Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Как сделать качественную штукатурку?

мастерок

Рекомендовані повідомлення

1) заделать швы клеем BauGut DMB

2) зачистить стены и обеспылить щеткой

3) грунтовка - Кнауф Aufbrennsperre или СТ17 или BauGut TFG - два слоя

4) установка маяков (металл или притирочные)

5) штукатурка BauGut Baugips-START или Knauf НР Старт

6) финишная шпаклевка

7) грунт

8) стеклохолст плотностью не ниже 40 не армированный встык на клей бостик 70

9) шпаклевка Семин Sem Joint Compound готовая

10) затирка

11) покраска

 

Добавлено через 4 минуты

Цементно-известковые :

Полипласт ПЦШ-018

Полимин MP-L

Бауміт МПІ 25 Л

Baumit MVR- Uni

в комнаты не пойдет ?

 

Добавлено через 5 минут

опять же ферозитовские 235 и 240 ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так я и сам такой :D, иначе не начинал бы эту дискуссию, закидал бы чем нибудь и не парился.

Чем закончилась штукатурка ?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чем закончилась штукатурка ?

 

Перлиткой на цементной основе.

С трапом передумали, будет готовый поддон, поэтому с гидрой особо заморачиваться не буду, сделаю цементную, под которую можно не дожидаться полного высыхания основания. Сроки сильно не пострадают)

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1) заделать швы клеем BauGut DMB

2) зачистить стены и обеспылить щеткой

3) грунтовка - Кнауф Aufbrennsperre или СТ17 или BauGut TFG - два слоя

4) установка маяков (металл или притирочные)

5) штукатурка BauGut Baugips-START или Knauf НР Старт

6) финишная шпаклевка

7) грунт

8) стеклохолст плотностью не ниже 40 не армированный встык на клей бостик 70

9) шпаклевка Семин Sem Joint Compound готовая

10) затирка

11) покраска

Мой вариант стены под покраску использовал во всех помещениях.

1. Выставить маяки по лазеру на гипсовую шпаклевку.

2. Все стыки разнородных материалов и углы проармировать фасадной сеткой. Для приклейки использовать Баумит МРІ-25.

3. Полить водой из пульвера непосрественно перед шкукатуркой.

4. Заштукатурить Баумит МРІ-25.

5. на след. день убрать маяки затереть штробы от маяков.

6. Грунтовка

7. Шпаклевка

8. Затирка

9. Чистовая шпаклевка

10.Чистовая затирка

11. Грунтовка

12. Покраска

 

Полипласт ПЦШ-018

Полимин MP-L

Бауміт МПІ 25 Л

Baumit MVR- Uni

в комнаты не пойдет ?

 

Добавлено через 5 минут

опять же ферозитовские 235 и 240 ?

 

Из всего перечисленного не пробовал только Baumit MVR- Uni.

Все остальное брал на пробу. Долго рассказывать про эксперименты не буду. Остановился на Бауміт МПІ 25. Он по всем моим субъективным требованиям превосходит остальные и стоил по факту чуть ли не дешевле всех остальных. После него работать чем то другим просто не мог. То сползает и не липнет, то воняет неделю и руки разъедает, то тянется с комками.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Частина цоколя (5см) знаходиться в середині приміщення над підлогою, ця частина мокріє, зовні утеплена 50мм еппс. Чи можна її штукатурить ротбандом/цементно-вапняною штукатуркою. Потрібно чекати коли просохне чи можна зараз??
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Частина цоколя (5см) знаходиться в середині приміщення над підлогою, ця частина мокріє, зовні утеплена 50мм еппс. Чи можна її штукатурить ротбандом/цементно-вапняною штукатуркою. Потрібно чекати коли просохне чи можна зараз??
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таке взагалі бажано не штукатурити,але якщо дуже хочете,то тількі цементними сумішами.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таке взагалі бажано не штукатурити,але якщо дуже хочете,то тількі цементними сумішами.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таке взагалі бажано не штукатурити

якщо не штукатурити то що робити???? Так і залишити не варіант.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таке взагалі бажано не штукатурити

якщо не штукатурити то що робити???? Так і залишити не варіант.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Полоска ЄППСу та плінтус.

це ж мінімум 10мм товщини, зараз штукатурка по стіні 5мм.

 

 

то тількі цементними сумішами.

вапняно-цементною підійде штукатурити???

 

Чи можливо гідроізоляцією пройтися, типу Eskaro Aquastop Hydro, Grover MW 301, чи церезіт CR65?

Змінено користувачем Roma_Z
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

це ж мінімум 10мм товщини, зараз штукатурка по стіні 5мм.

 

 

 

вапняно-цементною підійде штукатурити???

 

Чи можливо гідроізоляцією пройтися, типу Eskaro Aquastop Hydro, Grover MW 301, чи церезіт CR65?

 

Спочатку розберіться чого мокріє, а потім думайте що робити. Якщо промерзає то гідроізоляція там не потрібна, думайте як відсікти холод і зробити поверхню теплою щоб конденсату не було. Але по любому гіпсовим сумішам там не місце, бо грибок гарантований.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спочатку розберіться чого мокріє, а потім думайте що робити. Якщо промерзає то гідроізоляція там не потрібна, думайте як відсікти холод і зробити поверхню теплою щоб конденсату не було.

 

мокріє за рахунок конденсату. поки було прикрито рубероїдом то мокрів він, коли його відірвали через день почав мокріти цоколь, + зараз робляться штукатурні роботи, тому вологи вистачає. зовні утеплений 50 еппс.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мокріє за рахунок конденсату.

 

 

это не нормальное состояние внутреннего помещения

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мокріє за рахунок конденсату. поки було прикрито рубероїдом то мокрів він, коли його відірвали через день почав мокріти цоколь, + зараз робляться штукатурні роботи, тому вологи вистачає. зовні утеплений 50 еппс

 

Мокріє тому, що цоколь недостатьньо утеплений з вулиці. Теплоопір цоколю повинен бути не менше теплоопору стіни. Треба добавити ще мін 50 мм еппс.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мокріє за рахунок конденсату. поки було прикрито рубероїдом то мокрів він, коли його відірвали через день почав мокріти цоколь, + зараз робляться штукатурні роботи, тому вологи вистачає. зовні утеплений 50 еппс.

 

Що з цоколем в землі? Утеплено. Якщо ні то робіть утеплення нижче землі або теплу відмостку а краще те і те. Ну і 50мм малувато якщо поверхня цоколя великої площі. Якщо є можливість утеплюйте ще 50мм.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

это не нормальное состояние внутреннего помещения

який вихід???

 

Що з цоколем в землі? Утеплено.

так утеплено на 30см в землю. Вимощення не утеплене та і не планується.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

який вихід???

 

Вихід дуже простий. Потрібно прибрати точку роси з внутрішньї сторони стіни. Зробити це можна 2 способами.

1. Підняти температуру внутрішньої сторони стіни вище точки конденсації. Робиться утепленням (краще ззовні), або локальним підігрівом (закласти там трубу опалення, або гріючий кабель).

2. Знизити вологість в приміщенні, щоб змістити точку конденсації нижче ніж температура стіни. Досягається вентиляцією і осушенням повітря. Цей спосіб не завжди працює, бо жити треба при нормальній вологості близькій до 50%. https://ru.wikipedia.org/wiki/Точка_росы

 

Отже у вас один спосіб зробити так щоб поверхня стіни була вище орієнтовно 10С при нормальній температурі в приміщенні близько 20С.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну и зачем всю жизнь греть фундамент и тратить на это денежку?

Решение я человеку подсказал,но он так и не понял,пишет что толщины не хватает.А перфоратор для чего придумали?Перф в руки,схерачить всё лишнее,втулить туда полоску ЭППСа и забыть про эту проблему на всю оставшуюся жизнь.Ну а для остальных форумчан просто взять себе на заметку что при правильном пирога пола фундаментная зона должна быть на уровне основного утеплителя пола.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...Ну а для остальных форумчан просто взять себе на заметку что при правильном пироге пола фундаментная зона должна быть на уровне основного утеплителя пола.

Это надо в цитатник наверх.

 

Вот поэтому я и поднял уровень пола по всему дому на 10см. Заодно и трубу ТП раскатал по всем помещениям.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.Ну а для остальных форумчан просто взять себе на заметку что при правильном пирога пола фундаментная зона должна быть на уровне основного утеплителя пола.

 

верхний край фундамента вровень с нижним краем утеплителя или вровень с верхним краем утеплиеля?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

верхний край фундамента вровень с нижним краем утеплителя или вровень с верхним краем утеплиеля?

 

да .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

верхний край фундамента вровень с нижним краем утеплителя или вровень с верхним краем утеплиеля?

 

В идеале с нижним,но и с верхним тоже нормально.Гораздо хуже когда верхний край фундамента вровень с верхом стяжки ну и вообще жопа,как у Ромы,если он выше стяжки.Там ведь проблема не только холод через бетон,но и капилярный подсос никто не отменял.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В идеале с нижним,но и с верхним тоже нормально.Гораздо хуже когда верхний край фундамента вровень с верхом стяжки ну и вообще жопа,как у Ромы,если он выше стяжки.Там ведь проблема не только холод через бетон,но и капилярный подсос никто не отменял.

 

вообще тема потерь через ленточный фундамент обсуждалась на форуме неоднократно, и очень подробно,

 

вывод такой что потери(в стену) будут в любом случае.

 

Независимо от того выше стяжка/ниже/вровень или высутпает и.т.д

 

вот результаты моделирования

https://www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=3915098&postcount=1917

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...