Hans Опубліковано: 25 лютого 2011 Поділитись Опубліковано: 25 лютого 2011 Итак, Есть оплаченный заказ и дата его выполнения. Заказ не выполнен вовремя и просрочен на 3 недели. Фирма не может даже приблизительно сказать, когда он будет выполнен. Как отменить заказ и забрать деньги? Спасибо. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Татьяна5 Опубліковано: 25 лютого 2011 Поділитись Опубліковано: 25 лютого 2011 Итак, Есть оплаченный заказ и дата его выполнения. Заказ не выполнен вовремя и просрочен на 3 недели. Фирма не может даже приблизительно сказать, когда он будет выполнен. Как отменить заказ и забрать деньги? Спасибо. а договор есть? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hans Опубліковано: 25 лютого 2011 Автор Поділитись Опубліковано: 25 лютого 2011 а договор есть? есть квитанция на оплату с датой исполнения. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vyacheslav Опубліковано: 25 лютого 2011 Поділитись Опубліковано: 25 лютого 2011 Итак, Есть оплаченный заказ и дата его выполнения. Заказ не выполнен вовремя и просрочен на 3 недели. Фирма не может даже приблизительно сказать, когда он будет выполнен. Как отменить заказ и забрать деньги? Спасибо. Заказчик кто? Если частное лицо, то пишите им заявление (обязательно с присвоением номера) - относите лично или заказным письмом... В Законе о защите прав на этот случай есть очень жесткий пункт, в соответствии с которым, через 33 дня после окончания оговоренного срока производитель фактически должен сделать заказ бесплатно . Как правило, после получения подобных письменных заявлений, исполнитель становится шелковым. Удачи в бодании. Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг) 2. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавця. 5. У разі коли виконавець не може виконати (прострочує виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення. Сплата виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного виконання зобов'язання, не звільняє його від виконання зобов'язання в натурі. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
KorabS Опубліковано: 25 лютого 2011 Поділитись Опубліковано: 25 лютого 2011 не звільняє його від виконання зобов'язання в натурі. все-таки всенародный язык присутствует во многих документах:D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз