HumanKM Опубліковано: 26 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 26 жовтня 2018 Для 12-го уже 5метров? Было же 3 Это явный прогресс😂 Це ж купер Там технолоджі сучасні, в дайкіна ще їх нема 5 м полюбе нада, бо 5 вам не 3 і на два по два і пять Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
GEORG Опубліковано: 26 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 26 жовтня 2018 Це супер пупер куперовська фішка Тепер вам треба намотати бублик за зовнішнім блоком, в якому і буде оті 5 м. Як на мене то розвод, но гадство прописаний в мануалі, тому Вам вирішувати чи робити бублик. Пс: монтажники за це теж доплату візьмуть, мінімум 500 грн я ж купував конд. разом з монтажем, як розумію продавець повинен був всі ці нюанси передбачити:D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igor_d70 Опубліковано: 26 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 26 жовтня 2018 я ж купував конд. разом з монтажем, як розумію продавець повинен був всі ці нюанси передбачити:D Если монтирует продавец и он же обеспечивает гарантийку то требуйте с него писульку про правильность установки какуюто. Что б потом не соскочили по "монтажники неправильно установили". Если такое будет вы им сразу бумажку - а вот ваши гарантийщики подтвердили правильность установки и взяли на обслугу Если вы разбили эти этапы то прийдется самому контролировать все ньюансы иначе будет как у Райкина в пуговицами Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
dneprstab Опубліковано: 26 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 26 жовтня 2018 Если монтирует продавец и он же обеспечивает гарантийку то требуйте с него писульку про правильность установки какуюто. Что б потом не соскочили по "монтажники неправильно установили". Если такое будет вы им сразу бумажку - а вот ваши гарантийщики подтвердили правильность установки Вроде ж взрослые , а в сказки верите. Рассказываю как оф сервис подотрется этой бумажкой на раз два три. Раз - монтажники должны быть авторизованные. И все, кина дальше не будет. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 26 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 26 жовтня 2018 Приїдуть Змонтують А далі Ваші проблеми... Пс: роками не можу змусити людей розділяти продавця техніки і гарантійний сервіс. Продавець продає, а за якість, відповідає виробник, через свій авторизований сервіс, НЕ продавець. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igor_d70 Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Вы не поняли, я написал что продавец, монтажник и гарантийщик должны быть одним лицом. При этом еще желательно иметь бумажку от гарантийщика о принятии агрегата как правильно установленного. Про случаи когда это все три разных конторы я даже не говорю Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vv.. Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Продавець продає, а за якість, відповідає виробник, через свій авторизований сервіс, НЕ продавець. Закон Украины утверждает обратное. Обязательства перед покупателем несет именно продавец. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igor_d70 Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Закон Украины утверждает обратное. Обязательства перед покупателем несет именно продавец. Угу. Все хорошо прекрасная маркиза за исключением пустяка. В законе Украины не учтен такой момент как требования профессионального монтажа Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vv.. Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 в таком случае позволим каждому маркетологу-выскочке трактовать его (закон) как ему вздумается ? Был неправильный монтаж - нужно доказать и дело закрыто. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 В законе Украины не учтен такой момент как требования профессионального монтажа Согласно Закона Украини продавец несет ответственность за надлежащее качество товара. В паспорте на определенний товар может бить требование производителя о монтаже сертифицированним мастером. Виполнение етого пункта на совести покупателя. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vv.. Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 вот только у форумных продавцов другое понимание-трактовка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igor_d70 Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Согласно Закона Украини продавец несет ответственность за надлежащее качество товара. В паспорте на определенний товар может бить требование производителя о монтаже сертифицированним мастером. Виполнение етого пункта на совести покупателя. Ну так и есть. Про что и разговор. Проблема в том что если вы смонтируете девайс монтажной бригадой не связаной с продавцом или гарантийщиком доказать "некачественность" вам не удасться. Ответ будет один - монтаж неправильный, монтажники рукожопы, гарантия пропала. Это касается любой продукции, не только кондиционеров. Я например сам вполне успешно могу устанавливать пластиковые окна, но никогда не возьмусь. Потому как при любом проколе изготовителя нарвешся на ляля про неправильный монтаж/замер. А этот случай на порядок проще кондиционеров, которые в отличии от окна, являются сами по себе сложным устройством Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Ви не зовсім праві. Є сервіс стаціонарної та крупної побутової техніки. Якщо Ви купуєте пральну машинку лж в мережі комфі і вона зламалася, то Ви не несете і не везете її в комфі. Ви звертаєтеся в сервіс лж. А що таке сервіс лж, це або майстерня створена за кошти лж, або просто майстерня з якою лж уклало договір і лж проплатить їм ремонт. І мережі комфі тут ніде не проглядається. До комфі хіба що на протязі 14 днів. Окрім того, по закону вся крупногабритна техніка ремонтується сервісом по гарантії у Вас на дому, або везеться в сервіслж сервісантами, Ви її самі нікуди не возите і не тягаєте. З кондиціонерами ситуація дещо спірна, а вірніш не доналагоджена. Оптові продавці часто хочуть повісити сервіс на монтажників по договору, хоча це якраз суперечить закону. В ідеалі в них має бути свій сервіс і транспорт. Доречі, якщо ви живете за сто км від столиці, то ні купер ні мідея до Вас не приїде, бо в них недорозвинений сервіс і він порушує закон, як компенсувати? Вони вішають на дилера. А от кондиціонер самсунг чи лж, без проблем, приїжджають на дім, мають все все все з собою для ремонту. І паяють і заправляють і компресора міняють. Особисто з цим стикався і не один раз. Тому хоч іхні кондиціонери і гірші за купер чи мідею, але сервіс суперовий. Пред’являють лише одну умову, надати доступ до зовнішнього блоку. Добавлено через 10 минут Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну. Це з закону україни виробник а не магаз несе відповідальність Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вячеслав63 Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Вроде ж взрослые , а в сказки верите. Рассказываю как оф сервис подотрется этой бумажкой на раз два три. Раз - монтажники должны быть авторизованные. И все, кина дальше не будет. А где же их взять этих авторизованных? Посмотрел по кондиционерам Гри, который и себе нужно устанавливать на их сайте - сервисный центр от Гри (с установщиками) есть только в Харькове, в Полтаве - нету, хотя на сайте и написано, что компания МТЕСН есть и в Полтаве. Получается, что кто бы ни поставил кондиционер - гарантии не будет? Сама компания Гри, я так понимаю, вешает гарантийный ремонт на продавца - "Некоторые компании-продавцы могут отказать в гарантийном обслуживании в случае, если монтаж и последующее обслуживание кондиционеров GREE, производится другой компанией." Какой-то "беспросвет" получается, если устанавливать кондиционер в провинции. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vv.. Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Якщо Ви купуєте пральну машинку лж в мережі комфі і вона зламалася, то Ви не несете і не везете її в комфі. Ви звертаєтеся в сервіс лж. Не позорьтесь, прочтите закон. Нести гарантийную сломанную технику нужно именно в магазин, если она не габаритная или писать пусть сами приходят если крупногабаритная. Только в этом случае покупатель защищен законом . Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igor_d70 Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Не позорьтесь, прочтите закон. Нести гарантийную сломанную технику нужно именно в магазин, если она не габаритная или писать пусть сами приходят если крупногабаритная. Только в этом случае покупатель защищен законом . Не ссылайтесь абстрактно на закон, приведите цитату Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vv.. Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 статья 8 а лучше потратить 5 мин. на прочтение всего закона, он маленький Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
HumanKM Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 статья 8 а лучше потратить 5 мин. на прочтение всего закона, он маленький Ви мене вибачте - та Ви абсолютно не компетентні. Без образ будь ласка. Пояснюю - стаття 8 про товар неналежної якості а не про гарантійні зобов"язання. Це різні речі. Зрозумійте просту істину - я Вас прошу просто логічно подумати. Є купа магазинів, дрібних, великих і дууже великих. Жоден магазин не несе гарантійної відповідальності, він не може дозволити собі мати в штаті сервісантів і майстрів і деталі. Це прерогатива виробника, саме виробником закладено у вартість товару гарантійне обслуговування і саме виробник цим займається, як я писав вище, або сам, або через уповноважений серв. центр (тобто майстерня з якою є договір і якій виробник зі своєї кишені оплачує ремонт). Візьміть гарантійний лист на будь яку техніку іменитого бренду. Беремо талон LG. sm-tools.com.ua/images/LG.jpg В талоні чітко прописано: 1. Фірма ЛЖ ГАРАНТУЄ, 2. Лише в сервісних центрах (а не в магазині), 3. Дає телефон безкоштовної лінії фірми ЛЖ а не магазину. Подзвонивши за даним номером в Вас приймуть заявку в якій Ви вкажете продукт, модель, сер.номер і тд і тп (дані вписані в гар талон.). Фірма ЛЖ передасть цю заявку в авторизований сервіс який займається ремонтом саме в Вашому регіоні. Сервіс звяжеться з Вами, розпитає деталі поломки, щоб майстер знав що треба взяти з собою в авто (компресор, плату...., матрицю...) і приїхав до Вас до дому. Я неодноразово зіткався з сервісами і цю процедуру можу підтвердити на 100%. Сподіваюся я переконав вас - в тому, що магазин не може ремонтувати чи їздити до Вас до дому для ремонту - це взагалі не його парафія. Добавлено через 12 минут ще пара слів про статтю 8 в ній йдеться не про ремонт а про товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості Якщо товар визнається сервісом НЕНАЛЕЖНОЇ якості, то ви звертаєтеся в магазин - пояснюю чому: такі товари підлягають поверненню, або обміну. Ці процедури відбуваються лише через магазин. Можу навіть пояснити чому так. Виробник не уповноважений займатися реалізацією товарів, це роблять поставщики (опт) а потім роздрібні точки продажу (магазини). В звязку з цим виробник не може дістати з кишені гроші і передати Вам замість неякісного товару. Він може зарахувати кошти або зробити обмін лише через продавців. Тому в цій процедурі задіяно три ключові особи - виробник-продавець-покупець. І магазин служить звеном яке зв"яже покупця з виробником. Але знову ж таки - обов"язки по поверненю та обміну лежать на виробнику - магазин виступає лише в ролі посередника. Ще пара слів про гарантії від магазину. Як правило вони поза законом (та всеж таки така практика є і досить масово). Я знаю два випадки коли дається гарантія від магазину а не від виробника: 1. Це контрабандний товар, який в авторизованому сервісі не приймуть, бо сер.номера не буде в базі. 2. Це власні торгові марки великих мереж (типу ЕКСПЕРТ в епіцентрі) Головний недолік такої гарантії - юридично це писулька яка не зобов"яже магазин виконувати її, так як вона з самого початку складена (не завжди, але в більшості випадків) не в відповідності до чинного законодавства. По друге, магазин завтра закрився, або змінив власника, зробир ребрендінг і тд і тп - і вуаля - Вам немає до кого йти з тією писулькою з гордим словом ГАРАНТІЯ. Тому часто можна зустріти телевізори, планшети, телефони, які коштують дешевше, але не мають фірмового гар талона, тобто не можуть бути прийняті в оф. сервіс. Тобто ввезені нелегально. І Ви вправі обирати, дорожче но з норм гарантією чи дешевше, але з писулькою від магазину. 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igor_d70 Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 Ще пара слів про гарантії від магазину. Як правило вони поза законом (та всеж таки така практика є і досить масово). Я знаю два випадки коли дається гарантія від магазину а не від виробника: 1. Це контрабандний товар, який в авторизованому сервісі не приймуть, бо сер.номера не буде в базі. 2. Це власні торгові марки великих мереж (типу ЕКСПЕРТ в епіцентрі) Может быть и не контрабанда, а просто товар официально производителем не поставляемый сюда. Продавцы везут сами и производитель попросту не имеет здесь никаких сервисов вообще 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SeEv Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 И всё таки меня тревожит отсутствие электронного расширительного вентиля, это грусть и печаль? Чем это грозит? В общем сам себе и отвечаю. Катастрофы нет, использование капиллярной трубки вместо электронного клапана это нормальная практика в кондёрах не топ-класса. Нагуглил что в Панасах инверторах дорогих тоже такое бывает и что Дайкин раньше в инверторах ставили трубки, и последним аргументом для меня стало это видео обзора Toshiba N3KV уважаемого мной бренда, и там тоже трубки, так что я спокоен на этот счёт, фух... По поводу компрессора Highy тоже можно успокоиться поскольку это Hitachi, а не какой-то ноунейм. Что порадовало, что в наружнем блоке CH-S07FTXE вентилятор по ходу таки инверторный, на нём написано DC FAN бла-бла-бла, наверное должен регулировать обороты, посмотрим. Жду установки, если CH-S07FTXE окажется откровенным гавном обязательно тут отпишусь. А пока закупил виброопоры для наружки. Чтобы уж сразу избавиться от гула. У меня гудят что MHI что Toshiba, на нагрев конечно, поэтому Купер сразу через виброопоры поставлю. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SeEv Опубліковано: 27 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2018 По факту у вас обычный бюджетный инвертор класса НОНЕЙМ и красная цена ему сегодня 280$ Вот типа Daiko-так эти хоть яйца не морочат - чесно , дешево и сердито. Ну всё таки, я бы не сказал что это прям гавно-гавном, собран он относительно хорошо, металл толстый, на вид сделано всё качественно. Всякое гавно в Эпицентрах издалека видно что шлак, не металл а фольга, пластик прям совсем не качественный. Тут всё более менее. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
gothic3men Опубліковано: 28 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2018 Ну всё таки, я бы не сказал что это прям гавно-гавном, собран он относительно хорошо, металл толстый, на вид сделано всё качественно. Всякое гавно в Эпицентрах издалека видно что шлак, не металл а фольга, пластик прям совсем не качественный. Тут всё более менее. Може потрібно було брати Gree?)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SeEv Опубліковано: 28 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2018 Може потрібно було брати Gree?)) Думается мне, что тот Gree мало бы чем отличался, я думаю если не прям тоже самое то +- одно и тоже. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Romatr Опубліковано: 28 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2018 Це супер пупер куперовська фішка Тепер вам треба намотати бублик за зовнішнім блоком, в якому і буде оті 5 м. Як на мене то розвод, но гадство прописаний в мануалі, тому Вам вирішувати чи робити бублик. Пс: монтажники за це теж доплату візьмуть, мінімум 500 грн Ну развод не развод, но в той же Мидеа в мануале так же указана минимальная длина трассы не мене 3м, зачит что-то в этом есть. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vv.. Опубліковано: 28 жовтня 2018 Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2018 Ви мене вибачте - та Ви абсолютно не компетентні. Без образ будь ласка. Пояснюю - стаття 8 про товар неналежної якості а не про гарантійні зобов"язання. Це різні речі. Зрозумійте просту істину - я Вас прошу просто логічно подумати. Є купа магазинів, дрібних, великих і дууже великих. Жоден магазин не несе гарантійної відповідальності, він не може дозволити собі мати в штаті сервісантів і майстрів і деталі. Це прерогатива виробника, саме виробником закладено у вартість товару гарантійне обслуговування і саме виробник цим займається, як я писав вище, або сам, або через уповноважений серв. центр (тобто майстерня з якою є договір і якій виробник зі своєї кишені оплачує ремонт). Візьміть гарантійний лист на будь яку техніку іменитого бренду. Беремо талон LG. sm-tools.com.ua/images/LG.jpg В талоні чітко прописано: 1. Фірма ЛЖ ГАРАНТУЄ, 2. Лише в сервісних центрах (а не в магазині), 3. Дає телефон безкоштовної лінії фірми ЛЖ а не магазину. Подзвонивши за даним номером в Вас приймуть заявку в якій Ви вкажете продукт, модель, сер.номер і тд і тп (дані вписані в гар талон.). Фірма ЛЖ передасть цю заявку в авторизований сервіс який займається ремонтом саме в Вашому регіоні. Сервіс звяжеться з Вами, розпитає деталі поломки, щоб майстер знав що треба взяти з собою в авто (компресор, плату...., матрицю...) і приїхав до Вас до дому. Я неодноразово зіткався з сервісами і цю процедуру можу підтвердити на 100%. Сподіваюся я переконав вас - в тому, що магазин не може ремонтувати чи їздити до Вас до дому для ремонту - це взагалі не його парафія. Добавлено через 12 минут ще пара слів про статтю 8 в ній йдеться не про ремонт а про товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості Якщо товар визнається сервісом НЕНАЛЕЖНОЇ якості, то ви звертаєтеся в магазин - пояснюю чому: такі товари підлягають поверненню, або обміну. Ці процедури відбуваються лише через магазин. Можу навіть пояснити чому так. Виробник не уповноважений займатися реалізацією товарів, це роблять поставщики (опт) а потім роздрібні точки продажу (магазини). В звязку з цим виробник не може дістати з кишені гроші і передати Вам замість неякісного товару. Він може зарахувати кошти або зробити обмін лише через продавців. Тому в цій процедурі задіяно три ключові особи - виробник-продавець-покупець. І магазин служить звеном яке зв"яже покупця з виробником. Але знову ж таки - обов"язки по поверненю та обміну лежать на виробнику - магазин виступає лише в ролі посередника. Ще пара слів про гарантії від магазину. Як правило вони поза законом (та всеж таки така практика є і досить масово). Я знаю два випадки коли дається гарантія від магазину а не від виробника: 1. Це контрабандний товар, який в авторизованому сервісі не приймуть, бо сер.номера не буде в базі. 2. Це власні торгові марки великих мереж (типу ЕКСПЕРТ в епіцентрі) Головний недолік такої гарантії - юридично це писулька яка не зобов"яже магазин виконувати її, так як вона з самого початку складена (не завжди, але в більшості випадків) не в відповідності до чинного законодавства. По друге, магазин завтра закрився, або змінив власника, зробир ребрендінг і тд і тп - і вуаля - Вам немає до кого йти з тією писулькою з гордим словом ГАРАНТІЯ. Тому часто можна зустріти телевізори, планшети, телефони, які коштують дешевше, але не мають фірмового гар талона, тобто не можуть бути прийняті в оф. сервіс. Тобто ввезені нелегально. І Ви вправі обирати, дорожче но з норм гарантією чи дешевше, але з писулькою від магазину. некомпетентны именно вы, я нигде не писал, что магазин должен самостоятельно производить ремонт и т.п. Он будет делать это как раз через сервисные центры производителя. Все это уже проверено неоднократно и мной лично в т.ч. Строят из себя продавцов , а элементарные истины отрицают. Именно таких магазинов и стоит избегать, посылающих покупателей в СЦ И если уж формулировки в законе настолько сложны для понимания, то можно почитать в других местах, где разжевано народным языком. ukrpravo.biz/zashhita-prav-potrebitelej-voprosy-i-otvety.html ukrpravo.biz/zashhita-prav-potrebitelej-voprosy-i-otvety.html Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз