ERREKA Опубліковано: 29 липня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 липня 2013 Доброго дня.Можемо запропонувати привід CICLON (ERREKA Іспанія).Д ля монтажу даного привода потрібна відстань 10 см.Він зі скользящим штоком що дає змогу відкриття воріт при відстані між стіною та воротами у 10см. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
marszalek Опубліковано: 30 серпня 2013 Поділитись Опубліковано: 30 серпня 2013 А що Ви товариство скажете про Кроно 310 для воріт де 1 створка (повністю зашита металом без просвітів) має розміри 2,5 м на 2,5 м? Чи може порадите що інше - краще, так щоб було з запасом, щоб для двигуна це не було суттєвим навантаженням? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muvic Опубліковано: 31 серпня 2013 Поділитись Опубліковано: 31 серпня 2013 кроно - дуже надійний та потужний двигун. вважаю, що на такому розмірі стулки буде працювати добре. але ж треба зважати на вітер. Можливо знадобиться додатково встановити ще електрозамок каме. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
marszalek Опубліковано: 1 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2013 кроно - дуже надійний та потужний двигун. вважаю, що на такому розмірі стулки буде працювати добре. Я ще придивився CAME ATI 3000, що про нього скажете? але ж треба зважати на вітер. Цілком з Вами згоден. У мене постійного вітру немає, але бувають періодичні серйозні пориви, коли псується погода. Тому питання захисту від вітру для мене дуже актуальне. Звідси запитання, як краще себе убезпечити від впливу вітру. Чи є двигуни, які на 100% можуть витримати сильні пориви вітру? Можливо знадобиться додатково встановити ще електрозамок каме. У мене від землі до воріт 10 см, він підійде? Бо ж наземний фіксатор дуже високим робити не хочеться, щоб машини з низьким кліренсом собі об нього ніц не порвали чи колесом, щоб хто не наїхав і не погнув. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muvic Опубліковано: 1 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2013 ящко вибирати між АТІ3000 та Кроно, то я б тоді краще придбав АТІ5000 різниця в ціні між 3000 та 5000 близько двохсот-трьохсот гривень, але АТІ5000 значно потужніший. Але я впевнений, що Кроно з електрозамком цілком задовольнить вимоги. Щоб не робити високим поріжок, де буде заходити язичок електрозамка, можна зробити подовження від стулки воріт. тобто додати вертикально близько 5 сантиметрів труби, до якої і закріпити електрозамок. замість труби можна доварити кутник. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
gnom_slava Опубліковано: 1 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2013 але АТІ5000 значно потужніший мощность обоих АТІ (3000 и 5000, а также аналогичных 3 и 5 серий) одинакова и различаются только длиной приводного винта - у 5-го он длиннее. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вратарь Опубліковано: 1 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2013 мощность обоих АТІ (3000 и 5000, а также аналогичных 3 и 5 серий) одинакова и различаются только длиной приводного винта - у 5-го он длиннее. Скорее всего Виктор имел ввиду, что при ширине створки 3 метра привод АТІ 3000 может управлять створкой весом 400 кг., а АТІ 5000 створкой весом 600 кг. came.com.ua/ua/products/index.php?SECTION_ID=84&ELEMENT_ID=684. Мощность у обоих приводов 150 Вт. Добавлено через 5 минут А що Ви товариство скажете про Кроно 310 для воріт де 1 створка (повністю зашита металом без просвітів) має розміри 2,5 м на 2,5 м? Чи може порадите що інше - краще, так щоб було з запасом, щоб для двигуна це не було суттєвим навантаженням? Вес створки Ваших ворот позволяет ставить и Krono и ATI. По стойкости к ветровой нагрузке Krono = ATI 5000, при этом автоматика ATI дороже, не вижу необходимости ставить ATI в частном доме. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
marszalek Опубліковано: 1 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2013 Щоб не робити високим поріжок, де буде заходити язичок електрозамка, можна зробити подовження від стулки воріт. тобто додати вертикально близько 5 сантиметрів труби, до якої і закріпити електрозамок. замість труби можна доварити кутник. На жаль, не вийде. Ворота відкриваються у двір, а двір від воріт підіймається в гору, тому, якщо таке робити ворота не зможуть вікритись. Вес створки Ваших ворот позволяет ставить и Krono и ATI. По стойкости к ветровой нагрузке Krono = ATI 5000, при этом автоматика ATI дороже, не вижу необходимости ставить ATI в частном доме. А чому ж тоді АТІ дорожчі? Марка крутіша? І чи є щось стійкіше до вітрового навантаження? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вратарь Опубліковано: 1 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 1 вересня 2013 На жаль, не вийде. Ворота відкриваються у двій, а двір від воріт підіймається в гору, тому, якщо таке робити ворота не зможуть вікритись. Можно поставить упор, который не будет резать колеса подняв его на необходимых 100 мм. от отметки нуля, клиренс любого автомобиля позволяет проехать над ним. Добавлено через 2 минуты А чому ж тоді АТІ дорожчі? Марка крутіша? І чи є щось стійкіше до вітрового навантаження? Krono и ATI производит компания Саме. ATI - это промышленная автоматика, Krono - это бытовая (для частных домов). Krono отличный привод, который при правильном монтаже отработает 10-12 лет без проблем на Ваших воротах. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
s-vorota_com Опубліковано: 2 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2013 Почему АTI дороже Есть нюанс в кроно пластиковая втулка которая ездит по червяку а у АTI латунная. И кто бы мне что не рассказывал, то летят эти втулки как семечки если не правильно рассчитать ворота. Кроме того АTI легче обслуживать можно добраться до винта и все смазать, концевики наглядно... Много таких переставили, работают отлично. Главный недостаток цена, в связи с этим перешли на дорхан у них есть аналог, первые модели были один в один только цвет другой. Сей час дизайн переделали но конструкция осталась та же. Но цена значительно приятнее. Работают отлично. Добавлено через 2 минуты Если боятся ветра, есть гидравлические привода. там стоят клапана, и при увеличении усилия они просто пере пускают излишек давления, и в следствии все остается целым, просто надо закрыть ворота в нормальном режиме. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muvic Опубліковано: 2 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2013 "зубов бояться - в рот не давать" гидравлика зимой - одно удовольствие. гемора с гидравликой много и в повседневной эксплуатации. электромеханика - зимой нет проблем. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
s-vorota_com Опубліковано: 2 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2013 Но гидравлика это больше для пром ворот, цена кусается... соизмерима с АTI может чуть дороже... Добавлено через 2 минуты Сказки гидравлические шлагбаумы выходят по 6-8 лет на стоянках без обслуживания, втулки стираются а гидравлика работает... Если конечно какой то умник какую нибудь ерунду не зальет Добавлено через 4 минуты "... гидравлика зимой - одно удовольствие. гемора с гидравликой много и в повседневной эксплуатации. ... Факты в студию, если нет так и говорить не о чем ... Добавлено через 2 минуты Есть шлагбаум который работает 10 лет и даже ни разу масло не доливали... Ну если кто криворуко поставил, то и ломается через год и такие случаи есть :D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muvic Опубліковано: 2 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2013 криворукие морозы пока не могу сфотографировать. подождите до зимы. а может покажете документ, в котором указаны температурные режимы для гидравлики? а также параметры масла FAAC HP OIL и пусть пишут FAAC-овские маркетологи разное, даже до -40 обещают, вот только очень хорошую приписку оставляют себе - на некоторых приводах а меж тем этой зимой были жалобы на 2 615-х шлагбаума и на 1 гидравлическом откатном. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
s-vorota_com Опубліковано: 2 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2013 Хорошо, какие жалобы? Я менял фаак на каме, фаак устанавливал не я. Клиент так задолбался, что сказал поставьте что хотите только так что бы наверняка за любые деньги. Проблема была в том что из за халатной установки выбежало все масло и побило цилиндр. и это все хотели повесить на заказчика.... Добавлено через 1 минуту Подробнее об откатном! я не встречал гидравлические откатные? или я что то не так понял? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muvic Опубліковано: 2 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2013 В масляной ванной который, неправильно выразился. 746-й Масло густеет на морозе,там идет нр220, уже в минус 15 существенно снижались показатели. Фааковцы пишут режимы температурные до - 20, зато маркетологи местные доморощенные внезапно до - 40. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
s-vorota_com Опубліковано: 2 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 вересня 2013 И 741 проблемы бывают, там вообще смазки не докладывают, за это согласен. Я думал у фаака только с ними проблемы... 746, честно поставили не много, и в основном там где большая интенсивность, то как то проблем не было, все эти холодные зимы пережили, все работает отлично. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вратарь Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 Почему АTI дороже Есть нюанс в кроно пластиковая втулка которая ездит по червяку а у АTI латунная. И кто бы мне что не рассказывал, то летят эти втулки как семечки если не правильно рассчитать ворота. Кроме того АTI легче обслуживать можно добраться до винта и все смазать, концевики наглядно... Я за 10 лет работы с воротами НИ РАЗУ не менял втулку на Krono. Трудно не согласиться тем, что у ATI удобный разборной корпус, но я уже менял его составляющие, поэтому пока за Krono)). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
marszalek Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 Можно поставить упор, который не будет резать колеса подняв его на необходимых 100 мм. от отметки нуля, клиренс любого автомобиля позволяет проехать над ним. А раптом завантажений приїду на добряче присівшій машині... Якось лякає мене аж такий спотикач. Невже немає альтернатив? Можливо є замки з довшими язиками чи ще щось? Добавлено через 19 минут Если боятся ветра, есть гидравлические привода. там стоят клапана, и при увеличении усилия они просто пере пускают излишек давления, и в следствии все остается целым, просто надо закрыть ворота в нормальном режиме. Можете порекомендувати якусь конкретну модель? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
s-vorota_com Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 Гидравлика это для дома перебор Рекомендую остановить свой выбор на ATI или Дорхан Свинг и там и там 5000 модели, этого вполне достаточно. В какой то теме были сломанные ATI , но это из за не правильного монтажа, цепь сильна на свое самое слабое звено.... А гидравлика фаак 422 посмотрите, но это не панацея, можно еще поискать... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вратарь Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 А раптом завантажений приїду на добряче присівшій машині... Якось лякає мене аж такий спотикач. Невже немає альтернатив? Можливо є замки з довшими язиками чи ще щось? Вот так?))) Подъем во дворе будет мешать любому выступающему с створки предмету. В открытом положении ворот какой зазор между створкой и нулем? Если приедете сильно загруженным можно частично разгрузить машину перед двором, если конечно это не будет происходить каждый день. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
marszalek Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 Гидравлика это для дома перебор Рекомендую остановить свой выбор на ATI или Дорхан Свинг и там и там 5000 модели, этого вполне достаточно. В какой то теме были сломанные ATI , но это из за не правильного монтажа, цепь сильна на свое самое слабое звено.... А гидравлика фаак 422 посмотрите, но это не панацея, можно еще поискать... У мене просто проблема з вітором та рельєфом, щоб ставити стандартні наземні додаткові фіксатори. Тому для мене краще заплатити зараз більше за щось потужне, ніж потім міняти виламані двигуни і відповідно втрачати більше. Добавлено через 4 минуты Вот так?))) Не так, але бувало схоже, коли возились будматеріали легковою машиною і вони ще далі будуть возитись. Подъем во дворе будет мешать любому выступающему с створки предмету. А так щоб довгий був затвор. Тобто "спотикач" буде десь хай до 3 см, а решта, щоб виходила з замка, а потім назад заходила? В открытом положении ворот какой зазор между створкой и нулем? Десь 3 см. Если приедете сильно загруженным можно частично разгрузить машину перед двором, если конечно это не будет происходить каждый день. Ну, це вже якщо зовсім ніц не придумається, але хотілося б без цього. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muvic Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 Вот так?))) народнии кавкасскии пагаворька "чемь вышье горы, темь нижье приоры" Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
s-vorota_com Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 У мене просто проблема з вітром та рельєфом, щоб ставити стандартні наземні додаткові фіксатори. Тому для мене краще заплатити зараз більше за щось потужне, ніж потім міняти виламані двигуни і відповідно втрачати більше. .... Ну тогда в вашем случае увеличение силы ни к чему не приведет, одна створка будет давить на вторую, и при ветре эти силы будут направлены в одну сторону... Не очень хороший вариант для широких ворот без упора. Лучше подумать как его сделать... Добавлено через 34 секунды Кроме того из чего сделаны столбы? к чему будете крепить привода? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
marszalek Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 Ну тогда в вашем случае увеличение силы ни к чему не приведет, одна створка будет давить на вторую, и при ветре эти силы будут направлены в одну сторону... От мені і потрібні такі двигуни, щоб витримували цей тиск. Не очень хороший вариант для широких ворот без упора. На жаль, за нестандартної ситуації мало варіантів для вибору. Лучше подумать как его сделать... Як на мене, то було б добре, якщо були замки з довгими запорами, як є дверні замки з довгими запорами на 3 обороти ключа або горизонтальний замок, який би тримав 2 стулки стягнутими між собою, бо ті що я бачив, там короткий запор і він фактично нічим не допомагає. Кроме того из чего сделаны столбы? к чему будете крепить привода? Квадратні металеві стовпи залиті бетоном з арматурою. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muvic Опубліковано: 3 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 вересня 2013 та є варіант електрозамка і між стулками встановити. але ж він не дасть тієї жорсткості, як варіант у землю. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз