МаТраС Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня 5 годин тому, andrey_ka сказав: Якщо пінопласт звичайний , то можна ось так: А так , зазвичай саморізи 10х150мм вкручуються просто в ЕППС. і цього достатньо. 7см. ніколи не заливаю . Зазвичай 5см , максимум 6см. А потім уд 27 чи маяк ставите? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня 13 хвилин тому, МаТраС сказав: А потім уд 27 чи маяк ставите? Або УД , або профільна труба 20х40мм , на фото її видно. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МаТраС Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня (змінено) 1 година тому, andrey_ka сказав: Або УД , або профільна труба 20х40мм , на фото її видно. сьогодні якраз з корешем обговорювали цю систему. хз ,як ви так тягаєте ту трубу і уд. мабуть вона трьохстороння? я пробував колись саморізи в еппс , хитаються вони в мене. пластина ж тільки зверху держить його.. я якщо трохи ще надавити?) якось вірняково дійсно лупонути дюбезь і саморіз під ключа . Змінено 9 жовтня користувачем МаТраС Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня 1 година тому, МаТраС сказав: сьогодні якраз з корешем обговорювали цю систему. хз ,як ви так тягаєте ту трубу і уд. мабуть вона трьохстороння? я пробував колись саморізи в еппс , хитаються вони в мене. пластина ж тільки зверху держить його.. я якщо трохи ще надавити?) якось вірняково дійсно лупонути дюбезь і саморіз під ключа . Не треба там нічого давити. Зручніше всього використати трубу. 1. Вкрутили в ЕППС саморізи , з інтервалом десь 90см. Саморізи краще брати товсті від 10-12мм. чим товстіший тим жорсткіше сидить в ЕППС. Маяки ( достатньо двохметрових труб ) в цей час стоять в куточку в сусідній кімнаті. 2. Далі починаєте процес заливки , розкидаєте розчин десь приблизно на 1,8м по ходу маяків і на товщину , візуально до рівня головок болтів. 3. Вкладаєте на розчин сітку , два листа по 1м з перехрещуванням листів 10-15см. Злегка її придавлюєте. 4. Там де будуть стояти маяки трохи додаєте розчину , щоб він був трохи вище за головки болтів. Далі вкладаєте маяки на свої місця і злегка придавлюючи та соваючи взад-вперед до стану, коли труба почне шоркати по головках болтів. 5. Збоку прикидаєте маяки розчином , щоб вони не совались вправо-вліво і доливаєте вже до чистового рівня , розрівнюючи правилом. Далі процес повторюєте таким чином : метр накидали , сітку положили , маяки на цей метр змістили , ті дирки від маяків одразу закидали розчином (перед цим не забувши викрутити болти) і залили цей метр на чистову. і.т.д... ПС... Таким чином маяки опираються не тільки на вкручені в ЕППС болти , а й на розчин цим самим мінімізуючи просідання та продавлювання головок болтів. 1 годину тому, МаТраС сказав: пластина ж тільки зверху держить його.. я якщо трохи ще надавити?) А ви пробували чи просто по фото визначили ? Там хіба що стрибати на ній не можна. ПС.. На фото в якості пластини виступає бляха 1мм. ПСС.. У випадку ЕППС 100мм цілком достатньо просто болтів. 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МаТраС Опубліковано: 10 жовтня Поділитись Опубліковано: 10 жовтня 8 годин тому, andrey_ka сказав: Не треба там нічого давити. Зручніше всього використати трубу. 1. Вкрутили в ЕППС саморізи , з інтервалом десь 90см. Саморізи краще брати товсті від 10-12мм. чим товстіший тим жорсткіше сидить в ЕППС. Маяки ( достатньо двохметрових труб ) в цей час стоять в куточку в сусідній кімнаті. 2. Далі починаєте процес заливки , розкидаєте розчин десь приблизно на 1,8м по ходу маяків і на товщину , візуально до рівня головок болтів. 3. Вкладаєте на розчин сітку , два листа по 1м з перехрещуванням листів 10-15см. Злегка її придавлюєте. 4. Там де будуть стояти маяки трохи додаєте розчину , щоб він був трохи вище за головки болтів. Далі вкладаєте маяки на свої місця і злегка придавлюючи та соваючи взад-вперед до стану, коли труба почне шоркати по головках болтів. 5. Збоку прикидаєте маяки розчином , щоб вони не совались вправо-вліво і доливаєте вже до чистового рівня , розрівнюючи правилом. Далі процес повторюєте таким чином : метр накидали , сітку положили , маяки на цей метр змістили , ті дирки від маяків одразу закидали розчином (перед цим не забувши викрутити болти) і залили цей метр на чистову. і.т.д... ПС... Таким чином маяки опираються не тільки на вкручені в ЕППС болти , а й на розчин цим самим мінімізуючи просідання та продавлювання головок болтів. А ви пробували чи просто по фото визначили ? Там хіба що стрибати на ній не можна. ПС.. На фото в якості пластини виступає бляха 1мм. ПСС.. У випадку ЕППС 100мм цілком достатньо просто болтів. Тобто, чистовий рівень у вас верхня точка труби виходить? А якщо це уд , то рівень шурупів. Швидше тоді уд, бо просто лазер виставив , не треба з кутником бігати , добавляти трубу Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 10 жовтня Поділитись Опубліковано: 10 жовтня 1 годину тому, МаТраС сказав: Тобто, чистовий рівень у вас верхня точка труби виходить? А якщо це уд , то рівень шурупів. Швидше тоді уд, бо просто лазер виставив , не треба з кутником бігати , добавляти трубу Так. Так. Це вже як вам зручніше. Я просто ставлю лазер (він на ножках і мінімальна висота десь 0,7м) беру рейку , на ній ставлю відмітку і ставлячи рейку на головки шурупів виставляю рівень , ніяких кутників. ПС.. Мені зручніше трубою , так як вона має меншу товщину. А так як я заливаю стяжки мінімальної висоти 50мм то сітка менше заважає виставляти маяки. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрій Миколайович Опубліковано: 11 жовтня Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 10.10.2024 в 07:53, andrey_ka сказав: Так. Так. Це вже як вам зручніше. Я просто ставлю лазер (він на ножках і мінімальна висота десь 0,7м) беру рейку , на ній ставлю відмітку і ставлячи рейку на головки шурупів виставляю рівень , ніяких кутників. ПС.. Мені зручніше трубою , так як вона має меншу товщину. А так як я заливаю стяжки мінімальної висоти 50мм то сітка менше заважає виставляти маяки. Коли зміщуєте трубу - вона не зне ті саморізи, а рівно йде по них? Це металве труба, вона ж не легка ... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 11 жовтня Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 52 хвилини тому, Андрій Миколайович сказав: Коли зміщуєте трубу - вона не зне ті саморізи, а рівно йде по них? Це металве труба, вона ж не легка ... Ні , не гне. Чого б то їй їх гнути , вона ж просто лежить на них. Не обов`язково тягнути , можна просто вийняти та переставити. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрій Миколайович Опубліковано: 11 жовтня Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 1 година тому, andrey_ka сказав: Ні , не гне. Чого б то їй їх гнути , вона ж просто лежить на них. Не обов`язково тягнути , можна просто вийняти та переставити. Вкладаєте на розчин сітку , два листа по 1м з перехрещуванням листів 10-15см. Злегка її придавлюєте. підкажіть піз яка сітка має бути? Дякую. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 11 жовтня Поділитись Опубліковано: 11 жовтня 17 хвилин тому, Андрій Миколайович сказав: Вкладаєте на розчин сітку , два листа по 1м з перехрещуванням листів 10-15см. Злегка її придавлюєте. підкажіть піз яка сітка має бути? Дякую. Ф3 50х50мм. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрій Миколайович Опубліковано: 13 жовтня Поділитись Опубліковано: 13 жовтня 09.10.2024 в 21:46, andrey_ka сказав: Не треба там нічого давити. Зручніше всього використати трубу. 1. Вкрутили в ЕППС саморізи , з інтервалом десь 90см. Саморізи краще брати товсті від 10-12мм. чим товстіший тим жорсткіше сидить в ЕППС. Маяки ( достатньо двохметрових труб ) в цей час стоять в куточку в сусідній кімнаті. 2. Далі починаєте процес заливки , розкидаєте розчин десь приблизно на 1,8м по ходу маяків і на товщину , візуально до рівня головок болтів. 3. Вкладаєте на розчин сітку , два листа по 1м з перехрещуванням листів 10-15см. Злегка її придавлюєте. 4. Там де будуть стояти маяки трохи додаєте розчину , щоб він був трохи вище за головки болтів. Далі вкладаєте маяки на свої місця і злегка придавлюючи та соваючи взад-вперед до стану, коли труба почне шоркати по головках болтів. 5. Збоку прикидаєте маяки розчином , щоб вони не совались вправо-вліво і доливаєте вже до чистового рівня , розрівнюючи правилом. Далі процес повторюєте таким чином : метр накидали , сітку положили , маяки на цей метр змістили , ті дирки від маяків одразу закидали розчином (перед цим не забувши викрутити болти) і залили цей метр на чистову. і.т.д... ПС... Таким чином маяки опираються не тільки на вкручені в ЕППС болти , а й на розчин цим самим мінімізуючи просідання та продавлювання головок болтів. А ви пробували чи просто по фото визначили ? Там хіба що стрибати на ній не можна. ПС.. На фото в якості пластини виступає бляха 1мм. ПСС.. У випадку ЕППС 100мм цілком достатньо просто болтів. Якщо є тепла підлога - процедура така ж? ВОт думаю щодо сітки, вона ж металеве, зарахунок теплої підлоги метал розширяється, і якщо сітка буде вище труб - так можна, так добре? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 13 жовтня Поділитись Опубліковано: 13 жовтня 48 хвилин тому, Андрій Миколайович сказав: Якщо є тепла підлога - процедура така ж? Так. 48 хвилин тому, Андрій Миколайович сказав: зарахунок теплої підлоги метал розширяється, і якщо сітка буде вище труб - так можна, так добре? Так. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МаТраС Опубліковано: 18 жовтня Поділитись Опубліковано: 18 жовтня 13.10.2024 в 12:29, Андрій Миколайович сказав: Якщо є тепла підлога - процедура така ж? ВОт думаю щодо сітки, вона ж металеве, зарахунок теплої підлоги метал розширяється, і якщо сітка буде вище труб - так можна, так добре? Не така там й велика температура. Головне, щоб Сітка тп не торкалася. Полости еппс 4 см. Навіть ,якщо потовкти в процесі, то вона буде десь см від труб Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрій Миколайович Опубліковано: 18 жовтня Поділитись Опубліковано: 18 жовтня 14 годин тому, МаТраС сказав: Не така там й велика температура. Головне, щоб Сітка тп не торкалася. Полости еппс 4 см. Навіть ,якщо потовкти в процесі, то вона буде десь см від труб Все ж не знаю чи потрібно вкладати еппс під котел і ємність на 100 л чи робити там опалубку і попередньо залити подіум під них? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 18 жовтня Поділитись Опубліковано: 18 жовтня 2 години тому, Андрій Миколайович сказав: Все ж не знаю чи потрібно вкладати еппс під котел і ємність на 100 л чи робити там опалубку і попередньо залити подіум під них? Это всего 100л. Некоторые человеки больше весят Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрій Миколайович Опубліковано: 18 жовтня Поділитись Опубліковано: 18 жовтня 11 хвилин тому, ЯД сказав: Это всего 100л. Некоторые человеки больше весят Сорі, не дописав нуля, це буферна ємність на 1000 л... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 19 жовтня Поділитись Опубліковано: 19 жовтня 10 годин тому, Андрій Миколайович сказав: Все ж не знаю чи потрібно вкладати еппс під котел і ємність на 100 л чи робити там опалубку і попередньо залити подіум під них? Не потрібно! Ставте опалубку та заливайте подіум. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mystery Опубліковано: У вівторок в 14:32 Поділитись Опубліковано: У вівторок в 14:32 (змінено) Підкажіть, зняв в київській квартирі 1972 року паркет радянський, а знизу радянська стяжка наче гіпсо-бетон, такого кольору темноватого чи мастика чи не знаю що мазали колись зверху під паркет. Чи треба її шліфувати та чим краще, перед залиттям стяжки чи не чіпати та зверху заливати? п.с. ломом спробував стяжку ковирнути і кусками товстенними відвалилось і не бачу що б панель знизу була, босюсь що б до сусідів дирку не зробити Змінено У вівторок в 15:36 користувачем Mystery Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: У вівторок в 16:49 Поділитись Опубліковано: У вівторок в 16:49 2 часа назад, Mystery сказал: Підкажіть, зняв в київській квартирі 1972 року паркет радянський, а знизу радянська стяжка наче гіпсо-бетон, такого кольору темноватого чи мастика чи не знаю що мазали колись зверху під паркет. Чи треба її шліфувати та чим краще, перед залиттям стяжки чи не чіпати та зверху заливати? п.с. ломом спробував стяжку ковирнути і кусками товстенними відвалилось і не бачу що б панель знизу була, босюсь що б до сусідів дирку не зробити Зависит от толщины новой стяжки. Если будет толщиной 40 мм +, то можно без подготовки основания. Единственное , те ямы, что есть заделать ремонтником перед стяжкой. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: У вівторок в 17:04 Поділитись Опубліковано: У вівторок в 17:04 (змінено) При відбитті повітряних атак ворога застосовуються засоби підміни координат GPS-навігації, - Генштаб "Побічним ефектом цього впливу є і порушення в системі точного часу, яку використовують мобільні телефони в режимі автоматичного уточнення часу. Враховуючи зазначене, доцільно відключити режим автоматичного уточнення часу в телефоні та враховувати, що під час оголошення повітряних тривог точність роботи систем супутникової навігації може порушуватися," - пояснили фахівці з радіоелектронної боротьби у Генштабі ЗСУ. Змінено У вівторок в 17:04 користувачем Propeller Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ngstil Опубліковано: В середу в 17:21 Поділитись Опубліковано: В середу в 17:21 В 05.11.2024 в 16:32, Mystery сказал: Підкажіть, зняв в київській квартирі 1972 року паркет радянський, а знизу радянська стяжка наче гіпсо-бетон, такого кольору темноватого чи мастика чи не знаю що мазали колись зверху під паркет. Чи треба її шліфувати та чим краще, перед залиттям стяжки чи не чіпати та зверху заливати? п.с. ломом спробував стяжку ковирнути і кусками товстенними відвалилось і не бачу що б панель знизу була, босюсь що б до сусідів дирку не зробити Ну цю гіпсову панель я б розколупавита виніс в сміття. У вас з'явиться 100+ міліметрів стяжки. Як вам писали при стяжці 40+ ніякої особливої підготовки не треба. Хоча я б зауважив про гідроізоляцію, бо можно налити цементу в квартиру нижче. А так, повертайтеся в перші повідомлення теми і якщо зробите правильно то стяжка буде супер. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: В середу в 17:44 Поділитись Опубліковано: В середу в 17:44 В 05.11.2024 в 19:04, Propeller сказал: При відбитті повітряних атак ворога застосовуються засоби підміни координат GPS-навігації, - Генштаб "Побічним ефектом цього впливу є і порушення в системі точного часу, яку використовують мобільні телефони в режимі автоматичного уточнення часу. Враховуючи зазначене, доцільно відключити режим автоматичного уточнення часу в телефоні та враховувати, що під час оголошення повітряних тривог точність роботи систем супутникової навігації може порушуватися," - пояснили фахівці з радіоелектронної боротьби у Генштабі ЗСУ. Извините, не в ту тему написал. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 14 годин тому Поділитись Опубліковано: 14 годин тому Утеплений будинок. Штукатурка стін в вересні, полусуху стяжку зробили тиждень тому. Будинок герметично зачинений. Зараз (через тиждень) в будинку +15 та вологість 99*. Які подальші дії на листопад? Нехай набираї міцності? Ставити осушувач? Чи треба і коли? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
normal Опубліковано: 13 годин тому Поділитись Опубліковано: 13 годин тому 99% це вже вночі повинен конденсат вилізати, як мінімум на вікнах, а за кілька днів і пліснява, ставте вікно(а) на провітрювання, так щоб вологість не піднімалась вище 70-80% 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
anabioz Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому 6 годин тому, normal сказав: 99% це вже вночі повинен конденсат вилізати, як мінімум на вікнах, а за кілька днів і пліснява, ставте вікно(а) на провітрювання, так щоб вологість не піднімалась вище 70-80% Конденсат і так є. Гадав, що чи довше тримати вологу, тим краще. Протягі не нашкодять? Чи краще осушувач? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз