Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гідроізоляція підлоги по грунту методом гарячого наплавлення.

Золоте сонце

Рекомендовані повідомлення

Так це і є гідроізоляція, і працює як знизу-догори так навпаки.

А нещодавно хтось намагався довести що з ЕППС гідроізоляція непотрібна :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Пленка на ЭППС (обратите внимание на предлог НА) кладется в основном для организации плавающей стяжки. Очень полезная штука. Через месяцок влажность стяжки будет где-то 4-6% и гидроизолировать от нее ЭППС нет нужды.

 

2. Вы предлагали класть гидроизоляцию под ЭППС (обратите внимание на предлог ПОД). А это глупость.

 

3. Все. Спасибо. Честно : извините, но утомили. :cry:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще не підкажете, які пластифікатори використати для стяжки (якщо потрібно).

Будинок поки-що без вікон. Що треба зробити щоб вона добре висохла і була якісною?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо до стяжки не висувається спецвимог то можна взагалі без пластифікаторів і будь-яких добавок, головне витримати технологію щоб не було тріщин. Хоча пластифікатори і фібра допомагають зробити якіснішою саму стяжку яка буде основою для фінішного підлогового покриття

Ось тут мастерок детально описав як він робить

Якщо вікон немає то нічого не потрібно робити, зараз така погода що сохнутиме як треба, єдине що вікна бажано було б закрити плівкою щоб нічні приморозки не шкодили, на день відкривати

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо вікон немає то нічого не потрібно робити, зараз така погода що сохнутиме як треба, єдине що вікна бажано було б закрити плівкою щоб нічні приморозки не шкодили, на день відкривати

 

Сегодня ж не 1 апреля.

Или у Вас просто веселое настроение?

Окна закрыть пленкой и не открывать их ни под каким предлогом на весь период "высыхания" стяжки (а точнее набора прочности). Это как минимум месяц летом. Ну а сейчас уже до весны.

Отделочная аксиома : сквозняки = быстрое обезвоживание стяжек и штукатурки = потеря прочности+усадка (трещины-паутинка+бухтение).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще не підкажете, які пластифікатори використати для стяжки (якщо потрібно).

Будинок поки-що без вікон. Що треба зробити щоб вона добре висохла і була якісною?

 

Если будете вести внутренние "цементные" работы, то все проемы (окна, двери) закрыть (пленкой). Двери - пленка как занавес.

На период выполнения работ отапливайте помещение только так, чтобы (если будет) воздуходувка не дула на свежую стяжку.

Купите и повесьте в комнатах термометр. Держите температуру около +15С. На ночь обогрев можно выключать. Температура продержится нормальной до утра.

Стяжку на подержать в тепле (+10...+15С) где-то 3-4 дня. Потом её уже можно даже заморозить.

 

Применение пластификатором и фибры - защита от дурака.

Не знаю, какие "спецвимоги" имел в виду ТапОк к стяжкам. Пусть расскажет. Но Вам нужна небухтящая непылящая цельная стяжка.

Пластификатор и фибра - Вам в помощь.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От жеж завжди з вами сперечатись треба 8-)

Саме літом і потрібно наглухо закриватись щоб не висихало, а зараз назовні вологість така що й при відкритих вікнах і протягах й до весни хрін висохне.

За великим рахунком черезмірну втрату вологи варто утримувати протягом часу тужавіння, тобто 28 днів. Потім зайва волога лише шкодитиме і таки доведеться грітись до весни. Заморожувати неготову стяжку, або й готову але вологу - то для екстрималів

Під спецвимогами малось на увазі місця з підвищеними навантаженнями, або такі, що потребують додаткового укріплення, тоді не тільки фібра не завадить, а й армування додаткове потрібне. А також великі площі ТП, що викликає надмірне напруження

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От жеж завжди з вами сперечатись треба 8-)

Саме літом і потрібно наглухо закриватись щоб не висихало, а зараз назовні вологість така що й при відкритих вікнах і протягах й до весни хрін висохне.

За великим рахунком черезмірну втрату вологи варто утримувати протягом часу тужавіння, тобто 28 днів. Потім зайва волога лише шкодитиме і таки доведеться грітись до весни. Заморожувати неготову стяжку, або й готову але вологу - то для екстрималів

Під спецвимогами малось на увазі місця з підвищеними навантаженнями, або такі, що потребують додаткового укріплення, тоді не тільки фібра не завадить, а й армування додаткове потрібне. А також великі площі ТП, що викликає надмірне напруження

 

Жаль, что никто из отделочников не заходит в эту тему Золоте сонце.

Сложно беседовать с дядей, который читал Каутского и "не согласен с ним".

 

Отреагирую только на выделенное так как оно действительно может напугать ТС. Все остальное речи агронома.

 

Вы, я так понимаю, получаете образование из Интернет.

Забейте в Гугл "критическая прочность бетона".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я про це вже з вами говорив, саме про критичну міцність бетону 8-) Здається у темі про зимову кладку

 

 

 

З.І. ввічливіше, будь-ласка, агроном ви наш хімічний ;)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Скажіть будь-ласка, чи потрібно класти ЕППС в місцях де буде бойлер, пічка-камін (220 кілограм вага). Хвилює,чи не буде просідання.?

P.S. Чорнова стяжка армована.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ставить будете на чистовую.

Её толщина будет порядка 6-7 см.

Пусть площадь опоры бойлера 30х30 см.

То есть, 4 ножки стоят на расстоянии 30 см друг от друга.

Вес бойлера 220 кг.

То есть, эти 220 кг стяжка равномерно распределит по этой площади (30х30 см). Пложадь будет больше, но мы рассмотрим худший для вас вариант.

К примеру, ЭППС техноплекс 35 имеет прочность на сжатие 2,5 кг на 1 см кв.

Правда при этом он сжимается на 10%. То есть, если толщина 50 мм, то давление 2,5 кг на 1 см кв сделает толщину листа ЭППС 45 мм.

 

220 кг бойлера создадут давление на площадку опоры бойлера:

220 : (30 х 30) = 0,25 кг на см кв.

 

То есть, давление, которое создаст бойлер будет в 10 раз меньше прочности на сжатие ЭППС.

 

Поэтому, есть мнение, что можно ставить бойлер на стяжку и ЭППС под ней без опасений.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підтримую. Тим більше розрахунок зроблений не враховуючи чистову стяжку, тобто що бойлер фактично стоятиме на ЕППС. Чистова стяжка значно більше розподілить навантаження. Можете класти без сумніву
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Після того, як залиється стяжка її -

 

накривати плівкою чи так залишити?

 

поливати ?

 

скільки днів по ній не можна буде ходити?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Після того, як залиється стяжка її -

 

накривати плівкою чи так залишити?

 

поливати ?

 

скільки днів по ній не можна буде ходити?

 

Учитывая погодные условия.

Поливать не стоит.

Пленка......можно. Только на второй день после заливки.

К этому времени уже по стяжке уже по идее можно будет ходить.

Можете, кстати, в раствор для стяжки добавить добавку-ускоритель схватывания.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...