Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

9 часов назад, TaurosRMK сказал:

Щось із цих пристроїв може створювати цю проблему? Може нагрівачі, або ж вентилятори... Навіть не знаю, але здаєтсья так не має бути щоб N і PE прозвонювалися.

так спробуйте навантаження повимикати та знайти винного. Може у якомусь приладі N на корпусі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. Підкажіть хто в темі. Генератор підключати краще до реле напруги чи після нього. Питання виникло у зв'язку із тим, що при роботі генератора підключеного до реле напруги можливо, що реле напруги буде постійно помилково клацати оскільки генератор може видавати не зовсім правильну синусоїду і частоту. Реле напруги стоять "зубри". Хто має практичний досвід поділіться. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я теж думаю що краще після. Але в моєму випадку, якщо генератор підключати після реле напруги, то мені потрібно додатково встановити перекидний перемикач "мережа/генератор", а для нього не вистачає місця в щитку. Була в мене ідея просто замінити ввідний автомат на перемикач, але встало питання з реле напруги, бо тоді виходить що генератор буде підключений до реле. Ось і питаю чи дійсно зубри можуть помилково спрацьовувати при роботі від генератора

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зубр вообще не то пальто  .   выкинуть.  Ставить надо TOMZN  . Объяснять долго ,может как то потом.

---------------------------------------

если генератор  инверторный то пофиг ( у меня TOMZN  стоит после генератора )  ,Если не инверторный ,то зависит оттого как вы настроите TOMZN , но скорее всего тоже пофиг.

  • Хаха 2
  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Made in USSR сказал:

Ставить надо TOMZN

виходимо з того що є. Задача стоїть поставити звичайний ручний перемикач мережа/генератор який вже куплений замовником

6 минут назад, Made in USSR сказал:

Объяснять долго ,может как то потом.

був би вдячний за пояснення чим вже той TOMZN такий хороший

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Shturman1 сказал:

чим вже той TOMZN такий хороший

Из серии кола/пепси, что лучше))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, Shturman1 сказав:

виходимо з того що є. Задача стоїть поставити звичайний ручний перемикач мережа/генератор який вже куплений замовником

Стоїть перекидний рубильник 1-0-2, після нього реле напруги TOMZN, далі автоматичні вимикачі. Генератор інверторний, все працює. Для того щоб бачити чи є мережа, до перекидного рубильника підключив такий індикатор (він вузький, десь 8мм), одна лампочка на генератор, інша на мережу, зразу зрозуміло що з'явилася мережа.

image.png.65ef31a44f4ddef943b31413ef49996c.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Shturman1 сказав:

Генератор підключати краще до реле напруги чи після нього

Якщо не інверторний, то тіки після реле. У знайомого весь час реле рубає, але йому лінь переробити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, beavis сказал:

Якщо не інверторний, то тіки після реле.

на жаль генератор не інверторний. самий звичайний

4 минуты назад, beavis сказал:

У знайомого весь час реле рубає, але йому лінь переробити.

ось це я і хотів почути. Цікавить саме як у людей на практиці поводять себе ті реле при роботі від генератора 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 минуты назад, TaurosRMK сказал:

Стоїть перекидний рубильник 1-0-2, після нього реле напруги TOMZN, далі автоматичні вимикачі. Генератор інверторний, все працює.

дякую за відповідь. У вас генератор інверторний тому і реле напруги коректно працює. В моєму випадку треба буде якось думати як вліпити перекидного після реле напруги бо в мене генератор самий звичайний

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У мене Zubr стоїть після НЕінверторного генератора. Кожен раз (10 випадків з 10) після запуску генератора (в момент коли реле напруги відрахувало таймер і має уже включати струм на хату), струм появляється на кілька мілісекунд і реле вибиває і показує 80V. Я так розумію 80 це стандарт для нього (наприклад при КЗ - теж вибиває раніше автоматів і показує 80). Як виходжу з положення: Виключаю всі автомати що після реле, генератор подає струм на реле, реле відраховує таймер і подає струм на виключені автомати. Тоді один за одним поступово включаю всі автомати. Зразу скажу - що навантаження після реле майже ніякого немає - ноут, інтернет, тв, енергозберігаючі лампочки (ніяких насосів, холодильників вентиляторів). ХЗ чому так
-------
Апдейт: може в мене щось із проводкою не так, може генератор особливий, тому просто ділюся досвідом. Може знаючі підкажуть чому саме так. Генератор номіналом 2,8 (3,2макс) по "паспорту".

Змінено користувачем AnMig
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, TaurosRMK сказал:

Що саме запущено? Так пишете наче я електрик з досвідом понад 15 років, підключив таку схему і тепер не знаю як воно працює ))) В такому випадку я б не задавав тут питання. Не думаєте що я це роблю перший раз?

Тобто воно буде грітися? То хай гріється, для цього є радіатори і само ТТР з 5-ти кратним запасом по амперах.

Якби ж я це все знав... І якось можна з цим боротися, або хоча б зменшити вплив чи нічого не допоможе? Тобто сусіди можуть відчути перешкоди?

ТТР саме для того куплені, щоб плавно регулювати потужність нагріву по PID регулятору і датчику температури, щоб постійно підтримувалася плюс-мінус стабільна температура, а не були стрибки.

Як так виходить що в одних все працює, мається на увазі ТТР з аналоговим керуванням на тенах, а інші не рекомендують їх використовувати, тому що вони створюють багато перешкод? В характеристиках таких ТТР якраз вказується що основне їх призначення це резистивне навантяження, чим і являютсья тени. Якщо їх не використовувати для тенів, то для чого вони тоді потрібні?

ТТР регулює не амплітуду синусоіди на нагрівач, а ріже напівхвилі по часу. Діючу напругу ви бачите мультиметром як змінюється, але ви не бачите форму самої напруги. А там страшна солянка з гармонік. А оскільки всі ваші споживачі підключені до однієї мережі, то всіх і достає... 

Якісний блок живлення має вхідні фільтри щоб самому в мережу не сипати високочастотним шумом, а от вхідний на нього і може видавати непередбічувані звуки.

Просто поцікавтесь як працює тиристорний (семисторний) регулятор і які недоліки для оточуючих....

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, AnMig сказав:

У мене Zubr стоїть після НЕінверторного генератора. Кожен раз (10 випадків з 10) після запуску генератора (в момент коли реле напруги відрахувало таймер і має уже включати струм на хату), струм появляється на кілька мілісекунд і реле вибиває і показує 80V. Я так розумію 80 це стандарт для нього (наприклад при КЗ - теж вибиває раніше автоматів і показує 80). Як виходжу з положення: Виключаю всі автомати що після реле, генератор подає струм на реле, реле відраховує таймер і подає струм на виключені автомати. Тоді один за одним поступово включаю всі автомати. Зразу скажу - що навантаження після реле майже ніякого немає - ноут, інтернет, тв, енергозберігаючі лампочки (ніяких насосів, холодильників вентиляторів). ХЗ чому так
-------
Апдейт: може в мене щось із проводкою не так, може генератор особливий, тому просто ділюся досвідом. Може знаючі підкажуть чому саме так. Генератор номіналом 2,8 (3,2макс) по "паспорту".

В мене аналогічна поведінка для інверторного генератора. теж вирішую просто вимиканням холодильника та кімнатного щита в головному щиті, потім через 5 секунд після нормалізаціїї Зубра вмикаю 2 автомати, все ок

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

53 хвилини тому, Leader9 сказав:

ТТР регулює не амплітуду синусоіди на нагрівач, а ріже напівхвилі по часу. Діючу напругу ви бачите мультиметром як змінюється, але ви не бачите форму самої напруги. А там страшна солянка з гармонік. А оскільки всі ваші споживачі підключені до однієї мережі, то всіх і достає... 

Якісний блок живлення має вхідні фільтри щоб самому в мережу не сипати високочастотним шумом, а от вхідний на нього і може видавати непередбічувані звуки.

Просто поцікавтесь як працює тиристорний (семисторний) регулятор і які недоліки для оточуючих....

Це я знаю що там синусоїда ріжеться. Раніше в мене були АС вентилятори і для них використовував тиристорні регулятори, але тоді я не помічав щоб той же блок живлення в компютері видавав якісь звуки. Можливо через те, то на регуляторах не дуже сильно знижував оберти, бо сам виробник не рекомендував для вентиляторів знижувати оберти менше ніж на 50% (фактично використовував десь на 70%), тому і не було сильних шумів, а на ТТР з тенами в планах працювати на всьому діапазоні.

Залишилося розібратися чи може це якось нашкодити іншим приладам і як з цим боротися.

4 години тому, sly сказав:

так спробуйте навантаження повимикати та знайти винного. Може у якомусь приладі N на корпусі

Перепровірив всі прилади по вентиляції, виявилося що то не в них проблема, а десь в іншому місці в будинку. В розподільчих коробках наврядчи може бути, напевно якийсь прилад в будинку пробиває на корпус, чи що. Треба все витягувати з розеток і по черзі перевіряти. 

А в цілому це критично?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У батька так вирубає зубр при запуску холодильників. Але якщо включати спочатку один холодильник, потів один компрессор другого и потім другий компрессор другого - то все добре. Може гена й проковтнув пусковий струм одночасно трьох компрессорів, але реле не дає це зробити. Треба переробляти щиток в домі та на вулиці

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Це я знаю що там синусоїда ріжеться. Раніше в мене були АС вентилятори і для них використовував тиристорні регулятори, але тоді я не помічав щоб той же блок живлення в компютері видавав якісь звуки. Можливо через те, то на регуляторах не дуже сильно знижував оберти, бо сам виробник не рекомендував для вентиляторів знижувати оберти менше ніж на 50% (фактично використовував десь на 70%), тому і не було сильних шумів, а на ТТР з тенами в планах працювати на всьому діапазоні.

Залишилося розібратися чи може це якось нашкодити іншим приладам і як з цим боротися.

Перепровірив всі прилади по вентиляції, виявилося що то не в них проблема, а десь в іншому місці в будинку. В розподільчих коробках наврядчи може бути, напевно якийсь прилад в будинку пробиває на корпус, чи що. Треба все витягувати з розеток і по черзі перевіряти. 

А в цілому це критично?

почитайте оту тему

https://www.stroimdom.com.ua/topic/238676-chem-prichina-plohogo-sinusa/

22.01.2024 в 13:23, Oleg_Igorewich сказав:
20.12.2023 в 21:51, Zak сказав:

чи вдалося знайти причину проблеми?

Так.

Як і казали шановні Експерти вище, проблему створює потужний котел у сусіда. У котлі 9 ТЕНів по 3кВт, він перемикає їх за якимось своїм алгоритмом. Котел увімкнено через трифазний стабілізатор напруги. Без стабілізатора (на байпасі) котел просто просаджує мережу і трохи спотворює синус (сходинку робе). А із стабом додається дія алгоритмів стабілізатора і спотворення стають критичними (виникає "зуб" біля нуля) для мого обладнання.

Наприклад, кавомашина "забуває" вимкнути клапан і не реагує на кнопки, і кофе ллється крізь неї, аж доки вода не скінчиться, або з розетки не висмикнути.

Або, нещодавно, частотний перетворювач так само "забув" вимкнути насоса, той маслав всю ніч потроху при закритих кранах, вода не обтікала і не охолоджувала підщипники, втулки поплавилися, ротор перекосило і він спіймав клин, після чого споживання ним електроенергії скакнуло утричі, він перегрівся і вирубився. Коли остиг, знов врубився, перегрівся вирубився... А частотник увесь цей час перебував у якомусь ступорі... Я тільки вранці побачив, що води нема, а насос гуде майже на 2кВт, а потім зтихає..

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Shturman1 сказал:

чим вже той TOMZN такий хороший

Мої особисті тести показали лише чимале власне споживання та занадто великі затримки в аварійних режимах. Tomzn зовсім не найгірший виробник (точніше, продавець), але використовувати їх РКН я особисто не раджу. У порівнянні з відсутніми зараз в продажу ADECS з поляризованими реле це просто відверте лайно, звиняйте.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, TaurosRMK сказав:

Що саме запущено? Так пишете наче я електрик з досвідом понад 15 років, підключив таку схему і тепер не знаю як воно працює ))) В такому випадку я б не задавав тут питання. Не думаєте що я це роблю перший раз?

Тобто воно буде грітися? То хай гріється, для цього є радіатори і само ТТР з 5-ти кратним запасом по амперах.

Якби ж я це все знав... І якось можна з цим боротися, або хоча б зменшити вплив чи нічого не допоможе? Тобто сусіди можуть відчути перешкоди?

ТТР саме для того куплені, щоб плавно регулювати потужність нагріву по PID регулятору і датчику температури, щоб постійно підтримувалася плюс-мінус стабільна температура, а не були стрибки.

Як так виходить що в одних все працює, мається на увазі ТТР з аналоговим керуванням на тенах, а інші не рекомендують їх використовувати, тому що вони створюють багато перешкод? В характеристиках таких ТТР якраз вказується що основне їх призначення це резистивне навантяження, чим і являютсья тени. Якщо їх не використовувати для тенів, то для чого вони тоді потрібні?

я вам відкрию страшну таємницю - більшість електриків зі стажем 15-20-30 років твкож не розуміють ніц в цих процессах

навіть ті що навчались у ВУЗах також не розуміють поки не зіткнуться на практиці.

але у ВУЗі хочаб теоретично викладають про перехідні процесси , електро ланцюги та сігнали. Не переймайтеся, попереду багато цікавого )))

1. Грітися воно буде не "трошки" ))))
2. Боротися - PFS фільтри , доволі складно.
3. ТТР (Тв Тіл РЕЛЕ)має працювати як РЕЛЕ. якщо заганяють в режим регулятора потужності то вибачте, наслідки ви вже чуєте. 
"стрибків" не буде - там у вас постійний обдув, тому воно буде доволі плавно, якщо не ставити велику дельту. PID також це підтримує

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, vbb сказав:

ТТР (Тв Тіл РЕЛЕ)

Можливо я просто по звичці назвав твердотілим реле, бо на англійській воно називається SSR, а це може бути як Solid State Relay (котре якраз реле) так і Solid State Regulator (той самий регулятор напруги). В мене якраз другий варіант, регулятор напруги 0-250В з контролем через сигнал 4-20 мА.

www.aliexpress.com/item/1005001946082977.html

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Можливо я просто по звичці назвав твердотілим реле, бо на англійській воно називається SSR, а це може бути як Solid State Relay (котре якраз реле) так і Solid State Regulator (той самий регулятор напруги). В мене якраз другий варіант, регулятор напруги 0-250В з контролем через сигнал 4-20 мА.

www.aliexpress.com/item/1005001946082977.html

почитайте тут:

www.ia.omron.com/support/guide/54/introduction.html

sea.omega.com/th/pptst/SCR19.html

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, vbb сказав:

1. Грітися воно буде не "трошки" ))))

Буде трошки, бо спад напруги є тільки на тиристорі і це 1.5 В, що при 10 А дає 15 Вт. Тиристор не має лінійної ділянки, тому ніякого іншого падіння буде не може.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, volomoto сказав:

Буде трошки, бо спад напруги є тільки на тиристорі і це 1.5 В, що при 10 А дає 15 Вт. Тиристор не має лінійної ділянки, тому ніякого іншого падіння буде не може.

в якому режимі?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...