Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Підсилення дерев'яного перекриття

ahomin

Рекомендовані повідомлення

Планується добудова мансардного поверху над існуючим. Є деревяне перекриття, балки 170*170 з кроком 1,20 м. , найбільший проліт 4,20м. На перекриття чердака цих балок вистарчало, але на міжповерхове треба підсилити, збираюсь встановити додаткові балки поміж існуючі, загалом 40 м. погонних. Виходячи з наявного на ринку матеріалу можливі такі варіанти:

1. Швелер 16, дорого, 4500 грн., тонший не знаю чи можна, розраховувати не вмію.

2. Готові дерев'яні двотаврові клеєні балки, висотою 20 см, кажуть що дуже міцні, вартість 3000 грн.

3. Дубові балки 180*70, вартість біля 2000 грн.

4. Балки з сухої сосни 200*100, вартість біля 1600 грн.

5. Балки з сухої сосни, Т-подібної форми, можу зробити сам з двох балок 150*100 і 150*50, скріпивши шурупами для дерева, вартість біля 1000 грн, вийде висота 20 см, але сумніваюсь в надійності такого скріплення.

 

Прошу висловити свою думку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я за варіант 4. Без розрахунку виходить приблизно як варіант 3 по міцності але набагато жорсткіше. Все інше, крім варіанта 1 гірше по всім показникам (крім ваги для варіанта 2).
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Выбор из этих 2-х вариантов:

...

4. Балки з сухої сосни 200*100, вартість біля 1600 грн.

5. Балки з сухої сосни, Т-подібної форми, можу зробити сам з двох балок 150*100 і 150*50, скріпивши шурупами для дерева, вартість біля 1000 грн, вийде висота 20 см, але сумніваюсь в надійності такого скріплення....

 

первый бы поменял на 200х50, т.к. толщина не очень работает в Вашу пользу, а больше на собственный вес

 

а второй...ещё клея в соединение добавите и будет всё ок...

 

по мне 5-й вариает - лучше ;)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за поради.

первый бы поменял на 200х50, т.к. толщина не очень работает в Вашу пользу, а больше на собственный вес

 

а второй...ещё клея в соединение добавите и будет всё ок...

 

по мне 5-й вариает - лучше ;)

Десь читав, що балка має бути не надто вузькою, бо її може вбік гнути при навантаженні.

Яким клеєм добре клеїти?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пробував сьогодні зробити місце під ті нові підсилювальні балки і трохи озадачився. Старі балки вже трохи трухляві по боках (сфоткав найгіршу), лежать просто на кам'яній стіні не обернуті ніякою ізоляцією, під ними виявив ще якусь поперечну дошку, яка ніби скріпляє їх між собою і вмурована в стіну, проміжок між балками замурований камінням з цеглою, які прикривають зверху цю дошку (теж нічим не ізольовану). Посередині хати, приблизно посередині прольоту, є перегородка в пів цегли, на яку опираються старі балки.

От тепер думаю:

1.Що робити зі старими балками (знизу підбиті дошками і на них тримається гіпсокартонна стеля першого поверху), чи можна їх чимось обробити, щоб не трухлявіли далі?

2.Чи можна залишати їх в стіні не обернутими в рубероїд?

3.Може розібрати підмурівку між балками, витягнути поперечну дошку і просунути на її місце (під балку) арматуру, та й залити то все бетоном, зробити такий собі армопояс?

4. Чи може тонка перегородка бути опорою для двох нових балок (по 4 метри в різні боки), чи шукати балки на всю довжину хати (8 метрів) ?

DSC01128.thumb.jpg.daa76f57742eebdbbf2adce0e18f1c5b.jpg

DSC01135.thumb.jpg.c1dff2c4d255ee92a742a2a2a72e6860.jpg

DSC01137.thumb.jpg.2a19df9669400e1ea7b5f992c182c2ec.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та можна всяке робити, я думав навіть Теріву поверх існуючого робити, і потім, в далекому майбутньому, витягати старі балки через низ. Але прораб відрадив, бо дорого і без потреби. Тепер думаю як існуюче краще відреставрувати.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та можна всяке робити, я думав навіть Теріву поверх існуючого робити, і потім, в далекому майбутньому, витягати старі балки через низ. Але прораб відрадив, бо дорого і без потреби. Тепер думаю як існуюче краще відреставрувати.

 

Для того, чтобы не портить потолок на 1-ом этаже, а так же улучшить звукоизоляцию, я бы Вам всетаки посоветовала делать для пола второго этажа независимое перекрытие, а между старым и новым перекрытием уложить вату (для звукоизоляции).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Soyka, Дякую. Сьогодні довго радився з прорабом і вирішили зробити так як Ви радите, буду робити підлогу по окремих балках.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Буду робити підлогу другого поверху по нових балках 200*125 або 200*100, у зв'язку з цим виникло декілька запитань:

1. Перекриття двохпрольотне, на кожен проліт будуть окремі балки (загальна довжина 8 м, суцільних балок не знайду), тоді на проміжну стінку (в пів цегли) будуть лягати кінці двох балок. Питання: чи скріплювати їх між собою болтами?

Думаю, якщо скріпити, то буде більша жорсткість, але чи не буде тоді вібрація від ходьби по одній кімнаті передаватись на іншу?

2. Чи обов'язкова ізоляція кінців балок в стіні рубероїдом?

Старі балки не були ізольовані і стоять сухіше сухих і прораб мій каже не ізолювати, бо під рубероїдом швидше погниє ніж без нього.

3. Саме важливе: чи можна використати несушене дерево? Прораб каже, що якщо його скрутити саморізами з дошками чорнової підлоги, то воно все разом висохне і не покрутиться (другий поверх буде нежилим ще довго).

4. Чи покриває антисептик несуху деревину?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Буду робити підлогу другого поверху по нових балках 200*125 або 200*100, у зв'язку з цим виникло декілька запитань:

1. Перекриття двохпрольотне, на кожен проліт будуть окремі балки (загальна довжина 8 м, суцільних балок не знайду), тоді на проміжну стінку (в пів цегли) будуть лягати кінці двох балок. Питання: чи скріплювати їх між собою болтами?

Думаю, якщо скріпити, то буде більша жорсткість, але чи не буде тоді вібрація від ходьби по одній кімнаті передаватись на іншу?

2. Чи обов'язкова ізоляція кінців балок в стіні рубероїдом?

Старі балки не були ізольовані і стоять сухіше сухих і прораб мій каже не ізолювати, бо під рубероїдом швидше погниє ніж без нього.

3. Саме важливе: чи можна використати несушене дерево? Прораб каже, що якщо його скрутити саморізами з дошками чорнової підлоги, то воно все разом висохне і не покрутиться (другий поверх буде нежилим ще довго).

4. Чи покриває антисептик несуху деревину?

 

1. Не знаю, сам собираюсь делать перекрытие и не определился еще как.

2.Места операния балок на стены изолировать 2-я слоями рубероида, торцы балок срезать наискось-увеличится площадь с которой идет испарение влаги.

3.Использовать сырое дерево можно, смонтируйте и оставьте его на полгода, оно просохнет как надо, а за год так вообще будет то, что нужно. Скреплять как раз не надо, дерево покрутит и вы потом фуганком выведете все балки в одну плоскость, потом постелите доски пола. Если сразу прикрутите, то представьте как сможет доска толщиной 30-40 мм удержать балку 100*200??? Не удержит покрутит все вместе.

4.Антисептик это жидкость, так что мокрое дерево или сухое вы его все равно намочите при обработке. Только сухое дерево глубже пропитается и больше "выпьет" антисептика, а мокрое меньше. Но это лучше чем ничего.

 

vladirom.narod.ru/stoves/beamcalc.html расчет балок на прогиб.

по вашим данным получается 100*200 мм (при прогибе 1/250, нагрузке 300 кг/м.кв и шаге 900 мм)

Средняя стена уж очень хлипкая, 250 мм еще куда не шло, а 120 ооочень слабо, стойкость маленькая. У вас круглые бревна 8 м цельные и поэтому эта стена практически не нагружалась. А делать перекрытие из двух балок с опиранием на среднюю стену стремно, да еще это и мансарда - мебель, вещи, люди ... доп. нагрузка. Стойкость стены считают исходя из соотношения 1:12 (толщина 120 мм значит высота максимум 1,5 м, толщина 250 мм, значит высота максимум 3 м.). Поверху стены на которую опираются балки я бы залил ж/б пояс 120(ш)*200(в) мм и в стене сделал вертикальные ж/б монолитные сердечники которые этот пояс будут удерживать от прогиба и снимать нагрузку со стены. Или залить пояс 350-400(ш)* 200(в)мм, а снизу подпереть стойками из прямоугольной трубы по обе стороны от стены.

На существующие балки я бы не сильно расчитывал.

Я не конструктор, это просто мое мнение.

262792632_.thumb.gif.3ee9790931d35598a158c5cc1600e83a.gif

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Средняя стена уж очень хлипкая, 250 мм еще куда не шло, а 120 ооочень слабо, стойкость маленькая. У вас круглые бревна 8 м цельные и поэтому эта стена практически не нагружалась. А делать перекрытие из двух балок с опиранием на среднюю стену стремно, да еще это и мансарда - мебель, вещи, люди ... доп. нагрузка....

На существующие балки я бы не сильно расчитывал.

Ця середня стіна вже має ширину 200 мм на першому поверсі за рахунок штукатурки:). Я б не хотів доставляти ще якісь вертикальні труби чи сердечники, бо ремонт на першому поверсі давно зроблений і недешевий.

Може тоді жорстко скріпити балки між собою і зробити щось подібне до 8-ми метрової балки, можна навіть припідняти її в місці скріплення, тобто над середньою стіною і таким чином забезпечити менший тиск на неї?

 

Армопояс по цій стіні планую робити, але вже поверх балок (так змушує перепад рівнів перекриттів старої і нової частини будинку). Думаю, може дати під балки арматуру, яку потім зв'язати з армопоясом?

 

На існуючі балки я й не розраховую, думаю залишити суто для підтримки стелі 1-го поверху.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ця середня стіна вже має ширину 200 мм на першому поверсі за рахунок штукатурки:)

 

 

 

За счет штукатурки вы не увеличили несущую способность стены, а наоборот увеличили нагрузку на стену.

 

 

Може тоді жорстко скріпити балки між собою і зробити щось подібне до 8-ми метрової балки, можна навіть припідняти її в місці скріплення, тобто над середньою стіною і таким чином забезпечити менший тиск на неї?

 

 

Сечение балки посчитайте в той программе, ссылку на которую я вам давал. Я не считал, но конструкторы говорят, что для экономии можно делать не цельную, а составную балку-сечение вы посчитаете, а далее из более тонких балок сделаете составную.

 

Армопояс по цій стіні планую робити, але вже поверх балок (так змушує перепад рівнів перекриттів старої і нової частини будинку). Думаю, може дати під балки арматуру, яку потім зв'язати з армопоясом?

 

 

Одно дело когда пояс работает в паре со стеной и нагрузки получают оба конструктива, другое дело когда пояс висит в воздухе. Опирать пояс будите на наружные стены? Пролет будет 8-10 м? В строительстве такие пролеты более 6 м делают очень редко и то сечение ж/б ригеля (300*300) или (400*400). А на больший пролет я даже не знаю что там нужно.

 

И вообще если вы не собираетесь в ближайшее время делать мансарду, потерпите пока на первом этаже нужно будет опять делать ремонт и тогда сделаете все сразу.:)

Я бы побоялся делать без доп. усиливающих мероприятий

1709081976_.thumb.gif.437c86f6c208991fbf1fc585f828d65c.gif

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Армопояс по цій стіні планую робити, але вже поверх балок (так змушує перепад рівнів перекриттів старої і нової частини будинку). Думаю, може дати під балки арматуру, яку потім зв'язати з армопоясом?

 

 

Одно дело когда пояс работает в паре со стеной и нагрузки получают оба конструктива, другое дело когда пояс висит в воздухе. Опирать пояс будите на наружные стены? Пролет будет 8-10 м? В строительстве такие пролеты более 6 м делают очень редко и то сечение ж/б ригеля (300*300) или (400*400). А на больший пролет я даже не знаю что там нужно.

 

Армопояс планується по периметру будинку 7*8 м і по перегородці, яка ділить тих 8 м на 4 і 3,5 м. Я так думаю, що кусок над перегородкою висіти в повітрі не буде, а якраз буде працювати в парі з перегородкою і кінцями опиратись на несучі стіни.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Армопояс планується по периметру будинку 7*8 м і по перегородці, яка ділить тих 8 м на 4 і 3,5 м. Я так думаю, що кусок над перегородкою висіти в повітрі не буде, а якраз буде працювати в парі з перегородкою і кінцями опиратись на несучі стіни.

 

 

 

Слабо представляю.Нарисуйте, хоть на бумаге, сфотографируйте и выложите. Над стеной будет ригель длиной 7 м, сечение пусть считает конструктор.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ось схема, балки перекриття мають бути перпендикулярно перегородці над старим будинком.

1596371994_.jpg.b40403c80bd6ac294216a434d1ca9422.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я имел ввиду не план дома, а вертикальный разрез стен и перекрытия и пояса
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...