Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

Порадьте пліз як краще. Треба прокласти в землі на глибині до 20 см електрокабель (3х4 моноліт) довжиною 50 метрів. Буде один поворот на 90 градусів.

Який варіант краще:

1. Броньований кабель одразу в землю.

2. Неброньований кабель спочатку в поліетиленову водопровідну трубу, а потім в землю.

По грошах виходить один на один, а ось по роботі більше гемора з "гофрою". Крім того, в "Гофру" боюся що не зможу запхати всі 50 метрів монолітного кабелю січенням 4 мм.

місце закопки кабелю - вздовж забору з бетонним фундаментом з моєї сторони ділянки (тобто фізичне пошкодження лопатою, граблями та іншими інструментами мінімізується).

 

Чи можна закопати просто броньований кабель, чи не вийде він з ладу протягом декількох років в силу погодніх умов (вода, мороз,...)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, serjik_007 сказав:

Чи можна закопати просто броньований кабель

То ж він якраз призначений для закопування, звісно можна.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, serjik_007 сказал:

Порадьте пліз як краще. Треба прокласти в землі на глибині до 20 см електрокабель (3х4 моноліт) довжиною 50 метрів. Буде один поворот на 90 градусів.

Який варіант краще:

1. Броньований кабель одразу в землю.

2. Неброньований кабель спочатку в поліетиленову водопровідну трубу, а потім в землю.

По грошах виходить один на один, а ось по роботі більше гемора з "гофрою". Крім того, в "Гофру" боюся що не зможу запхати всі 50 метрів монолітного кабелю січенням 4 мм.

місце закопки кабелю - вздовж забору з бетонним фундаментом з моєї сторони ділянки (тобто фізичне пошкодження лопатою, граблями та іншими інструментами мінімізується).

 

Чи можна закопати просто броньований кабель, чи не вийде він з ладу протягом декількох років в силу погодніх умов (вода, мороз,...)?

 

АВБбШв/ВБбШв будет сложнее в разделке

АВГВГ/ВВГ прокладывается в ПНД , можно кусками , на соединительных муфтах image.png.ad7240169a50f6edb2e9e800fdc029ca.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, serjik_007 сказав:

По грошах виходить один на один, а ось по роботі більше гемора з "гофрою". Крім того, в "Гофру" боюся що не зможу запхати всі 50 метрів монолітного кабелю січенням 4 мм.

А в чому гемор? Ви чули про таку туку як пилосмокт? Прив'язуєте на мотузку поліетиленовий пакет, вставляєте в трубу а з іншого боку під'єднаєте пилосмокт. Три хвилини і мотузка продіта в трубу. Далі кріпите свій кабель до мотузки, змащуєте його мастилом або рідиною для миття посуду і ще за кілька хвилин кабель опиняється в трубі. Жодних складнощів...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 годин тому, Vladdi сказав:

Ви точно читали Кодекс? Є вимога до опломбування вузла обліку. А те, що в його складі повинні бути реле напруги, то ваші фантазії. Стандартний мінімальний вузол обліку це ввідний автомат та лічильник. Крапка. Все інше можливо встановлювати в будинку або в іншому щитку. Звісно, якщо кортить встановити у вузол обліку якесь обладнання, до якого в майбутньому без розпломбування не дістатись, то примха замовника. Але що робити, якщо РН увійде в режим, який потребує, наприклад, натискання кнопок керування, а саме РН знаходиться в опломбованій зоні ящика?

Я точно читав кодекс. Саме ваші слова "реле повинно бути у складі вузла обліку" і є саме фантазією і саме вашою. 

Кнопки тиснути на тому ж зубрі вам ніхто не дасть. Для того його і пломбують, фантазер хамовитий.

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, AndryG сказал:

Кнопки тиснути на тому ж зубрі вам ніхто не дасть. Для того його і пломбують

Підтверджую.

 

1122745337_.thumb.png.7d49f0bbb9677a491a098683f4e47b3a.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як знайти причину чому не працює вентилятор?

Є старенький зволожувач / мийка повітря Venta LW25, років йому десь більше 10 точно. Працював добре, з часом почали кнопки заїдати, не працювало перемикання швидкостей вентилятора (1-2-3), а також захисні контакти не завжди спрацьовували. Тобто коли кришку знімаєш, то живлення розривається і вентилятор зупиняється, якщо поставити назад то не з першого разу розпізнавалося що все ок. Приходилося по декілька разів переставляти, щоб роздуплився і почав працювати. Багато років пролежав без діла у родичів, забрав собі, бо треба було зволожувача, працював лише якщо один раз запустити і не чіпати, чуть трохи зрушив кришку чи кнопку натиснув не так, міг вимкнутися і дальше треба знову танцювати поки запрацює.

Працював так близько місця, потім був перекур, нещодавно знову вирішив запустити і при вставлянні блоку живлення в розетку запахло жареним з цього блоку, на самому зволожувачі ніякої реакції, світлодіоди не світяться. Розібрав блок, помітив що конденсатор лопнув, замовив новий блок, там 24В. Для перевірки вирішив попробувати блок 12В, в теорії мали б хоча би світлодіоди загорітися, точніше один, який сигналізує що кришка знята. Ніфіга, ніякої реакції. Також знайшов блок від старого ноутбуку, 19.5В, та сама ситуація. Отримав блок на 24В - результату також немає.

У зволожувача є дві плати - зверху плата з кноками і світлодіодами, а всередині основна плата з вентилятором, з'єднюються шлейфом.

Ось схема плати з кнопками і фото плати. Прозвонював все що можна, живлення від штекера до шлейфу і на основну плату доходить (вони на протилежних сторонах). Дивно виглядають світлодіоди, наче як згорівші. Мультиметром прозвонюю і світить лише один, який сигналізує про зняту кришку (тобто помилка), інші чотири не світять.

Прихований текст

image.thumb.png.9a4f96b955fd5c9acadc6dacf020d45c.png

IMG_20250215_125819.thumb.jpg.f430141234833126ebe3d96bb006def8.jpg

IMG_20250215_125935.thumb.jpg.cc1abb573944642f7303e2daea6c7ab1.jpg

Значить проблема десь в основній платі, але там багато всього і як знайти в чому причина - тут трохи складніше. Схеми плати не знайшов, тому тільки фото.

Прихований текст

IMG_20250215_133128.thumb.jpg.a539de4db65253a4aff5888241f61a10.jpg

IMG_20250215_133153.thumb.jpg.a7ed9f18e053cf226d4b96a573610648.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, TaurosRMK сказал:

Як знайти причину чому не працює вентилятор?

Є старенький зволожувач / мийка повітря Venta LW25, років йому десь більше 10 точно. Працював добре, з часом почали кнопки заїдати, не працювало перемикання швидкостей вентилятора (1-2-3), а також захисні контакти не завжди спрацьовували. Тобто коли кришку знімаєш, то живлення розривається і вентилятор зупиняється, якщо поставити назад то не з першого разу розпізнавалося що все ок. Приходилося по декілька разів переставляти, щоб роздуплився і почав працювати. Багато років пролежав без діла у родичів, забрав собі, бо треба було зволожувача, працював лише якщо один раз запустити і не чіпати, чуть трохи зрушив кришку чи кнопку натиснув не так, міг вимкнутися і дальше треба знову танцювати поки запрацює.

Працював так близько місця, потім був перекур, нещодавно знову вирішив запустити і при вставлянні блоку живлення в розетку запахло жареним з цього блоку, на самому зволожувачі ніякої реакції, світлодіоди не світяться. Розібрав блок, помітив що конденсатор лопнув, замовив новий блок, там 24В. Для перевірки вирішив попробувати блок 12В, в теорії мали б хоча би світлодіоди загорітися, точніше один, який сигналізує що кришка знята. Ніфіга, ніякої реакції. Також знайшов блок від старого ноутбуку, 19.5В, та сама ситуація. Отримав блок на 24В - результату також немає.

У зволожувача є дві плати - зверху плата з кноками і світлодіодами, а всередині основна плата з вентилятором, з'єднюються шлейфом.

Ось схема плати з кнопками і фото плати. Прозвонював все що можна, живлення від штекера до шлейфу і на основну плату доходить (вони на протилежних сторонах). Дивно виглядають світлодіоди, наче як згорівші. Мультиметром прозвонюю і світить лише один, який сигналізує про зняту кришку (тобто помилка), інші чотири не світять.

  Показать контент

image.thumb.png.9a4f96b955fd5c9acadc6dacf020d45c.png

IMG_20250215_125819.thumb.jpg.f430141234833126ebe3d96bb006def8.jpg

IMG_20250215_125935.thumb.jpg.cc1abb573944642f7303e2daea6c7ab1.jpg

Значить проблема десь в основній платі, але там багато всього і як знайти в чому причина - тут трохи складніше. Схеми плати не знайшов, тому тільки фото.

