Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

19 годин тому, DimaF сказав:

Все таки от чего запитать роутер во время отключений!?

Это вообще достойно отдельной темы, там вроде как красивого универсального решения под разное напряжение нет. У вас же роутер 9в и терминал 12в? Есть ли уже в наличии аккумулятор или павербанк под роутер, есть ли мультиметр и паяльник? Если роутер за 600грн, то может будет лучше купить новый на 12в...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 годин тому, DimaF сказав:

Все таки от чего запитать роутер во время отключений!?

в мене така штука, тільки з алі на 1500 грн дешевше

prom.ua/p1726359445-internet-powerbank-dlya.html

  • Дякую 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Dendnepr сказав:

Старанно. У меня на ютуб перекидывает. 

На ютуб пересилає, це я про сайт виробника/продавця

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, normal сказал:

Это вообще достойно отдельной темы, там вроде как красивого универсального решения под разное напряжение нет. У вас же роутер 9в и терминал 12в? Есть ли уже в наличии аккумулятор или павербанк под роутер, есть ли мультиметр и паяльник? Если роутер за 600грн, то может будет лучше купить новый на 12в...

Новое оборудование уже все на 12 в.

Мультиметр и паяльник есть, как и батарея от мотоцикла на 12в.

Но вот чота боязно второй раз испытывать)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 хвилин тому, DimaF сказав:

Мультиметр и паяльник есть, как и батарея от мотоцикла на 12в

Нужно найти два подходящих DC штекера по размерам как в терминале и роутере (обычно там вроде 5.5x2.1мм, но могут быть варианты), я у себя тупо откусил такой штекер с проводом от старого БП и на концы припаять крокодилы, НО правильно проверить везде полярность (мультиметром на оригинальных штекерах если напряжение покажет с минусом, значит нужно наоборот) и крокодилы промаркировать. Два таких шнура со штекерами на одни крокодилы и можно подключать к аккумулятору, туда же и крокодилы от автоматического зарядного включенного в сеть и больше лучше ничего не дергать, чтобы не перепутать полярность или не замкнуть. Но аккума на 7Ач маловато, если выключение будет часов 8, то угробит аккумулятор, я поставил на 20Ач с расчетом на 2-3 суток, потому, что блекаут на 36 часов уже раз видел

А если акк до 10Ач и зарядного ещё не покупали, то можно поискать Mean Well, вроде ещё попадаются на 12в (правда там на DIN рейку)

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, normal сказал:

Нужно найти два подходящих DC штекера по размерам как в терминале и роутере (обычно там вроде 5.5x2.1мм, но могут быть варианты), я у себя тупо откусил такой штекер с проводом от старого БП и на концы припаять крокодилы,

А такое не подходит!?

Вроде как специально для модема и роутера.

IMG_20230121_124143.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для чого танці з бубнами влаштовувати, якщо все вже давно зроблено і працює як треба в десятках осель? Купіть стандартний ДБЖ на 12В. Зразок одного з варіантів нижче. До нього чіпляєте батарейку 9-12АГ, для живлення роутера та модема цього вистачить дуже надовго. ДБЖ перемикає живлення без затримки, заряджає батарею. Ток зарядки батареї цих ДБЖ залежить від загальної потужності та конструктивних особливостей. У більш потужних зарядка теж буде з більшим током, але батареї більше 15АГ будуть заряджатись повільно. Канал батареї живиться від загального джерела, але має своє незалежне керування. Є кнопка холодного старту. Бажано при підключенні перевірити та виставити напругу випрямляча 13,5-13,8В, це дасть змогу ДБЖ доводити батарею майже до повного заряду.

Для з'єднань використовуємо стандартні штекерні пари (фото нижче), продаються на Розетці або на Алі раз у п'ять дешевше, проте чекати треба. Ніяких проблем з переплутанням контактів, і т.ін. Штатний дріт від адаптера пристрою ріжемо навпіл, під'єднуємо до пари "папа-мама". Це дозволить використовувати штатний адаптер у випадку необхідності. Робимо ще два дроти з відповідними роз'ємами. Для двох пристроїв буде потрібно 6 штекерів, 4 однакових та 2 протилежних (для пристроїв). Робота нескладна, головне не переплутати + та - . 

