Urfin Опубліковано: 22 січня 2010 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2010 (змінено) Нужно сделать ВРЕМЕННУЮ (3-4 месяца) дорогу (400 м.) для проезда по ней строительной техники (бульдозера, КАМАЗ, сваезабивные на гусенечном ходу, фуры и длинномеры). После эксплуатации 3-4 месяца дорогу нужно будет убрать. Дорогу нужно будет делать в феврале-марте, т.е. при отрицательных температурах. Накидал себе 2 варианта. Тело дороги - песок утрамбованный! 1) Делаю "корыто" в теле будущей дороги, в полученое корыто, засыпаю 10-15 см. щебня фракции 40-70, на полученую подушку укладываю плиту ЖБ дорожную. 2) Делаю "корыто" в теле будущей дороги, в полученое корыто 15-20 см., укладываю стекло-ткань, далее укладываю слой (5 см.) щебня 5-20, слой (5 см.) щебня 40-70, слой (5 см.) гранотсева. Второй вариант, не подразумевает перепродажу материаллов. Поругайте! Змінено 22 січня 2010 користувачем Urfin дополнение Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Татьяна5 Опубліковано: 22 січня 2010 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2010 ИМХО, дешевле и єффективнее строймусор и пройтись грейдером Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
inter Опубліковано: 28 січня 2010 Поділитись Опубліковано: 28 січня 2010 Накидал себе 2 варианта. Тело дороги - песок утрамбованный! 1) Делаю "корыто" в теле будущей дороги, в полученое корыто, засыпаю 10-15 см. щебня фракции 40-70, на полученую подушку укладываю плиту ЖБ дорожную. 2) Делаю "корыто" в теле будущей дороги, в полученое корыто 15-20 см., укладываю стекло-ткань, далее укладываю слой (5 см.) щебня 5-20, слой (5 см.) щебня 40-70, слой (5 см.) гранотсева. Второй вариант, не подразумевает перепродажу материаллов. Поругайте! Для того, щоб обрати якийсь із варіантів потрібно обов'язково знати тип грунтів та їх залягання. Для тимчасової дороги достатньо візуальної оцінки грунта та спостережень попередніх років. Якщо грунт піщаний, супіщаний - візуально навесні не спостерігається заболочення, обо воно незначне, то цілком можна використати будівельне сміття - найдешевший варіант. Та якщо грунти слабкі болотисті чи суглинки - то варто використати варіант із зняттям верхнього шару грунту, влаштувавши корита та ущільнити його дно (при можливості). Дно корита вкрити щебенем крупної фракції 40-70,товщиною шару сантиметрів так 15-20, та розклинити щебенем мілкої фракції 10-20, товщиною шару 5-10см. Наступний крок -це шар піску 10-15см, на якому влаштовується покриття із плит. Варіант значно дорожчий, але "триматиметься на плаву" тоді як перший варіант, при таких грунтах, повністтю "втопиться" після двох трьох проїздів важкої техніки. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
inter Опубліковано: 28 січня 2010 Поділитись Опубліковано: 28 січня 2010 Дорогу нужно будет делать в феврале-марте, т.е. при отрицательных температурах. Накидал себе 2 варианта. Тело дороги - песок утрамбованный! Вибачте, не додивився, що грунти вже відомі. Тоді Ваш варіант - добрий шар крупного будівельного сміття, оскільки в мерзлому грунті корито виконати не вийде... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз