Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Порадьте як вибрати цеглу для будови.

Brok_Lv

Рекомендовані повідомлення

Будівництво ведемо без проекту. Будівельний досвід мінімальний.

Вдячний за корисні поради від практиків. :beer:

Дані:

Будова на Львівщині. Минулого року залили монолітний стрічковий (ленточний) фундамент у землю. Підвалу немає. Ширина під зовнішні стіни +- 36 см. Глибина у землі від 0,8 до 1,1 м. Цоколь від 0,35 м. Будинок плануємо будувати двоповерховий із монолітним перекриттям між поверхами. Про утеплення ще не думаємо.

Стіни запланували із цегли. Почав вивчати асортимент і ціни на Львівщині.

 

Є декілька варіантів:

1) повнотіла цегла (виробник 1) (не зовсім правильна геометрія, важка, дешевша);

2) цегла порожниста (виробник 2) (пустотіла) (рівна, легка, ціна + 150 (180) грн./ тис. +15-20% від ціни цегли вказаної у п. 1)

3) подвійна цегла (блоки) (виробник 2) порожниста(пустотіла) (рівна, легка, ціна приблизно у два рази вища ніж за ту що вказана у п. 2.)

 

Спочатку думали усе із подвійних пустотілих блоків але виникають певні питання...

 

Чи можливий варіант: зовнішні стіни із подвійних пустотілих блоків а внутрішні стіни із звичайної повнотілої (майбутні майстри не дуже хочуть такий варіант)?

Чи усе із одного типу цегли? І якого?

Під монолітне перекриття треба лити армопояс або декілька рядів повнотілої цегли у випадку мурування усього із пустотілої?

Чи розумним є використання пустотілої цегли у ванні та кухні + вентканали?

Чим погано мурувати усе із повнотілої цегли (майстрам найбільше цей варіант подобається)? Хоч почитав статті про те що пустотіла цегла (блоки) тепліші і тому звернув увагу на них

Також цікавить на що треба звертати увагу при виборі цегли.

Дякую за майбутні поради.:beer:

 

Додам фото цеглин які взяв на огляд.

 

Добавлено через 13 минут

1) повнотіла цегла (виробник 1) (не зовсім правильна геометрія, важка, дешевша);

 

 

efb192d1f147t.jpg(ссылка устарела)

 

72ba4bb57d96t.jpg

 

74fb36b9f64ct.jpg438cf5f1c920t.jpg

806d6050a21dt.jpg4b970b040161t.jpg

 

Висота "гуляє" від 60 до 65 мм з різних сторін.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2) цегла порожниста (виробник 2) (пустотіла)

 

 

48bcdab67c74t.jpgd8d61a7c9164t.jpg

298064a5df52t.jpg839d78cc4225t.jpg

 

8edc895e9d3bt.jpg112396ddb13at.jpg

 

4bdd08e307d8t.jpg7f2540b35aa6t.jpg

 

0d23e4db6eb3t.jpg

 

 

Геометрія (розміри) - правильні.

 

3) подвійна цегла (блоки) (виробник 2) порожниста(пустотіла) - не було в наявності але зі слів такі ж як і цеглина з п. 2. Лише більша висота (подвійна).

 

Добавлено через 1 час 9 минут

Як візуально можна відрізнити цеглу різних марок 75, 100, 125 ?

(виникають певні підозри, що можуть продати не те про що домовлялись)

На що звертати увагу при виборі купівлі цегли?

Найближчим часом хочу купити цеглу тому буду вдячний за поради.

 

Добавлено через 1 час 5 минут

Почитав декілька статей.

У багатьох статтях пише, що пустотілу (порожнисту) цеглу не можна використовувати при муруванні зовнішніх та несучих стін. Хоч бабато людей будують саме з такої. Де істина?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. По теплу особливої різниці не має. В порожнисту в пустоти падає розчин і забиває пустоти. В подвійній цей ефект не такий значний але вас все одно не врятуе від вельми бажаного утеплення.

2. Варіант з блочків взовні а всередині з цегли прийнятний. 1 ряд блоків (шов 12мм) дорівнює 2 рядам цегли (шов 10мм). Але виникають певні складності у перев'язці. Одними сітками перев'язку краще не робити.

3. В принципі я б був за варіант 2. Все з пустотної цегли. Її легше класти, а різниця в ціні не значна. Але витрати розчину більші.

4. Щоправда є одне "але". Вважаеться, що вентиляційні канали не можна робити з пустотної цегли а можна тільки з повнотілої. Для димових (газових) каналів ці вимога точно обов'язкова. Хоча в принципі якщо гільзувати канал (а для сучасних котлів це фактично обов'язково) то не має значення з чого робити. В ванні та кухні для звичайної цегли пластичного пресування відсутнійсть/наявність пор не має значення. Була а може і є цегла напівсухого пресування. От її не можна. Але навряд її виробляють тепер узагалі. Вона характерна глухими конусовидними пустотами.

5. При пустотілій цеглі виконання армопоясів чи заміна її на повнотілу під перекриття тим більше монолітне зовсім не обов'язкове.

6. При відповідній марці пустотіла цегла нічим не відрізняється по міцності на стиск від повнотілої. Теоретично різниця може бути на вигин. Але в нормально зробленій кладці це не має ніякого значення. Робити з неї несучі стіни як зовнішні так і внутрішні нема ніяких перешкод.

7. Візуально марку цегли ви не визначите. Є звичайно варіанти перевірки типу звенить чи не звенить (недопал і міцності нема). По кольору недопал звичйно видно. По кількості і розміру тріщин. Є приблизний варіант типу кинути з висоти на бетон і побачити як вона розколюється (пошукайте в Мережі). Є приблизний варіант по водопоглинанню — більш щільна звичайно міцніша. А найбільш надіно віднести у лабораторію.

8. При виборі покупці багато на що слід зверти увагу. По кольору (відносно жовтіша але залежить від глини) та дзвону можна досить надійно визначити недопал, з яким не можна зв'язуватись узагалі. Взагалі вимоги регламентує злочинно м'який ДСТУ Б В.2.7-61:2008. Наприклад перша з представлених вами типів цегли не відповідає навіть йому і права називатись цеглою просто не має. Скачайте БДН і почитайте його особливо таблицо 5.1.

 

Маю надію допоміг.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за поради.

Майстри дивились на цеглу з п. 2.

Сказали, що там присутнє вапно яке потім буде стріляти.

Я фото виклав. Погляньте. Бо не орієнтуюсь на що звертати увагу.

 

Якщо відкинути цеглу з п .1 то чи реально усю двоповерхову будівлю збудувати із подвійних цеглин (блоків) що у пункті 3?

Чи потрібно комбінувати зі звичайною цеглою (повнотіла, пустотіла)?

 

Виробник №2 - "Самбірський завод будівельної кераміки"

Можливо хтось чув позитивні чи негативні відгуки про цю цеглу?

 

Дякую за майбутні поради.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2) цегла порожниста (виробник 2) (пустотіла)

 

 

48bcdab67c74t.jpgd8d61a7c9164t.jpg

298064a5df52t.jpg839d78cc4225t.jpg

 

8edc895e9d3bt.jpg112396ddb13at.jpg

 

4bdd08e307d8t.jpg7f2540b35aa6t.jpg

 

0d23e4db6eb3t.jpg

 

 

Геометрія (розміри) - правильні.

 

3) подвійна цегла (блоки) (виробник 2) порожниста(пустотіла) - не було в наявності але зі слів такі ж як і цеглина з п. 2. Лише більша висота (подвійна).

 

Добавлено через 1 час 9 минут

Як візуально можна відрізнити цеглу різних марок 75, 100, 125 ?

(виникають певні підозри, що можуть продати не те про що домовлялись)

На що звертати увагу при виборі купівлі цегли?

Найближчим часом хочу купити цеглу тому буду вдячний за поради.

 

Добавлено через 1 час 5 минут

Почитав декілька статей.

У багатьох статтях пише, що пустотілу (порожнисту) цеглу не можна використовувати при муруванні зовнішніх та несучих стін. Хоч бабато людей будують саме з такої. Де істина?

 

Відрізнити марку візуально дуже важко, практично не можливо навть досвідченому працівнику лабораторії. Найкращий варіант взяти 3 -5 цеглин (по нормі 10-15) підїхати на найближчий завод, або в університет з буд спеціальностям чи сертифікаційну лабораторію де є прес, і за скромну суму зробити тест. Мені обійшлось в 100 грн., і як результат середнє значення на стиск 85 замість 100 кг на кв.см. (вони вимірюють в МПа і переводять).

Нажаль цей тест я зробив черз декілька місяців після купівлі цегли, але хоч знаю на що розраховувати. Не вірте продавцям, сертифікатам і т.д. - "всі брешуть" (др.Хаус) - робіть неофіційну експертизу для себе перед купівлею і будете спати спокійно ;)

 

Для капіальних стін потрібно повнотілу, або відповідно до проекту, що рекомендує конструктор (3 дірки в заводські цеглині не означає, що вона пустотіла це теж повнотіла, у вас на фото однозначно порожниста.)

