулюванням. Заодно встановив він мені і зацеп для мікровентиляції на другу стулку - чомусь він був тільки на одній стулці. Регулюванням вдалося ситуацію дещо покращити, але візуально щільного оприлягання так і не получилось. Провіряли прилягання листком паперу - ніби контакт є. Домовились, якщо цієї зими буде цю щілину продувати, то поставлять два зацепа на вертикальному імпості для цієї стулки, щоб була змога "притягнути кут".

Тут також в мене виникло питання до майстра - чому для моїх стулок із двокамерним склопакетом, висотою понад 140см поставили всього по однмоу зацепу на вертикальних ділянках? Майстер відповів що ставлять із кроком 70см. ІМХО, 1 зацеп при 140см то якось виглядає "на межі". Як би знав про такі нюанси раніше, то мабуть заставив би виготовити вікно відразу з двома зацепами на вертикальних ділянках стулок, тим більше що на ціну воно б сильно не впливало.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А тепер найгірша проблема.

 

Не дуже мені подобається що вікно не вийшло "втопленим в стіну", але планую наклеїти на вертикальні стики вкіна і стіни, якісь декоративні накладки з пінопласту і тим самим "відсунути" краї вікна в теплішу зону.

 

Не даремно мені це не подобалось, що вікно "заподліцо" зі стіною.

attachment.php?attachmentid=195338&d=1340120989

 

На стику рами вікна і декоративного покриття з однієї сторони почала утворюватись тріщина, а згодом почало "відклеюватись" покриття.

IMG_5365_S.thumb.jpg.8a9844bf0aeb967a3e091a13c7fde247.jpgIMG_5366_S.thumb.jpg.a01f36d5c610fc65eb1eb3d45bb76604.jpg

Знаю що там по пінопласту йшла штукатурна сітка на плиточному клею, а поверху кажсиь короїд "тепловер". Схоже що почало відлсоюватись від пінопласту.

 

З другого боку ще ніби тріщин на стику немає

IMG_5367_S.thumb.jpg.f8a725bf98be72f421fdcad46e563af2.jpg

але посткуванням і натисканнім на край штукатурки відчутно, що покриття також не прилягає щільно до пінопласту і сценарій в майбутньому може бути такий самий.

 

Треба щось з цим добром робити. Перше що прийшло в голову це зробити перфорацію з певним кроком (5-10см) і залити туди якогось клею (рідкі цвяхи?) і спробувати на деякий час притиснути.

Питання, чим приклеїти це назад до пінопласту ? А може правильно це робиться по інакшому? Здирати і переробляти покриття не хочеться.

 

Наступне, що вже давно планую, це наклеїти на ці вертикальні стики якісь "молдінги" 5-10см ширини. Цим самим, по-перше - закрити "дирки" від ремонту вище, по-друге - "загерметезивуати" стик покриття стіни і рами вікна; по-третє - "відсунути" краї вінка в теплішу зону. Перше, що спадає на думку, це пінопластові або поліуританові молдинги, але ті що бачив в магазинах неподобаються. Хочестья щось без "різьби" і фасок, щось або плоске , або трошки заокруглене. Ну ще як варіант, вроді є пластикові налічники, але в живу такі ще не попадали на очі. Також верхні торці молдингів мабуть доведеться зарізати, щоб зробити гарний стик з відливом над вікном, або навіть "завести" торці під нього. З погляду на такі потреби, питання - з якго матеріалу зробити молдинги і чим їх приклеїти(до пвх+пофарбованого короїду)? . Чи може після приклеювання покриття, спробувати якось обійтись без молдингів?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

wow4yk! Послушайте, так вы везунчик однако?:) Как вам удается так попадать?

Здесь два выхода:

- Переустановка конструкции.

- Утепление стенки от 50мм и более. Отделка наружного откоса.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

wow4yk! Послушайте, так вы везунчик однако? Как вам удается так попадать?

Ну "везіння" мені точно вистачає, окрім вікон, ще дуже добре "відзначились" в мене електрики (1, 2 ) Висновок один - якщо щось чуть не стандартне, то треба вникати у всі нюанси самому. Тому довелось стати дотошним у виборі розсувки.

 

Добавлено через 20 минут

Здесь два выхода:

- Переустановка конструкции.

- Утепление стенки от 50мм и более. Отделка наружного откоса.

 

Перевстановити вікно вже не получиться з багатьох причин. Ну крім того, що всередині зроблені внутрішні роботи "під покарску", любе перміщення нижнього вінка означає ламання всієї "двоповерхової" констуркції.

Втопити вікно більше не получиться бо воно зверху вперлось рамою в металевий каркас перекриття (фото зроблене до "отдєлки")

attachment.php?attachmentid=195369&d=1340130675

Думаю, через кривизну цього каркасу і получився проперел на рамі.

Опустити нижче, щоб завести "під каркас" також не вийде, бо знизу упор на частину металевого поручня вмурованого в підмурівку - треба ламати підмурівку. Тай получитсья упоор 2.3м перекриття на вікно, що не єст гуд. І щось треба придумувати у вузлі примикання між верхньою частиною і нижною.

 

Ідея утеплення додатково 50мм пінопласту мені подобається, але шар під ним всерівно терба "закріпити" або взагалі його здерти (3см). Також для шару в 50мм треба придумувати-кріпити козирьок зверху. І кріпити такий шар пінопласту до газобетон, мабуть, звичайни грибками для пінопласту ніззя.

 

Тому, наразі, хочу обійтись малою кровью - приклеїти назад "штукатурку" і приклеїти якісь молдінги на вертикальних стиках.

І в впершу чергу отриматі відповіді на питання

...Питання, чим приклеїти це назад до пінопласту ? ...

...

... з якго матеріалу зробити молдинги і чим їх приклеїти(до пвх+пофарбованого короїду)?...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підсумую аргументи:

а) в алюмінію важко зхалтурити "на армуванні" і кутові зєднання рам чи стулок не є слабкими місцями;

б) не всі ПВХ системи мають необхідний набір для побудови складних конструкцій - статичні зєднувачі, температурні компенсатори, розширювальні і підставоочні профілі, і т.д.;

в) якщо ПВХ системи і мають набір вище, то не факт що це складська позиція і про неї знають навіть на заводі переробника;

г) в переважній більшості "ПВХ-віконщики" не вміють, а той взагалі ігнорують розрахунки статичних навантажень та терморозширень, на противагу "Алюміній-фасадчиків", які з такими розрахунками зобовязані мати справу мало не на кожному обєкті.

д) ІМХО, не факт, що ціна правильно зробленої ПВХ конструкції, буде набагато меншою аналогічної конструкції з алюмінію;

е) правильно зроблена, ПВХ конструкція краде набагато більше світлового проєму ніж алюмінієва;

є) ІМХО, алюмінієва конструкція довговічніша від ПВХ пластику і сталевого армування в ній, яке з часом може просто проржавіти;

 

Виявив недавно ще один плюс алюмінію - можливість зборки стандартної дверно-віконної рами на місці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цей плюс для монтажників, полегшує транспортування та підйом на поверх, він стосується рам розсувок, вікна та двері з алюмінію на об'єкті не збираються (про фасади не говоримо).
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

За болтовньою загубились питання в лописі #44 , на які хотів би отримати відповідь. Змінено користувачем Валерий Валентинович
п 13
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Жидкий пенопласт.Он имеет тоненькую трубочку и малый коэффициент расширения.Проклеиваете маляркой раму и короед,вставляете трубочку в щели,задуваете,прижимаете на 10-15 минут отставший короед,готово.Далее можете укрыть щель плиточным внутренним уголком на жидкие гвозди,срезается задняя часть и у Вас аккуратный стык.Так как я делал стык потолка и стены в на фото у Сойки в моей подписи,только там уголок золотой,Вы возьмите белый.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...