Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

Треба від одного металевого стовпа до іншого - кинути кабель по повітрю 220 вольт.

Це буде живлення для камер спостереження та освітлення. Відстань - близько 20 метрів.

Як це краще зробити ?

Який трос використати ? Який кабель живлення використати ? Чи треба гофра ? Як кріпити до тросу ?

Досить високо - близько 4,5 метрів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

гофра не обязательна ,если кабель для наружной прокладки ультрофиолетовостойкий. крепить к тросу специальными стяжками ,тоже ультрафиолетово стойкие. я использовал КГнв .

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, volomoto сказал:

Камери через PoE живляться 

Так.  Але, передбачено також автономне живлення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 хвилини тому, Privet сказав:

Так.  Але, передбачено також автономне живлення.

А що заважає автономному також йти через PoE?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Privet сказав:

Так.  Але, передбачено також автономне живлення.

Біля відеореєстратора ставиться ДБЖ 12В, яке живить і реєстратор і камери. Камери через виту пару заживлюються.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 Усе це, звісно, чудово.

Але, питання було 

В 18.05.2024 в 21:30, Privet сказал:

Який трос використати ? Який кабель живлення використати ? Чи треба гофра ? Як кріпити до тросу ?

Відеореєстратор буде поруч з камерами. Його і  треба запитати. А також блок безперебійного живлення та астрономічний таймер на два прожектори. 

Це тимчасове рішення - поки не кинемо силового кабелю під землею.

В 18.05.2024 в 23:29, Made in USSR сказал:

крепить к тросу специальными стяжками

А через яку відстань треба робити такі кріплення ?

 

Щось погуглив, але нічого путнього не знайшов.

Міркую, можна зробити з однієї стяжки, яка стійка до ультрафіолету та шматка резинової трубки - затягнувши з однієї сторони трубки кабель, а з іншого - трос.

Чи ще щось подібне.

 

А процедуру я правильно собі уявляю ? - стріляємо далекоміром, фіксуємо необхідну довжину кабелю на тросу, та вже усе це фіксуємо на стовпах.

Та якої товщини трос використовувати ? на 20 метрах .

 

Бачив, що  ті троси , які з покриттям - досить швидко то покриття виходить з ладу. 

Напевно, - нержавійка ?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так вже вам все розказали вище.

Кабель на таку довжину 2,5 кв 
якщо не УФ стійкий - то в гофру, резина розлізелься
трос - оцинкований дріт 3мм (може 2,5) (проволока)
прив'язати - УФ стійкі стяжки або кусками того ж дроту тільки в пару обертів, можливо кусками алюмінієвого дроту
відстань - 40-60 см (якщо більше то буде провисати)

але як вже сказали, СІП буде дешевше та без мороки.
 

Як варіант- якщо знайдете задешево ТАШ(к) 2х2х1 то як тимчасове рішення має право. він з тросом та УФ стійкий

image.png

Змінено користувачем vbb
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19.05.2024 в 12:23, Privet сказав:

Для живлення двох камер спостереження ?

так, СІП дешевше буде ніж трос, підвіси, гофра яка розспиеться згодом, і кабель якийсь мідний. ще й до СІП як варіант можна буде прикіпити виту пару для зовнішнього прокладання.

в мене так на СІП 2*10 підключений вуличний прожектор 50 Вт :-)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вита пара самонесуча для зовнішнього прокладання. Достатньо поки не вирішите в землі щось прокласти...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 20.05.2024 в 21:45, Privet сказал:

Це тимчасове рішення - поки не кинемо силового кабелю під землею.

В цій фразі відповідь на всі Ваші питання. Навіть самий фіговий кабель проживе півроку-рік. Навіть капроновий шнур не розпадеться на атоми від ультрафіолету за півроку-рік. Зробіть якнайдешевше, а зекономлені гроші використайте для правильної прокладки правильного кабелю в землі.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня,

Родичи хочуть придбати і встановити стабілізатор напруги на холодильник та морозильник, кожен з яких по паспорту споживає 150 Вт. Напруга в мережі гуляє від 210 до 260 Вольт. Можете порекомендувати якусь модель стабілізатора під такі умови?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Новодел сказав:

, кожен з яких по паспорту споживає 150 Вт. Напруга в мережі гуляє від 210 до 260 Вольт.

Деякі холодильники можуть при старті споживати 800 - 1000 Вт. Також можливо (але це не точно) - одночасний старт холодильника і морозилки. У мене точно під такі умови установлений Вольтер 2,2 (не реклама). Працює. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Luxeon FDR-2000 (1.4 кВт) працює на дачі з однокомпресорним холодильником і двоконтурним котлом, по потужності завжди вистачає, напруга на вході буває дуже низька

Змінено користувачем Offroad
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, Новодел сказал:

якусь модель стабілізатора під такі умови?

Любой, от 900 гривен.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, Новодел сказал:

Доброго дня,

Родичи хочуть придбати і встановити стабілізатор напруги на холодильник та морозильник, кожен з яких по паспорту споживає 150 Вт. Напруга в мережі гуляє від 210 до 260 Вольт. Можете порекомендувати якусь модель стабілізатора під такі умови?

никакой . У меня в доме в области от 190 до 280 вольт ,а  бывает  и больше ( но стоит реле напряжения ) . все нормально работают два холодильника и морозильник.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Made in USSR сказал:

никакой . У меня в доме в области от 190 до 280 вольт ,а  бывает  и больше ( но стоит реле напряжения ) . все нормально работают два холодильника и морозильник.

Реле напряжения помогает работе холодильников?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Дорофеев Сергей сказав:

Реле напряжения помогает работе холодильников?

Реле напруги допомагає їм НЕ працювати при напрузі більше 280. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, BugS сказал:

Реле напруги допомагає їм НЕ працювати при напрузі більше 280. 

Это даже я понимаю, цель стабильная работа, а не своевременное отключение в аварийных случаях.

В моем случае РН специально установлено только на одну фазу, с которой запитаны холодильник, микро, и стиралка. Больше мне предохраняться ничего не надо. Если перегорит (при 260) светодиодная лампа, это меньшее неудобство чем жить с постоянно мигающей светомузыкой.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, Made in USSR сказал:

в доме в области от 190 до 280 вольт

Скажем так: здоровья это технике не добавляет...)

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Дорофеев Сергей сказав:

...цель стабильная работа, а не своевременное отключение в аварийных случаях...

BugS Вам пояснив, що реле напруги нічого не стабілізує. Реле напруги відключає живлення при збільшенні напруги (вище заданого рівня) і при зменшенні напруги нижче заданого рівня. Вся напруга, яка знаходиться в межах заданої в реле напруги - просто проходить "транзитом" через контакти реле, що встановлено в середині реле напруги

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Вячеслав_В сказал:

BugS Вам пояснив, що реле напруги нічого не стабілізує. 

Объясните это рожденному в СССР, это он предлагает вместо стабилизатора обойтись РН.

Новодел спрашивал о стабильной работе, а не защите оборудования.

Хотя, кроме двигателей (сколько их там) в доме защищать нечего 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...