 

 

ДБЖ.JPG

Разъем.JPG

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перевага цього рішення в тому, що в такому ДБЖ немає втрат енергії на інвертор. Недолік тільки один - треба кілька рухів руцями зробити та додатково приєднати мережевий шнур. Клеми ДБЖ дозволяють легко затиснути як мінімум 4 дроти, навіть якщо немає можливості напресувати клеми.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 минут назад, Vladdi сказал:

Для чого танці з бубнами влаштовувати, якщо все вже давно зроблено і працює як треба в десятках осель? Купіть стандартний ДБЖ на 12В. Зразок одного з варіантів нижче. До нього чіпляєте батарейку 9-12АГ, для живлення роутера та модема цього вистачить дуже надовго. ДБЖ перемикає живлення без затримки, заряджає батарею. Ток зарядки батареї цих ДБЖ залежить від загальної потужності та конструктивних особливостей. У більш потужних зарядка теж буде з більшим током, але батареї більше 15АГ будуть заряджатись повільно. Канал батареї живиться від загального джерела, але має своє незалежне керування. Є кнопка холодного старту. Бажано при підключенні перевірити та виставити напругу випрямляча 13,5-13,8В, це дасть змогу ДБЖ доводити батарею майже до повного заряду.

Для з'єднань використовуємо стандартні штекерні пари (фото нижче), продаються на Розетці або на Алі раз у п'ять дешевше, проте чекати треба. Ніяких проблем з переплутанням контактів, і т.ін. Штатний дріт від адаптера пристрою ріжемо навпіл, під'єднуємо до пари "папа-мама". Це дозволить використовувати штатний адаптер у випадку необхідності. Робимо ще два дроти з відповідними роз'ємами. Для двох пристроїв буде потрібно 6 штекерів, 4 однакових та 2 протилежних (для пристроїв). Робота нескладна, головне не переплутати + та - . 

 

 

ДБЖ.JPG

Разъем.JPG

интересный взгляд на заряжание аккумуляторов. но ладно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это не "заряжание аккумуляторов", это обычный ИБП, только низковольтный, без инвертора. Общий принцип тот же самый, что и у "классического" - батарея, источник питания для устройства и нагрузки, схема переключения на батарею, схема управления зарядом и разрядом батареи.

Решение предназначено как раз для устройств с питанием 12В

Змінено користувачем Vladdi
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vladdi сказал:

Это не "заряжание аккумуляторов", это обычный ИБП, только низковольтный, без инвертора. Общий принцип тот же самый, что и у "классического" - батарея, источник питания для устройства и нагрузки, схема переключения на батарею, схема управления зарядом и разрядом батареи.

Решение предназначено как раз для устройств с питанием 12В

ИБП это не просто блок питания в параллели с аккумом каким-то

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, DimaF сказав:

А такое не подходит!?

Принцип подходит, но даже при правильных наружных и внутренних диаметрах DC разьема, китайцы начинают экономить на длине того разъема и получается крокодилы на вид 500Ач, а разьемы 0.001Ач, от них тупо роутер даже не заводится потому шта 0.5см короче и не достают до контактов... Нужно сравнить с длиной штатных штекеров! Если сами спаять не сможете, то лучше переходите к пункту №2 (покупное решение)

dc.jpg

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Vladdi сказав:

Перевага цього рішення в тому, що в такому ДБЖ немає втрат енергії на інвертор

Перевагу кожен повинен сам порахувати: напряму від аккума теж немає ніяких втрат, крім того у мене наприклад одне окреме зарядне за 1200грн на всі мілкі аккуми (для роутера, для освітлення), ще є ДБЖ зі своїм зарядним на 20А та батареї на 2.5кВт, але воно на першому поверсі і холостий хід 40Вт, а роутер на другому поверсі і бере всього 3.5Вт, напряму живити теж не варіант (але в кого роутер близько, то можна напряму від 200Аг і пофігу)

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Vladdi сказал:

Перевага цього рішення в тому, що в такому ДБЖ немає втрат енергії на інвертор. Недолік тільки один - треба кілька рухів руцями зробити та додатково приєднати мережевий шнур. Клеми ДБЖ дозволяють легко затиснути як мінімум 4 дроти, навіть якщо немає можливості напресувати клеми.

А щодо висадки акума, то не є недолік?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Vladdi сказав:

Решение предназначено как раз для устройств с питанием 12В

Mean Well напевно непогана штука, але треба ще піймать в наявності та поставити окремо на кожний девайс, а тут майбутнє і так незрозуміле: то блекаут, то тиждень вимикають, то тиждень навпаки все працює від мережі, складно знайти рішення на всі випадки...

Я в ноут купив нову батарею, зпаяв DC конвертор 12на19в, купив ДБЖ з сінусом та 2.5кВт, зібрав зарядне для цих батарей від авто (замість генератора якщо сядуть), фактично тиждень міг працювати тільки від батарей, а від авто взагалі місяцями, а практично до сих пір батареї самого ноута 6год хватає на всі планові відключення (2-4год), все інше так і валяється...

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.02.2023 в 19:12, Firetuf сказал:

А щодо висадки акума, то не є недолік?

Ви, напевно, не зрозуміли. Це - повноцінний ДБЖ. З роздільними каналами для живлення навантаження та батареї. З відключенням батареї при досягненні 10,8В та наступною її зарядкою. З можливістю холодного старту. Я не розумію, з чого такий піднявся кіпеш, здається враження, що ніхто ніколи не бачив пристроїв низьковольтного безперебійного живлення постійним струмом. Я всього лише хотів сказати, що для численної кількості обладнання з живленням 12В рішення щодо використання низьковольтних ДБЖ є максимально ефективним, адже в ньому майже немає втрат холостого ходу, які властиві традиційним інверторам. Тому, при збереженні головного принципу ДБЖ щодо повноцінного резервування живлення, час роботи обладнання в цьому випадку суттєво більше, ніж при використанні ДБЖ з інвертором 12/220 та адаптерами 220/12 у зворотному напрямку (при використанні батарей того ж самого номіналу).

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.02.2023 в 17:35, Tamburello сказал:

ИБП это не просто блок питания в параллели с аккумом каким-то

Для тех, кто в танке. Это НЕ блок питания. Точнее, не просто обычный блок питания. Детали выше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, Vladdi сказал:

Ви, напевно, не зрозуміли.

Так, не зрозумів. По фото мені здалося звичайний стандартний блок живлення 12 В.... 🙄

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, корпуси однакові, ззовні все майже схоже, проте функціонал трохи різний. У мене вже всі знайомі обзавелись аналогічними. Рекомендація щодо вибору одна - треба брати з  потужністю живлення більшою за 60Вт, тоді батарейці дістанеться теж більше струму, і АКБ на 7-9АГ встигне відновитись швидше.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15-ть років не було проблем.

Зараз, напевно якось пов'язано з постійним відключенням та стрибками напруги ,   якісь негаразди з однією лінією на освітлення - освітлення не має.

У мережах - які працюють, тестер показує 225 вольт.

У несправній лінії на вході до пристрою захисного відключення  - тестер показує 185 вольт, пристрій на кнопку Тест - не реагує.   

Що це воно може бути та що з цим робити ?!

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Privet сказал:

 

У несправній лінії на вході до пристрою захисного відключення  - тестер показує 185 вольт, пристрій на кнопку Тест - не реагує.   

Що це воно може бути та що з цим робити ?!

 

попробуйте заменить на заведомо исправный ПЗВ

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

за прошедшие неск месяцев много "интересного" вылезло, что-то даже фотографирую "на память"

 

перекидной CHYT 63A

был включен под защитой АВ40А

выгорела контактная группа

 

1105425435__viber_2023-01-21_22-21-16-795.thumb.jpg.e07ec9a2ed5f3b97b13f534008e00ff1.jpg136574405__viber_2023-01-21_22-21-16-610.thumb.jpg.8ef89bc518ffa0e6dc4ef4cd3bd2a890.jpg

1706848244__viber_2023-01-21_22-21-16-403.thumb.jpg.797b720bbc7d4ce88e848258f9268d7f.jpg

 

ладно, пусть Китай,

а вот контактор HAGER , оригинал

впервые с Хагером за мою многолетнюю практику.

перестал переключаться 

подванивает. разобрал - контактная группа целая, катушка прозванивается, но есть следы подгорания

image.thumb.png.12ca3f8073bf9fe036be90301f89e64d.png

 

image.thumb.png.dfc31c71ab7bc065ef8f9d567b99a3e5.png

 

РКН даже не фотографирую - их вагон и маленькая тележка

ЗУБРы, Барьеры

 

Еще стабилизаторы  Volter СНПТО-9 , один из них прямо на моих глазах, синим пламенем

Да, пусть довольно старые, но самое интересное , что в СЦ причиной возгорания назвали "очень сильные перепады напряжения"

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • irina1969 змінив заголовок на Питання з електрики, які не потребують окремої теми

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...