  Показать контент

IMG_20250215_133128.thumb.jpg.a539de4db65253a4aff5888241f61a10.jpg

IMG_20250215_133153.thumb.jpg.a7ed9f18e053cf226d4b96a573610648.jpg

 

Вам вже треба або окрему тему про свій вентилятор створити, або може вже книгу написати.

  • Хаха 4
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Vikctor сказав:

або може вже книгу написати

Як ви живете, якщо не можете 3 абзаци прочитати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

54 хвилини тому, TaurosRMK сказав:

Як знайти причину чому не працює вентилятор?

Є старенький зволожувач / мийка повітря Venta LW25, років йому десь більше 10 точно. Працював добре, з часом почали кнопки заїдати, не працювало перемикання швидкостей вентилятора (1-2-3), а також захисні контакти не завжди спрацьовували. Тобто коли кришку знімаєш, то живлення розривається і вентилятор зупиняється, якщо поставити назад то не з першого разу розпізнавалося що все ок. Приходилося по декілька разів переставляти, щоб роздуплився і почав працювати. Багато років пролежав без діла у родичів, забрав собі, бо треба було зволожувача, працював лише якщо один раз запустити і не чіпати, чуть трохи зрушив кришку чи кнопку натиснув не так, міг вимкнутися і дальше треба знову танцювати поки запрацює.

Працював так близько місця, потім був перекур, нещодавно знову вирішив запустити і при вставлянні блоку живлення в розетку запахло жареним з цього блоку, на самому зволожувачі ніякої реакції, світлодіоди не світяться. Розібрав блок, помітив що конденсатор лопнув, замовив новий блок, там 24В. Для перевірки вирішив попробувати блок 12В, в теорії мали б хоча би світлодіоди загорітися, точніше один, який сигналізує що кришка знята. Ніфіга, ніякої реакції. Також знайшов блок від старого ноутбуку, 19.5В, та сама ситуація. Отримав блок на 24В - результату також немає.

У зволожувача є дві плати - зверху плата з кноками і світлодіодами, а всередині основна плата з вентилятором, з'єднюються шлейфом.

Ось схема плати з кнопками і фото плати. Прозвонював все що можна, живлення від штекера до шлейфу і на основну плату доходить (вони на протилежних сторонах). Дивно виглядають світлодіоди, наче як згорівші. Мультиметром прозвонюю і світить лише один, який сигналізує про зняту кришку (тобто помилка), інші чотири не світять.

  Показати вміст

image.thumb.png.9a4f96b955fd5c9acadc6dacf020d45c.png

IMG_20250215_125819.thumb.jpg.f430141234833126ebe3d96bb006def8.jpg

IMG_20250215_125935.thumb.jpg.cc1abb573944642f7303e2daea6c7ab1.jpg

Значить проблема десь в основній платі, але там багато всього і як знайти в чому причина - тут трохи складніше. Схеми плати не знайшов, тому тільки фото.

  Показати вміст

IMG_20250215_133128.thumb.jpg.a539de4db65253a4aff5888241f61a10.jpg

IMG_20250215_133153.thumb.jpg.a7ed9f18e053cf226d4b96a573610648.jpg

 

А может с платами все ок, просто где то совсем перегнили/окислились контакты?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, TaurosRMK сказав:

Прозвонював все що можна, живлення від штекера до шлейфу і на основну плату доходить

у вас є ці напруги?

image.png.3398f78adac6c421b2548c7f6f6e9455.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, TaurosRMK сказал:

Як ви живете, якщо не можете 3 абзаци прочитати?

Я навіть не намагаюся  вашу творчисть охопити, бо максимально не цікаво. Я не розумію тих, кому не можуть допомогти з першого чи другого разу, але вони вперто продовжує битись в ті сами дверцята.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, ЯД сказав:

А может с платами все ок, просто где то совсем перегнили/окислились контакты?

Не знаю, візуально на платі нічого не окислилося, конденсатори в нормі.

2 години тому, vbb сказав:

у вас є ці напруги?

А це не заміряв, відстань між контактами дуже мала, треба акуратно це робити і щоб вентилятор не стартанув випадково. Контакти в колодці в два ряди, треба ще не поплутати номери )) Також можливо ця напруга на декотрих виходах виникає саме в робочому стані. Треба попробувати.

+ Заміряв тільки вхідні 24В, тобто вихід 1 і 3, там є 24В.

image.png.6d3aedac6b0373e99664ae27838cf2ab.pngimage.png.6de0cc14935f31c093527482acccd153.png

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 хвилин тому, Vikctor сказав:

Я не розумію тих, кому не можуть допомогти з першого чи другого разу, але вони вперто продовжує битись в ті сами дверцята.

Я не розумію що ви собі там придумали, але я тільки сьогодні розібрав цей зволожувач щоб детально оглянути плати, тому ніяк не міг писати про нього раніше. Але може то вам сниться вже, що я раніше питав про це, так щей неодноразово 😁 Це вже ваші проблеми, займайтеся своїми справами.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, TaurosRMK сказав:

саме в робочому стані. Треба попробувати.

 два стовпчики - ліворуч - показують рівень напруги в стані st-by і праворуч - у стані ON

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 14.02.2025 в 16:46, serjik_007 сказал:

 

По грошах виходить один на один, а ось по роботі більше гемора з "гофрою". Крім того, в "Гофру" боюся що не зможу запхати всі 50 метрів монолітного кабелю січенням 4 мм.

Я кабель ввнг 4*10 запхав в пластикову трубу 25-27 метрів.

За допомогою пилососа мотузку, до тої мотузки - іншу мотузку Більш міцну. Потім вже кабель і протягнув. 

Тільки спочатку випрямив трубу і кабель, і протягував в пряму трубу, без поворотів. так легше йшло. А вже потім вкладав у землю та згибав.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрий день, 

з теми про насоси переходжу сюди) Насос для свердловини планується 1,5 кВт. Кабель довжиною 70 м.

Багатожильний 3*2,5, правильно ? А який тип ізоляції, якщо він буде у воді?

Змінено користувачем Andrew Sh.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Andrew Sh. сказав:

Багатожильний 3*2,5, правильно ?

У водолея 4*0.75 на 50м был с завода (по паспорту 1квт). По изоляции -хз

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 годин тому, vbb сказав:

рівень напруги в стані st-by

Напруги всі є. Правда блок живлення видає аж 25.6В, відповідно напруги там де 5В є 5В, а де 20+, там на 1.5В більше. Але все відповідає схемі, напруга на кожному піні присутня.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Напруги всі є. Правда блок живлення видає аж 25.6В, відповідно напруги там де 5В є 5В, а де 20+, там на 1.5В більше. Але все відповідає схемі, напруга на кожному піні присутня.

тепер зажати кнопку PWR та поміряти знов. мотор може запуститися. також міряти при нажиманні кожної - окремо

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16.02.2025 в 13:06, Andrew Sh. сказав:

Насос для свердловини планується 1,5 кВт. Кабель довжиною 70 м.

Багатожильний 3*2,5, правильно ? А який тип ізоляції, якщо він буде у воді?

То що скажете? 3*2,5 норм?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, Andrew Sh. сказав:

То що скажете? 3*2,5 норм?

Насос какой? А точнее лучше посмотреть какой провод необходим насосу из доки по насосу. Как можно знать нужен вам 3, 4 или 5 или больше жил?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, ЯД сказал:

Насос какой?

Явно не 12 кВт. Уверен что не 380. Конечно 3 жилы. Допускаю 5. Но зачем там провод 4 жилы?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16.02.2025 в 13:49, vbb сказав:

тепер зажати кнопку PWR та поміряти знов. мотор може запуститися. також міряти при нажиманні кожної - окремо

 

Переміряв, натискав кожну кнопку, реакції ніякої, тобто напруга не змінюється. Тільки на одному піні при натисканні одної кнопки напруга падає. Пін №5, кнопка BTN_OPEN, в нормальному стані розімкнута, замикаєтсья коли розбираєтсья верхня частина корпусу. Всі інші комбінації без змін 😐

Може викинути? 😂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, Дорофеев Сергей сказав:

Явно не 12 кВт. Уверен что не 380. Конечно 3 жилы. Допускаю 5. Но зачем там провод 4 жилы?

image.png.7b76aa5ae65c4602e2abdc4ce96aaea3.png

Но берите 3 жилы конечно, потом 4 еще купите. Продавцам тоже кушать надо

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...