xandr xandr Опубліковано: 19 годин тому Поділитись Опубліковано: 19 годин тому (змінено) Друзь, прошу ваших советов (тема обширная, но начну с основного). Дано – куплена коробка дома с мансардой. Стропильная система судя по всему безраспорная – есть коньковый прогон и 2 дополнительных боковых прогона. Мауэрлат (доска 200*50) (как говорил прошлый владелец) заанкерен шпильками в ракушняк, а стропила притянуты к стене проволокой + гвоздями прибиты к мауэрлату . Армопояса нет, но под мауэрлатом есть ряд кирпича. Коробка стоит с 2014 г. без отмостки – трещин, характерных для распирания кровлей стен – нет (слава богу вообще трещин нет в конструкциях, кроме усадочных волосяных). Очень смущают следующие узлы: - примыкание кровли к фронтону – это сплошной мост холода. - примыкание кровли к стенам в районе мауэрлата – аналогичный мост холода. - гидробарьер на кровле типа D (серая мешковина), местами протертый до дыр. Его надо заменить на супер-диффузионную мембрану, чтобы примкнуть к ней утеплителем. - стропила 200 мм желательно бы наростить, чтобы заложить утеплитель минимум 300 мм. Данные узлы сделаны мастерами «старой школы» - кладка в стене и фронтоне примыкает к гидробарьеру, что не позволят замкнуть тепловой контур стен и крыши. Т.е. стена будет через крышу промерзать и греться. Утепление дома планируется приблизить к пассивному дому, а эти узлы дадут жесткие мосты холода со всеми вытекающими последствиями. Как мне видится решение проблемы: 1. Снять металлопрофиль со стропильной системы и старый гидробарьер. 2. Спилить каменную кладку в районе мауэрлата до уровня основания самого мауэрлата, чтобы появилось место для закладки утеплителя между стропилами и над мауэрлатом. "Забить доски" между стропил для усиления конструкции и чтобы уменьшить выдувание утеплителя крыши. 3. Спилить часть фронтонов по нижнему уровню стропил, чтобы замкнуть утеплитель фронтона и кровли в единый контур. 4. Демонтировать аккуратно стропила, примыкающие вплотную к фронтонам и смонтировать их обратно с отступом 200 мм от фронтона, чтобы заложить туда утеплитель. 5. Поверх стропил набить 2 слоя брусков 50*50 для увеличения толщины утеплителя до 300 мм (200 мм стропила + 50 + 50 по брускам перекрестное утепление). Или лучше разыграть: 50 сверху (с улицы) + 50 изнутри (с комнаты) набить? 6. Смонтировать обратно профнастил. Какие есть вопросы: 1. Чем пилить фронтоны? Стена 380 мм из ракушняка от М15 (гвоздь забивается легко) до М25 (гвоздь не забивается вообще). - купить сабельную пилу и полотно по камню .. .смущает «хлипкость» сабельной пилы - взять в аренду Электрический резчик Husqvarna K 4000 Cut-n-Break, у него пропил до 400 мм в глубину. 2. Чем пилить стену в зоне мауэрлата, чтобы не покромсать сам мауэрлат? - есть УШМ 230 с диском Distar по бетону … пробовать ею извращаться, надсекать, а дальше перфоратором сбивать и раскалывать? 3. Узел кровля/фронтон мне видится как-то так ... верно ли? 4. Фронтоны и стропильную систему (крайние стропила) как-то «связывать», или сделать их по возможности независимыми (т.е. чтобы кровля опиралась только на фронтоны через прогоны и на мауэрлат стропилами, ну и плюс вынос кровли по любому прийдется крепить во фронтон как на рисунке)? Друзья, посоветуйте, как бы вы сделали? Змінено 18 годин тому користувачем xandr xandr Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 19 годин тому Поділитись Опубліковано: 19 годин тому 21 хвилину тому, xandr xandr сказав: гидробарьер на кровле типа D (серая мешковина), местами протертый до дыр. У мене така ж ситуація: гідробар'єр під металочерепицею забризканий штукатуркою і місцями сильно порваний. Думаю як його залатати без демонтажу покриття даху. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 18 годин тому Поділитись Опубліковано: 18 годин тому 34 хвилини тому, xandr xandr сказав: 1. Чем пилить фронтоны? ІМХО. Нічим , взагалі їх не зачіпати. 1. Зняти профнастил , латування , контррейку , гідробар`єр. 2. Ті крокви , що примикають до фронтона змістити на 50мм. Краще одразу покласти туди утеплювач 50мм притулити до нього крокви та зафіксувати їх. 3. Набити поверх коркв (ззовні) рейку 50х50мм. Прибивати цвяхами 150мм з кроком 350-400мм. так як на цих рейках беде триматись весь пиріг покрівлі. 4. На торець фронтона закласти утеплювач 50мм з випуском назовні на товщину зовнішнього утеплювача стін. 5. Змонтувати СДМ , контррейку , латування , профнастил. 50 хвилин тому, xandr xandr сказав: "Забить доски" между стропил для усиления конструкции и чтобы уменьшить выдувание утеплителя крыши. Зайве. Дошки ліплять туди під час монтажу , для фіксації крокв у правильному положені. Це щоб коли крокви будуть сохнути їх не повикручувало. А зараз дерево вже висохло , зверху зафіксоване латуванням , знизу мауерлатом , так що толку від них не буде , тільки награєтесь. 56 хвилин тому, xandr xandr сказав: 4. Фронтоны и стропильную систему как-то «связывать», или сделать их по возможности независимыми? Зв`язувати. Муровані фронтони дають загальну жорсткість усього даху. ПС.. Дивлюсь на верхній коньковий прогін і якось він зовсім не надихає , якийсь він зовсім ніякий. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
xandr xandr Опубліковано: 18 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 18 годин тому (змінено) 23 минуты назад, andrey_ka сказал: ІМХО. Нічим , взагалі їх не зачіпати. 1. Зняти профнастил , латування , контррейку , гідробар`єр. 2. Ті крокви , що примикають до фронтона змістити на 50мм. Краще одразу покласти туди утеплювач 50мм притулити до нього крокви та зафіксувати їх. 3. Набити поверх коркв (ззовні) рейку 50х50мм. Прибивати цвяхами 150мм з кроком 350-400мм. так як на цих рейках беде триматись весь пиріг покрівлі. 4. На торець фронтона закласти утеплювач 50мм з випуском назовні на товщину зовнішнього утеплювача стін. 5. Змонтувати СДМ , контррейку , латування , профнастил. Зайве. Дошки ліплять туди під час монтажу , для фіксації крокв у правильному положені. Це щоб коли крокви будуть сохнути їх не повикручувало. А зараз дерево вже висохло , зверху зафіксоване латуванням , знизу мауерлатом , так що толку від них не буде , тільки награєтесь. Зв`язувати. Муровані фронтони дають загальну жорсткість усього даху. ПС.. Дивлюсь на верхній коньковий прогін і якось він зовсім не надихає , якийсь він зовсім ніякий. Дякую за вашу пораду! А що б ви робили з замурованими проміжками між кроквами? Не чіпати їх і утеплити на скільки вийде після нашивання додаткових брусків 50*50? Як саме зв'язують стропила і фронтон, коли між ними є утеплювач? І ще питання - коньковий прогінне відрізняється перерізом від крокв (200*50). Знаю, що зазвичай прогін має бути більший переріз. Вас це не надихає в ньому? Змінено 17 годин тому користувачем xandr xandr Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 17 годин тому Поділитись Опубліковано: 17 годин тому 5 хвилин тому, xandr xandr сказав: А що б ви робили з замурованими проміжками між кроквами? Не чіпати їх і утеплити на скільки вийде після нашивання додаткових брусків 50*50? Тут бажано зробити так , як ви описали. Зрізати /збити до рівня мауерлату. Далі зовнішній утеплювач зарізати під кутом та змонтувати ззовні на стіну ось таким чином: Потім точно также зарізати внутрішній утеплювач та монтувати між кроквами , таким чином замикаючи тепловий контур. 15 хвилин тому, xandr xandr сказав: Вас це не надихає в ньому? Так , хлипкий зовсім. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
xandr xandr Опубліковано: 17 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 17 годин тому (змінено) Дякую за уточнення! Стосовно прогонів - я планував перевірити ниткою чи мають вони вигин і наскільки великий. Якщо мають - можливо посилити їх нашиванням на них ребер жорсткості з фанери 12 мм. заввишки 300-350 мм. Тобто фактично зашити прогін в П-подібний короб з фанери ... Бачив такий варіант посилення Змінено 17 годин тому користувачем xandr xandr 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 16 годин тому Поділитись Опубліковано: 16 годин тому 42 хвилини тому, xandr xandr сказав: Стосовно прогонів - я планував перевірити ниткою чи мають вони вигин і наскільки великий. Якщо мають - можливо посилити їх нашиванням на них ребер жорсткості з фанери 12 мм. заввишки 300-350 мм. Тобто фактично зашити прогін в П-подібний короб з фанери ... Бачив такий варіант посилення ОСБ не може слугувати як силовий елемент , тільки як допоміжний. Тобто , має бути каркас з дерева. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
xandr xandr Опубліковано: 16 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 16 годин тому (змінено) Anrey_ka, підкажіть, будьласка - ви писали що фронтон варто зв'язати з крокв'яною системою. Як саме це краще зробити? Змінено 16 годин тому користувачем xandr xandr Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 15 годин тому Поділитись Опубліковано: 15 годин тому 12 хвилин тому, xandr xandr сказав: Anrey_ka, підкажіть, будьласка - ви писали що фронтон варто зв'язати з крокв'яною системою. Як саме це краще зробити? Металевою пластиною. Кладете пластину на фронтон і на крокву , до крокви цвяхами , до фронтона анкером. Потім зверху вона закриється утеплювачем. Але фронтон має бути врівень з кроквою. Якщо воно криво змуроване , а зазвичай так і є , то поставити дві дошки та вирівняти ЦПР , дати висохнути і потім вже робити монтаж. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
xandr xandr Опубліковано: 15 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 15 годин тому Дякую! 👍 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз