K_Serega Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Я смотрю - спор двух спецов по дизелям :D:D:D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Я смотрю - спор двух спецов по дизелям Спец не спец, але два авто заводяться зранку без проблем і різних підігрівів. При чому на івеко факельна свічка з запалюванням суміші в впускному колекторі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_Киев Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Попробую разъяснить недостатки. При сжигании солярки во впускном коллекторе, помимо благотворного тепла еще образуются продукты сгорания. Надеюсь не нужно доказывать, что чистый воздух лучше чем дым? У дизельных моторов есть такая система, как EGR. Она возвращает часть отработанных газов во впускной коллектор. Она нужна для получения необходимых параметров выхлопа для экологии. Говоря простым языком она не добавляет мощности, а придушивает двигатель ради понижения температуры выхлопа. Высокая температура на выхлопе способствует образованию NOx соединений(вредных). Так вот. Бывают ситуации, когда система (EGR) подклинивает в открытом состоянии. При этом запуск становится либо затрудненным, либо вообще не возможен. Те производители, которые до сих пор используют данную систему либо от бедности либо от жадности. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Так вот. Бывают ситуации, когда система (EGR) подклинивает в открытом состоянии. При этом запуск становится либо затрудненным, либо вообще не возможен. Можливо Ви й праві, в якійсь мірі. Я так розумію, Ви про рецеркуляцію газів. Так цей клапан в 90% просто підклинює по банальній причині - "забитий" каталізатор. В результаті нагар на клапані і не щільність закривання. Ну не хоче воно на нашій солярці нормально їздити. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
K_Serega Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Спец не спец, але два авто заводяться зранку без проблем і різних підігрівів Ну не далее как в феврале 2012 все-таки некоторые проблемы были, не так ли? При чому на івеко факельна свічка з запалюванням суміші в впускному колекторі. Можете пояснити, яку суміш ви маєте на увазі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Можете пояснити, яку суміш ви маєте на увазі. Солярка подається на свічку, розпилюється і загоряється. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_Киев Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Да поджигается сама солярка. Принудительной подачи воздуха нет, не считая, что двигатель всасывает из атмосферы воздух, которым питается и данный подогрев. Добавлено через 4 минуты В виду того, что давление для этого инжектора мало(порядка 1-3 атмосфер), распыл крупнокапельный. здесь на лицо компромисс между стоимостью и качеством. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Ну не далее как в феврале 2012 все-таки некоторые проблемы были, не так ли? З БК приходиться звертатись до "спеціалістів" по станціях ТО, а вони в більшості випадків крім видалення помилок і ціни за діагностику нічого на вміють і не знають. З рештою даю раду сам. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Вот и пришли к тому что отрицали, подогреватель на машине есть работает он немного подругому подогревает воздух непосредственно в колекторе, такой себе сильно упрощенный Вебасто... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 подогреватель на машине есть работает он немного подругому подогревает воздух непосредственно в колекторе, А як же Ваше "Ну это ваш новый СУПЕРхит на сегодня.... оказывается топливо в дизеле начинает гореть уже в коллекторе (а не в камере сгорания как я думал)"???? Вже набагато краще, але почитайте ще і взнаєте що підігрів повітря в колекторі не є основною ціллю даної системи. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
K_Serega Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Ну ладно Вам, свечи накаливания есть на всех дизельных автомобилях, без них он просто не заведется при Т<+5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 распыл крупнокапельный Це компенсується довжиною колектора - в циліндри краплини солярки вже не попадають. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 А як же Ваше "Ну это ваш новый СУПЕРхит на сегодня.... оказывается топливо в дизеле начинает гореть уже в коллекторе (а не в камере сгорания как я думал)"???? Вже набагато краще, але почитайте ще і взнаєте що підігрів повітря в колекторі не є основною ціллю даної системи. Ну так и есть, топливо горит в коллекторе только в момент запуска... я лично с таким видом систем не встречался признаю... Видил вариант когда в колекторе стоит только свеча накала... Ну раскажите для чего еще, какие еще результаты дает даная система...? Добавлено через 57 секунд Ну ладно Вам, свечи накаливания есть на всех дизельных автомобилях, без них он просто не заведется при Т<+5 Ну почти на всех... Добавлено через 8 минут Тобто перші два такти в циліндрі знаходиться суміш повітря та маленьких крапель бензину чи солярки, а не парів. так гдеже правда, попадает или нет??? Це компенсується довжиною колектора - в циліндри краплини солярки вже не попадають. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Ну так и есть, топливо горит в коллекторе только в момент запуска... Ні, після запуску двигуна свічка продовжує працювати 1-2 хвилини. Ну раскажите для чего еще, какие еще результаты дает даная система...? Не згорівша частина соляри вже в виді парів попадає в циліндри де і загоряється. так гдеже правда, попадает или нет??? Це ж зовсім різні системи, в одній вогонь і відповідно пари, в іншій - холодний метал і мінусова температура. Невже Ви цьго не розумієте? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_Киев Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 То топливо, что горит в коллекторе(впускном) не имеет отношения к топливу впрыскиваемому для рабочего хода двигателя. Цели разные. Добавлено через 10 минут В бензиновых моторах все чаще используют напосредственый впрыск(команрэил). Это позволяет уйти от детонации и работать на обедненных смесях - не гамогенных. Чем выше давление топлива, тем меньшие капли образуются при распылении и соответственно лучшее КПД. Добавлено через 3 минуты Для информации. Лябда(соотношение топлива к воздуху) дизелей и бензиновых моторов разная. Дизелю нужно намного больше воздуха. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Це ж зовсім різні системи, в одній вогонь і відповідно пари, в іншій - холодний метал і мінусова температура. Невже Ви цьго не розумієте? Если бы было написано Тобто перші два такти в циліндрі знаходиться суміш повітря та маленьких крапель бензину , а не парів. то мне бы было все понятно Добавлено через 5 минут В бензиновых моторах все чаще используют напосредственый впрыск(команрэил). Это позволяет уйти от детонации и работать на обедненных смесях - не гамогенных. Чем выше давление топлива, тем меньшие капли образуются при распылении и соответственно лучшее КПД. Вся фишка в не гомогенных смесях, а их можно получить только непосредственным впрыском. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_Киев Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Не гамогенную можно получить в любой системе, уменьшив количество топлива. А вот уйти от паразитной детонации можно только управляя моментом впрыска. Это позволяет только непосредственный впрыск. Ну да ладно, не будем засорять тему. Она о другом. По теме. В пэжо встречал на уровне самопала систему догрева охлаждающей жидкости. Там стоит промежуточный патрубок В котором вкручено штуки четыре свечи накала. Свечи соединены параллельно. Эта конструкция подсоединена к силовому реле и так далее по схеме. Система установлена на заводе. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 В пэжо встречал на уровне самопала Чому на рівні самопала? Спочатку це рено почало використовувати. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_Киев Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Потому, что выглядит как неплохо сделанный самопал. Такую конструкцию можно легко, при наличии доступа к станкам, повторить для себя. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Потому, что выглядит как неплохо сделанный самопал. В рено на вигляд зовсім не погано. Зробити самому аналогічну (подібну) конструкцію звичайно можливо, але там ще автовиключення про 60 градусах. Мінус конструкції - 40А споживання по струму - половина потужності генератора. Додаємо вентилятор і фари (вечором) - виходимо в нуль. Правда прогрівається дуже швидко. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_Киев Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 На счет быстро... не получится. Выдаваемая мощность меньше потребляемой. Даже если равна, то 40х12=480Ватт. Вэбасте(5-7кВатт) требуется минут 20-30. Чудеса бывают только в сказках... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kotiaj Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 За радянських часів доводилось використовувати для запуску спрацьованого армійського двохтактного дизель-генератора ЯАЗ-204 "армійське вебасто". Конструкція проста: змочений в солярці та запалений квач підносився до забірника повітря під час пуску. Без цього вебасто двигун запустити було нереально, компресіїї там мабуть не було зовсім, тиску масла також, але до мене його так запускали і після мабуть ще не рік прослужив той дизельок. з.і. надіюсь нікому не прийде ідея вголову так запускати свій автомобіль. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 На счет быстро... не получится. Після запуску двигуна на ці свічки подається напруга. Ця байда вмонтована в мале коло охолодження. До температури 60 градусів при 25 морозу двигун прогрівається за 5 хвилин. то 40х12=480Ватт. Вэбасте(5-7кВатт) требуется минут 20-30. Чудеса бывают только в сказках... Це вебасто з виключеним двигуном. І ще одне - є електрична потужність - в даному випадку 480Вт, і є теплова. Не плутайте - абсолютно різні речі. змочений в солярці та запалений квач підносився до забірника повітря під час пуску. Факельна свічка в радянському виконанні. з.і. надіюсь нікому не прийде ідея вголову так запускати свій автомобіль. В цей спосіб масово заводять двигуни на зілах з встановленими тракторними дизельними двигунами. Свідомо прикручуючи повітряний фільтр одним болтиком - щоб зранку швидко зняти і піднести квач. Бригада для запуску - два чоловіка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей_Киев Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Не могу не ответить. Попробуйте киловатным кипятильником нагреть небольшое озеро. Поверьте, у Вас ничего не выйдет, даже если Вы оставите кипятильник включенным на неделю. И еще одно замечание. Еще не придумали электрокалорифер, у которого тепловая мощность будет превосходить потребляемую электрическую. Придумаете - нобелевская у Вас в кармане. P.S. Тепловые насосы не в счет. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 3 січня 2013 Поділитись Опубліковано: 3 січня 2013 Не могу не ответить. Попробуйте киловатным кипятильником нагреть небольшое озеро. Так свічки працюють разом з двигуном. Що тут дивного? Разом буде більше ніж 5-7кВатт. Чи не так? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз