Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Стиль вождения авто и его последствия.

Stroim DOM

Рекомендовані повідомлення

не на переході

Читаємо ПДР. Як альтернатива - йдемо на курси водіїв (нічого страшного якщо вдруге, буде корисно всеодно).

водію жигуля перекрив обзор повертаючий на ліво бус і пешеходів не було видно

ОК, приймається. Але всеодно летіти не дивлячись куди не можна.

 

Добавлено через 1 минуту

який пункт змушує пропускати пішоходів поза пішоходним переходом ?

Вони були на пішохідному переході.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Читаємо ПДР.

 

за вашої логіки переходити можна де вздумається, навіщо тоді придумали переходи ? і чому там його нема ? може на те є причини ?

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

- не на переході

- водію жигуля перекрив обзор повертаючий на ліво бус і пешеходів не було видно

 

Добавлено через 1 минуту

 

 

який пункт змушує пропускати пішоходів поза пішоходним переходом ?

 

Вы, водите авто? :shock:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

за вашої логіки переходити можна де вздумається

Ні в якому разі! Тільки в місцях, визначених ПДР.

і чому там його нема ?

А чому ви вирішили що його там нема?

може на те є причини ?

Звісно. Незнання ПДР.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

нажал тапок в пол догнать, срабатывает ASR.

 

В ASR это самое ценное качество - иногда мигнет, когда и не ждешь. Предупреждает. Бывает и просто газанешь,чтобы проверить покрытие. Что чуть повело можно и не почувствовать, а вот лампочку увидишь.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так на переднем приводе вроде ж нельзя газ сбрасывать?

Все эти правила были непререкаемы до появления АБС и электронных ошейников.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А якщо прочитати ПДР?

Если вы намекаете на п 4.7 пдд (Пішоходи повинні переходити проїзну частину по пішохідних переходах, у тому числі підземних і надземних, а у разі їх відсутності — на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.), то читаем дальше, п 4.16 а):

Пішохід має право: на перевагу під час переходу проїзної частини позначеними нерегульованими пішохідними переходами, а також регульованими переходами за наявності на те відповідного сигналу регулювальника чи світлофора;

Приоритета у пешеходов при пересечении перекрестков по линии тротуара или обочины нет.

 

Вони були на пішохідному переході.

Видео не лучшего качества, но на противоположной стороне пересекаемой улицы светофора, знака 5.35.1, или столба, на котором они могли бы быть установлены не видно +, хоть журналисты и ошибаются порой, диктор озвучил, что место не разрешено для пересечения улицы.

 

Вони лише виконували ПДР.

Учитывая вышесказанное, водитель автомобиля, перед которым пешеход начал пересекать улицу, имел приоритет в движении. Возможно он остановился под знак приоритета, пропуская встречного, который по главной поворачивал налево. Если нет, то для такой касты водителей приготовлен отдельный котел, особенно если они где не нужно пропускают пешеходов - заведомо мене образованную в части знаний пдд часть населения.

После личного негативного опыта никогда не даю себя пропускать, если не имею приоритета в движении по пдд, т.к. есть п.1.4, и радовать окружающих неожиданностями себе дороже.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в повороте не желательно точно

 

до появления сноса, тогда очень желательно чуть скинуть и машина стабилизируется

 

Добавлено через 5 минут

Приоритета у пешеходов при пересечении перекрестков по линии тротуара или обочины нет.

 

наши пдд слишком уж мягкие к двуногим участниками движения

 

думаю в толерантной Европе у мамаши стал бы вопрос о лишении родительских прав и проверки на адекватность

  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Если вы намекаете на п 4.7 пдд

І на п. 1.10 теж.

пішохідний перехід - ділянка проїзної частини або інженерна споруда, призначена для руху пішоходів через дорогу. Пішохідні переходи позначаються дорожніми знаками 5.35.1-5.37.2, дорожньою розміткою 1.14.1-1.14.3, пішохідними світлофорами. За відсутності дорожньої розмітки межі пішохідного переходу визначаються відстанню між дорожніми знаками або пішохідними світлофорами, а на перехресті за відсутності пішохідних світлофорів, дорожніх знаків та розмітки - шириною тротуарів чи узбіч.

Учитывая вышесказанное, водитель автомобиля

Буде дуже зацікавлений домовитися, бо його вина очевидна.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чёй-та у меня видео не показывает. Ладно, как пешетоп, излагаю свои мысли вслух. Если дороги ещё раз в пятьдесят лет ремонтируют и через неделю после выпадения снега делают вид что чистят, то тротуары не ремонтируют и не чистят, похоже, принципиально! А в некоторых местах против всех правил застраивают лестницами, пристроями, шалманами и прочей херью до такого состояния, что там просто невозможно ходить! Даже летом, не говоря о сейчас. И в таких местах я хожу по дороге, если нет возможности не ходить вовсе. Да, и не по краю, т.к. там минимум один ряд паркунов. По правилам для обочины — по встречке.

Жду тухлых яиц и гнилых помидор.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А идете навстречу машинам или спиной к ним?
Как по обочине — т.е. по встречке. Я и на велосипеде так же езжу, хотя это уже против правил. Но лучше быть живым нарушителем…
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І на п. 1.10 теж.

Читаем далее 1.10:

Регульованим вважається пішохідний перехід, рух по якому регулюється світлофором чи регулювальником, нерегульованим — пішохідний перехід, на якому немає регулювальника, світлофори відсутні або вимкнені чи працюють у режимі миготіння жовтого сигналу;

 

Линии тротуаров и обочин не входят в п 4.16 а) (Пішохід має право: на перевагу під час переходу проїзної частини позначеними нерегульованими пішохідними переходами, а також регульованими переходами за наявності на те відповідного сигналу регулювальника чи світлофора), соответственно, хоть эти места и попадают под определение "пешеходный переход", приоритета у пешехода там нет, т.к. они не обозначены ни дорожніми знаками 5.35.1 , 5.35.2 , 5.36.1 , 5.36.2 , 5.37.1 , 5.37.2, ни дорожньою розміткою 1.14.1, 1.14.2, 1.14.3, ни пішохідними світлофорами.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мені на велосипеді страшно назустріч їхати.
А мне — страшно в ту же сторону. Дороги обычно 3,5м в ширину, кривые как моя жизнь и с почти нулевой обзорностью. А так, увидев или услышав джигита на четырёхколёсном ведре — есть время остановиться и свалить с дороги.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це якщо одне авто в пів години проїжджає. В Києві такої розкоші немає - авто їдуть вереницею. Тому не вийде перед кожним авто з'їжджати з дороги і пропускати джигітів. Навіть доводиться відвойовувати собі місце на дорозі.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це якщо одне авто в пів години проїжджає. В Києві такої розкоші немає - авто їдуть вереницею.
Я ещё не выжил из ума — ездить на велосипеде в мегаполисе. Как ни едь — задавят и скажут что так и было. У нас дорожные сети расчитаны на 50авто/1к населения, а на дорогах на порядок больше.
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как ни едь — задавят и скажут что так и было.

Ну неправда. Я більше 10 років по Києву їжджу. І не лише по Києву - Вінниця, Львів, Житомир, Івано-Франківськ, Тернопіль, Чернівці - з того що пам’ятаю. Єдине у Вінниці якісь водії шугані - як побачать велосипедиста то в них від паніки руки на сигнал падають. Та то нічого - за кілька років звикли й вони до велосипедистів, бо крайнього разу вже не дуділи в припадку. Так ось - ніхто мене не давив. Так і я ж не один їжджу - знаю велосипедистів з сивиною на скронях які досі їздять, а починали ще в далекому СРСР. Звісно не всіх оминуло полежати на капоті - але нічого такого страшного не сталося. Велосипедисти це ж не футболісти, зрештою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А Вы сюда приезжайте.

Ні, краще ви до нас :) . Соромно, але в Харкові жодного разу не був.

А, ще згадав зі східних регіонів в Сумах був, о!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А мне — страшно в ту же сторону. Дороги обычно 3,5м в ширину, кривые как моя жизнь и с почти нулевой обзорностью. А так, увидев или услышав джигита на четырёхколёсном ведре — есть время остановиться и свалить с дороги.

 

Бувають моменти коли назустріч потік. Обїхати велосипедиста немає можливості. Якщо він попутний то я просто скидаю швидкість до того часу поки не зможу обігнати. У випадку зустрічного потоку авто зліва й зустрічного велосипедиста зправа маємо цікавий вибір пхатись на зустрічну й в випадку ДТП попасти на ремонт чужого авто. Або прижимати до узбіччя велосипедиста. І якщо його зачепити то знову попадос.

Як в тому анекдоті. Про грузинів. Горный серпантин. На дороге бабушька й молодая дэушька. Каво давить будешь?

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Або прижимати до узбіччя велосипедиста.
Если сразу не поняли, абисняю: дорога — 3,5м. Других здесь нет, разве что ещё меньше: 2,5 метра между заборами, например, вполне юридически существующие как улицы с нумерацией домов. Увидел четырёхколёсное ведро на встречу — остановился, и в кусты. Аналогично при пешем ходе по обочине (кажинный день так хожу, да). Просто так ехать/идти — дурных нет, правило ДДД я выполняю, потому как жить хоцца.
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Увидел четырёхколёсное ведро на встречу — остановился, и в кусты.

Это не езда.

дурных нет, правило ДДД я выполняю, потому как жить хоцца

Когда идете по обочине каску одеваете? А то вдруг обломок новейшего российского военного спутника на голову упадет, а там каски нету.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А Вы сюда приезжайте.

А Вы - к нам, места много, машин(особенно вечером) мало. После 23.00 можно хоть по встречке, хоть по диагонали ездить:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

После 23.00 можно хоть по встречке, хоть по диагонали ездить
А потом на подвал, за нарушение комендантского часа?

 

Это не езда.
Какая есть. Других дорог и водятлов на них здесь нет.

 

А то вдруг обломок новейшего российского военного спутника на голову упадет, а там каски нету.
Обломков спутников не опасаюсь, а вот ветки деревьев, глыбы льда и снега, сосульки приходится учитывать, что особенно актуально при ширине тротуара метра полтора. Вот вылетающие на тротуар НЛО, таранящие светофоры и дома, предсказать невозможно. Впрочем, практика показывает, что и каска может не помочь: случайно упавшим пешиком может раздавить насмерть.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...