Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Стиль вождения авто и его последствия.

Stroim DOM

Рекомендовані повідомлення

 

 

Просто забавное видео. Столько степеней защиты, но маленький бугор не преодолел.

Что-то с передней подвеской.

Такое впечатление, что зацепил металлический ограничитель для ворот посередке чем-то под кузовом, оборвал и сразу сел. В коменнтах пишут о пневмоподвеске.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Сегодня в 11:45 на Краснозвездном проспекте в Соломенском районе в зад маршрутного автобуса, ехавшего по маршруту 17, въехал легковой автомобиль BMW-745. Авария произошла, когда маршрутка подъезжала к остановке общественного транспорта в направлении улицы Кейсарова.

 

В результате происшествия были травмированы четверо людей: водитель маршрутки и трое пассажиров микроавтобуса.

 

_______20141106_1211555722_0_600.jpg

 

за рулем BMW находился 20-летний парень. По предварительным данным ГАИ, именно его действия стали причиной ДТП.

0666 - Донецк

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

 

Вот тут еще много курьезных случаев :D

 

fishki.net/auto/1333906-samye-kureznye-avarii.html?from=fb

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Вот этого момента не понял... он подставил жопу, получил в зад, и так дальше и поехал??

 

вот видео той аварии

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вот видео той аварии

 

А у вас то оно откуда? :)

ПС Тут однозначно виноват задний, увы. Не взирая на возможную неадекватность Хюндая.:pardon:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

 

Добавлено через 2 минуты

ПС Тут однозначно виноват задний, увы. Не взирая на возможную неадекватность Хюндая.:pardon:

а передний, который довел водителя "ниссана" до такого состояния и спровоцировал месть не виноват?

 

Ось кілька років тому схожий випадок

Маразм української політики міцнішає. Після ударів у мерські обличчя і пах, нанесених рукою і коліном міністра внутрішніх справ, політичний контекст формує нову сценку з побуту небожителів. Непристойний жест з середнім пальцем, який побачив спікер парламенту Арсеній Яценюк з вікна свого автомобіля, у вівторок вилився в три відставки в структурі МВС.Міністр внутрішніх справ Луценко не послухався президента Ющенка тільки щодо члена своєї команди – глави ДАІ Сергія Коломійця. Його лише відсторонили від виконання обов'язків.

А втратили посади заступник керівника ДАІ, а також керівник спецпідрозділу "Кобра" і його заступник Олексій Кожа, який і виявився злісним порушником.

Сам "головний винуватець" вважає, що або Яценюк щось переплутав, або хтось дав йому "некоректну інформацію". "Українській правді" вдалося розшукати учасника анекдотичного інциденту зі спікером, що сполошив всю міліцію і вивів з рівноваги Віктора Ющенка під час колегії МВС.

Стверджувати, що все розказане Кожею правда – ми не ризикнемо. Але суспільству корисно знати дві точки зору на те, що відбулося.

Отже, за словами Яценюка, минулої суботи він їхав за кермом, як перед його машиною, "перетинаючи дорогу, створюючи аварійну ситуацію, з'явився джип". Співробітники Управління держохорони, які супроводжували спікера, включили спецсигнали для того, щоб машині Яценюка звільнили дорогу, однак не тут то було.

"Я щиро думав, що він просто не бачив автомобіля, тому що не звільняв дорогу і їхав попереду дві хвилини, три, п'ять, сім... А потім цей джип здає вправо, у нього опускається вікно, звідти висовується рука і показується середній палець! Тобто видно, що людина надивилася американських фільмів", - розповів Яценюк.

Далі, за словами Яценюка, спецпідрозділ "Кобра" на вимогу УДО зупинив автомобіль, а Яценюк "пізніше про той випадок навіть забув".

"Згодом я запитую: яка доля того водія, який порушив правила? А мені говорять: усе нормально. Відпустили його, він на донецьких номерах". Я запитую: "Чому? Всі ж рівні перед законом. Я ж їжджу за правилами і на червоний зупиняюся. А мені сказали, що він документів не показав", - розповів він.

За словами Яценюка, він подзвонив Коломійцю з проханням знайти той автомобіль. Керівник ДАІ відповів, що винуватця інциденту шукають.

"Говорить (Коломієць): "З'ясовую". Вікторе Андрійовичу, а машина стоїть на стоянці "Кобри", - поскаржився Яценюк президентові.

Не домігшись правди в ДАІ, Яценюк сам вирішив паралельно знайти власника машини. Ним виявився заступник начальника "Кобри", що був за кермом позашляховика Porsche Cayenne 2007 року, середня ціна якого складає 200 тисяч доларів.

Однак Яценюк пішов у своєму розслідуванні ще далі і з'ясував, що на Кожу в базі ДАІ зареєстровані три автомобілі: Porsche Cayenne, Toyota Land Cruiser і Mitsubishi.

Розказане шокувало Ющенка, і він зажадав звільнити все керівництво ДАІ і "Кобри".

Кожа "Кобри"

А тепер – версія у викладі "героя" цього інциденту 35-річного Олексія Кожи. В інтерв'ю "Українській правді" він розповів, що в суботу близько 17 години їхав на машині Porsche Cayenne по проспекту Перемоги в лівій смузі.

Кожа стверджує, що його швидкість не перевищувала 60-80 км/годину. Уявити собі автомобіль у лівому ряді проспекту Перемоги з такими показниками спідометра складно, однак Кожа пояснив, що там було скупчення машин.

За його словами, у районі перехрестя проспекту з бульваром Вернадського за Porsche "пристроїлися два джипи з приватними номерними знаками Київської області".

Кожа наполягає, що машини не їхали ескортом.

"Якщо це офіційна поїздка, вона має здійснюватися у вигляді кортежу з екіпажами ДАІ з супроводом. А це була приватна поїздка на машинах з приватними номерами", - стверджує він.

"Коли їдуть незрозумілі автомобілі з незрозумілими людьми з приватними номерами, закрадаються сумніви, чи не бандити це", - поділився переживаннями звільнений заступник начальника "Кобри".

"Машини ретельно моргали фарами, щоб я звільнив дорогу. Я бачив фари, і мені здалося, що були блимавки, установлені під решіткою", - сказав він, відзначивши, що використання такої ілюмінації приватними особами заборонено.

Кожа впевнений, що джипи їхали з набагато більшою швидкістю, ніж він сам.

За його версією, через інтенсивний рух він не зміг відразу пропустити машини, "не створивши аварійної ситуації", і переїхав у середній ряд лише в районі станції "Дачна", коли дорога трохи звільнилася.

"У такому режимі я проїхав до перехрестя проспекту Перемоги з вулицею Чорнобильською і повернув праворуч. За мною їхали два джипи... Вони активно доганяли мене справа і зліва, створювали аварійні ситуації іншим учасникам дорожнього руху, почали мене затискати. Щоб не пошкодити свою або чужу машину, я зупинився", - розповів Кожа.

До нього підійшли люди в цивільному одязі зі зброєю, які назвалися співробітниками держохорони і попросили документи. Через 15-20 хвилин під'їхали представники "Кобри", що нібито одержали команду скласти адмінпротокол.

"Я говорю: "Складайте, тільки не зрозуміло за що", - переказав свої слова Кожа.

Він стверджує, що не намагався скористатися своєю посадою. За словами Кожи, йому довелося чекати другий патруль, оскільки в першого не виявилося необхідного бланка.

Прочекавши 40 хвилин, Кожа підійшов до старшого охорони і запитав, чи може він бути вільним. Одержавши позитивну відповідь, Кожа поїхав.

Далі, говорить він, у понеділок був складений адміністративний протокол, у якому вказувалося, що Кожа створив аварійну ситуацію.

"Я поставив підпис, що з документом ознайомлений, і наприкінці написав пояснення, як усе відбувалося", - розповів він.

"Тепер, думаю, протокол має бути спрямований у райсуд, щоб той виніс рішення, винен я чи ні. Думаю, проблематично буде судді приймати рішення..." – додав Кожа.

"Але ж є закони, які повинні виконувати усі без винятку. Правила дорожнього руху поширюються на всіх, і на керівників у тому числі. Чим більша посада, тим простіше обмовити", - обурився Кожа.

Він також розповів, що не ознайомлений з наказом про своє звільнення і з результатами службового розслідування, на яке спиралося МВС, приймаючи рішення про його зняття з посади.

 

(ссылка устарела)

Як вважаєте закономірне покарання верхівки ДАІ, чи призвело це до подальшого загострення конфлікту між міліцією та владою, міліцією та народом у подальшому?

Як склалась доля Кожі?

Адвокат Алексея Кожи Татьяна Монтян считает, что инцидент с ее подзащитным - это провокация со стороны главы Секретариата президента Виктора Балоги.

 

Об этом адвокат заявила в пятницу, 29 февраля, после судебного заседания по делу об административном правонарушении Кожи.

 

"Балога использовал этот случай, чтобы распустить "Кобру", которая мешает работе его любимой опричнине УГО (Управление государственной охраны). За такую мелочь разгонять "Кобру" - это ненормально. А если завтра средний палец из машины покажет Медведько (генеральный прокурор) - что, будем распускать прокуратуру?", - сказала Монтян.

 

Адвокат также уверена, что инцидент, произошедший на проспекте Победы - это провокация со стороны председателя Верховной рады Арсения Яценюка.

Монтян отметила, что номера автомобиля "Тойота-Лендкрузер", в котором находился спикер Верховной рады Яценюк, на самом деле принадлежат гражданину Броваров Киевской области Роману Дядюку.

 

"Мы пошли на Петровку и купили диск с реестром государственных номеров автомобилей. Заявленный автомобиль, в котором во время инцидента якобы находился Арсений Яценюк, с номерами АІ 2025 КС принадлежат автомобилю "Опель-Астра", зарегистрированному на имя жителя города Броваров Романа Дядюка. Кроме того, адрес дома, возле которого произошло происшествие - номер 192 - не существует", - сказала она.

 

Кроме того, Монтян отметила, что в ходе следствия по этому делу было выяснено, что за рулем "Тойтоты-Лендкрузер" находился не Яценюк, а гражданин Ярослав Шуть, проживающий в Киеве и являющийся работником управления Государственной охраны. Источник: (ссылка устарела)

Змінено користувачем tobias
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

а передний, который довел водителя "ниссана" до такого состояния и спровоцировал месть не виноват?

 

Да он много в чем может быть виноват. Просто, из первоначального описания ситуации, было не совсем понятно, "кто - кому рабинович", в плане удара в зад (ведь то "чудо" могло и подставиться технично).

Появилось видео, и стало ясно, что тут была просто "месть", и строго по пдд - стопроцентная вина заднего.:pardon:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

А есть такой же ролик , только для "это же алень за рулем"? Ну чтобы и "наш брат" по сторонам иногда смотрел. :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Може збільшити штраф за порушення проїзду пішохідних переходів до 1000 грн?

А також ув’язнення на строк 1-2 роки. Ув’язнення можна замінити на сплату в бюджет 50% доходів протягом 1-2 років.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Може збільшити штраф за порушення проїзду пішохідних переходів до 1000 грн?

А також ув’язнення на строк 1-2 роки. Ув’язнення можна замінити на сплату в бюджет 50% доходів протягом 1-2 років.

 

Отличная идея, а еще....

Пешеходам, за переход в неположенном месте, поднять штраф до 1000грн. и начать реально штрафовать. И снимать ответственность с водителя, за сбитого пешехода в неположенном месте, и стягивать с такого пешехода стоимость за ремонт авто и т.д.

Как Вы думаете - хорошая идея?

  • Лайк 8
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И снимать ответственность с водителя, за сбитого пешехода в неположенном месте, и стягивать с такого пешехода стоимость за ремонт авто и т.д.

Как Вы думаете - хорошая идея?

погана, адже це дискримінація в чистому вигляді...

пішоходів порібно озброїти щоб зрівняти шанси водіїв та пішоходів на дорозі :D

Першим кроком для усунення дискримінації може бути зміна ширини тротуарів та проїзжої частити так, щоб ширина для авто та для пішоходів, велосипедистів була однаковою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та не - не дискриминация. Если я проезжаю нерегулируемый перекресток пересекаю пешеходный переход не пугну оленя, который ломится прямо под колеса, трепясь при этом по телефону и не смотря вокруг - я попадаю под штраф. А он - нарушив - нет. Нам уже некуда ужесточать штрафы - реально нужно следить за их наложением - причем так что бы не было дискриминации - и штрафовали (реально и жестко - с установкой норм, как на автомобилистов) пешеходов.

К слову - я сейчас хожу пешком - несколько экономлю. Как пешеход - я не вижу такого количества нарушений со стороны авто, как если бы водителем смотрел на пешеходов.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Першим кроком для усунення дискримінації може бути зміна ширини тротуарів та проїзжої частити так, щоб ширина для авто та для пішоходів, велосипедистів була однаковою.

Представил себе пешеходов одинаковых по ширине с авто ...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та не - не дискриминация. Если я проезжаю нерегулируемый перекресток пересекаю пешеходный переход не пугну оленя, который ломится прямо под колеса, трепясь при этом по телефону и не смотря вокруг - я попадаю под штраф. А он - нарушив - нет. Нам уже некуда ужесточать штрафы - реально нужно следить за их наложением - причем так что бы не было дискриминации - и штрафовали (реально и жестко - с установкой норм, как на автомобилистов) пешеходов.

К слову - я сейчас хожу пешком - несколько экономлю. Как пешеход - я не вижу такого количества нарушений со стороны авто, как если бы водителем смотрел на пешеходов.

 

А если он на том же переходе, но не трещит по мобильному и смотрит вокруг? )))

Вообще, предлагаю лишать пешеходов "прав" на 2 года с пересдачей :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А если он на том же переходе, но не трещит по мобильному и смотрит вокруг? )))

Вообще, предлагаю лишать пешеходов "прав" на 2 года с пересдачей :)

 

Лучше сразу ноги ломать... или голову... или и то, и другое... :evil::evil::evil:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стырено в нете.

 

1. Будьте внимательней на пешеходных переходах!

Поверьте, даже самую толстую жопу, остановить значительно проще, чем самую легкую машину! Секунда тупости — водитель в клетке, вы в ящике, оба на Ютубе!

Тонна металла не различает вас по расе, религии, полу, заработку, длине и глубине принадлежностей, все кости хрустят одинаково мелодично!

— Если водитель зимой сигналит вам на переходе, он не "мудила, ты кому сигналишь, знак видел?!" он банально не успевает остановиться, и дает вам выбор "гордо и больно" или "смиренно и целО"

 

 

2.Товарищи пассажиры!

Садясь в машину, не ленитесь, отряхивайте(обметайте, сдувайте, облизывайте) свою обувь, и по возможности, держите ее на коврике, иначе я приду к вам в гости, и припаркую свои гриндерсы, с кусочками собачьего облегчения на подошве, прямо на ваш бежевый, ворсистый ковер!

 

3.Не вызывайте зимой такси класса "Эконом".

Приедет наркоман Павлик, на боевом, арендном, убитом в бруснику Ланосе, с летними, лысыми покрышками, и будет показывать Вам как он вчера учился ездить в Need For Speed'е, закапывая глаза нафтизином.

И Вам все равно придется показывать ему дорогу, потому, что его навигатор в ломбарде!

Вам правда охота пополнять статистику ГАИ?

 

4.Гуляя под домом с Вашими:

-собачками,

-котиками,

-крысами,

-единорогами…

 

Держите их:

-на поводке,

-в кармане,

-на плече,

-не курите перед выходом…

 

Простая арифметика:

— Помыть одно колесо без сушки — 1$.

— Купить нового лапусика-500$

— Психоаналитик и курс "Как пережить утрату" — 100-200$

— Собачьи похороны на 10 чел. без тамады — 50-100$

Внимание вопрос: кто из нас должен больше переживать?

 

5. Если вы видите как автомобиль застрял в снегу, подойдите и предложите водителю помощь, не важно кто Вы, унылая анорексичка или борзый Шрек. Возможно, именно этот водитель остановится, поможет, и довезет Вас до больницы, если Вы вдруг подскользнетесь и расфигачите себе копчик в семечки, на ровном месте…

 

Мораль сей басни такова:

Возлюби ближнего своего как самого себя, ибо быть он может, психованным шизофреником с топором под курткой!

 

всем доброй зимы и без печальных последствий)

 

  • Лайк 8
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стырено в нете.

 

1. Будьте внимательней на пешеходных переходах!

Поверьте, даже самую толстую жопу, остановить значительно проще, чем самую легкую машину! Секунда тупости — водитель в клетке, вы в ящике, оба на Ютубе!

Тонна металла не различает вас по расе, религии, полу, заработку, длине и глубине принадлежностей, все кости хрустят одинаково

 

Вроде бы все правильно. но я лично категорически не перевариваю этого "лозунга" с "тезисами" далее по тексту.

Это похоже на попытку выдать безвременную индульгенцию любому водителю. А если все же попробовать ездить соблюдая правила?

А то получается какое то "право силы". Иными словами - водителю пофиг, что у пешехода преимущество, потому что он на броневике.

А если передвигаться по городу в соответствии с тем, что написано в ПДД, может и сигналить пешеходам не придется на переходе? ;)

Я не оправдываю пешеходов-аленей, которые норовят свести счеты с собственной жизнью любыми методами. Но я категорически против того, чтобы подобными "лозунгами" забирали законные права пешеходов, и с помощью шантажа его же собственной жизнью, водятлы клали на пешеходов всегда и везде.

Некоторые индивиды уже давно трансформировали "машину гораздо труднее остановить" в "да хер я буду вообще останавливаться" и "ему хочется жить, вот пусть и останавливается".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...