TaurosRMK Опубліковано: 29 квітня Поділитись Опубліковано: 29 квітня (змінено) А про акумуляторні пилососи тут можна поговорити? То ж електрика тоже 🙂 Є такий пилосос Xiaomi 70Mai Vacuum Cleaner, в користуванні десь з 2021 року, нормально працював. Десь може трохи більше пів року назад почав не з першого разу вмикатися/вимикатися, тобто потрібно було по декілька разів тиснути кнопку. З часом ця болячка збільшилася в кількості і от недавно взагалі відмовився вмикатися. Наче заряджений повністю, світлодіоди при розряджених акумах мигають, але зараз світяться, тобто зарядка вже не йде. Але ніяк не вмикається. Ледве розібрав щоб подивитися що там, може щось знайду, нічого кримінального не видно, але не вмикається. Акуми без розпізнавальних знаків, розкидані по корпусі (2 в ручці, 2 в корпусі), прийшлося відпаяти провід, бо без цього ніяк не витягнути потрохи. На тих акумах які в корпусі був скотч з такими надписами, також є такий двигун. Мультиметр показує 4.1 В на акумах, стояли пів дня на зарядці, нічого не змінилося, двигун не стартує. Хоча один раз завівся на секунду і після того ніяких признаків. Що дальше з тим робити не знаю, чи проблема в кнопці, чи платі керування. Хоча по єдиному надпису на акумах вказано 7.4В, а показують вони 4.1В, то можна припустити що не йде повний заряд, чи як? Бо двигун на 6В, тоді логічно що при 4.1В плата можливо буде блокувати запуск. Виходить може проблема в платі зарядки. Як то все перевірити? Прихований текст Змінено 29 квітня користувачем TaurosRMK Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
engeneer Опубліковано: 29 квітня Поділитись Опубліковано: 29 квітня 39 минут назад, TaurosRMK сказал: по єдиному надпису на акумах вказано 7.2В, а показують вони 4.1В, то можна припустити що не йде повний заряд, чи як? Показать контент Судя по симптомам, сработались аккумуляторы, их просто нужно заменить. Возможно, не все, если деградировал один из цепочки, напряжение тоже не дотянет до запуска. Но лучше поменять сразу все. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TaurosRMK Опубліковано: 29 квітня Поділитись Опубліковано: 29 квітня 20 хвилин тому, engeneer сказав: Судя по симптомам, сработались аккумуляторы, их просто нужно заменить. Возможно, не все, если деградировал один из цепочки, напряжение тоже не дотянет до запуска. Но лучше поменять сразу все. Ці два зверху відпаював щоб витягнути це все з корпусу, окремо ці два акуми і ті два до яких прикручена плата показують 4.05-4.1В, всі чотири разом також 4.1В. Виглядає так що або всі чотири подохли, або не заряджається повністю. Хоча як перевірити варіант з поломкою плати зарядки не знаю. В теорії мало б завестися коли зарядка підключена чи можливе блокування? Зараз не стартує ні з зарядкою, ні без неї, але здається колись при підключеній зарядці пилосос заводився. Прихований текст Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
engeneer Опубліковано: 29 квітня Поділитись Опубліковано: 29 квітня (змінено) 10 минут назад, TaurosRMK сказал: Ці два зверху відпаював щоб витягнути це все з корпусу, окремо ці два акуми і ті два до яких прикручена плата показують 4.05-4.1В, всі чотири разом також 4.1В. Виглядає так що або всі чотири подохли, або не заряджається повністю. Хоча як перевірити варіант з поломкою плати зарядки не знаю. Возможно, и зарядка накрылась. По проводам не пойму схему подключения, там последовательно-параллельное? Где указано 7,2 Вольта? Какой тип аккумуляторов? Змінено 29 квітня користувачем engeneer Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TaurosRMK Опубліковано: 29 квітня Поділитись Опубліковано: 29 квітня 1 хвилину тому, engeneer сказав: Возможно, и зарядка накрылась. По проводам не пойму схему подключения, там последовательно-параллельное? Где указано 7,2 Вольта? Какой тип аккумуляторов? Ой, не 7.2В, а 7.4В. Ті два де плата були обмотані такою плівкою, єдине де щось пише про акуми, більше ніде нічого не написано - ICR 18650-BP 7.4V Ніби всі 4 паралельно, якщо не помиляюся (показав на фото). Прихований текст Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 30 квітня Поділитись Опубліковано: 30 квітня 10 часов назад, engeneer сказал: Возможно, не все, если деградировал один из цепочки лучше сразу все. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 30 квітня Поділитись Опубліковано: 30 квітня (змінено) 9 часов назад, TaurosRMK сказал: Ніби всі 4 паралельно, якщо не помиляюся (показав на фото) скорее всего 4 последовательно . прикупите 4 шт 18650 аккумулятора и замените Змінено 30 квітня користувачем igorrius 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikingua Опубліковано: 30 квітня Поділитись Опубліковано: 30 квітня 7.4 это очень похоже на последовательно попарно аккумы не бывают на 7.4 вольта... померяйте выход из бмс, где провода от блока батарей выходят к устройству ну и раз у вас проблемы с включением уже давно - это явно о кнопке, или о ее схеме 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Pazan Опубліковано: 30 квітня Поділитись Опубліковано: 30 квітня 20 годин тому, igorrius сказав: чисто теоретически можно, только какой ток Вы хотите получить при 3 вольтах ? ну акумулятори ж якось працювали... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 30 квітня Поділитись Опубліковано: 30 квітня 35 минут назад, Vikingua сказал: 7.4 это очень похоже на последовательно попарно аккумы не бывают на 7.4 вольта... 7,4 - это два аккумулятора 18650 последовательно Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 30 квітня Поділитись Опубліковано: 30 квітня 19 минут назад, Pazan сказал: ну акумулятори ж якось працювали... нужно разделить мощность устройства на 3 вольты и узнать , при каком токе работает устройство. зная ток - уже можно подбирать dc-dc преобразователь, не забываем, что китайские амперы нужно в лучшем случае делить пополам 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TaurosRMK Опубліковано: 30 квітня Поділитись Опубліковано: 30 квітня (змінено) 4 години тому, igorrius сказав: 7,4 - это два аккумулятора 18650 последовательно 5 годин тому, Vikingua сказав: 7.4 это очень похоже на последовательно попарно аккумы не бывают на 7.4 вольта... померяйте выход из бмс, где провода от блока батарей выходят к устройству Напевно так і є, попарно, 2 спарених акуми показують 4.17В, 2 інших які в ручці тоже 4.17В, а вже на платі 8.34В. З іншої сторони плати під'єднаний двигун. Прихований текст Попробував закоротити кнопку, заводиться, але все рівно не з першого разу, приходиться по 5-10 разів тикати пінцетом щоб завелося, хоча зупиняється з першого разу. Змінено 30 квітня користувачем TaurosRMK Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 1 травня Поділитись Опубліковано: 1 травня 18 часов назад, TaurosRMK сказал: Попробував закоротити кнопку, заводиться, але все рівно не з першого разу, приходиться по 5-10 разів тикати пінцетом щоб завелося, хоча зупиняється з першого разу. просто замените 4 аккумулятора 18650 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 1 травня Поділитись Опубліковано: 1 травня В 29.04.2024 в 13:23, Enot123h сказал: Наверное он не полностью открыт, попробуйте ток управления до 15 мА поднять параллельно резистору подключил еще такой же, то есть уменьшил в 2 раза сопротивление резистора. по ощущениям проверил- греется так же примерно. ток сегодня был 2,8 ампера , проверил тестером- на транзисторе падало порядка 0,7 вольты это много или норм ? получается на транзисторе выделялось 2,8х0,7=1,96 корпус транзистора сильно маленький, чтобы рассеивать 2 ватта надо радиатор чем то к нему приклеить 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 1 травня Поділитись Опубліковано: 1 травня В 29.04.2024 в 15:38, Enot123h сказал: 0,12 Ом сопротивление полностью открытого канала, при 4А это пол Ватта всего, даже платы как теплоотвода должно хватить. Скорее всего не открыт полностью, вот и греется, или подделка с высоким сопротивлением канала наверное поддельный транзистор в этой плате 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 1 травня Поділитись Опубліковано: 1 травня чем лучше коммутировать постоянный ток 60 вольт , что из этого выдержит больший ток , электромагнитное реле такого плана , или ssr ? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 1 травня Поділитись Опубліковано: 1 травня 38 хвилин тому, igorrius сказав: чем лучше коммутировать постоянный ток 60 вольт , что из этого выдержит больший ток , электромагнитное реле такого плана , или ssr ? яка напруга? я б автомобільне electronoff.ua/ua/avtomobilnye-rele/541=6883,6884,6885 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 1 травня Поділитись Опубліковано: 1 травня (змінено) 3 часа назад, US7IGN сказал: яка напруга? я б автомобільне electronoff.ua/ua/avtomobilnye-rele/541=6883,6884,6885 60 вольт коммутируется Змінено 1 травня користувачем igorrius Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
InSAn Опубліковано: 2 травня Поділитись Опубліковано: 2 травня 11 часов назад, igorrius сказал: коммутировать постоянный ток 60 вольт Механічні реле, зазвичай, розраховані на 30VDC. 60В, звісно, також витримають. Але чи довго? 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 2 травня Поділитись Опубліковано: 2 травня Бувають ще контактори 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 2 травня Поділитись Опубліковано: 2 травня (змінено) 4 часа назад, InSAn сказал: Механічні реле, зазвичай, розраховані на 30VDC. 60В, звісно, також витримають. Але чи довго? начитался отзывов на Алиекспресс, китайци в SSR реле на 40 ампер ставят без зазрения совести теристор на 25 ампер могут транзистор поставить на 60 вольт , и написать. что до 200вольт можно юзать. Какое бы ssr реле взять на Али, чтоб было более - менее нормальное ? Змінено 2 травня користувачем igorrius Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 2 травня Поділитись Опубліковано: 2 травня 8 хвилин тому, igorrius сказав: начитался отзывов на Алиекспресс, китайци в SSR реле на 40 ампер ставят без зазрения совести теристор на 25 ампер могут транзистор поставить на 60 вольт , и написать. что до 200вольт можно юзать. Какое бы ssr реле взять на Али, чтоб было более - менее нормальное ? або брендове, або самостійно зробити з якісних комплектуючих. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 8 травня Поділитись Опубліковано: 8 травня В 14.04.2024 в 20:54, InSAn сказал: Вихідний транзистор NCE6075K сегодня заменил транзистор - и узрел небольшое пиротехническое шоу . транзистор такой же по маркировке , звонился нормально , почему ж так произошло , что он сразу начал гореть и дымить ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 8 травня Поділитись Опубліковано: 8 травня 1 хвилину тому, igorrius сказав: звонился нормально чим і як дзвонили? в навантаженні короткого замикання випадково немає? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вячеслав_В Опубліковано: 8 травня Поділитись Опубліковано: 8 травня 50 хвилин тому, US7IGN сказав: чим і як дзвонили? Думаю, як звичайний n-канальний. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз