Leader9 Опубліковано: 11 серпня Поділитись Опубліковано: 11 серпня 23 минуты назад, Vikctor сказал: Який девайс можна використовувати для можливості зміни джерела електрики? Вуличний щит наразі заживлений від мережі. Серед іншого там є силова розетка для електрички. Після запуску СЕС іноді буде потреба заряджати автівку від сонця. Тому портібен девайс, який вміє перемикати вуличний щит з мережі на інвертор. Безумовно краще щоб була можливість їм керувати через вайфай, але і вручну теж годиться. Хто стикався і має гарний досвід поділіться. Так у вас наче як гібрид під сонце? Компенсацію споживання сонцем він і так вміє, навіщо щось перемикати? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AnMig Опубліковано: 11 серпня Поділитись Опубліковано: 11 серпня (змінено) 13 годин тому, Shturman1 сказав: А перевернути вилку в розетці можете спробувати Я б ніколи й не додумався, але якщо підєднати вилку догори ногами, то пзв не вибиває. Навіть гриль гріє. Раніше працював у будь якому положенні. Що ж - значить виявилося що проблема не на стороні домашньої електрики, а проблема в грилі. Буду дзвонити в сервіс, але відчуваю що важко буде їм щось доказати (маю досвід спілкування про гарантійний ремонт), а користуватися таким як є - якось страшно. Так чи інакше - питання не до цієї теми уже. Дякую всім Змінено 11 серпня користувачем AnMig Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 11 серпня Поділитись Опубліковано: 11 серпня 4 часа назад, mib сказал: А чем обычный 1-0-2 не подходит? Я так котел планирую между инвертор/сеть переключать На нынешнем инверторе так кондиционер переключаю Точно. Ніколи не думав про цей перемикач в такой якості. Він у мене чомусь асоціювався завжди з підключенням генератора/інвертора а не окремих споживачів. 4 часа назад, Leader9 сказал: Так у вас наче як гібрид під сонце? Компенсацію споживання сонцем він і так вміє, навіщо щось перемикати? Бо при звичайном сценарії авто заряджається виключно вночі, а по вихідних при можливості можна було б скористатися зайвою електрикою від сонця, але немає сенсу при цьому підмішувати мережу за високим таріфом. Тобто для заряджання авто я планую іноді використовувати зайву сонячну генерацію, хоча не впевнений що вона буде. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня 13 годин тому, Vikctor сказав: Бо при звичайном сценарії авто заряджається виключно вночі, а по вихідних при можливості можна було б скористатися зайвою електрикою від сонця, але немає сенсу при цьому підмішувати мережу за високим таріфом. Підмішуйте не мережу, а акумулятор. Що я маю на увазі: якщо ваш інвертор має достатньо потужності щоб самостійно заряджати авто – то робите автоматизацію по рівню заряду акумулятора: В період коли світить сонце: - Якщо SOC 100% – включити зарядку авто. - Якщо SOC 95% – вимкнути зарядку авто. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня 11 минут назад, smotesko сказал: Підмішуйте не мережу, а акумулятор. Що я маю на увазі: якщо ваш інвертор має достатньо потужності щоб самостійно заряджати авто – то робите автоматизацію по рівню заряду акумулятора: В період коли світить сонце: - Якщо SOC 100% – включити зарядку авто. - Якщо SOC 95% – вимкнути зарядку авто. Зарядка для авто від 8А стартує, тобто будь-який інвертор таку потужність потягне. Єдине я не знаю як в запропанованому вами сценарії відбуватимуться цікли вмикання/вимикання і чи не шкідливо це автівці. А загалом домашня акб буде грубо 15кВтг а в авто 90кВтг і мені психологічно важко сприйняти заряджання другої від першої))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня (змінено) 7 хвилин тому, Vikctor сказав: Єдине я не знаю як в запропанованому вами сценарії відбуватимуться цікли вмикання/вимикання і чи не шкідливо це автівці. Думаю що не шкідливо. Я описав максимально спрощений сценарій. Існують рішення що роблять ще краще: Зарядки авто що можуть плавно міняти потужність заряджання. В парі з "розумним" лічильником вони добиваються нульового струму споживання на вводі – так забезпечують повну утилізацію доступної сонячної енергії. Наприклад, Victron EV charger в парі з їх же інвертором так може. Або напевно таке можна зліпити на базі Home Assistant та обладнання різних виробників. Змінено 12 серпня користувачем smotesko 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня У багатьох електричках в налаштуваннях зарядки є можливість задавати розклад ввімкнення за часом. В такому режимі зарядка відбувається тільки у заздалегідь назначені години розкладу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
porterlv Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня 11.08.2024 в 14:08, Leader9 сказав: на холодну все норма, на гарячу коротить. Ніяких підозрілих слідів невидно... Подібне перевіряється і легко виявляється мегаометром, що перевіряє на високій напрузі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня 25 минут назад, Vladdi сказал: У багатьох електричках в налаштуваннях зарядки є можливість задавати розклад ввімкнення за часом. В такому режимі зарядка відбувається тільки у заздалегідь назначені години розкладу. І до чого це? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня (змінено) Аби не чекати, підключитись вдень, а реально заряджатись буде вночі по іншому тарифу Змінено 12 серпня користувачем Фрай Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня 17 минут назад, Фрай сказал: Аби не чекати, підключитись вдень, а реально заряджатись буде вночі по іншому тарифу А хіба я про щось таке питав? Це давно реалізовано і не має відношення до заряджання автівки від СЕС. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня Мабуть я не так зрозумів допис Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 12 серпня Поділитись Опубліковано: 12 серпня 44 минуты назад, Фрай сказал: Мабуть я не так зрозумів допис Та то пан Vladdi не так щось зрозумів. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 13 серпня Поділитись Опубліковано: 13 серпня 14 часов назад, Vikctor сказал: Та то пан Vladdi не так щось зрозумів. А подумати? Мав на увазі, що налаштуваннями авто та стандартними налаштуваннями будинкової системи е/ж можливо створити будь-який сценарій заряджання та перерозподілу енергії без ризиків раптово виснажити батарею або вести зарядку за максимальним тарифом. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dark FeniX Опубліковано: 13 серпня Поділитись Опубліковано: 13 серпня В 11.08.2024 в 21:14, Vikctor сказал: Точно. Ніколи не думав про цей перемикач в такой якості. Він у мене чомусь асоціювався завжди з підключенням генератора/інвертора а не окремих споживачів. Є ж і не звичайні перемикачі, а й керовані, у китайців, звісно. Можливо ними скористатися. Навіть якусь автоматизацію зробити при нагоді. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 13 серпня Поділитись Опубліковано: 13 серпня 1 минуту назад, Dark FeniX сказал: Є ж і не звичайні перемикачі, а й керовані, у китайців, звісно. Можливо ними скористатися. Навіть якусь автоматизацію зробити при нагоді. Маєте на увазі таки велики як для АВР? Забагато місця в щитах займають. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dark FeniX Опубліковано: 13 серпня Поділитись Опубліковано: 13 серпня 21 минуту назад, Vikctor сказал: Маєте на увазі таки велики як для АВР? Забагато місця в щитах займають. Так, великі. Десь три юніти. Tomzen, здається, навіть більше. Але це через те, що там є невеличкий електродвигун, для перемикання. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TaurosRMK Опубліковано: 14 серпня Поділитись Опубліковано: 14 серпня Як себе ведуть всякі ПЗВ, АВ, рубильники, АВР і якесь інше модульше обладнання на вулиці в герметичному боксі? АВ стоїть зразу після лічильника в герметичному боксі на фасаді, стояли enext не знаю скільки років, минулого року вибив і не хотів фіксуватися в положенні On, верхні контакти АВ трохи окислилися чи що, не памятаю. Замінив на Eaton. Поруч з лічильником є невеликий IP67 бокс, в якому хотів поставити ПЗВ на всю хату, можливо якісь АВ на окремі лінії поза хатою. Буде нормально працювати чи низькі температури не бажані? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 14 серпня Поділитись Опубліковано: 14 серпня 1 час назад, TaurosRMK сказал: Як себе ведуть всякі ПЗВ, АВ, рубильники, АВР і якесь інше модульше обладнання на вулиці в герметичному боксі? АВ стоїть зразу після лічильника в герметичному боксі на фасаді, стояли enext не знаю скільки років, минулого року вибив і не хотів фіксуватися в положенні On, верхні контакти АВ трохи окислилися чи що, не памятаю. Замінив на Eaton. Поруч з лічильником є невеликий IP67 бокс, в якому хотів поставити ПЗВ на всю хату, можливо якісь АВ на окремі лінії поза хатою. Буде нормально працювати чи низькі температури не бажані? Нормальна модулька нормально працює. Стосовно enext - взагалі дивно що він десь якийсь час працює) 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sly Опубліковано: 14 серпня Поділитись Опубліковано: 14 серпня 1 час назад, Vikctor сказал: Стосовно enext - взагалі дивно що він десь якийсь час працює ніяк він не працює. Днями було в мене КЗ. У тимчасовому щітку 25а вводний енекст, за ним ще один автомат 16а енекст. Я їх як вимикачі використовую. Жоден не спрацював, вибило автомат хагер 25а на стовпі. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня 18 часов назад, TaurosRMK сказал: Поруч з лічильником є невеликий IP67 бокс, в якому хотів поставити ПЗВ на всю хату Це неправильно, бо у випадку раптового витоку/пошкодження та відключення ПЗВ будете шукати місце пошкодження довго та нудно та ще й у темряві, як це завжди буває недоречно. ПЗВ зазвичай ставлять на не розгалужені лінії, щоб місце пошкодження було легко локалізувати і не завдавати тимчасовим відключенням шкоди іншим споживачам (тому ж освітленню). 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня 18 часов назад, TaurosRMK сказал: Буде нормально працювати чи низькі температури не бажані? там скоріше питання не низьких температур а можливої конденсації вологи з повітря всередині, для електронних пзв, *в теорії*, це може мабуть давати потенційні проблеми якщо плата не оброблена ніяк (махровий китай), мабуть для електромеханічного то менш важливо бо там все *в теорії* все простіше. ну і плюс якщо немає за ним сонячного інвертора, бо інвертори активно тестують землю і вибивають пзв. в мене електромеханічний хагер 300s в металевому ящику нормально жив до встановлення інвертора 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TaurosRMK Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня (змінено) 46 хвилин тому, Vladdi сказав: Це неправильно, бо у випадку раптового витоку/пошкодження та відключення ПЗВ будете шукати місце пошкодження довго та нудно та ще й у темряві, як це завжди буває недоречно. ПЗВ зазвичай ставлять на не розгалужені лінії, щоб місце пошкодження було легко локалізувати і не завдавати тимчасовим відключенням шкоди іншим споживачам (тому ж освітленню). Я це знаю, але що робити, коли на будинок колись поставили невликий бокс на 12 модулів і там вже є 10 АВ і рубильник на генератор? Міняти все на однополюсні дифавтомати немає можливості і не дуже хочу. Поки що думаю обійтися одним загальним ПЗВ, а там побачимо. 18 хвилин тому, standov сказав: можливої конденсації вологи з повітря всередині А вона там може бути? Не думаю що буде така різниця температур, що аж волога почне конденсувати. Змінено 15 серпня користувачем TaurosRMK 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня 25 минут назад, TaurosRMK сказал: А вона там може бути? Не думаю що буде така різниця температур, що аж волога почне конденсувати. ну я не відкривав не перевіряв, але на металевих поверхнях вранці то регулярно відбувається. Якщо подивитися кліматичне виконання рендомного дивайсу то там майже завжди є примітка про не допускати конденсації, з чого я припускаю що це може відбуватися, хай не реглярно але мабуть не нульова ймовірність. Я майже впевнений що в брендових плата електронного буде залита як мінімум лаком, але від китайців того зайвий раз очікувати не варто. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 16 серпня Поділитись Опубліковано: 16 серпня 22 часа назад, TaurosRMK сказал: Міняти все на однополюсні дифавтомати немає можливості і не дуже хочу. А нащо "все"? По-перше, є дифавтомати вбудовані навіть в подовжувачі. Цей девайс можливо втулити перед бойлером, наприклад. Наявність ДА в інших ланках, наприклад, освітлення, необов'язкова, те ж саме стосується більшості інших приладів. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз