Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Котельня у цоколі. Комфортно?

Conductor-25

Рекомендовані повідомлення

Питання до професіоналів опалювальників та до людей, які живуть у будинках, де котельня (топочна) у підвальному приміщенні.

У мене в цокольному поверсі є приміщення, яке ніби підходить для влаштування котельної. Я хочу зробити там котельню для газового двухконтурного котла і ТП котла.

Димохід для кожного котла і вентиляція в окремих гільзах для кожного котла є. (для ТП котла димохід великий)

загальна площа приміщення 11.4 м2. висота стелі в чистоті 2.25 м. в наявності окремий вхід з вулиці і вікно 900х1200. тобто кубатура приміщення V=26.27 м3. вичитав норму, що площа засклення повинна бути 0.03 м2 на 1 м3 приміщення. у мене виходить S=0.041 м2 засклення.

Ніби все нормально, але мене налякали, що не зовсім зручно декілька разів на день бігати у підвал для регулювання котла або щоб виключити підігрів води на ніч... в цілях економії газу

Може у мене старомодні уявлення про сучасні котли, бо в будинку де я зараз живу, стоїть старий радянський гравітаційний двухконтурний котел, в якому потрібно включати вентиль газу, коли хочеш покупатись, і мерзнути всьому в милі, коли гаряча вода закінчилась, і котел гріє нову порцію води...:bad::lol:

У мене 2 питання:

1. Чи підходить моя топочна під вимоги для газової котельні з ТП котлом?

2. Чи є зараз такі димохідні двухконтурні котли (на котел я передбачив десь приблизно 1000-1200$) в яких можна поставити температуру теплоносія на опалення,

температуру побутової гарячої води,

і більше не спускатись до нього, тобто щоб він підтримував темперетуру в батареях (це він вміє))) і не грів по ночах гарячу воду у контурі побутової води?

Дякую за відповіді!!!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если можно отвечу сразу на 2 вопрос:

мне удобно, единственное отличие - у меня вход в топочную через дом. с улицы входа нет, только окно....

По поводу котла - какая отапливаемая площадь?

Рекомендую кондиционный котел VIESSMANN и к нему контроллер Honeywell.

На ночь отключать ТП не надо - он при разогреве заберет обратно все что вы сэкономили......

По вопросу №1 - достаточно.

Единственное - вы не указали что у Вас с естественное вентиляцией?

Мне лично не нравится вариант приточки сразу с улицы - зимой будет заходить холодный воздух.....

P.S.

Для размышления:

(ссылка устарела)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У самого копия такая котельная. На все Ваши вопросы ответ да.

Котел поставите да одну температуру и нечего в котельную ходить. Будите управлять комнатным термостатом за 300 гривен по температуре в помещении.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У самого копия такая котельная. На все Ваши вопросы ответ да.

Котел поставите да одну температуру и нечего в котельную ходить. Будите управлять комнатным термостатом за 300 гривен по температуре в помещении.

 

Да, действительно комнатный термостат помогает если площадь до 150м2,

выше от него мало пользы....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Conductor-25, Изменяете проэкт в газ.конторе,ставите винт.каналы в цоколе,желательно акт на них и устанавливайте котлы хоть каскадом. Котлы можете регулитовать температуру как в системе воду,так и по воздуху в помещении-термостатом,подключив к котлу.Если дом то 200 м.кв,конденсатник подойдет,если уложитесь в такую сумму...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да, действительно комнатный термостат помогает если площадь до 150м2,

выше от него мало пользы....

Расмешили. А можно узнать почему?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если можно отвечу сразу на 2 вопрос:

мне удобно, единственное отличие - у меня вход в топочную через дом. с улицы входа нет, только окно....

По поводу котла - какая отапливаемая площадь?

Рекомендую кондиционный котел VIESSMANN и к нему контроллер Honeywell.

На ночь отключать ТП не надо - он при разогреве заберет обратно все что вы сэкономили......

По вопросу №1 - достаточно.

Единственное - вы не указали что у Вас с естественное вентиляцией?

Мне лично не нравится вариант приточки сразу с улицы - зимой будет заходить холодный воздух.....

P.S.

Для размышления:

(ссылка устарела)

 

площа будинку загальна 163 м2, але мінус 54 м2 підвалу, який не дуже хочу опалювати)))

у мене в цій стіні іде 7 вентканалів на різні поверхі і задачі) приточка надіюсь буде також)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Расмешили. А можно узнать почему?

Ему просто отдельные двухходовые на этаж не приходилось ставить.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Про опалення приміщень я вже все зрозумів, виставити температуру у підвалі і регулювати термостатом в кімнаті.

Про ТвердоПаливний котел (ТП) то він буде як резервний запас тепла на випадок відключення газу або поломки котла, його вмикати буду вкрай рідко.

Теплі Поли у мене будуть електричні.

Димоходи-вентиляція в нормі, всього з головою вистачить.

Відкритим для мене лишається питання підігріву котлом побутової гарячої води: якщо я лягаю спати, то він гріє воду, а мені вона вночі навряд буде потрібна. То для того, щоб виключити підігрів я маю бігати в підвал? Чи у сучасних котлів придумали якісь програматори, або годинники, які вимикають підігрів побутової води (а опалення працює далі) у встановлений час, наприклад, з 23.00 до 6.00.

Доречі вхід у підвал з будинку у мене також буде:)

Просто через пару тижнів буду починати лити фундамент, і хочу все для себе прояснити.

Дякую всім за активність!!!:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1) термосмесительная голова на входящем потоке для ТП обеспечит водой до 120м2 - т.к. высота подъема седла больше недаст воды......

2) Вам надо найти контроллер который следит как за температурой воды в отоплении, так и за ГВС.

Задается на каждые сутки разные режими ГВС.

Допустим за пол часа как утром встаете, котел начинает разгонять ГВС допустим до +55С. вы примерно в одно время уходите на работу и в контроллере на это время прописано эконом режим - +40С.

За 1 или 0.5часа как приходите домой котел опять разгоняет (если надо) ГВС до +55С. ложитесь спать примерно в 23-00, в это время котел переводит ГВС в эконом режим (+40С).

Потому алгаритму работает и отопление- Надо - греем, не надо - поддерживаем.....

Один из вариантов такого контроллера - Honeywell Smile SDC.

В свое время хоневельщики даль типа ЦУ для Viessmann и те сделали на своем котле разъем, через который контроллер соединятеся с котлом, видит его датчики и управляет котлом - типа такого полезного паразита)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В свое время хоневельщики даль типа ЦУ для Viessmann и те сделали на своем котле разъем, через который контроллер соединятеся с котлом, видит его датчики и управляет котлом - типа такого полезного паразита)))

 

А с этого места поподробней плз. К каким автоматикам можно подсоединить ? Какой разьем, где он находиться ? Штекер нужно ? кабель какой ? спс за инфу )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мне лично не нравится вариант приточки сразу с улицы - зимой будет заходить холодный воздух.....

 

1. А как иначе ?

Не у всех же рядом с домом пристроены хоз. помещения с промежуточной температурой (хотя длительный режим и их выстудит, и снова будет вариант - прямо с улицы).

2. А если приточка - сразу с улицы, но прямо в котел ?

теплоизолированным воздуховодом.

Такой вариант - рабочий ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А у меня вот какой вопрос.

 

Имеем подвал, высота потолка где-то 2,30. Есть отдельная комната под топочную. Из нее есть дверь на улицу и в сам подвал, но нет окна. Изначально я думал просто поставить дверь с окном, т.к. все СНИПы просто говорят о "площади остекления", а не окнах, как таковых. А остекленная дверь это также площадь остекления, я правильно понимаю? Вообще пройдет такой вариант? Котел будет порядка 30 квт. Еще смущает упоминание высоты потолка 2,50 (для подвала это был явный перебор), хотя можно попробовать углубить комнату, стяжки еще нет. С другой стороны в отдельных версиях стандартов говорится про высоту 2 метра для котлов мощностью до 60 квт. Проясните, пожалуйста.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А у меня вот какой вопрос.

 

Имеем подвал, высота потолка где-то 2,30. Есть отдельная комната под топочную. Из нее есть дверь на улицу и в сам подвал, но нет окна. Изначально я думал просто поставить дверь с окном, т.к. все СНИПы просто говорят о "площади остекления", а не окнах, как таковых. А остекленная дверь это также площадь остекления, я правильно понимаю? Вообще пройдет такой вариант? Котел будет порядка 30 квт. Еще смущает упоминание высоты потолка 2,50 (для подвала это был явный перебор), хотя можно попробовать углубить комнату, стяжки еще нет. С другой стороны в отдельных версиях стандартов говорится про высоту 2 метра для котлов мощностью до 60 квт. Проясните, пожалуйста.

 

ось тема де обговорювалась висота стелі.

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=30730&highlight=%EA%EE%F2%E5%EB%FC%ED%FF+%EF%EE%E4%E2%E0%EB%E5

на рахунок вікна, то не дарма там говориться ВІКНО, адже воно робиться не для того, щоб Вам було видно, а для того, щоб була постійна можлива вентиляція, а у разі непередбачуваної ситуації, можна було швидко провітрити приміщення, а двері робляться для аварійного виходу з приміщення на вулицю.

але це ІМХО, більше Вам скажуть у газ-конторі яка буде приймати Ваш проект або проводити газ в те приміщення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А с этого места поподробней плз. К каким автоматикам можно подсоединить ? Какой разьем, где он находиться ? Штекер нужно ? кабель какой ? спс за инфу )

 

Скажу сазу - в деталях могу путаться и эту информацию услышал от официального диллера Honeywell, т.к. по монтажу кондиционика еще не сталкивался, (народ покупает чугунные напольные):)

 

У Vitodens 100-W O.T. в общей колодке разъемов есть пара для подключения контроллера Honeywell (обычный кабель 2*0.75). Тем самым контроллер перехватывает управление ручек на котле (t ГВС и t общего потока).......

По поводу окна - у него другая задача

1) первичный свет (если будет запах газа и нельзя включить свет)

2) ослабленное место в ограждающей конструкции - вслучае взрыва или хлопка - выносит окно....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все дохідливо і ясно. дякую!

Допоможіть з питанням підігріву гарячої води, мені жінка голову знесе, якщо для того, щоб включити гарячу воду, треба буде бігти у підвал...

Для мене головне, щоб гаряча вода була, але не ганялась постійно по контуру і підігрівалась вночі...

виникла думка, можливо поставити окремо одноконтурний котел і газову колонку?

коротко опишу специфікацію, точок гарячої води буде 5 (кухня+душ+умивальник 1п.+ванна+умивальник 2п.) вистачить колонки?

а площа опалення по максимуму 150 м2 (якщо з підвалом) стіни ГБ 375 + 50мм мінвата. 1 поверх+висока мансарда. перекриття плити.

І взагалі професіонали подивіться будь-ласка на проект, і скажіть важко буде вести роботу, чи легко.attachment.php?attachmentid=186618&d=1337077629

attachment.php?attachmentid=187251&d=1337247046

attachment.php?attachmentid=187252&d=1337247088

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поменяйте местами, если конечно это возможно: "холодный підвал з топочною"

Иначе у Вас будут проблемные переходы через лестницу от топочной в места основного потребления ХВС и ГВС (санузлы).Если поменяете то возможен совсем экономный вариант, двухконтурный котел и маленький электробойлер под кухонной мойкой

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поменяйте местами, если конечно это возможно: "холодный підвал з топочною"

Иначе у Вас будут проблемные переходы через лестницу от топочной в места основного потребления ХВС и ГВС (санузлы).Если поменяете то возможен совсем экономный вариант, двухконтурный котел и маленький электробойлер под кухонной мойкой

 

согласен))):beer:

а по ГВС или классика жанра - рециркуляционный насос и таймер или как я задумал (результат будет позже) www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?p=1630304#post1630304

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поменяйте местами, если конечно это возможно: "холодный підвал з топочною"

Иначе у Вас будут проблемные переходы через лестницу от топочной в места основного потребления ХВС и ГВС (санузлы).Если поменяете то возможен совсем экономный вариант, двухконтурный котел и маленький электробойлер под кухонной мойкой

 

Нажаль, такий варіант не вийде. бо вже проект будинку зроблений і скоро буде буд.паспорт. І на загальному вигляді будинку даний варіант буде некрасивий.

Ви звичайно вибачте делетанта, але я на скору руку намалював схемку розводки труб у підвалі під стелею, щоб вони виходитли з підлоги 1-го поверху а у зазначеному отворі в стіні йшов стояк на воду ванна і опалення на другий поверх, труби думаю будуть в теплоізоляції.

Тільки не вбивайте, я не профі)))))

404525985_.jpg.2e00ad73f4ac18d28244448eb9d53055.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ось тема де обговорювалась висота стелі.

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=30730&highlight=%EA%EE%F2%E5%EB%FC%ED%FF+%EF%EE%E4%E2%E0%EB%E5

на рахунок вікна, то не дарма там говориться ВІКНО, адже воно робиться не для того, щоб Вам було видно, а для того, щоб була постійна можлива вентиляція, а у разі непередбачуваної ситуації, можна було швидко провітрити приміщення, а двері робляться для аварійного виходу з приміщення на вулицю.

але це ІМХО, більше Вам скажуть у газ-конторі яка буде приймати Ваш проект або проводити газ в те приміщення.

 

Дякую за лінк, будемо сподіватись що 2,2 дійсно достатньо для підвалу і котлу до 30 квт.

 

Проте не зрозумів вашої логіки щодо ВІКНА. Ніде в ДБН не написано, що вікно треба для провітрювання. Якби це було так, то відкривши дверь можна провітрити набагато швидше. Більш того ніде не сказано, що вікно має бути поворотним. Тому я завжди вважав що вікно треба на випадок вибуху, щоб тиск вийшов на вулицю таким чином. Але якщо є двері з великим вікном, то ефект буде той самий, або ще краще. Тому всеж питання залишається щодо вікна. Можливо хтось порадить? Якщо є котельня, дверь з вікном (в двері) на вулицю - чи цього досить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а как быть с такой дверью зимой?

узоры рассматривать?)))

может ошибаюсь, но если память не изменяет - у огрождающей конструкции должна быть огнестойкость не менее 0.5 часа (это про двери)

что совсем нет возможности поставить окно?

P.S. тем более дверь на улицу будет чисто так))) для надзора или для удобства на лето. А на зиму тщательно утеплять - зачем греть улицу???

вы ходить будите через дом и воздух для котла и вентиляции будет заходить через дом - то есть теплый))

Змінено користувачем red baron
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за лінк, будемо сподіватись що 2,2 дійсно достатньо для підвалу і котлу до 30 квт.

 

Проте не зрозумів вашої логіки щодо ВІКНА. Ніде в ДБН не написано, що вікно треба для провітрювання. Якби це було так, то відкривши дверь можна провітрити набагато швидше. Більш того ніде не сказано, що вікно має бути поворотним. Тому я завжди вважав що вікно треба на випадок вибуху, щоб тиск вийшов на вулицю таким чином. Але якщо є двері з великим вікном, то ефект буде той самий, або ще краще. Тому всеж питання залишається щодо вікна. Можливо хтось порадить? Якщо є котельня, дверь з вікном (в двері) на вулицю - чи цього досить?

 

Да, дійсно почитав, вікно потрібно для зменшення тиску при вибуху, і там є норма засклення на 0.03 м2 вікна 1 м3 приміщення, у мене на приміщення 4.10х2.8х2.25 буде вікно 0.9х1.2.і виходить 0.041 (з запасом). я не впевнений, що у мене вмістилась би така фрамуга))) можливо зробіть рівнозначне цокольне вікно в сітіні?

Але якщо у Вас невелике приміщення пора***те ШхДхВ (V=) топочної поділити на (S=) площу м2 вікна, якщо виходить цифра більше 0.03 тоді проходить, але не раджу робити все "впритик" бо можуть докопатись)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да, дійсно почитав, вікно потрібно для зменшення тиску при вибуху, і там є норма засклення на 0.03 м2 вікна 1 м3 приміщення, у мене на приміщення 4.10х2.8х2.25 буде вікно 0.9х1.2.і виходить 0.041 (з запасом). я не впевнений, що у мене вмістилась би така фрамуга))) можливо зробіть рівнозначне цокольне вікно в сітіні?

Але якщо у Вас невелике приміщення пора***те ШхДхВ (V=) топочної поділити на (S=) площу м2 вікна, якщо виходить цифра більше 0.03 тоді проходить, але не раджу робити все "впритик" бо можуть докопатись)))

 

Фактично у мене дві кімнати, які можуть бути топковою, тому що обидві вони розділюяться димоходом. В одній кімнаті є вікно (0,6х1,2), а в іншій дверь. Просто хотів кімнату з вікном використовувати під інше призначення. Але якщо двері не проходять, то можна думати. Обидві кімнати однакові, десь 3,5х2,8х2,25, трохи менши за вашу.

 

Просто з точкі зору логіки ДБНів не бачу причин не залишати двері з вікном. Там взагалі не розглядається питання дверей. Просто сказано що має бути вікно. А вікно у двері такеж саме вікно. Отож серйозно не бачу жодних причин не робити двері з вікном.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Робіть, але раджу проконсультуватись не тільки на форумі або припускаючи, що логіка Вам допоможе:lol:

Раджу просто ногами піти в газову службу, і хай дадуть вам заключення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...