REYDER Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 Це неможливо. Справа у досвіді, а він, сцука, річ підступна - приходить лише з роками можно и быстрей, читайте похожие ветки и мотайте на ус)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Korni Опубліковано: 13 лютого 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 .....Справа у досвіді,.... Собственно, для этого ветка и создана - обмениваться опытом. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
murava Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 Вот эта подводка угловой комнаты при отсутсвии отопления день, при залитой стяжке, просто находясь около мостика холода, замерзла напрочь... 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Interso Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 Вот эта подводка угловой комнаты при отсутсвии отопления день, при залитой стяжке, просто находясь около мостика холода, замерзла напрочь... Совершенно верно потому что бетон очень харашо промерзает, но еслибы эта подводка была проложена в земле ниже черновой стяжки то она там бы незамёрзла. У меня был один случай с тёплым полом,какойто период дом неотапливался и ТП прихватило а вот подводка к радиаторам и сами радиаторы в этом помещении выжыли. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 Совершенно верно потому что бетон очень харашо промерзает, А також він добре, хоча й довго, прогрівається і є відмінним теплоакумуляром. Вищенаведений Корні приклад я на вус не намотаю бо по всім законам там такого промерзання не повинно було бути, це радше виключення яке не підтверджує правило. При неопалюваному будинку, або при аваріях - так, може бути що завгодно, але якщо будинок нормально безперебійно опалюється - замерзання неможливі Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Korni Опубліковано: 13 лютого 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 .....але якщо будинок нормально безперебійно опалюється - замерзання неможливі Я же рассказывал - дом отапливается. Но тепло снизу отрезано гипсокартоном потолка, а сверху - утеплителем ТП санузла второго этажа. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Interso Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 А також він добре, хоча й довго, прогрівається і є відмінним теплоакумуляром. Вищенаведений Корні приклад я на вус не намотаю бо по всім законам там такого промерзання не повинно було бути, це радше виключення яке не підтверджує правило. При неопалюваному будинку, або при аваріях - так, може бути що завгодно, але якщо будинок нормально безперебійно опалюється - замерзання неможливі Да всё может быть, у меня был случай с водопроводом в доме который нормально отапливался но в простенке зашитым гипсокартоном где проходила труба то её прихватило.Когда розобрали то в этом простенке такие сквозняки гуляли что мама негорюй. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Korni Опубліковано: 13 лютого 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 .... то в этом простенке такие сквозняки гуляли что мама негорюй. Частый случай, кстати. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
БАКС Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 А если смонтировали только трубопроводы полипропиленом с алюминевой прослойкой, воду после опресовки слили но трубы не продували. Трубы наверно без уклона к стоякам и на пересечениях труб возвышаются переходы...через них вода навряд ли может слица. Могут эти трубы от остатков воды лопнуть? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bgt Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 А если смонтировали только трубопроводы полипропиленом с алюминевой прослойкой, воду после опресовки слили но трубы не продували. Трубы наверно без уклона к стоякам и на пересечениях труб возвышаются переходы...через них вода навряд ли может слица. Могут эти трубы от остатков воды лопнуть? трубы можен и нет, но фитинги стреляют... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
M+A Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 Предлагаю делиться опытом и историями. Мало намотали трубы ТП в спальне. Единственная комната, где приходилось догревать воздухом. Радиаторов там нет. Придется добавлять два радиатора с красивой наружной, медной, обвязкой. ;) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
B.S.V. Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 Не может, не может и т.д. Все всегда бывает впервые и возможны довольно абсурдные проблемы. 2 года назад некие жители "Золотых ворот" уехали кататься на лыжах, а приехав, не смогли включить кран в мойке кухни, который находился в 130 см от утепленной наружной стены. Трубы разводились под потолком полуподвала, где проходили и общие коммуникации. Я тоже сказал, не может быть, но взяв фен, поехал. Как потом оказалось, газовая труба, заходящая в дом, была в гильзе, и больше ничего.Некоторым закон не писан, и ее зашили в гипсокартон под пространством мойки.Естественно когда с подвала удалось проковыряться в то пространство, резкий холодный воздух сказал, что нет ничего невозможного. Водопровод был сделан ТЕСЕ, поэтому проблем с разморозкой и дальнейшей эксплуатацией не было. А рядом проживавшим соседям оказать помощь не смог. Вода второго этажа и трубопроводы одного радиатора приказали долго жить, хотя, как утверждали хозяева, трассу им прокладывали в метре от внутренней части наружной стены. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 Могут эти трубы от остатков воды лопнуть? Думаю так, в залежності скільки у них там води залишилось. Ну якщо ГКЛ так тепло відрізає то навіщо тоді утеплюватись, зашити гіпсом і хай теплоізолює... Десь читав розумну книжку то у ній було написано, що перепад може скласти максимум кілька градусів за рахунок того що загіпсовий простір знаходиться ближче до зовнішніх стін, тому складається враження що там протяги гуляють (наприклад дме з отвору люстри) Не может, не может и т.д. Все всегда бывает впервые и возможны довольно абсурдные проблемы. Ладно, може то й може. Все дійсно трапляється зненацька. У мене пару днів назад відкатні ворота примерзли. Зранку смикав-смикав не відкрив. Розгріб сніг, лід позбивав - і нічого. Запізнився на роботу, зламав дерев’яного держака лопати, ложкою знизу відчищав з роликів, феном грів, а ніфіга. Ну думаю все, підшипники лопнули і заклинило. І тут піднімаю голову і помічаю що зверху під лампою де пластикові направляючі ролики потрапила замерзла шишка і заклинила. Млять дістав шишку відкрив ворота Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DecorMaster Опубліковано: 13 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 13 лютого 2012 На на 5-му році служби вперше з'явилася прблема у моєму Ферролі Домікомпакт, а вже на 6-му я задовбався його ремонтувати. Хочу тупо замість 24-х кіловатного двухконтурного Фероллі вліпити на його ж місце 23-24 кіловатний РОСС G-20 або Данко з роздільним теплообмінником. Покищо проблему бачу таку - Ферролі мав підводку газу на 1/2, а розглянуті кандидати на 3/4. Чи можна цю проблему вирішити звичайним ніпелем, чи у газовиків і у мене можуть виникнути якісь проблеми через це? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
naupv Опубліковано: 14 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 14 лютого 2012 Чи можна цю проблему вирішити звичайним ніпелем, чи у газовиків і у мене можуть виникнути якісь проблеми через це? Можна, не буде. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DecorMaster Опубліковано: 16 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2012 При плануванні установки нового котла наткнувся ще на одну таку деталь: обов'язкова мінімальна півметрова ділянка вертикального димоходу над котлом для розгону продуктів згоряння. Зараз я маю рівно половину від необхідного. І ці 25 см незовсім вертикальні. Усю цю красу створили установщики з сервісного центру, і узаконили газовики. Усе це робилося ще у 2005 без моєї присутності, а проникнувся суттю я тільки зараз. Там ще одна бяка - котел встановлювали на місці старої газової колонки, і використали стару трубу димоходу дещо меншого діаметру, ніж треба. Що стосується діаметру труби, то я однозначно встановлю ширшу, таку як слід. Питання стосується вертикальної ділянки димоходу над котлом. Є можливість новий котел повісити максимум на 10 см нижче нинішнього, і цим збільшити вертикальну ділянку до 35 см. Чи достатньо цього? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Korni Опубліковано: 16 лютого 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2012 ....Питання стосується вертикальної ділянки димоходу над котлом..... Котёл будет турбо-, атмо-? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DecorMaster Опубліковано: 16 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2012 атмосферний. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Korni Опубліковано: 16 лютого 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2012 Тогда лучче бы соблюсти 0,5м Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DecorMaster Опубліковано: 16 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2012 А чим загрожує недотримання цієї норми? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Korni Опубліковано: 16 лютого 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2012 Падением тяги. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DecorMaster Опубліковано: 16 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2012 Я натикався на таку інфу на россійських сайтах, що у приміщеннях з низькою стелею можна зменшувати до 15, якщо котел з переривачем тяги (а з ним практично усі настінні котли). Мені б хоч 35 см, і було б щастя) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_84 Опубліковано: 16 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 16 лютого 2012 При плануванні установки нового котла наткнувся ще на одну таку деталь: обов'язкова мінімальна півметрова ділянка вертикального димоходу над котлом для розгону продуктів згоряння. Зараз я маю рівно половину від необхідного. І ці 25 см незовсім вертикальні. Усю цю красу створили установщики з сервісного центру, і узаконили газовики. Усе це робилося ще у 2005 без моєї присутності, а проникнувся суттю я тільки зараз. Там ще одна бяка - котел встановлювали на місці старої газової колонки, і використали стару трубу димоходу дещо меншого діаметру, ніж треба. Що стосується діаметру труби, то я однозначно встановлю ширшу, таку як слід. Питання стосується вертикальної ділянки димоходу над котлом. Є можливість новий котел повісити максимум на 10 см нижче нинішнього, і цим збільшити вертикальну ділянку до 35 см. Чи достатньо цього? я сам опасался этого, в инструкции к Вайлантам это четко прописано...Но гильзовка была выполнена таким образом, что расстояние приходилось уменьшать до 20 см чтобы котел в ногах не висел....И не раз ,как на зло...работают без проблем, тяга в норме.. по разным инструкциям встречал разные данные: у одних 50 см, у других 2 диаметра, у третьих 3 диаметра 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bgt Опубліковано: 17 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2012 по разным инструкциям встречал разные данные: у одних 50 см, у других 2 диаметра, у третьих 3 диаметра Сам часто встречал инфу что нужно минимум 2 диаметра до поворота. Стараюсь так и делать, ибо начинаю обьекты с момента копки трайней под фундамент. И гальзу в канал закладываю при монтаже стен первого этажа... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DecorMaster Опубліковано: 17 лютого 2012 Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2012 Я поки копав інформацію про цю тему, зрозумів, що півметрова розгінна ділянка димоходу необхідна в момент запуску котла за умов, коли в приміщенні холодніше ніж на вулиці. Тому для одноконтурних котлів цю вимогу можна вважати більше обов'язковою для газовиків формальністю. А для двохконтурних котлів і колонок, котрі часто запускаються влітку - це таки справді необхідність. Бо в момент запуску в умовах, що на вулиці спекотніше ніж в димоході, тяга буде незначною, і найбільшою силою, яка може заставити свіжозпалені гази рухатися по трубі - "архімедова сила" (більш легка маса гарячих продуктів згорання виштовхується вертикально вгору). Піднімаючись вгору по вертикальній ділянці труби, гарячі гази надають інерційності всьому повітрю в димоході, виштовхуючи його назовні. Це допомагає гарячим газам пройти горизонтальну ділянку труби (все-таки треба щоб і вона мала якийсь кут на підйом, а не строго "по-горизонталі). Досягши основного стояка, гарячі гази вилітають по ньому назовні, при цьому засмоктуючи за собою усе, що ще лишилося позаду. Пішла конкретна тяга. Все-таки у мене пів-метра аж ніяк не виходять, але 35 см я доб'юсь. Правда котел на стіні явно виглядатиме заниженим, однак ділянка для розгону складатиме принаймні понад 2 діаметри труби. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз