EugeneH Опубліковано: 15 листопада 2010 Поділитись Опубліковано: 15 листопада 2010 Зробив ось таку сітку для лазання (гладіаторку) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 15 листопада 2010 Автор Поділитись Опубліковано: 15 листопада 2010 На вигтовлення знадобились такі матеріали: Брус 100х150 Імпрегант-гідрофобізатор Альпіністський канат "статика" Ф10 Термоусадочні трубки Ф14, Ф38 Як я її робив: 1. Взяв два бруси 100х150, підрізав їх до довжини 3500 (1500 - підземна частина) 2. Просверлив отвори Ф12 з кроком 200 3. Кутошліфовальною машинкою загладив кути 4. Плоскошліфовальною відшліфував надземну частину 5. Пофарбував гідрофобізатором 6. Повторно пошліфував і пофарбував вдруге 7. Вкопав їх вертикально (копання ям виявилось найважчою операцією) 8. Протягнув канат для горизонтальної частину сітки, залишаючи по ~50 см на кожен ряд додатково 9. Поприв'язував до верхньої ділянки вертикальні канати. Для того щоб кінці канату не розмотувались, перед тим як розрізати, я одягав і заплавляв термоусадочну трубку Ф14, і лише потім розрізав 10. Одягнув термоусадочну трубку Ф38 на кожен вузол 11. Зв'язав сітку до передостанньої ланки 12. Попідтягував вузли 13. Одягнув на вертикальні канати термоусадочну трубку 14. Зав'язав нижні вузли, насунув на них термоусадочну трубку одягнуту на канат раніше 15. Затягнув нижній кінець горизонтального канату 16. Зафіксував усі вузли заплавивши термоусадочні трубки Що можна було зробити краще: Нижній і верхній ряд зробити з більшим кроком ніж інші. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kimura Опубліковано: 15 листопада 2010 Поділитись Опубліковано: 15 листопада 2010 На вигтовлення знадобились такі матеріали: Брус 100х150 Імпрегант-гідрофобізатор Альпіністський канат "статика" Ф10 Термоусадочні трубки Ф14, Ф38 Як я її робив: 1. Взяв два бруси 100х150, підрізав їх до довжини 3500 (1500 - підземна частина) 2. Просверлив отвори Ф12 з кроком 200 3. Кутошліфовальною машинкою загладив кути 4. Плоскошліфовальною відшліфував надземну частину 5. Пофарбував гідрофобізатором 6. Повторно пошліфував і пофарбував вдруге 7. Вкопав їх вертикально (копання ям виявилось найважчою операцією) 8. Протягнув канат для горизонтальної частину сітки, залишаючи по ~50 см на кожен ряд додатково 9. Поприв'язував до верхньої ділянки вертикальні канати. Для того щоб кінці канату не розмотувались, перед тим як розрізати, я одягав і заплавляв термоусадочну трубку Ф14, і лише потім розрізав 10. Одягнув термоусадочну трубку Ф38 на кожен вузол 11. Зв'язав сітку до передостанньої ланки 12. Попідтягував вузли 13. Одягнув на вертикальні канати термоусадочну трубку 14. Зав'язав нижні вузли, насунув на них термоусадочну трубку одягнуту на канат раніше 15. Затягнув нижній кінець горизонтального канату 16. Зафіксував усі вузли заплавивши термоусадочні трубки Що можна було зробити краще: Нижній і верхній ряд зробити з більшим кроком ніж інші. Можно поподробнее про узлы... это тут самое важное... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 16 листопада 2010 Автор Поділитись Опубліковано: 16 листопада 2010 Можно поподробнее про узлы... это тут самое важное... Вузли брав звідси (ссылка на изображение устарела) (ссылка на изображение устарела)(ссылка на изображение устарела) Пробував і трохи інші, але таки зупинився на них набільш підходящих. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
EugeneH Опубліковано: 24 листопада 2010 Автор Поділитись Опубліковано: 24 листопада 2010 Продовжую комплектувати майданчик На шведську стінку знадобилось: Два стовпи 100х150 8 держаків лопат 2 шпильки Ф8 16 меблевих гайок та 16 гайок шурупів (фото №2) Як я її робив: Взяв два бруси 100х150, підрізав їх до довжини 3500 (1500 - підземна частина) Розмітив центри отворів з кроком 250 Засвердлив отвори пером Ф30 на глибину 10 По центру цих отворів просвердлив наскрізні отвори Ф10 (фото №5) З протилежного боку розсвердлив отвори свердлом Ф12 на глибину 20 Кутошліфовальною машинкою загладив кути Плоскошліфовальною відшліфував надземну частину Пофарбував гідрофобізатором Повторно пошліфував і пофарбував вдруге Держаки підрізав до однакової довжини (метрові за прейскурантом до 950 мм) Обточив обидва кінці держаків на конус до Ф30 (фото №1, я це робив з допомогою кутошліфовальної машинки з пелюстковим диском, прикрученої до верстака) Просвердлив отвори Ф10 в торцях держаків на глибину 15-20 (щоб співпадали центри отворів я зібрав стінку зі щаблями на верстаку і засвердлив держаки через отвори о стовпах, після чого підписав кожну сторону щаблів, щоб потім не переплутати) Пофарбував щаблі терасною оливою Вкрутив гайки-шурупи в держаки (дерево було досить тверде, гайка кришилась від викрутки, прийшлось вкручувати з пристосуванням на фото № 3) Нарізав 16 шпильок довжиною 105 мм кожна Наживив шпильки в гайки (фото №4). Краще щоб шпилька в гайці держака поверталась туго, це пригодиться при наручуванні меблевих гайок. Поклав стовпи на майданчику та зібрав та попросовуав шпильки в совпи (фото №6) Зсунув стовпи та накрутив меблеві гайки на шпильки та попідтягував їх поки йшли без зусиль Поступово, по ¼ оберту підтягнув усі гайки Вкопав зібрану стінку на майданчику 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз