Игорь&Ира Опубліковано: 31 серпня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 31 серпня 2019 не я, бывшие хозяева. Не предъявит мне комунхоз счета потом? Нет, так как услуга оплачена и не важно, кем 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Cossack Опубліковано: 10 вересня 2019 Поділитись Опубліковано: 10 вересня 2019 Поверил счетчики (правда немного прозевал на пару месяцев) ХВС и ГВС, через онлайн заявку с кабинета Киевводоканала... что-то я не нашел где можна оформить заявку на поверку счетчика в личном кабинете Киевводоканала... неужели прикрыли? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lyashik Опубліковано: 10 вересня 2019 Поділитись Опубліковано: 10 вересня 2019 что-то я не нашел где можна оформить заявку на поверку счетчика в личном кабинете Киевводоканала... неужели прикрыли? Водоканал и КиевТеплоЭнерго,это государство в государстве!!!!!!!! Шо хотят,то и творят!Дозвонится не реально!Цифры в платёжках "от фонаря"и в ЛК разные.Друг на друга спихуют... Но заметил,что системы их "грешит" только в БОльшую сторону... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Cossack Опубліковано: 10 вересня 2019 Поділитись Опубліковано: 10 вересня 2019 Цифры в платёжках "от фонаря"и в ЛК разные. у меня все четко с этими конторами: что заполняю в ЛК в конце месяца, то и приходит в квитанциях на оплату. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lyashik Опубліковано: 10 вересня 2019 Поділитись Опубліковано: 10 вересня 2019 ХВ по Вайберу подаю. ГВ по прямому телефону роботу. Это вода. + ещё ж в ЦКС. И свет в ДЭТК. Всё это Киев.Лично всё мои... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Cossack Опубліковано: 11 вересня 2019 Поділитись Опубліковано: 11 вересня 2019 тоже Киев, но пользуюсь только их прямыми сайтами. никуда не звоню, СМС не отправляю, вайбером не пользуюсь. кроме своих показателей счетчиков, отправляю еще и родительские. тоже все четко - что на сайте внес, то в квитанциях и получил. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vit3f Опубліковано: 11 вересня 2019 Поділитись Опубліковано: 11 вересня 2019 что-то я не нашел где можна оформить заявку на поверку счетчика в личном кабинете Киевводоканала... неужели прикрыли? Тут: meters.com.ua/#/start 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Crazy Опубліковано: 29 жовтня 2019 Поділитись Опубліковано: 29 жовтня 2019 Тут: meters.com.ua/#/start Сколько берут? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vit3f Опубліковано: 29 жовтня 2019 Поділитись Опубліковано: 29 жовтня 2019 Сколько берут? Я платил по 300 грн.. за счетчик, выдают квитанцию с расчетным счетом, платите или в банке или через любой платежный сайт по реквизитам с карточки. РС если счетчик поверку не прошел, счет не выставляют. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
porterlv Опубліковано: 27 листопада 2019 Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 Цитата: З А К О Н У К Р А Ї Н И Про метрологію та метрологічну діяльність Стаття 28. Повірка засобів вимірювальної техніки 3. Порядок подання фізичними особами, що не є суб'єктами підприємницької діяльності, - власниками засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду) на періодичну повірку цих засобів та оплати за роботи, пов'язані з повіркою, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання. то же и в постанове КМУ Цитата: П О С Т А Н О В А від 21 липня 2005 р. N 630 Дані постанови також стосуються приватного сектора? Як виглядає повірка у приватному секторі? Була контролер, казала, що пора і пропала... Не хотілось би потім бути крайнім Водоканал має увідомити якось чи то фіз особа має подавати заявку? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
v0f41k Опубліковано: 27 листопада 2019 Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 А как можно пнуть киевтеплоэнерго чтоб они приехали распломбировали старые счетчики и опломбировали новые. Акт поверки есть, заявка есть, с момента заявки идёт 3й месяц, долга нет, никто и не звонит, не приходит. Ну им выгодно брать по нормам, они забили и не хотят приезжать. Заявка зарегистрирована по телефону. Писать заказное письмо? Подавать в суд? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
porterlv Опубліковано: 27 листопада 2019 Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 Новий (свіжий з заводу, куплений) лічильник має заводську повірку укрдержмертстандарту. Навіщо новий повіряти додатково??? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 27 листопада 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 Водоканал має увідомити якось чи то фіз особа має подавати заявку? Фізична особа самостійно замовляє повірку. Добавлено через 2 минуты Новий (свіжий з заводу, куплений) лічильник має заводську повірку укрдержмертстандарту. Навіщо новий повіряти додатково??? Дійсно, новий лічильникиповіряти не потрібно. Але питання було про заміну старих лічильників на нові з перепломбуванням. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
porterlv Опубліковано: 27 листопада 2019 Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 Игорь&Ира 1) як виглядає замовлення повірки фізичною особою (юри дично, по факту)? 2) яка відповідальність за несвоєчасну повірку? 3) у випадку, якщо старий лічильник не проходить повірку, чи відбувається і як перерахунок споживання? Корекція по похибці лічильника чи по нормах? 4) якщо лічильник що тре повіряти міняється на новий, чи треба повіряти старий? В законі, що транспортування, монтаж/демонтаж за кошт організації а термін "до місяця". Це без води сидіти чи зобовязані поставити байпас чи підмінний лічильник? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 27 листопада 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 1) як виглядає замовлення повірки фізичною особою (юри дично, по факту)? 2) яка відповідальність за несвоєчасну повірку? 3) у випадку, якщо старий лічильник не проходить повірку, чи відбувається і як перерахунок споживання? Корекція по похибці лічильника чи по нормах? 4) якщо лічильник що тре повіряти міняється на новий, чи треба повіряти старий? В законі, що транспортування, монтаж/демонтаж за кошт організації а термін "до місяця". Це без води сидіти чи зобовязані поставити байпас чи підмінний лічильник? 1) На сайті Київводоканалу вказана фірма з повірки лічильників. Також заявку можна подати диспетчеру водоканалу або в Центрі комунального сервісу. 2) Нарахування не по факту, а по нормативу. 3) Як на мене, то перерахунок по нормативу можливий з моменту закінчення терміну останньої повірки. 4) Відповідь аналогічна попередній. Якщо все робити вчасно, то повірка діє в майбутнє, а не в минуле. Правда, якщо значно затягнути з повіркою, то перерахунок по факту за цей період можливий, якщо повірка підтвердить справність лічильника. Зараз техніка дозволяє повіряти на місці за 0 або 300 грн. При лабораторній повірці без води не залишать: швидше за все - байпас і по середньому за останні три місяці. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
porterlv Опубліковано: 27 листопада 2019 Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 ВИявилось, наш водоканал теж має вебсайт із переліком потрібного. Найшов отаке: 22 червня 2017р. прийнято Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 02.08.2017 року (надалі – Закон). Абзацом 2 п. 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону зобов’язано Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (надалі – НКРЕКП) забезпечити перегляд порядків формування тарифів на послуги з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання для суб’єктів природних монополій та суб’єктів, що провадять діяльність на суміжних ринках, зокрема в частині виключення зі структури тарифів витрат на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та води. Відповідно до вимог Закону, НКРЕКП прийняла постанову № 1344 від 02.11.2017р. «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26 листопада 2015 року № 2868», відповідно до якої з діючих структур тарифів було вилучено витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку води. Відтак, з грудня 2017 повірка та ремонт засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти споживачів Повірка, пломбування, демонтаж, доїзд - платні. Можна демонтувати/монтувати і завести самостійно. Також, можлива повірка без демонтажу (проливною станцією). Вона чуть дорожча. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
v0f41k Опубліковано: 27 листопада 2019 Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 Поверку счетчиков я сделал ещё в июле - съездил в укрметртестстандарт и поверил 4 б/у счетчика за 81грн/шт, получил документ поверки на каждый. Новый поверять не надо если есть пасспорт изготовителя и с даты производства не истёк срок. Вопрос не в поверке, а в распломбировке-опломбировке которую должен делать поставщик услуги, но добиться этого на практике пока не удалось. Итого старые счетчики стоят на трубах опломбированые, поверенные лежат рядом вместе с новыми прокладками и трубными ключами. Я счетчики сам готов заменить, это 10 минут дела. Ни в Ирпене ни в кооперативной квартире проблем не было, а в квартире которую обслуживает жек всё через этот долбаный колцентр который заявки регистрирует, но ни дату/время прихода пломбировщика не называет ни его контакты не дает. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 27 листопада 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 27 листопада 2019 Ни в Ирпене ни в кооперативной квартире проблем не было, а в квартире которую обслуживает жек всё через этот долбаный колцентр который заявки регистрирует, но ни дату/время прихода пломбировщика не называет ни его контакты не дает. Когда-то читал, что есть вариант аварийной распломбировки своими силами, но предупредив диспетчера водоканала. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
v0f41k Опубліковано: 28 листопада 2019 Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2019 Мне ж важно чтобы в базе изменения внесли, а не течь устранить. Ну сорву я пломбу и прикручу счетчики - дальше то всё равно надо опломбировать. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 28 листопада 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2019 Ну сорву я пломбу и прикручу счетчики ... ... и сразу подам заявку на опломбирование и с этого момента мне пофиг, как скоро они это сделают, так как мяч на их стороне. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
hasta Опубліковано: 28 листопада 2019 Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2019 ... и сразу подам заявку на опломбирование и с этого момента мне пофиг, как скоро они это сделают, так как мяч на их стороне. согласно закона о коммерческом учете который выше привели - 14 дней с момента обращения должно быть опломбировка Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 28 листопада 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2019 согласно закона о коммерческом учете который выше привели - 14 дней с момента обращения должно быть опломбировка В разных законах много сроков, но редко они соблюдаются. В данном случае, потребителю безразлично дальнейшее развитие событий. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Respect Опубліковано: 2 грудня 2019 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2019 Мне ж важно чтобы в базе изменения внесли, а не течь устранить. Ну сорву я пломбу и прикручу счетчики - дальше то всё равно надо опломбировать. Это в Киеве не можете достучаться к ним? Как я делал 4 года тому - поехал в центр обслуживания абонентов, на уверения, что заменять счетчики может только фирма с лицензией объяснил им просто и доходчиво (что интересно - без мата даже), что это лажа и они просто хотят напарить свою контору после этого мне предложили написать заявление, что если вдруг после замены счетчиков своими силами будет протечка - то ответственность беру на себя ну ок, написал дали добро заменить счетчики и сказали, чтоб известил когда заменю ну я сразу написал и на опломбирование заявление по итогу - где то через неделю-две пришел человек с водоканала и опломбировал всё 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 2 грудня 2019 Автор Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2019 после этого мне предложили написать заявление, что если вдруг после замены счетчиков своими силами будет протечка - то ответственность беру на себя ну ок, написал А я бы не писал и сам бы не экспериментировал. Здесь на форуме любой гуру по сантехнике подтвердит, что у него были случаи, когда вылазил косяк и приходилось компенсировать как заказчику, так и соседям снизу (в многоэтажке). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
v0f41k Опубліковано: 2 грудня 2019 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2019 дали добро заменить счетчики и сказали, чтоб известил когда заменю ну я сразу написал и на опломбирование заявление по итогу - где то через неделю-две пришел человек с водоканала и опломбировал всёт.е. показания перед распломбировкой никто не сверял? Получается можно платить по вымышленым показаниям, а потом просто заменить счетчик на другой не доплачивая разницу с фактическими и подать заявление на замену на опломбировку? p.s. Заменить чтобы не протекло - не проблема, краны стоят ДО счетчиков. Под напором сложнее, хомут на прогнивший стояк соседке надо мной поставил быстрее приезда аварийщиков. И опыт врезки в трубу под напором положительный, самое сложное ведром полколодца воды вычерпывать. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз