Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

D-500 блок Аeroc 400мм на клей. Утепляти???

Conductor-25

Рекомендовані повідомлення

Дурак Ваш конструктор. Что тогда про плотность д300 говорить, а на него тоже кладут плиты. Почитайте spb.aeroc.ru/useage/bloki_d300/

 

не ображайте мого конструктора!!!

Я йому гроші плачу))) на сайті ПРОДАВЦЯ можуть написати багато, а своя голова має також бути))) продавцю в цьому домі не жити. мені цікаво би було подивитись з чого зроблені будинки в яких ЖИВУТЬ власники і менеджери заводів ГБ.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все, зібрався з думками, і сів підрахувати. і ось що у мене вийшло:

Только я сел писать вам, что раз проект, да то да се - оставляйте 40см, а лет через 15 захотите утеплитесь - заодно обновите фасад.

Так вы начали играться с толщиной блока. :Bravo:

Если у вас хороший, дорогой проект - оставляйте все как есть.

P.S Что-то у вас мин вата дешевая получилась - 24,5 грн м2 - такой разве что крышу утеплять. На фасад под штукатурку нужно вату гривен за 100 м2 (10 см) минимум.

 

Добавлено через 15 минут

Вы таки хочете поспорить? Их есть у меня.

ДБН В.2.6-31:2006, д.Л, Т.Л.1, п.41 или п.56 без разницы колонка 9 (для Б) имеем λ=0.16Вт/(м*°K).

Спорить хочу меньше всего. Но было до слез обидно когда меня обвинили в склонности к гиперболизации. Или это был комплимент? Да и на кой вам сдались мои склонности.

Все что я хотел сказать - так это, то что не нужно переходить на личности из-за 4,6 гипотетических процентов.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дурак Ваш конструктор. Что тогда про плотность д300 говорить, а на него тоже кладут плиты. Почитайте spb.aeroc.ru/useage/bloki_d300/

Дураки ті хто кладе плити на марку Д300:fool:.ГБ від марки Д200доД350 вважається теплоізоляційним.А від Д400 конструкційно теплоізоляційний.Притому Д400 допускається застосовувати в стіновій конструкції тільки згідно висновків і випробувань спеціальних органів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все, зібрався з думками, і сів підрахувати. і ось що у мене вийшло:

мені потрібно 32 м.п. зовнішніх стін висота поверху 2800 (по блокам не беручи до уваги внутрішню висоту) на два поверхи = 5.6 метри + 20 см (грубо, бо у мене висока мансарда і маленький фронтон) виходить 5.8. і тепер в гру вступае математика :)

32*5.8*0,4=74.3 м3

32*5.8*0.375=69.6 м3

Всього економія 4.7 м3 блоків. тобто 3300 грн (по 700 грн за куб)

тепер квадратура стін: 32*5.8=185.6 мінус квадратуру вікон/дверей 18.6м2 дорівнює 167м2 стін.

тепер 167 м2*24,5 (вартість м2 мін.вати термолайф шириною 7см) дорівнює 4100 грн. (не беручи до уваги клей і дюбеля для мін.вати)

тобто переплачу я орієнтовно 800 грн (з всілякими аксесуарами для вати буде 2000грн) але буду мати захищені теплі сітни.

Отже я на 99.9% впевнений, що зміню ширину стіни з 400 мм. на 375 мм. (просто мізерна різниця) але буду мати хороший захист стіни (можливо до того часу, зроблю 8 см мінвату :))

Якщо десь не так порахував поправте, до уваги не бралась робота, так як вже досить гарно сам утеплював будинок і зможу зробити стіни під фінішну штукатурку.

 

Тут ще треба брати до уваги, скільки будуть коштувати матеріали на фасад. Я собі як не рахував (і фальш-брус, і сайдінг і т.п.) штукатурка виходить дешевше. Та й зовнішній вигляд, як на мене, краще.

Ви не ту ціну вати взяли у розрахунок. На вентильований фасад іде вата з щільністю від 65кг/куб.м. Я брав у розрахунок Роквул PANELROCK

(ссылка устарела)

Ціна (шукав по інтернету) приблизно 84грн/кв.м.

 

 

Ви не неписали з якого матеріалу Ваші внутрішні несучі стіни. Якщо цегла, то беріть Д400 сміливо. У підтвердження моїх слів скажу, що мій товриш побудував (за індивідуальним проектом, з розрахунками...) у тому році коробку в два повних поверхи з Аерок Д400 400мм. Несучі внутрішні - 1,5 цегли. Перекриття - між 1 і 2 поверхами, та між 2 та горищем - панелі. Місцями моноліт.

Проект розрахований на керамічну черепицю, але товариш "не тягнув" її по бюджету - замінив на композитну.

Ще раз наголошую на тому, що все зроблено за індивідуальним проектом архітектора (з підписом);)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только я сел писать вам, что раз проект, да то да се - оставляйте 40см, а лет через 15 захотите утеплитесь - заодно обновите фасад.

Так вы начали играться с толщиной блока. :Bravo:

Если у вас хороший, дорогой проект - оставляйте все как есть.

P.S Что-то у вас мин вата дешевая получилась - 24,5 грн м2 - такой разве что крышу утеплять. На фасад под штукатурку нужно вату гривен за 100 м2 (10 см) минимум

 

Пізно... процес в моїй голові вже пішов, і зараз опишу чому його буде важко затормозити: про фінансову частину питання я вже написав (хоча в інтернеті навіть не знайшов ціну 100 грн за м2 вати. навіть роклайт щільності 30 і ширини 10 см на сайті коштує 27.76 м2...)

тепер про саму стіну. ГБ доволі теплий матеріал, але у нього є слабке місце, він боїться вологи, яка в ньому замерзає і руйнує з часом структуру блоку. Зараз одразу скажуть:

-так у нього морозостійкість на сайті пишуть F100 (хоча я зустрічав F25...)

але давайте подумаєм, скільки реально за рік блок буде замерзати? БАГАТО!!! особливо пізно восени і ранньою весною, пройшов холодний осінній дощ, стіни намокли, вночі мороз, блок замерз (навіть з слоєм штукатурки) настав ранок, розмерзся, і так велику кількість разів НА РІК!!!

а якщо блок захищений 10 см мінвати, то він якщо і замерзне, то тільки 1 раз в рік зимою.

Так вы начали играться с толщиной блока.

Якщо б я змінив ширину блока з 400 на 300, це було б погано і боляче.

а так я змінив з 400 на 375. а при такій зміні НІЧОГО не буде перераховуватись окрім зміни в кресленнях ширини стіни (а може обійдемось і без цього) та перерахунку загальної кількості стінового матеріалу. тим більше,що у мене іде нависання блоку (з зовнішньої сторони) над стіною фундаменту на 50 мм, а так буде на 250 мм. нічого страшного тут нема!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дураки ті хто кладе плити на марку Д300:fool:.ГБ від марки Д200доД350 вважається теплоізоляційним.А від Д400 конструкційно теплоізоляційний.Притому Д400 допускається застосовувати в стіновій конструкції тільки згідно висновків і випробувань спеціальних органів.

 

Вважається ким? Будь ласка, якісь посилання на нормативні документи.

 

Особисто я довіряю сайту виробника, і краще буду робити як вони пишуть, ніж як кажуть "знайомі" конструктори. Цікаво було б почути думку наших форумчан-конструкторів, Докса, Архітектора інших шановних...

 

Добавлено через 5 минут

П

але давайте подумаєм, скільки реально за рік блок буде замерзати? БАГАТО!!! особливо пізно восени і ранньою весною, пройшов холодний осінній дощ, стіни намокли, вночі мороз, блок замерз (навіть з слоєм штукатурки) настав ранок, розмерзся, і так велику кількість разів НА РІК!!!

 

Є така річ, як влагостійка паропроникна фасадна краска.

 

Добавлено через 1 минуту

не ображайте мого конструктора!!!

Я йому гроші плачу))) на сайті ПРОДАВЦЯ можуть написати багато, а своя голова має також бути))) продавцю в цьому домі не жити. мені цікаво би було подивитись з чого зроблені будинки в яких ЖИВУТЬ власники і менеджери заводів ГБ.

 

Ну тоді ви погано читали форум, бо вже не один десяток форумчан клали плити на Д400 і не утеплювали. Вигадуєте собі проблеми на рівному місці, моя думка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ГБ доволі теплий матеріал, але у нього є слабке місце, він боїться вологи, яка в ньому замерзає і руйнує з часом структуру блоку.

 

У мене лежать вже другий рік декілька блоків (UDK D500) прямо на землі, під відкритим небом. Як нові, тільки посіріли. Поруч поклав пару цеглин Кератерм 2NF. ЛЕжать один рік. От на них вже помітне руйнування.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут ще треба брати до уваги, скільки будуть коштувати матеріали на фасад. Я собі як не рахував (і фальш-брус, і сайдінг і т.п.) штукатурка виходить дешевше. Та й зовнішній вигляд, як на мене, краще.

Ви не ту ціну вати взяли у розрахунок. На вентильований фасад іде вата з щільністю від 65кг/куб.м. Я брав у розрахунок Роквул PANELROCK

(ссылка устарела)

Ціна (шукав по інтернету) приблизно 84грн/кв.м.

 

штукатурка у мене і так має бути, чи з ватою чи без:lol:)))) але звичайна сама дешева і тонкослойна. далі щільність, чому саме 65кг? чому не можна 30? куди вона може поплисти? люди спокійно утеплюють ПІНОПЛАСТОМ 25 кг/м2 і нічого...

 

 

Ви не неписали з якого матеріалу Ваші внутрішні несучі стіни. Якщо цегла, то беріть Д400 сміливо. У підтвердження моїх слів скажу, що мій товриш побудував (за індивідуальним проектом, з розрахунками...) у тому році коробку в два повних поверхи з Аерок Д400 400мм. Несучі внутрішні - 1,5 цегли. Перекриття - між 1 і 2 поверхами, та між 2 та горищем - панелі. Місцями моноліт.

Проект розрахований на керамічну черепицю, але товариш "не тягнув" її по бюджету - замінив на композитну.

Ще раз наголошую на тому, що все зроблено за індивідуальним проектом архітектора (з підписом);)

 

у мене проектуються внутрішні з того ж ГБ 500 марки. сказали, що проектувати стіни з цегли не бажано, бо вага цегли в декілька разів більше блоків. і стіни якщо будуть "сідати" то цегляна буде іти швидше, загалом було багато слів, з яких я зрозумів, що треба робити все з одного матеріалу і не пудрити собі голову "різнонавантаженістю стін" тим більше, що центральна стіна у мене буде і так важче, бо на неї будуть опиратись 2 плити а на зовнішні по 1.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

штукатурка у мене і так має бути, чи з ватою чи без:lol:)))) але звичайна сама дешева і тонкослойна. далі щільність, чому саме 65кг? чому не можна 30? куди вона може поплисти? люди спокійно утеплюють ПІНОПЛАСТОМ 25 кг/м2 і нічого...

 

"Нічого" декілька років...;)

Думаю, мінвата більшою щільністю краще пристосована до таких умов - краще тримається на вертикальній стіні, більш вологостіка, і як результат, довший строк служби.

 

Якщо Ви збираєтесь штукатурити ГБ, то затрати ще більші на такий фасад.

 

треба робити все з одного матеріалу і не пудрити собі голову "різнонавантаженістю стін"

 

Зробіть внутнрішні стіни з Д500, або Д600. УДК має такі блоки у своєму асортименті. Тільки максимальна товщина 375мм.

 

ПиСи. А як Ви плануєте організацію вентканалів у стіні з ГБ? Сам хочу будувати несучі внутрішні з ГБ. Тільки перекриття з Теріви або дерево. У мене всі вентканали у внутрішній несучій стіні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дураки ті хто кладе плити на марку Д300.ГБ від марки Д200доД350 вважається теплоізоляційним.А від Д400 конструкційно теплоізоляційний.Притому Д400 допускається застосовувати в стіновій конструкції тільки згідно висновків і випробувань спеціальних органів.

Завжди всі важали, що D це щільність. Клас по міцності для бетонів позначається B. B залежить від D, але це не означає, що по D можна однозначно судити про B. СНиП II-22-81 дає розрахункові характеристики кладки для каменів (блоків) починаючи від марки М15, що приблизно дорівнює B1. Тобто при відповідному розрахунку...

А де записано що відповідно висновків і випробувань спеціальних органів? Яких органів?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вважається ким? Будь ласка, якісь посилання на нормативні документи.

 

Особисто я довіряю сайту виробника, і краще буду робити як вони пишуть, ніж як кажуть "знайомі" конструктори. Цікаво було б почути думку наших форумчан-конструкторів, Докса, Архітектора інших шановних...

Сайти виробника це реклама.Посилатись потрібно на нормативні документи.Дану інформацію я взяв з нормативного документу ДСТУ 2010 БЕТОНИ НІЗДРЮВАТІ загальні технічні умови.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сайти виробника це реклама.Посилатись потрібно на нормативні документи.Дану інформацію я взяв з нормативного документу ДСТУ 2010 БЕТОНИ НІЗДРЮВАТІ загальні технічні умови.

Додаю копію документа.9.thumb.jpg.18d67652cdd5be0decd9e80e36c873cb.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А як тоді трактувати СНиП II-22-81:

Расчетные сопротивления R сжатию кладки из сплошных бетонных камней и природных камней (пиленых или чистой тески) при высоте ряда кладки 200-300 мм приведены в табл.5.

Марка камня починається з М15. Протиріччя?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо можна, я би Вам не тільки спасибі сказав...

Лестно конечно. Но не спешите так.

Но все же обратите внимание на тот факт, что мин вата под штукатурку будет дорогая. (у вас ведь штукатурка, я правильно понял)

Вата плотностю 30 кг/м3 годится только для горизонтального утепления и утепления скатов крыши.

Для вент фасадов нужно около 60. А под штукатурку - за 100 кг/м3.

В случае Термолайфа - это ТермоЛайфЛ ФАСАД

И штукатурка по вате будет дороже - насколько точно не знаю.

Использовав блок 375мм вы сэкономите на своем доме 4,7м3*(700(материал)+250(работа))= 4465 грн.

На вату (5см) вы потратите - 167 * 66грн=11022.

При этом квадратный метр штукатурки в случае мин ваты у вас обойдется гривен на 50 дороже (точно не знаю - на вскидку) 50*167=8350

Итого 19377 грн. Конечно стена будет явно теплее. Но сэкономить в год вы сможете на этом гривен 500 не больше (опять же на очень неточную вскидку) учитывая нынешние цены.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А як тоді трактувати СНиП II-22-81:

Згоден що є багато нормативних документів в яких зустрічаються розбіжності.Думаю що потрібно звертати увагу на рік створення цього документа.Я показав ДСТУ 2010року.Цілком ймовірно що новий документ який появиться буте містити зміни.

 

Добавлено через 5 минут

Одношарова конструкція напорядок надійніша від багатошарової.Маю наувазі те що краще збільшити товщину ГБ ніж ГБ з меншою товщиною утепляти.Тай по ціні теж буде різниця між цими двома варіантами.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"Нічого" декілька років...;)

Думаю, мінвата більшою щільністю краще пристосована до таких умов - краще тримається на вертикальній стіні, більш вологостіка, і як результат, довший строк служби.

Якщо Ви збираєтесь штукатурити ГБ, то затрати ще більші на такий фасад.

 

Прошу у всіх вибачення за те, що збив всіх з пантелику з щільністю тої мін.вати. я просто думав, що у пінопласту і вати однакова цифра щільності. виявляється що ні...

сьогодні був в єпіцентрі і всіх повідомляю, що мін.вата буде термолайф, щільності 145 і вартістю 53 грн за 1 м2.

(відрізняється по вартості в 2 рази, а це не тішить...:cry:)

тобто тепер на мою квадратуру вартість тільки вати 9000 грн...:cry::-o:cry:

 

Зробіть внутнрішні стіни з Д500, або Д600. УДК має такі блоки у своєму асортименті. Тільки максимальна товщина 375мм.

а що це змінить? у мене і так внутрішні стіни з Д500. зате ширина 400мм.

 

ПиСи. А як Ви плануєте організацію вентканалів у стіні з ГБ? Сам хочу будувати несучі внутрішні з ГБ. Тільки перекриття з Теріви або дерево. У мене всі вентканали у внутрішній несучій стіні.

 

у мене вентканали будуть іти в стіні в півтори цегли 380мм. якщо є потреба в вентканалах в стіні з ГБ може виконатись тільки або керамічним димоходом шидель (ціна захмарна) або просто зробити ділянку з димоходами з цегли.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а що це змінить? у мене і так внутрішні стіни з Д500. зате ширина 400мм.

 

Д600 значно міцніший. А під плитами запас міцності зайвим не буде.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Одношарова конструкція напорядок надійніша від багатошарової.Маю наувазі те що краще збільшити товщину ГБ ніж ГБ з меншою товщиною утепляти.Тай по ціні теж буде різниця між цими двома варіантами.

 

Напишіть будь-ласка в якому сенсі вона надійніша? в механічному чи теплофізичному?

Порадьте будь-ласка якусь штукатурку або штукатурку + фарбу яка не пускає вологу до стіни і створює якийсь тимчасовий барєр між морозом і стіною. Може тепловер якийсь?

Там писали про якусь фарбу, хто що чув? можете ссилку дати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вибачачте що встрягаю в дискусію але я собі на будинок замовив ютонг енерго 48 см вирішив будувати без утеплення, вже замовив у Польщі і вніс передплату 60%

міцність його Д400, перекриватися буде панелями перший поверх, я ані трішки не сумніваюся у своєму виборі, перечитав гору літератури. Вважаю що сміливо можна будувати товщиною 40 см і міцністю Д400 без утеплення, але сам перестрахувався та й не довіряю я українському ГБ.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Напишіть будь-ласка в якому сенсі вона надійніша? в механічному чи теплофізичному?

Порадьте будь-ласка якусь штукатурку або штукатурку + фарбу яка не пускає вологу до стіни і створює якийсь тимчасовий барєр між морозом і стіною. Може тепловер якийсь?

Там писали про якусь фарбу, хто що чув? можете ссилку дати?

Надійніша в механічному.Що по штукатурках то є штукатурки для ГБ можна тепловер.Красити потрібно силіконовими фарбами.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вибачачте що встрягаю в дискусію але я собі на будинок замовив ютонг енерго 48 см вирішив будувати без утеплення, вже замовив у Польщі і вніс передплату 60%

міцність його Д400, перекриватися буде панелями перший поверх, я ані трішки не сумніваюся у своєму виборі, перечитав гору літератури. Вважаю що сміливо можна будувати товщиною 40 см і міцністю Д400 без утеплення, але сам перестрахувався та й не довіряю я українському ГБ.

 

Знаєте, для мене основне матеріальна частина і теплота.

виходяи з Вашого варіанту, він мені не підходить з матеріальної точки зору. ширина блоку в 48 см потребує ширшого фундаменту (мінімум 43 см, тобто нависання по нормам 5 см. хоча собі буду робити нависання блоку 2.5 см) далі все по порядку більша ширина (тобто вага) фундаменту і блоків тягне за собою більшу ширину пятки фундаменту. більше бетону/більше опалубки/більше кубів блоків/більше штукатурки/.

Ютонг за моїми даними коштує мінімум на 120 грн за куб дорожче вітчизняних виробників (в мому випадку тільки блоки на 8400 грн.дорожче) а якість впринципі однакова, бо у наших виробників стоїть обладнання ідентичне ютонгу. хоча можливо контроль якості у них ліпше... але ж є заключення про випробування. тим більше буду робити самомтійне випробування на витривалість в інституті.

виходячи зі всього вищесказаного, для мене кращий варіант стіна 375мм + мінвата 50мм. по теплоті вийде майже теж саме що і у Вас.

але дякую за коментар!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Знаєте, для мене основне матеріальна частина і теплота.

виходяи з Вашого варіанту, він мені не підходить з матеріальної точки зору. ширина блоку в 48 см потребує ширшого фундаменту (мінімум 43 см, тобто нависання по нормам 5 см. хоча собі буду робити нависання блоку 2.5 см) далі все по порядку більша ширина (тобто вага) фундаменту і блоків тягне за собою більшу ширину пятки фундаменту. більше бетону/більше опалубки/більше кубів блоків/більше штукатурки/.

Ютонг за моїми даними коштує мінімум на 120 грн за куб дорожче вітчизняних виробників (в мому випадку тільки блоки на 8400 грн.дорожче) а якість впринципі однакова, бо у наших виробників стоїть обладнання ідентичне ютонгу. хоча можливо контроль якості у них ліпше... але ж є заключення про випробування. тим більше буду робити самомтійне випробування на витривалість в інституті.

виходячи зі всього вищесказаного, для мене кращий варіант стіна 375мм + мінвата 50мм. по теплоті вийде майже теж саме що і у Вас.

але дякую за коментар!!!

 

так у мене ширина фундаменту 45 см, фундамент виявився затратніший ніж я передбачав, і ніж написано у проекті на мій будинок, я замовив ютонг близько 100 у.е. за куб

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Близько ... в більшу чи меншу сторону?;)

 

ну взагалі 108 долл. за куб, а всього 155 кубів, зараз сиджу думаю чи не буде проблем з доставкою через наше євро

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ну взагалі 108 долл. за куб, а всього 155 кубів, зараз сиджу думаю чи не буде проблем з доставкою через наше євро

 

Бажаю Вам стабільного курсу, і СИЛЬНИХ робочих, як будуть класти такий блок!!!:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...