Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

23 минуты назад, Vikctor сказал:

Який девайс можна використовувати для можливості зміни джерела електрики? Вуличний щит наразі заживлений від мережі. Серед іншого там є силова розетка для електрички. Після запуску СЕС іноді буде потреба заряджати автівку  від сонця. Тому портібен девайс, який вміє перемикати вуличний щит з мережі на інвертор. Безумовно краще щоб була можливість їм керувати через вайфай, але і вручну теж годиться. Хто стикався і має гарний досвід поділіться.

Так у вас наче як гібрид під сонце? Компенсацію споживання сонцем він і так вміє, навіщо щось перемикати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, Shturman1 сказав:

А перевернути вилку в розетці можете спробувати

Я б ніколи й не додумався, але якщо підєднати вилку догори ногами, то пзв не вибиває. Навіть гриль гріє. Раніше працював у будь якому положенні.

Що ж - значить виявилося що проблема не на стороні домашньої електрики, а проблема в грилі. Буду дзвонити в сервіс, але відчуваю що важко буде їм щось доказати (маю досвід спілкування про гарантійний ремонт), а користуватися таким як є - якось страшно. Так чи інакше - питання не до цієї теми уже. Дякую всім

Змінено користувачем AnMig
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, mib сказал:

А чем обычный 1-0-2 не подходит?

Я так котел планирую между инвертор/сеть переключать

На нынешнем инверторе так кондиционер переключаю

Точно. Ніколи не думав про цей перемикач в такой якості. Він у мене чомусь асоціювався завжди з підключенням генератора/інвертора а не окремих споживачів.

4 часа назад, Leader9 сказал:

Так у вас наче як гібрид під сонце? Компенсацію споживання сонцем він і так вміє, навіщо щось перемикати?

Бо при звичайном сценарії авто заряджається виключно вночі, а по вихідних при можливості можна було б скористатися зайвою електрикою від сонця, але немає сенсу при цьому підмішувати мережу за високим таріфом. Тобто для заряджання авто я планую іноді використовувати зайву сонячну генерацію, хоча не впевнений що вона буде.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, Vikctor сказав:

Бо при звичайном сценарії авто заряджається виключно вночі, а по вихідних при можливості можна було б скористатися зайвою електрикою від сонця, але немає сенсу при цьому підмішувати мережу за високим таріфом.

Підмішуйте не мережу, а акумулятор. Що я маю на увазі: якщо ваш інвертор має достатньо потужності щоб самостійно заряджати авто – то робите автоматизацію по рівню заряду акумулятора:

В період коли світить сонце:

  - Якщо SOC 100% – включити зарядку авто. 

  - Якщо SOC 95% – вимкнути зарядку авто.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, smotesko сказал:

Підмішуйте не мережу, а акумулятор. Що я маю на увазі: якщо ваш інвертор має достатньо потужності щоб самостійно заряджати авто – то робите автоматизацію по рівню заряду акумулятора:

В період коли світить сонце:

  - Якщо SOC 100% – включити зарядку авто. 

  - Якщо SOC 95% – вимкнути зарядку авто.

 

Зарядка для авто від 8А стартує, тобто будь-який інвертор таку потужність потягне. Єдине я не знаю як в запропанованому вами сценарії відбуватимуться цікли вмикання/вимикання і чи не шкідливо це автівці. А загалом домашня акб буде грубо 15кВтг а в авто 90кВтг і мені психологічно важко сприйняти заряджання другої від першої)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, Vikctor сказав:

Єдине я не знаю як в запропанованому вами сценарії відбуватимуться цікли вмикання/вимикання і чи не шкідливо це автівці.

Думаю що не шкідливо.

Я описав максимально спрощений сценарій. Існують рішення що роблять ще краще:

Зарядки авто що можуть плавно міняти потужність заряджання. В парі з "розумним" лічильником вони добиваються нульового струму споживання на вводі – так забезпечують повну утилізацію доступної сонячної енергії. 

Наприклад, Victron EV charger в парі з їх же інвертором так може. Або напевно таке можна зліпити на базі Home Assistant та обладнання різних виробників.

 

Змінено користувачем smotesko
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У багатьох електричках в налаштуваннях зарядки є можливість задавати розклад ввімкнення за часом. В такому режимі зарядка відбувається тільки у заздалегідь назначені години розкладу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11.08.2024 в 14:08, Leader9 сказав:

на холодну все норма, на гарячу коротить. Ніяких підозрілих слідів невидно...

Подібне перевіряється і легко виявляється мегаометром, що перевіряє на високій напрузі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 минут назад, Vladdi сказал:

У багатьох електричках в налаштуваннях зарядки є можливість задавати розклад ввімкнення за часом. В такому режимі зарядка відбувається тільки у заздалегідь назначені години розкладу.

І до чого це?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аби не чекати, підключитись вдень, а реально заряджатись буде вночі по іншому тарифу

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, Фрай сказал:

Аби не чекати, підключитись вдень, а реально заряджатись буде вночі по іншому тарифу

А хіба я про щось таке питав? Це давно реалізовано і не має відношення до заряджання автівки від СЕС.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

44 минуты назад, Фрай сказал:

Мабуть я не так зрозумів допис

Та то пан Vladdi не так щось зрозумів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, Vikctor сказал:

Та то пан Vladdi не так щось зрозумів.

А подумати? Мав на увазі, що налаштуваннями авто та стандартними налаштуваннями будинкової системи е/ж можливо створити будь-який сценарій заряджання та перерозподілу енергії без ризиків раптово виснажити батарею або вести зарядку за максимальним тарифом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.08.2024 в 21:14, Vikctor сказал:

Точно. Ніколи не думав про цей перемикач в такой якості. Він у мене чомусь асоціювався завжди з підключенням генератора/інвертора а не окремих споживачів.

Є ж і не звичайні перемикачі, а й керовані, у китайців, звісно. Можливо ними скористатися. Навіть якусь автоматизацію зробити при нагоді.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Dark FeniX сказал:

Є ж і не звичайні перемикачі, а й керовані, у китайців, звісно. Можливо ними скористатися. Навіть якусь автоматизацію зробити при нагоді.

Маєте на увазі таки велики як для АВР? Забагато місця в щитах займають.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 минуту назад, Vikctor сказал:

Маєте на увазі таки велики як для АВР? Забагато місця в щитах займають.

Так, великі. Десь три юніти. Tomzen, здається, навіть більше. Але це через те, що там є невеличкий електродвигун, для перемикання.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як себе ведуть всякі ПЗВ, АВ, рубильники, АВР і якесь інше модульше обладнання на вулиці в герметичному боксі? АВ стоїть зразу після лічильника в герметичному боксі на фасаді, стояли enext не знаю скільки років, минулого року вибив і не хотів фіксуватися в положенні On, верхні контакти АВ трохи окислилися чи що, не памятаю. Замінив на Eaton. Поруч з лічильником є невеликий IP67 бокс, в якому хотів поставити ПЗВ на всю хату, можливо якісь АВ на окремі лінії поза хатою. Буде нормально працювати чи низькі температури не бажані?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, TaurosRMK сказал:

Як себе ведуть всякі ПЗВ, АВ, рубильники, АВР і якесь інше модульше обладнання на вулиці в герметичному боксі? АВ стоїть зразу після лічильника в герметичному боксі на фасаді, стояли enext не знаю скільки років, минулого року вибив і не хотів фіксуватися в положенні On, верхні контакти АВ трохи окислилися чи що, не памятаю. Замінив на Eaton. Поруч з лічильником є невеликий IP67 бокс, в якому хотів поставити ПЗВ на всю хату, можливо якісь АВ на окремі лінії поза хатою. Буде нормально працювати чи низькі температури не бажані?

Нормальна модулька нормально працює. Стосовно enext - взагалі дивно що він десь якийсь час працює)

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

Стосовно enext - взагалі дивно що він десь якийсь час працює

ніяк він не працює. Днями було в мене КЗ. У тимчасовому щітку 25а вводний енекст, за ним ще один автомат 16а енекст. Я їх як вимикачі використовую. Жоден не спрацював, вибило автомат хагер 25а на стовпі. 

 

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, TaurosRMK сказал:

Поруч з лічильником є невеликий IP67 бокс, в якому хотів поставити ПЗВ на всю хату

Це неправильно, бо у випадку раптового витоку/пошкодження та відключення ПЗВ будете шукати місце пошкодження довго та нудно та ще й у темряві, як це завжди буває недоречно. ПЗВ зазвичай ставлять на не розгалужені лінії, щоб місце пошкодження було легко локалізувати і не завдавати тимчасовим відключенням шкоди іншим споживачам (тому ж освітленню).

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, TaurosRMK сказал:

Буде нормально працювати чи низькі температури не бажані?

там скоріше питання не низьких температур а можливої конденсації вологи з повітря всередині, для електронних пзв, *в теорії*, це може мабуть давати потенційні проблеми якщо плата не оброблена ніяк (махровий китай), мабуть для електромеханічного то менш важливо бо там все *в теорії* все простіше.
ну і плюс якщо немає за ним сонячного інвертора, бо інвертори активно тестують землю і вибивають пзв.
в мене електромеханічний хагер 300s в металевому ящику нормально жив до встановлення інвертора

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 хвилин тому, Vladdi сказав:

Це неправильно, бо у випадку раптового витоку/пошкодження та відключення ПЗВ будете шукати місце пошкодження довго та нудно та ще й у темряві, як це завжди буває недоречно. ПЗВ зазвичай ставлять на не розгалужені лінії, щоб місце пошкодження було легко локалізувати і не завдавати тимчасовим відключенням шкоди іншим споживачам (тому ж освітленню).

Я це знаю, але що робити, коли на будинок колись поставили невликий бокс на 12 модулів і там вже є 10 АВ і рубильник на генератор? Міняти все на однополюсні дифавтомати немає можливості і не дуже хочу. Поки що думаю обійтися одним загальним ПЗВ, а там побачимо.

18 хвилин тому, standov сказав:

можливої конденсації вологи з повітря всередині

А вона там може бути? Не думаю що буде така різниця температур, що аж волога почне конденсувати.

 

Змінено користувачем TaurosRMK
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 минут назад, TaurosRMK сказал:

А вона там може бути? Не думаю що буде така різниця температур, що аж волога почне конденсувати.

ну я не відкривав не перевіряв, але на металевих поверхнях вранці то регулярно відбувається. Якщо подивитися кліматичне виконання рендомного дивайсу то там майже завжди є примітка про не допускати конденсації, з чого я припускаю що це може відбуватися, хай не реглярно але мабуть не нульова ймовірність. Я майже впевнений що в брендових плата електронного буде залита як мінімум лаком, але від китайців того зайвий раз очікувати не варто.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 часа назад, TaurosRMK сказал:

Міняти все на однополюсні дифавтомати немає можливості і не дуже хочу.

А нащо "все"? По-перше, є дифавтомати вбудовані навіть в подовжувачі. Цей девайс можливо втулити перед бойлером, наприклад. Наявність ДА в інших ланках, наприклад, освітлення, необов'язкова, те ж саме стосується більшості інших приладів.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...