Цеглу точно не можна комбінувати, має бути одного типу і марки.

 

Якщо цегла буде в відкриті стіні - перевіряйте на пористість та морозостійкість, ось подібна тема www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=90888

Змінено користувачем armail
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Коли запитував про кухню мав на увазі - чи потім не проблематично вішати на стіну "усяке важке добро" а у ванні чи не боїться пустотіла цегла зайвої вологи? Вентканали гільзувати не планую. Котел напевно буде турбований із короткою горизонтальною трубою. Це напевно простіше та дешевше ніж гільзувати димохід.

 

Також на підмурівку (підвищення цоколю) з 3-4 ряди напевно потрібно повнотілу цеглу?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ми в прошлому році будували хату з повнотілої,Лопатин,з доставкою 1.2 гр,майстри говорили шо хороша цегла,бою зовсім не було,доставляли вчасно,ми задоволені.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...Для капіальних стін потрібно повнотілу, або відповідно до проекту, що рекомендує конструктор (3 дірки в заводські цеглині не означає, що вона пустотіла це теж повнотіла, у вас на фото однозначно порожниста.)

Цеглу точно не можна комбінувати, має бути одного типу і марки.

 

Як я зазначив вище - будуємось без проекту та конструкторів.

На власний розум та згідно порад людей.

 

Також не довіряю солодким цифрам на сайтах та сертифікатам.

Хоча по відгукам цегла і першого і другого заводу добре розходиться по області.

Є ще декілька виробників в області але там ціни або якість менш привабливі.

 

Можливо хтось порадить хорошу (баланс ціни та якості) цеглу на Львівщині ціною біля 1,0-1,25 грн. за штуку?

 

:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як я зазначив вище - будуємось без проекту та конструкторів.

На власний розум та згідно порад людей.

 

Також не довіряю солодким цифрам на сайтах та сертифікатам.

Хоча по відгукам цегла і першого і другого заводу добре розходиться по області.

Є ще декілька виробників в області але там ціни або якість менш привабливі.

 

Можливо хтось порадить хорошу (баланс ціни та якості) цеглу на Львівщині ціною біля 1,0-1,25 грн. за штуку?

 

:beer:

 

Виходячи з логіки і того, що начитався за останній рік, якщо стіна 25 см (в цеглину) то однозначно повнотіла, якщо 38 см і більше (в півтори цеглини) то думаю не суттєво, але перед перекриттями треба армувати останніх 3 ряди сіткою або робити легенький армошов.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Відповіді різновекторні. Якщо можна то хочу почути ще декілька думок від різних людей по цій темі.

Особливо цікавить чи можна усе будувати із подвійних пустотілих (порожнистих) цеглин? Чи потрібно частину повнотілих використовувати у певних місцях?

Надав фото цеглини та посилання на "Самбірський завод". Що можете сказати про їхню продукцію? Дякую за поради :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні оглядали ще одну повнотілу цеглу.

Викладаю фото. Що можете сказати про неї?

Згодиться?... Чи не варта звертати на таку увагу?

 

 

33a5b7bb0b87t.jpg 8cea7b4cfb68t.jpg

 

0bf830c0d619t.jpg 250edf5dc310t.jpg

 

d8d324cdf1d2t.jpg 044a4550fdb7t.jpg

 

1cecb8a87931t.jpg 66edf452dc1at.jpg

 

a052b1ffb648t.jpg94b4597f430ct.jpg

 

ціна близько 1150 грн./тис. без доставки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні оглядали ще одну повнотілу цеглу.

Викладаю фото. Що можете сказати про неї?

Згодиться?... Чи не варта звертати на таку увагу?

 

 

33a5b7bb0b87t.jpg 8cea7b4cfb68t.jpg

 

0bf830c0d619t.jpg 250edf5dc310t.jpg

 

d8d324cdf1d2t.jpg 044a4550fdb7t.jpg

 

1cecb8a87931t.jpg 66edf452dc1at.jpg

 

a052b1ffb648t.jpg94b4597f430ct.jpg

 

ціна близько 1150 грн./тис. без доставки

 

Варто, виглядає пристойно, але нагадую, що діагноз може поставити тільки експертиза!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я побудував будинок повністю з городоцької цегли, "коробці" вже три роки без нарікань... Із розглянутих Вами варіантів обрав би №2...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я побудував будинок повністю з городоцької цегли, "коробці" вже три роки без нарікань... Із розглянутих Вами варіантів обрав би №2...

Про "Городоцьку" чув негативні відгуки. Що за останній рік зіпсувалась. Плюс ціна на неї значно вища.

 

Порекомендуйте яку " бетономешалку " для будови собі купити. :beer:

Об'єм я так розумію треба обирати між 150-190 л.

 

Переглянув декілька сайтів. Зауважив, що рекомендують бетонозмішувачі двох виробників: AgriMotor та Vital. Ціни на них майже однакові.

Близько 2250 грн.

 

Хотів би почути відгуки або рекомендації від практиків. Дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Порекомендуйте яку " бетономешалку " для будови собі купити. :beer:

Об'єм я так розумію треба обирати між 150-190 л.

Переглянув декілька сайтів. Зауважив, що рекомендують бетонозмішувачі двох виробників: AgriMotor та Vital. Ціни на них майже однакові.

Близько 2250 грн.

Хотів би почути відгуки або рекомендації від практиків. Дякую.

загляніть сюди motobloki.biz.ua/index.php?cat=15. хлопці відправляють із Хусту. Собі брав 125-у. Тут є тема по покупці БМ через інет (якраз Агрі/Лімекс/і ще щось словацько-словенське).

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

загляніть сюди motobloki.biz.ua/index.php?cat=15. хлопці відправляють із Хусту. Собі брав 125-у. Тут є тема по покупці БМ через інет (якраз Агрі/Лімекс/і ще щось словацько-словенське).

Уже нагуглив цей сайт. А яка з цих трьох найоптимальніша6 ціна/якість?

 

Бетономешалка AgriMotor B 1510 (Венгрия)

чи

Бетономешалка Limex 165 LS (Хорватия)

чи

Бетономешалка ALTRAD LIV MLZ 145 NG

 

Яку би порадили і чому? Дякую за поради :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Уже нагуглив цей сайт. А яка з цих трьох найоптимальніша6 ціна/якість?

 

Бетономешалка AgriMotor B 1510 (Венгрия)

чи

Бетономешалка Limex 165 LS (Хорватия)

чи

Бетономешалка ALTRAD LIV MLZ 145 NG

 

Яку би порадили і чому? Дякую за поради :beer:

поняття не маю, яка краще:)

Лімекс - найтихіша. З чого зробив висновок, про більш аккуратно виконані ременні вузли та шестерні. Але це ІМХО. Навіть не впевнений, що шумові характеристики збережуться чз 5 хв роботи із повним завантаженням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Про "Городоцьку" чув негативні відгуки. Що за останній рік зіпсувалась. Плюс ціна на неї значно вища.

 

Порекомендуйте яку " бетономешалку " для будови собі купити. :beer:

Об'єм я так розумію треба обирати між 150-190 л.

 

Переглянув декілька сайтів. Зауважив, що рекомендують бетонозмішувачі двох виробників: AgriMotor та Vital. Ціни на них майже однакові.

Близько 2250 грн.

 

Хотів би почути відгуки або рекомендації від практиків. Дякую.

 

:) На даний момент в нашому регіоні кращої за городоцьку пустотілу(не плутати з іншими бо коли їхав собі купувати попав не на той завод теж в городоцькому районі) не зайшов - обїздив всі заводи в регіоні , брав взірці,мочив у воді, колов і тд.:fool: кращі характеристики тільки у неї!!!:Yahoo!: брав собі 60 тис, і сусід 90 тис дві коробки перезимували - нарікань нема, сусідова зимувала не накрита!!! жодна не посипалась! :) А що до розходу розчину то питання до майстрів, бо не бачу сенсу в пустотілій цеглі вяжучи її по всій площі:o В даному випадку необхідна пустотна вязка кладки!!! тоді і перерозходу не буде і стіни теплі будуть!!!:rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Порадьте який Еврорубероид ( євроруберойд ) потрібно для укладання на фундамент під стіни з цегли (ширина 38 см)? Бо як глянув асортимент то аж очі розбіглись. Яку товщину обрати? Який тип (марку)? Якого виробника? На що звертати увагу? Як правильно його укладати?

 

Дякую за поради.

:beer:

 

а почему не 10 мм ....

вообще себе я делал просто - битумная пропитка , продается по 10 л в новых линиях , и обыкновенный рубероид . Этого более чем достаточно . С контрольным в голову так сказать .

 

если у вас начинаются такие заезды то доить вас будут много .

 

- натрапив ще на таку думку. Що порадите.

Змінено користувачем Brok_Lv
+
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Натрапив на таке: "Пленка гидроизоляционная Izoplast фундаментная 0.4x50 м". Хтось використовував? Ціна досить приваблива.

 

Також що можете сказати про євроруберойд "стеклоизол". Знайшов у продажі товщиною 2,5 та ціна 160 грн. за 10 метрів. Згодиться для моїх потреб? Дякую за поради.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Також на підмурівку (підвищення цоколю) з 3-4 ряди напевно потрібно повнотілу цеглу?

Раджу банально з бетону - надійно :good:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Також що можете сказати про євроруберойд "стеклоизол". Знайшов у продажі товщиною 2,5 та ціна 160 грн. за 10 метрів.

Це, здається, для покрівлі. Ми брали звичайний євро-рубероїд Техноніколь, 2,5, але ціну не пам"ятаю. Трошки дешевший, десь 130-140 грн.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
Гість Прораб_Львів
Дякую за поради.

Майстри дивились на цеглу з п. 2.

Сказали, що там присутнє вапно яке потім буде стріляти.

Я фото виклав. Погляньте. Бо не орієнтуюсь на що звертати увагу.

 

Якщо відкинути цеглу з п .1 то чи реально усю двоповерхову будівлю збудувати із подвійних цеглин (блоків) що у пункті 3?

Чи потрібно комбінувати зі звичайною цеглою (повнотіла, пустотіла)?

 

Виробник №2 - "Самбірський завод будівельної кераміки"

Можливо хтось чув позитивні чи негативні відгуки про цю цеглу?

 

Дякую за майбутні поради.

 

Муруємо з самбірської. Нарікань нема (можливо нам дають кращу, бо берем не перший рік)

Включень вапна в самбірській немає точно!

З самбірських блоків можна будувати до 9 поверхів більше не рекомендую. З цегли - 6 поверхів максимум.

Попадає бій, не критично. В порівнянні з городоцькою - в два рази більше глини, видається міцнішою.

А ще! там є варіант з цеглою, що чорна в середині! (не самбірська) Ви питались що вони додають в глину? спитайтесь! Хоча мені що клієнт привезе з того і змуруємо.

Ну і за муровку з блоку (подвійної) менше оплата за куб кладки, менше розчину, більше прошарків повітря... вигідніше!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 роки потому...
:) На даний момент в нашому регіоні кращої за городоцьку пустотілу(не плутати з іншими бо коли їхав собі купувати попав не на той завод теж в городоцькому районі) не зайшов - обїздив всі заводи в регіоні , брав взірці,мочив у воді, колов і тд.:fool: кращі характеристики тільки у неї!!!:Yahoo!: брав собі 60 тис, і сусід 90 тис дві коробки перезимували - нарікань нема, сусідова зимувала не накрита!!! жодна не посипалась! :) А що до розходу розчину то питання до майстрів, бо не бачу сенсу в пустотілій цеглі вяжучи її по всій площі:o В даному випадку необхідна пустотна вязка кладки!!! тоді і перерозходу не буде і стіни теплі будуть!!!:rolleyes:

 

йде мова про керамбудівську?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2) цегла порожниста (виробник 2) (пустотіла)

 

 

48bcdab67c74t.jpgd8d61a7c9164t.jpg

298064a5df52t.jpg839d78cc4225t.jpg

 

8edc895e9d3bt.jpg112396ddb13at.jpg

 

4bdd08e307d8t.jpg7f2540b35aa6t.jpg

 

0d23e4db6eb3t.jpg

 

 

Геометрія (розміри) - правильні.

 

3) подвійна цегла (блоки) (виробник 2) порожниста(пустотіла) - не було в наявності але зі слів такі ж як і цеглина з п. 2. Лише більша висота (подвійна).

 

Добавлено через 1 час 9 минут

Як візуально можна відрізнити цеглу різних марок 75, 100, 125 ?

(виникають певні підозри, що можуть продати не те про що домовлялись)

На що звертати увагу при виборі купівлі цегли?

Найближчим часом хочу купити цеглу тому буду вдячний за поради.

 

Добавлено через 1 час 5 минут

Почитав декілька статей.

У багатьох статтях пише, що пустотілу (порожнисту) цеглу не можна використовувати при муруванні зовнішніх та несучих стін. Хоч бабато людей будують саме з такої. Де істина?

 

 

 

 

А почему бы вам не подумать над вариантом керамических блоков из Мукачево "РУСЫНИЯ" Цена ниже поротерма на 30% и более , логистика рядом

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...