S_Lava Опубліковано: 31 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 31 січня 2014 Может не стоит заморачиваться? У меня фронтоны не рубленые. У меня не будет такого гульбана )). у меня вообще наверное угол не поменяется никогда. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Елки-палки Опубліковано: 1 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2014 На майдане появились люди из этой ветки ? это Вы к чему??? появились и появились... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
инна у Опубліковано: 1 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 1 лютого 2014 я собираюсь делать кап.ремонт деревянного дома.пока собираю советы по отделке стен.думала штукатурить.терь задумалась .может гипс.но как лучше и чем заполнить простр-во между гипсом и стеной?и это потеря полезных квадратов Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Lava Опубліковано: 3 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 3 лютого 2014 я собираюсь делать кап.ремонт деревянного дома.пока собираю советы по отделке стен.думала штукатурить.терь задумалась .может гипс.но как лучше и чем заполнить простр-во между гипсом и стеной?и это потеря полезных квадратов Стены - кругляк? или плоские? По плоским - я бы дранку бил и глино-соломо-кизяком мазал, а потом белил. По кругляку - шлифовку и покраску чем-то типа-для-внутренних-работ. давайте фото - мож че толкового посоветуем. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AlexeyR Опубліковано: 5 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2014 Когда-то (на 195 странице данной ветки) было обсуждение скрытой прокладки электропроводки в собранном срубе. Были разговоры о том, что это необходимо делать в момент сборки сруба и прокладка металлорукава в уже собранном со штроблением (выпиливанием канала) между бревен очень и очень страшно, у некоторых сердце кровью обливалось. Я пообещал выложить фотографию того, что получилось (после шва и покраски). Собственно выкладываю обещанное. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DraVVa Опубліковано: 5 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2014 Собственно выкладываю обещанное.имхо, фотошоп какой-то 1. качество нового фото ооооочень плохое 2. на перерубе выше трещины была выборка под гофру довольно широкая, а сейчас там уже чем везде. что-ли щепками закладывали? 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AlexeyR Опубліковано: 5 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2014 имхо, фотошоп какой-то 1. качество нового фото ооооочень плохое 2. на перерубе выше трещины была выборка под гофру довольно широкая, а сейчас там уже чем везде. что-ли щепками закладывали? Задача фотошопа - вырезать фрагмент равный первому фото. Качество - фотка на мобильный вчера вечером при подсветке переноской, плюс вырезка участка (Попробуйте с фотографии вырезать кусок и посмотрите на его качество при увеличении). Закладывалось все демпферной лентой (бобина стоит значительно дешевле "специального шнура", к тому же легко нарезать под любую ширину). Чтоб развеять миф о теории заговора - сравните трещины в бревнах. Плюс угол фотографирования разный - отсюда и кажется шов либо шире либо уже Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Lava Опубліковано: 5 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2014 Вот фото попалось под руки интересного домика. все монументально, даже готично как-то. очень красиво. но вот технологическое решение балкона меня насторожило. верЮ. что в таком доме без РЕЛЬНО-серъезного проекта не обошлось. будем верить - простоит долго. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Lava Опубліковано: 5 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2014 Чтоб развеять миф о теории заговора - сравните трещины в бревнах. Плюс угол фотографирования разный - отсюда и кажется шов либо шире либо уже чтоб развеять миф. вообще ни трещины, ни сучки, ни рядность бревен - ничего не сходится. )))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дядя Женя Опубліковано: 5 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2014 Когда-то (на 195 странице данной ветки) было обсуждение скрытой прокладки электропроводки в собранном срубе. Были разговоры о том, что это необходимо делать в момент сборки сруба и прокладка металлорукава в уже собранном со штроблением (выпиливанием канала) между бревен очень и очень страшно, у некоторых сердце кровью обливалось. Я пообещал выложить фотографию того, что получилось (после шва и покраски). Собственно выкладываю обещанное. Сучки не совпадают. Стена другая...:D 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ValVal Опубліковано: 5 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2014 Вот фото попалось под руки интересного домика. все монументально, даже готично как-то. очень красиво. но вот технологическое решение балкона меня насторожило. верЮ. что в таком доме без РЕЛЬНО-серъезного проекта не обошлось. будем верить - простоит долго. простоит. имхо, во первых дерево наверное суше воблы. во вторых, стойки, держащие балкон, работают на растяжение, а прочность сухой древесины на растяжение выше, чем прочность на сжатие вдоль волокон. и в третьих, балка а-ля стропильная нога (вон та толстенная, на последнем фоте) наверное полностью разгружена от крыши и её функции как раз в том, чтобы нести нагрузку от балкона. ну и декоративные конечно. пысы. а схемка интересная, очень большое спасибо.. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрей1982 Опубліковано: 9 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 9 лютого 2014 Доброго дня! В мене "дикий" зруб смерека діаметром 26;27;28 см в " молодшому" кінці , мінімальна посадка на монтажний паз - 16 см. Як правильно по технології рубати монтажний паз? Якими інструментами? Якими мають бути допуски вибраної деревини? (див. фото №1). З цього слідує :яка різниця між коефіцієнтом теплопровідності смереки і льону для конопатки?Дякую! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vino-123@mail.ru Опубліковано: 9 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 9 лютого 2014 А зачем вам технология рубки, инструменты - если у вас уже есть сруб? Добавлено через 22 минуты смерека діаметром 26;27;28 см в " молодшому" кінці , мінімальна посадка на монтажний паз - 16 см. да и здесь что-то напутано (если идет речь о ширине продольного паза...)... имхо... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрей1982 Опубліковано: 9 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 9 лютого 2014 Скажіть на скільки вірно виконане примикання брусу. Чи є порушення? 16 см - це ширина повздовжнього пазу. us.ua/1346267/ Добавлено через 18 минут В мене домовленість з робочими була така що мінімальна посадка брусу на промерзання має бути-16см. Вимога була виконана, але є такі місця ( див. фото) де брус не примикає щільно один до одного.В моєму розумінні 16 см - це 16 см дерева, а не 2см по краям + повітряний тонель для поїзда, що є наслідком тепловтрат. Дайте будь-ласка відповідь на всі попередні запитання. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lebovskiy Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 я не спец, но думаю ничего страшного, + там же должен еще быть межвенцовый утеплитель. я бы как раз волновался, что в верхних пазах этого воздушного зазора нет.. (насколько я знаю это называется поднутрение), и когда бревна начнут усыхать/садиться, там где его нет, края могут как бы завернуться, и появяться щели. пс. а откуда Вы взяли информацию про минимальный тепловой паз в 16см?? мне как раз тоже этот вопрос акутален, у меня заказнчивают сруб со средним диаметром в 34см, так тепловой шов, местами гораздо меньше. я думаю для наших широт в пределах 10-15см это нормально, но пытался найти какието нормы в инете, и не нашел. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрей1982 Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 Рано чи пізно ми будемо в Європі і платити за енергоресурси будемо по європейським цінам це нормальний процес коли населення платить більше, а промисловість платить менше, а не навпаки. Тому я ставив за пріоритет зробити будинок максимально пасивним до енерговитрат.Товщина стіни буде ззовні 1см акрилового шва + 16 см деревяної стіни + 1см того шва всередині, що в сумі мені дасть 18 см. Я минулого року зробив коробку і накрив. Зараз зруб відстоюється і чекає конопатки. Ви ж коли ставите міжвінковий утеплювач ви ж його не ставите на весь вибраний обєм дерева,залишається повітряний прошарок .На мою думку повітря має бути відсутнє оскільки коеф. теплопровідності його більший за дерево і тимбільше за льон, а це є наслідком утворення містків холоду ,де 16 см стіни буде тільки віртуально, а насправді 6 - 10 см. Як на мене в моєму випадку є великі порушення при підготовці повздовжнього пазу. А Ви як думаєте? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lebovskiy Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 А Ви як думаєте? я написав що думаю, але Ви мене не почули)). щодо "пасивності" будинку, цілком згоден що треба намагатись споживати/витрачати енергоресурсів якнайменше, але в повному розумінні терміну, пасивним зруб зробити неможливо, нажаль, а можливо і нащастя)) ИМХО, мені наприклад неподобається жити за містом, і дихати повітрям з воздуховодів/рекуператорів/фільтрів і т.д. а з приводу товщини пазу в 16, або 18см, та порівняння коеф.теплопровідності різних матеріалів, не буду влазити в теорію і сперечатись, я не спеціаліст, скажу лише, що напрактиці перевірів шов в 13см на зрубі з оциліндровки діаметром 23см, прожив в цьому будинку 4 сезони, були морози вночі до -29С, і ніяких промерзань невиявив. споживаниия газу порівняно з сусідами (цегляні, газобетонні будинки) було набагато меншим. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрей1982 Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 Я з емпатією уважно вас почув:D,тому одне з перших питань яке я задавав це як вірно зрубати повздовжній паз? Я не можу оцінити ваш будинок по теплозбереженню оскільки я не є фахівець і в мене немає обладнання ,але на елементарні речі треба звертати увагу.мова не йде про теплові насоси , і.т.д , а про дотримання правил будівництва. Добавлено через 14 минут На мою думку по енергозбереженню краще брати приклад не з цегляних і газобетонних будинків, а з каркасних де товщина стіни 32 см з них 20 см вата. Поспілкуйтесь з газдами таких хат і ви будете приємно здивовані 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DraVVa Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 споживаниия газу порівняно з сусідами (цегляні, газобетонні будинки) було набагато меншим.якщо не тайна, скільки кубів і на яку площу виходить? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Lava Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 На мою думку повітря має бути відсутнє оскільки коеф. теплопровідності його більший за дерево і тимбільше за льонсорри, но Ваша думка в корне неверна. )) Как раз таки коэф теплопроводности у воздуха наааамного меньше чем у дерева/льна. И лен и дерево являются в принципе хорошими теплоизоляторами, потому как обладают большой пористостью. попростому - имеют много воздуха в середине. )) Если вы загерметизируете швы, то этот воздух вам будет только на руку. На вашем фото - верхний паз неправильный. Как писал лебовски: когда бревна начнут усыхать/садиться, там где его нет, края могут как бы завернуться, и появяться щели.. А нижний паз будет только плотнее со временем (если конечно бревно не покрутит по продольной оси). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lebovskiy Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 якщо не тайна, скільки кубів і на яку площу виходить? не тайна)) в середньому 200-250 кубів на місяць виходило. але в моєму випадку практично неможливо вирахувати скільки газу йшло на зруб (другий поверх), томущо: 1. перший поверх був за технологією "термодом", (тобто тільки половина з площі будинку в 214 кв.м. була зі зрубу), 2. по друге, на першому поверсі та на другому в с/у весь час працювала єлектрична тепла підлога. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрей1982 Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 Слава ви хочете сказати ,якщо взяти на прикладі стіну яка складається з дошки товщиною-1см плюс 14 см повітря плюс знову 1см дошки;і варіант 2 - це 16 см дошки, то 1 варіант буде тепліший? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дядя Женя Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 Слава ви хочете сказати ,якщо взяти на прикладі стіну яка складається з дошки товщиною-1см плюс 14 см повітря плюс знову 1см дошки;і варіант 2 - це 16 см дошки, то 1 варіант буде тепліший? Второго варианта не будет со временем. В процессе усушки и усадки края бревен завернутся и будут страшные щели и дыры. Поднутрение с воздушной камерой обязательно. Самый теплый кирпич специально делается с множеством воздушных камер, а не просто из сплошной глины. Самые теплые металлопластиковые окна делаются с несколькими воздушными камерами в профиле - чем их больше - тем теплее стеклопакет. Добавлено через 3 минуты 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Lava Опубліковано: 10 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 10 лютого 2014 Слава ви хочете сказати ,якщо взяти на прикладі стіну яка складається з дошки товщиною-1см плюс 14 см повітря плюс знову 1см дошки;і варіант 2 - це 16 см дошки, то 1 варіант буде тепліший?Навіть більше хочу сказати. якщо ви візьмете у першому варіанті просто 14см повітря - навіть тоді він буде тепліший, а ніж 16 см брус. Є тільки одна просто умова для цього повітря.... ;) Воно має бути повністтю нерухоме. Теоретично, якщо замінити ваші дошки будьякою повітрянепрозорою-мембраною, то буде сама тепла стіна. А якщо ви зможете ще і вакуум створити (відкачати це повітря), то навіть 1 см такої стіни буде ідеальним теплоїзолятором. Ідеальним - тобто теплові втрати = 0!!! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Андрей1982 Опубліковано: 11 лютого 2014 Поділитись Опубліковано: 11 лютого 2014 На рахунок наявності повітряних камер в будівельних матеріалах погоджуюсь з вами, тоді скажіть чи є необхідність конопатки зрубу,при умові що буде акриловий герметик з двох сторін ? Добавлено через 1 час 2 минуты Це стосується і утеплення даху ,який зміст ? просто зробити між стропилами 15 cm повітря + паро - гідро мембрани і економія на мінваті Ви Слава самі даєте відповідь , що чи більше перегородок тим тепліше так як блоки поротерм,вони ж вирахували цю комбінацію не тільки з силових навантажень. Є всьому певні розрахунки і допуски Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз