Petrik Опубліковано: 26 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 26 серпня 2009 Ремонтировал тестю дом, менял шифер. И по приколу товарищ подогнал 30 л кремний органической краси для шифера асбоцементного какого-то Запорожского завода красно-коричневого цвета. Уже лет 5 стоит и не меняет цвет как новая куда там соседским из ондулина и МЧ глянец и блеск.Буду строить дом. Может повторить?... Ибо с крышей возни меньше даже с эксплуатируемым чердаком. да и дешевле, знакомый уверял что лет 30 будет как новая( не верю) но может у кого есть примеры, посоветуйте. Видал ЛАКМовскую краску для шифера но что-то не внушает доверия. Краска Юки Тиккурила , расход 50 кв. с ведра 10 л. Есть дома уже по 6-7 лет стоят все отлично. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
виктор01 Опубліковано: 27 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2009 Шифер порезанный на 3 части и покрашен. 9 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Awlend Опубліковано: 27 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2009 (змінено) Шифер порезанный на 3 части и покрашен. Красиво. Но стоит ли резать шифер на 3 части только ради красоты? Или есть еще какие-то практические преимущества такого способа укладки? На сколько возрастает стоимость работы? Вообще очень интересует стоимость работ по сооружению крыши с шифером на сегодняшний день. Я подразумеваю под этим следующие работы: 1. Устройство стропильной системы. Гидроизоляция, обрешетка.(к примеру по простой двускатке как у меня) 2. Собственно укладка шифера по всем правилам (8 точек крепления на лист, сверление их, а не пробивание гвоздем). 3. Установка коньковых, водосточных элементов и т.д. 4. Покраска (грунтовка). Змінено 27 серпня 2009 користувачем Awlend Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Awlend Опубліковано: 27 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2009 думаю, что разумней было бы брать что-нибудь специально для шифера (с экономической точки зрения). В том то и дело, грунтовка по 50-90 грн за 10 литров, причем проникает и хватает намертво. Правда интересно как материал поведет себя лет через 10. Хотя если верить производителю, проблем быть не должно на цементных материалах. Чем не вариант если добавить какой-либо совместимый краситель? Хотелось бы чтобы прокоментировал Propeller, учитывая его детальную информацию о грунтовках. Спасибо за нее. Краска (правильная) как я понял, значительно дороже и еще искать надо - "В итоге нашёл в Донецке, стоит около 500 гривень за 25 кг. Меньше не дают. Если кому нужно то прогуглите КО-169 в Донецке..." - сообщает Nav51 Почему продолжаю этот вопрос - видел очень неплохую шиферную крышу с приятным оттенком как после какой-то грунтовки. Не в обиду тем кто красит в яркие цвета, на мой вкус, смотрится лучше. Понятно, у каждого свой архитектурно-дизайнерский замысел. Скоро выложу фото. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Крышник Опубліковано: 27 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 27 серпня 2009 Шифер порезанный на 3 части и покрашен. Отлично получилось,хорошая работа.Если бы не конус,себе бы такое сделал,тока покрасил бы "пропеллеровскими" полиуретанами.А так только Катепал,что впрочем тоже неплохо. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Awlend Опубліковано: 28 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2009 Идеальная шиферная крыша на мой взгляд. Шифер явно имеет какой-то оттенок. Сфотографировал у себя в городе. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
IesuiT Опубліковано: 28 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2009 А это не Ондулин? Волна маленькая, кажется и сам размер листа... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovova Опубліковано: 28 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 28 серпня 2009 Идеальная шиферная крыша на мой взгляд. Шифер явно имеет какой-то оттенок. Сфотографировал у себя в городе.С каких это пор маленькие шиферные листы прибивают десятью гвоздями? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Awlend Опубліковано: 31 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 31 серпня 2009 А это не Ондулин? Волна маленькая, кажется и сам размер листа... Упс. Может быть. Попросил узнать своего знакомого, который знает владельцев что это и по чем. Сразу сказал что сильно выгорает, но что это не знает. Еще фото:[ATTACH][/ATTACH] Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Awlend Опубліковано: 31 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 31 серпня 2009 Очень интересует мнение специалистов и не только: нужны ли контробрешетка, контррейка, гидробарьер для крыши из шифера над мансардой? Аргументировано желательно или практический опыт. Про МЧ чуть не в каждом журнале, реклама всего (кроме шифера) даже в специальной литературе, даже обидно за наших производителей... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
progman Опубліковано: 31 серпня 2009 Поділитись Опубліковано: 31 серпня 2009 Очень интересует мнение специалистов и не только: нужны ли контробрешетка, контррейка, гидробарьер для крыши из шифера над мансардой? Аргументировано желательно или практический опыт. Про МЧ чуть не в каждом журнале, реклама всего (кроме шифера) даже в специальной литературе, даже обидно за наших производителей... А что такое контробрешетка? Онож и есть конррейка. Я себе барьер кинул. Ну так на всякий случай. Как минимум снежок может потдуть. У на горище минвата. Сачем лишняя влага не чердаке. Хотя когда углы подоезаешь очень хорошо ложится шифер. Если барьер решите ложить то прийдется и контробрешетку делать. Потому как подырявите весь барьер гвоздями шиферными. Я у нас шиферных кроме как 100-ку не нашел блин. Если найдете покороче то контррейка не нужна. И лучше не сильвер. Щас жалею что сильвер кинул. Лучше прозрачный какой чтобы если протечка будет легче найти. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
torgo Опубліковано: 1 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2009 Якщо швидко вигорає і багато кріплень, то це напевне біолайн. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Awlend Опубліковано: 1 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2009 А что такое контробрешетка? Онож и есть конррейка. Это я с ветки по МЧ списал, сам не понял Спасибо за ответ. А кто видел или делал укладку шифера "в разбежку". Т.е. со смещением на 1 волну или на пол листа. Не надо углы резать, и лежать должен лучше по идее. Или так хуже? Пытаюсь такое увидеть, где как правило езжу, но не встречал таких. Хотелось бы оценить как выглядит. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Awlend Опубліковано: 1 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2009 Якщо швидко вигорає і багато кріплень, то це напевне біолайн. А що це? Я не чув раніше. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovova Опубліковано: 1 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2009 Это я с ветки по МЧ списал, сам не понял Спасибо за ответ. А кто видел или делал укладку шифера "в разбежку". Т.е. со смещением на 1 волну или на пол листа. Не надо углы резать, и лежать должен лучше по идее. Или так хуже? Пытаюсь такое увидеть, где как правило езжу, но не встречал таких. Хотелось бы оценить как выглядит. В разбежку рекламируют те, кто этого не делал. Вырезайте углы и будет вам счастье. Если сомневаетесь, то разложите листы на земле в разбежку и увидите щели, которые образуются от недостающих сигментов. При вырезании шифер ложиться "герметично". 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Togo Опубліковано: 2 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2009 А кто видел или делал укладку шифера "в разбежку". Т.е. со смещением на 1 волну или на пол листа. Не надо углы резать, и лежать должен лучше по идее. Или так хуже? Пытаюсь такое увидеть, где как правило езжу, но не встречал таких. Хотелось бы оценить как выглядит. Метод вкладання із суміщенням на одну хвилю розроблений і використовувався для промислових будівель (де великі площі), для приватного будівництва не використовується. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Awlend Опубліковано: 2 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2009 Метод вкладання із суміщенням на одну хвилю розроблений і використовувався для промислових будівель (де великі площі), для приватного будівництва не використовується. Але прочитав я про нього саме в книгах по приватному будівництву. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Togo Опубліковано: 3 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2009 Але прочитав я про нього саме в книгах по приватному будівництву. Якщо для Вас естетичний вигляд даху значення не має - такий метод можна використовувати. Питання в тому, що навіть при роботі з сірим (не фарбованим) листом господар намагається отримати максимально можливий красивий і охайний дах, і саме метод з підрізкою кутів дає максимальні результати. Ви ж вра***те, що при зміщенні на хвилю (чи на пів листа) в кожному наступному ряду, у Вас буде з одного боку не вистачати хвилі, з іншого боку буде лишня хвиля. І цю "вилізаючу хвилю" потрібно буде обрізати і прикладати з іншого боку (щоб краї були рівні), але підручними засобам Ви не отримаєте заводського різу, відповідно з двох країв Ви маєте ручний різ по хвилі. З естетичної точки зору лист доцільно різати тільки впоперек хвилі (зазвичай напуски підбираються таким, чином, щоб лист різався навпіл впоперек хвилі, або не різався взагалі) тому що, різаний торець можна перекрити або іншим листом, або коньковим елементом, у випадку, коли розріз робиться вздовж хвилі, різаний торець вже нічим не закриється. Хочете побачити, як виглядає дах покритий із суміщенням на хвилю? Завітайте в місце, яке колись називалось "Радгосп" і подивіться як перекривалися наприклад - ферми, там є можливість знайти дахи перекриті із суміщенням хвилі. Як резюме. Є два ГОСТівських методи вкладання листів: 1) з підрізкою кутів, 2) без підрізки кутів, але із суміщенням на одну хвилю. Перший метод дає кращий зовнішній вигляд і надійніший дах, другий - менш трудоємний. Але є ще один метод, третій - це суміш перших двох - без підрізки кутів і без суміщення на одну хвилю. Результат його використання: по трудоємності - менші затрати ніж в перших двох випадках; по вигляду - як кому; по надійності - гірше ніж в двох перших випадках. І головне, при третьому методі вкладання втрачається гарантія (не ГОСТівський метод). 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Togo Опубліковано: 3 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2009 Але прочитав я про нього саме в книгах по приватному будівництву. Це застаріла теорія. Радянське виробництво і стандарт передбачали відбраковку і приймання листів битих. Таким чином, нормою вважалося листи по 8, 7, 6, 5, 4 хвилі. Раз стандарт на виробництво листів передбачає наявність таких листів, відповідно їх потрібно десь використовувати, так і з'явився у СНиПі метод з суміщенням на хвилю. Новий український ДБН (будівельні норми, які прийшли на зміну радянському СНиПу) вже не передбачають метод із суміщенням на хвилю, як і не передбачає новий ДСТУ на шифер листи з кількістю хвиль менше ніж 8 (тобто биті). Це не єдина різниця між "українським" і "радянським" стандартами. Хоча, наприклад, наші сусіди - росіяни, працюють по радянським стандартам. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
TonioAntonio Опубліковано: 7 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 7 вересня 2009 Ремонтировал тестю дом, менял шифер. И по приколу товарищ подогнал 30 л кремний органической краси для шифера асбоцементного какого-то Запорожского завода красно-коричневого цвета. Уже лет 5 стоит и не меняет цвет как новая куда там соседским из ондулина и МЧ глянец и блеск.Буду строить дом. Может повторить?... Ибо с крышей возни меньше даже с эксплуатируемым чердаком. да и дешевле, знакомый уверял что лет 30 будет как новая( не верю) но может у кого есть примеры, посоветуйте. Видал ЛАКМовскую краску для шифера но что-то не внушает доверия. Советую повторить т.к у меня такой шифер покрашенный уже более 6-7 лет как новый. Ни жара не холод нипочем. Прекрасно Вас понимаю. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kolyan Опубліковано: 15 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 15 вересня 2009 Доброго времени суток! С интересом слежу за этой темой, скоро собираюсь крыть безасбестовым (некрашеным) шифером "ЕСО-DACH", нашёл в единственном месте в своём регионе (Хмельницкий) . Визуально шифер понравился ! Только вот информации очень мало, возникает много вопросов, поэтому откликнитесь, кто уже крыл этим материалом, буду очень благодарен! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Togo Опубліковано: 16 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 16 вересня 2009 Доброго времени суток! С интересом слежу за этой темой, скоро собираюсь крыть безасбестовым (некрашеным) шифером "ЕСО-DACH", нашёл в единственном месте в своём регионе (Хмельницкий) . Визуально шифер понравился ! Только вот информации очень мало, возникает много вопросов, поэтому откликнитесь, кто уже крыл этим материалом, буду очень благодарен! Питання в "студію"! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Kolyan Опубліковано: 16 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 16 вересня 2009 Питання в "студію"! Дякую за відгук! ось невеликий перелік, що спало на думку: 1.при вкладанні обов`язково потрібно свердлити отвори:які свердла використовувати, чи є якась специфіка? 2.на сайті виробника радять кріпити на спеціальні саморізи з прокладкою: чи можна замінити на звичайні цвяхи для шиферу(бо вже придбані ) та підібрати якісь-то гумові прокладки ? 3.чим ріжуть безасбестовий шифер:болгаркою? 4.є якісь особливості "пирога" даху :крівля мансардного поверху, призначеного, в-основному, для літнього помешкання, планую тільки гідроізоляцію під шифер у цьому році. порекомендуйте, будь ласка, гідроізоляцію для цього матеріалу з розрахунку ціна=якість... Взагалі, які відгуки про цей матеріал? дуже мало інформації від власників такого даху...Переживаю трохи, щоб у нашому селі кровельщики (з великим стажем, але матеріал незнайомий ) не запороли мені цю справу .... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Togo Опубліковано: 17 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 17 вересня 2009 Дякую за відгук! ось невеликий перелік, що спало на думку: 1.при вкладанні обов`язково потрібно свердлити отвори:які свердла використовувати, чи є якась специфіка? 2.на сайті виробника радять кріпити на спеціальні саморізи з прокладкою: чи можна замінити на звичайні цвяхи для шиферу(бо вже придбані ) та підібрати якісь-то гумові прокладки ? 3.чим ріжуть безасбестовий шифер:болгаркою? 4.є якісь особливості "пирога" даху :крівля мансардного поверху, призначеного, в-основному, для літнього помешкання, планую тільки гідроізоляцію під шифер у цьому році. порекомендуйте, будь ласка, гідроізоляцію для цього матеріалу з розрахунку ціна=якість... Взагалі, які відгуки про цей матеріал? дуже мало інформації від власників такого даху...Переживаю трохи, щоб у нашому селі кровельщики (з великим стажем, але матеріал незнайомий ) не запороли мені цю справу .... 1. Отвори свердлити обов'язково. Якщо отвори пробивати (гарантія в цьому випадку втрачається), можливе виникнення тріщин і відповідно підтікання. Свердло по діаметру на 2 мм більше діаметру кріплення. Специфіка - 2 кріплення на лист, тобто один лист буде тримати 4 кріплення (2 власних і 2 з верхнього листа). 2. Можна кріпити і цвяхом. Саморіз просто краще і на заводі він йде вже з прокладкою. Знайти якусь ризинку буде проблематично (ризинка повинна бути 1 см товщиною і достатньо м'яка). Можна взяти будь яку іншу - тонку, але результату від цього майже нуль. Можна зробити "по-старинці" без прокладки але цвях не добивати, єдине, потрібно буде робити додаткову гідроізоляцію (наприклад руберойд). 3. Ріжеться спокійно, але трішки смердить. Ще безазбестовий шифер непогано відщіпується кусачками. 4. Немає особливостей. Утеплюєте мансарду і на верх шифер. Взагалі, якщо правильно покладено шифер, то гідроізоляція не потрібна, а так - руберойд підкладочний (або пергамін). Відгуків мало, тому що матеріал у нас новий, на дахах лежить максимум два роки, для покрівлі це не термін. Принцип вкладання нічим не відрізняється від вкладання звичайного азбестового шиферу, просто листи меншого розміру. І, по-ідеї, стояти він повинен так само (і там і там основа цемент більше 80%) просто армується іншим матеріалом. Чисто суб'єктивно безазбестовий шифер трошечки пластичніший, азбестовий якби твердіший, але на вигляд їх не відрізнити. Ну і маньший розмір виглядає на даху покраще. А кровельщиків потрібно контролювати, бо є такі, у яких стаж великий, а як красиво і культурно зробити не знають. Не забудьте про підрізку кутів, часу звичайно трошки займе, але вигляд буде покраще. Головне обрешітка, рівно зроблена обрешітка 50% успіху. Не ліпіть суцільну обрешітку - лист повинен лежати на двох брусах не більше, тобто відстань між брусами обрешітки 70-80 см. В Хмельницькому є прямий дилер Франківська, і ціна на метрові листи зараз дешевше азбестового. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Yark Опубліковано: 17 вересня 2009 Поділитись Опубліковано: 17 вересня 2009 (змінено) ...Можна кріпити і цвяхом. Саморіз просто краще і на заводі він йде вже з прокладкою... А як щодо теплового розширення? Азбестовий шифер, нагріваючись і деформуючись, витягує цвяхи сам, наскільки це портібно. Чи не підуть по шиферу тріщини якщо жорстко кріпити саморізами? Змінено 17 вересня 2009 користувачем Yark Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз