Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Оплаченный заказ не выполнен вовремя. Как отменить заказ?

Hans

Рекомендовані повідомлення

Итак,

Есть оплаченный заказ и дата его выполнения.

Заказ не выполнен вовремя и просрочен на 3 недели. Фирма не может даже приблизительно сказать, когда он будет выполнен.

Как отменить заказ и забрать деньги?

 

Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Итак,

Есть оплаченный заказ и дата его выполнения.

Заказ не выполнен вовремя и просрочен на 3 недели. Фирма не может даже приблизительно сказать, когда он будет выполнен.

Как отменить заказ и забрать деньги?

 

Спасибо.

 

а договор есть?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Итак,

Есть оплаченный заказ и дата его выполнения.

Заказ не выполнен вовремя и просрочен на 3 недели. Фирма не может даже приблизительно сказать, когда он будет выполнен.

Как отменить заказ и забрать деньги?

 

Спасибо.

 

Заказчик кто?

Если частное лицо, то пишите им заявление (обязательно с присвоением номера) - относите лично или заказным письмом...

В Законе о защите прав на этот случай есть очень жесткий пункт, в соответствии с которым, через 33 дня после окончания оговоренного срока производитель фактически должен сделать заказ бесплатно . Как правило, после получения подобных письменных заявлений, исполнитель становится шелковым. Удачи в бодании.

Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про

виконання робіт (надання послуг)

2. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане

очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з

умовами договору, споживач має право призначити виконавцю

відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання

цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати

відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій

особі за рахунок виконавця.

 

5. У разі коли виконавець не може виконати (прострочує

виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний

день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах)

прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох

відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено

законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не

визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі

трьох відсотків загальної вартості замовлення.

 

Сплата виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі

невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного

виконання зобов'язання, не звільняє його від виконання

зобов'язання в натурі.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не звільняє його від виконання

зобов'язання в натурі.

 

все-таки всенародный язык присутствует во многих документах:D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...