tolik998 Опубліковано: 20 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 20 серпня 2015 Знайшов рисунок в інтернеті. Має право на життя, тільки не охота розбирати фронти. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NzicK Опубліковано: 20 серпня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 20 серпня 2015 1. Муруйте стіну з пін6облоків ( вони легкі ) від стовпців з кутів до " воріт". Над дверима залийте перемичку бетонну і нею зв'яжіть цеглу з блоками, а також через кожні три ряди зв'язуйте цеглу з блоками. Технологія як умене. 1. Підморувати це не проблема, над цим варіантом думав. Та стіни з дерева і не знаю як в майбутньому після підмурівки вони себе "поведуть". Думав над варіантом розібрати фронти до рівня стін - армопояс - нові стіни, та це додаткові витрати як грошей так і часу, та й робити це потрібно було до зведення даху. По периметру стіни також в пів цегли висотою 90 см. 2. Довжина по коньку 1 осі Б = 10800мм, крокви від конька до карнизу 5800мм. Довжина конька між осями 2-4 = 7500мм, довжина крокв 4500мм 4. Не зрозумів, співвідношення по конструкції щодо розподілення навантаження до утеплення? xn--80ajbwpejjci7c.xn--p1ai/?...0231111ijvmbft На мою думку, ризикована у Вас конструкція даху, без так званого стільця і на такій довжині крокв можуть бути проблеми під час снігового навантаження. Ви зверніться до спеціалістів по дерев'яних конструкціях, тут на форумі, можливо і підкажуть правильне рішення. На рахунок фронтона: основні стіни із шпал, так вони лежать одна на одній чи як? Піноблоки легкі можете мурувати. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viksel Опубліковано: 20 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 20 серпня 2015 Можливо є якісь зауваження по конструкції даху? Прокладці плівки? Мені дуже "око ріже" незарізані "бантини" а просто прикручені до крокви наскрізь шпилькою.Колись дуже часто таке наблюдав а коли питав в майстрів то вони казали шо накрили пів Польщі і ще не позривало то і тут буде стояти....:D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tolik998 Опубліковано: 21 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 21 серпня 2015 На мою думку, ризикована у Вас конструкція даху, без так званого стільця і на такій довжині крокв можуть бути проблеми під час снігового навантаження. Ви зверніться до спеціалістів по дерев'яних конструкціях, тут на форумі, можливо і підкажуть правильне рішення. На рахунок фронтона: основні стіни із шпал, так вони лежать одна на одній чи як? Піноблоки легкі можете мурувати. Стільці можу доробити якщо потрібно. Є варіант поставити їх на стіну по осі 2, та чи цього буде достатньо?. Або ж як у Вас, на балки перекриття. Як краще? Шпали лежать щось типу як каркасник. деякі вертикально, а між ними горизонтально. А самі верхні всі горизонтально. Добавлено через 3 минуты Мені дуже "око ріже" незарізані "бантини" а просто прикручені до крокви наскрізь шпилькою.Колись дуже часто таке наблюдав а коли питав в майстрів то вони казали шо накрили пів Польщі і ще не позривало то і тут буде стояти....:D Тому й звернувся на форум, за допомогою, поки ще повністю з ними не розрахувався. Щоб виправляли "косяки" самі, а ні то хтось інший зробить це за їх рахунок. Майстри вимагають дорозрахуватись з ними, вкажіть ще які косяки є і що потрібно доробляти чи виправляти, а то вони також запевняють що все надійно і добре зроблено. А я в дахах не спеціаліст. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
viksel Опубліковано: 21 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 21 серпня 2015 Тому й звернувся на форум, за допомогою, поки ще повністю з ними не розрахувався. Щоб виправляли "косяки" самі, а ні то хтось інший зробить це за їх рахунок. Майстри вимагають дорозрахуватись з ними, вкажіть ще які косяки є і що потрібно доробляти чи виправляти, а то вони також запевняють що все надійно і добре зроблено. А я в дахах не спеціаліст. Я не мав на увазі що це "косяк" я мав на увазі що так робити "некошерно" тому доказувати майстру та ще якщо в дахах не розбираєтесь буде важко,та і непотрібно,головне щоб не потекло ,єндові,обробка коминів,мансардні вікна-місця найбільшого ризику,скоро почнуться дощі то всі "косяки" самі повилазять. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tolik998 Опубліковано: 21 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 21 серпня 2015 Я наполягав щоб хоч шпильками стягнули. А то вони тільки цвяхами, теж кажуть так всюди роблять і стоїть. Я ж не розбираючись подумав краще стягнути шпильками. А от стовпці вони сказали що точно не потрібні, а на форумі кажуть що потрібні. Я й сам пропонував їм зробити їх по осі 2, сказали не потрібно Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tolik998 Опубліковано: 28 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2015 NzicK, Яка у Вас конструкція перекриття? Які балки використовували, крок? Чи не прогинається? Для себе запланував 200х80 з кроком 60, для підлоги 2 поверху. Та ще окремо хочу зробити балки для стелі 1 поверху 160х80, щоб не тріскала стеля при ходьбі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danilass Опубліковано: 28 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2015 1. Муруйте стіну з пін6облоків ( вони легкі ) від стовпців з кутів до " воріт". Над дверима залийте перемичку бетонну і нею зв'яжіть цеглу з блоками, а також через кожні три ряди зв'язуйте цеглу з блоками. Технологія як умене. 1. Підморувати це не проблема, над цим варіантом думав. Та стіни з дерева і не знаю як в майбутньому після підмурівки вони себе "поведуть". Думав над варіантом розібрати фронти до рівня стін - армопояс - нові стіни, та це додаткові витрати як грошей так і часу, та й робити це потрібно було до зведення даху. По периметру стіни також в пів цегли висотою 90 см. 2. Довжина по коньку 1 осі Б = 10800мм, крокви від конька до карнизу 5800мм. Довжина конька між осями 2-4 = 7500мм, довжина крокв 4500мм 4. Не зрозумів, співвідношення по конструкції щодо розподілення навантаження до утеплення? xn--80ajbwpejjci7c.xn--p1ai/?...0231111ijvmbft СДМ проклеивали? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tolik998 Опубліковано: 28 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2015 СДМ проклеивали? СДМ - не зовсім розумію, що це таке. якщо можна розяснити "чанику", буду вдячний. Якщо це стики гідробарєру, то не проклеювались. тільки запуск навхлєст 10см Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danilass Опубліковано: 28 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2015 СДМ - не зовсім розумію, що це таке. якщо можна розяснити "чанику", буду вдячний. Якщо це стики гідробарєру, то не проклеювались. тільки запуск навхлєст 10см СуперДиффузионнаяМембрана - это верхняя пленка (та, что над утеплителем). 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tolik998 Опубліковано: 28 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2015 СуперДиффузионнаяМембрана - это верхняя пленка (та, что над утеплителем). Ні, не проклеювалась. А на коньку, майстри, клеїли щось якоюсь бітумною "штукою" Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danilass Опубліковано: 28 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2015 Ні, не проклеювалась. А на коньку, майстри, клеїли щось якоюсь бітумною "штукою" То что не проклеили - некритично (хоть и желательно). Как дальше будете утеплять знаете? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tolik998 Опубліковано: 28 серпня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2015 То что не проклеили - некритично (хоть и желательно). Как дальше будете утеплять знаете? Хлопці, що робили дах, сказали між кроквами вату 20см (крокви 18см). Та я проти такого. Хочу 15см між кроквами, та 5см перпендикулярно кроквам. Потім пароїзоляція (фульгована). Від зовнішніх стін, вздовж крокв до ригелів (бантин), по бантинам. Зверху трикутник залишатиму не утепленим. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NzicK Опубліковано: 30 серпня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 30 серпня 2015 NzicK, Яка у Вас конструкція перекриття? Які балки використовували, крок? Чи не прогинається? Для себе запланував 200х80 з кроком 60, для підлоги 2 поверху. Та ще окремо хочу зробити балки для стелі 1 поверху 160х80, щоб не тріскала стеля при ходьбі. В моїй темі описана конструкція перекриття і те, що я зробив для підсилення. Добавлено через 3 минуты Хлопці, що робили дах, сказали між кроквами вату 20см (крокви 18см). Та я проти такого. Хочу 15см між кроквами, та 5см перпендикулярно кроквам. Потім пароїзоляція (фульгована). Від зовнішніх стін, вздовж крокв до ригелів (бантин), по бантинам. Зверху трикутник залишатиму не утепленим. Все правильно будете робити, тільки під коньком повинна бути прорізана щілина в гб для випаровування вологи, тобто для протягу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Zinder Опубліковано: 19 жовтня 2015 Поділитись Опубліковано: 19 жовтня 2015 Да, обязательно, треугольники вентилируются. Утепление идёт между стропил не до мауэрлата, а до вертикальной стенки,затем по ней вниз и по доскам перекрытия до основной стены под мауэрлатом С разрешение автора напишу как делал я и делаю сейчас Между стропил за мауэрлатом я зашил вертикальной доской западлицо с наружной стеной дома и с внутренней стороны положил пленку обычную (мол для того что бы сквозняк в вате не гулял, так как щель там). Ватой 200 мм я утеплил по стропилам наклонным и спустился ею за мауэлатом до армопояса. Вата опирается на вертикальную доску и на армопояс. Планирую еще добавить ваты 50 мм поперек стропил между бруска 50х50 мм. Опустится ватой до армопояса но уже с внутренней стороны мауэлата. Вата лежит впритык к СДМ. Изобразил на рисунке. Надеюсь все сделал правильно) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NzicK Опубліковано: 25 жовтня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 25 жовтня 2015 С разрешение автора напишу как делал я и делаю сейчас Между стропил за мауэрлатом я зашил вертикальной доской западлицо с наружной стеной дома и с внутренней стороны положил пленку обычную (мол для того что бы сквозняк в вате не гулял, так как щель там). Ватой 200 мм я утеплил по стропилам наклонным и спустился ею за мауэлатом до армопояса. Вата опирается на вертикальную доску и на армопояс. Планирую еще добавить ваты 50 мм поперек стропил между бруска 50х50 мм. Опустится ватой до армопояса но уже с внутренней стороны мауэлата. Вата лежит впритык к СДМ. Изобразил на рисунке. Надеюсь все сделал правильно) Да, всё правильно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andre100 Опубліковано: 26 жовтня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 жовтня 2015 ага, только вентзазор над ватой должен быть, если не супердифузионная мембрана белая. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Zinder Опубліковано: 27 жовтня 2015 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2015 ага, только вентзазор над ватой должен быть, если не супердифузионная мембрана белая. У меня СДМ, та что белая) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Zinder Опубліковано: 28 жовтня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2015 Сверху на откосы наклеен обыкновенный самоклеящий фольгоизол 5мм. Фольгированая поверхность отражает тепло. Скажите на что клеили фальгоизол? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NzicK Опубліковано: 29 жовтня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 29 жовтня 2015 Скажите на что клеили фальгоизол? На обратной стороне на нём нанесён клеевой состав, снимаете защитную бумагу и клеите. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 11 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 11 листопада 2015 Апну і я тему. Є пара запитань. 1 Ви писали про обовязковість утеплення до зими. Я так зрозумів мається на увазі, що якщо будинок жилий то з низу буде йти тепле повітря і утворюватиметься конденсат, а також щоб не мати проблем з бутилкаучуковою стрічкою. В мене будинок не жилий. Тобто теплу немає звідки взятись. Як думаєте, можна взимку утеплитись, а пароізоляцію заклеїти навесні, коли потепліє? Я хочу зараз вставити вікна, за зиму утеплитись, навесні зробити проводку і в квітні поштукатуритись. 2 Також запитання про створення шару вентиляції між мембраною і мінватою. В мене вже утеплена частина стіни під підшивкою даху. ПСБ 100 мм заведений від нижнього краю підшиви, до мембрани. Там в деяких місцях майже впритул, а десь є 1-2 см просвіту. Також утеплено мінватою проміжок між мауерлатом, кладкою в пів блока з середини приміщення, з заходом мінвати на мауерлат. Виходить що мауерлат з трьох боків закритий утеплювачем. Мембрана заведена на капельник. Підшивка немає отворів. Тобто якщо зробити проміжок між мембраною і ватою, то звідки буде братись протяг? Даю рисунок як в мене зроблений даний вузол. Чи має сенс проміжок, при випадку в якому проміжок між мембраною і утеплювачем з самого низу вже закритий, а також немає доступу повітря в цей проміжок? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NzicK Опубліковано: 12 листопада 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 12 листопада 2015 Апну і я тему. Є пара запитань. 1 Ви писали про обовязковість утеплення до зими. Я так зрозумів мається на увазі, що якщо будинок жилий то з низу буде йти тепле повітря і утворюватиметься конденсат, а також щоб не мати проблем з бутилкаучуковою стрічкою. В мене будинок не жилий. Тобто теплу немає звідки взятись. Як думаєте, можна взимку утеплитись, а пароізоляцію заклеїти навесні, коли потепліє? Я хочу зараз вставити вікна, за зиму утеплитись, навесні зробити проводку і в квітні поштукатуритись. 2 Також запитання про створення шару вентиляції між мембраною і мінватою. В мене вже утеплена частина стіни під підшивкою даху. ПСБ 100 мм заведений від нижнього краю підшиви, до мембрани. Там в деяких місцях майже впритул, а десь є 1-2 см просвіту. Також утеплено мінватою проміжок між мауерлатом, кладкою в пів блока з середини приміщення, з заходом мінвати на мауерлат. Виходить що мауерлат з трьох боків закритий утеплювачем. Мембрана заведена на капельник. Підшивка немає отворів. Тобто якщо зробити проміжок між мембраною і ватою, то звідки буде братись протяг? Даю рисунок як в мене зроблений даний вузол. Чи має сенс проміжок, при випадку в якому проміжок між мембраною і утеплювачем з самого низу вже закритий, а також немає доступу повітря в цей проміжок? 1. Можна так як Ви запланували. 2.Всі стверджують і так роблять, що під СДмембраною не потрібно зазору.У Вашому випадку іншого вибору немає, утеплюйтесь без зазору ( якщо дійсно СДмембрана) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kantona Опубліковано: 6 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 6 лютого 2016 Віктор скажіть будь ласка а що за матеріал ви клеїли на відкоси? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NzicK Опубліковано: 7 лютого 2016 Автор Поділитись Опубліковано: 7 лютого 2016 Віктор скажіть будь ласка а що за матеріал ви клеїли на відкоси? Звичайний екструдований пінопласт, розмір товщини необхідно вибрати як товстіший, на скільки позволяє пройом вікна. В себе підрізав так, щоб відкос не був прямим, а розширювався в середину кімнати. Виходить клин товстіший біля вікна, тонший в середині кімнати. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bumerang Опубліковано: 29 серпня 2016 Поділитись Опубліковано: 29 серпня 2016 Здравствуйте уважаемые форумчане! Как обещал выкладываю несколько фото.Делаем каркас под гкл. Объём выполнен не большой, времени не хватает: то работа, то весеннеполевые работы, работаем по вечерам.Может кто поправит или подскажет о правильности сооружения каркаса. Здравствуйте, вопрос по вашим фото. Как вы крепите UD профиль? Точнее к чему? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз