beavis Опубліковано: 5 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 5 грудня (змінено) Приїхав апарат, 1.5 квт, 2 тис гривників. Апарат 2007 року, з виду файний, 11 кг. На інверторі обмежив до 1,5 квт. При виході без навантаження з машини 223В, при навантаженні в тих 1.5 квт - біля машини 212В, на інверторі після 40м кабелю вже 206-207В. Спочатку перевірив без трансформатора - заряд відрубило. З трансом працює. Далі час покаже, поки тихенько собі гуде. @volomoto, дякую за пораду! Хоч якийсь варіант на зиму. Бо вже почав думати про другий акум до інвертора, а там зовсім інші гроші. Змінено 5 грудня користувачем beavis Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 5 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 5 грудня (змінено) До речі - хто в курсі шо то за другий нуль? котрий виведений цільним кабелем. І чи можна перевищувати написану потужність і на скільки? UPD. Ага, перевищувати.. через півтори години почав виключатись на 1,5 квт. Поставив 1,3. Корпус при цьому не гарячий, запобіжник цілий... Може там де кнопочка вкл/викл, хз. Тому моя перша ідея про трансформатор на 3,5 квт для запасу була норм)) Змінено 5 грудня користувачем beavis Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 5 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 5 грудня (змінено) Схоже він все-таки нагрівався до 60 (чи навіть до 100 десь в середині?). Бо поки я затащив його з морозу, поки розкрутив - вже пірометр показував 47 на зовнішній обмотці. Схоже там вбудований термозахист, якого ніде не видно.. Ну 1500ВА - це ж не 1,5 квт? Добре якщо 1000 зможу довготривало знімати, враховуючи втрати на лінії. Тож варіант або знижувати потужність (а чи буде від цього температура реально нижче?), або використовувати періодами по годинці-півтори. Змінено 5 грудня користувачем beavis Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 5 грудня Поділитись Опубліковано: 5 грудня 5 годин тому, beavis сказав: На інверторі обмежив до 1,5 квт. При виході без навантаження з машини 223В, при навантаженні в тих 1.5 квт - біля машини 212В, на інверторі після 40м кабелю вже 206-207В. На інверторі обмеження задається у ваттах чи амперах? Бо 1500/207В це вже 7.24А, а на трансформаторі написано 6.8А. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 5 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 5 грудня 15 хвилин тому, smotesko сказав: На інверторі обмеження задається у ваттах чи амперах? Бо 1500/207В це вже 7.24А, а на трансформаторі написано 6.8А. У ватах, але брало воно десь 1440. І брало півтори години. Потім знизив до 1300, потім до 1000. Але хвилин через 20 вирубало в обох випадках. Тому гріється воно при всіх потужностях. Можливо при 1квт з самого початку воно грілося б години за 2-3. Або грілося б менше якби було встановлено не в 40-50 метрах від інвертора. Або термозапобіжник за 17 років став ніжний. Я хз. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
4587derek Опубліковано: 6 грудня Поділитись Опубліковано: 6 грудня Другие нуль, то передбачено для можливості заземлення вторинної обмотки. По перегріву, лишайте його на вулиці. Термозапобіжник там замотаний в обмотку 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 6 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 6 грудня 10 хвилин тому, 4587derek сказав: лишайте його на вулиці Там і був, у відкритому гаражі. Хтось в курсі як його можна охолодити? Просто вентилятор буде ефективно? Чи не витрачати час? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 6 грудня Поділитись Опубліковано: 6 грудня 3 часа назад, beavis сказал: Просто вентилятор буде ефективно? там тепла відносно небагато, імхо вентилятор буде нормально працювати але треба продувати а він в боксі, я би мабуть взяв щось найдешевше для туалету на 220 і якось доопрацював бокс щоб він продувався. ПС 4квт транс на 3-3.5 навантаженні в металевому тісному боксі прогрівається градусів до 50 на поверхні. але в мене здається немає термозахисту (але те не точно, не пам'ятаю) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 6 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 6 грудня 1 година тому, standov сказав: взяв щось найдешевше для туалету на 220 і якось доопрацював бокс щоб він продувався Саме такий і валяється один. Щодо продувки - верхню кришку припідняти, мабудь, і не паритись... Побачу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
90BCO Опубліковано: 6 грудня Поділитись Опубліковано: 6 грудня В 05.12.2024 в 18:32, beavis сказал: При виході без навантаження з машини 223В, при навантаженні в тих 1.5 квт - біля машини 212В, на інверторі після 40м кабелю вже 206-207В. А яким кабелем заживлено гараж? Щось велике падіння на кабелі. ПВС якійсь гівняний ? В мене 70 метрів, кабель - моножила, мідь, 3Ф, 4Х4. Більше одного-двох вольт не падає (під навантаженням, звісно). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 6 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 6 грудня (змінено) 2 години тому, 90BCO сказав: А яким кабелем заживлено гараж? Щось велике падіння на кабелі. ПВС якійсь гівняний ? В мене 70 метрів, кабель - моножила, мідь, 3Ф, 4Х4. Більше одного-двох вольт не падає (під навантаженням, звісно). Це не живлення гаража, це лінія генератора. 3*2,5, моноліт. Нормальне падіння, як по калькулятору (212 біля машини, 207 на вході інвертора). Змінено 6 грудня користувачем beavis 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня Доброго дня, власник автомобіля Honda Mn-V 2023 року, рестайлінг. До цього було все добре, заживлював дім. Все супер. І почалися проблеми. Таж сама проблема з V2L, розрядник на якийсь прибор чи то болгарка, чи то щось інше працює нормально. Вже раз четвертий. Почались проблеми. На заживлення будинку, де всі прибори виключені, видає помилку і відрубається. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня То працює, то ні. Тижнів два все супер. Вчора знову не працює. В чому причина не розумію. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня 36 хвилин тому, Сергій2107 сказав: В чому причина не розумію. Перечитайте цю тему і знайдете відповідь. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня Перечитав, я так зрозумів що потрібен трансформатор. Але він гріється до 100 градусів. Це ж капець. І чому тоді то працює то ні, зараз. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 11 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 11 грудня 22 хвилини тому, Сергій2107 сказав: Перечитав, я так зрозумів що потрібен трансформатор. Але він гріється до 100 градусів. Це ж капець. І чому тоді то працює то ні, зараз. Погано перечитали. Гріється він хз на скіки, бо ззовні не сильно гарячий. Можливо просто старий термозапобіжник. Гріється, бо ганяв його, виходить, вище потужності. Купіть з запасом, але там буде близько 10 тис за новий. Я купив для тесту 17 річний, який покриває мені тіки половину порібної потужності. Теоретично у мене не працює на пряму через підвищену вологість на вулиці, через які машина фіксує витоки струму. А шо там в реальності - хз. Тепла погода покаже. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня Тобто до весни чекати?!) Не може бути вся проблема в заземленні? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня (змінено) Я скільки перечитав за цей тороїдальний трансформатор стабілізатор, що не знаю нащо він потрібен, якщо він перетворює з 110 на 220 В, якщо в автомобілі і так виходить 220В Змінено 11 грудня користувачем Сергій2107 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня 12 минут назад, Сергій2107 сказал: якщо він перетворює з 110 на 220 В, якщо в автомобілі і так виходить 220В транформатор, окрім перетворення напруги, ще перетворює режим від ізольованого (в машині) на глухозаземлений (в будинку). виходить так що v2l вихід машини вважає ситуацію коли один з його виходів заземлений як аварію -типу як в машині щось замкнулося на корпус і від гріха краще вимкнути. І в даному випадку розділюючий трансформатор дозволяє "обманути" захист, оскільки обмотки не пов'язані гальванічно то захист машини фізично не може бачити що відбувається ЗА вторинною обмоткою і відповідно не спрацьовує. Стосовно погоди то може в будинку заземлення на якомусь пороговому значенні для захисту, і коли земля мокра то опір заземлення меньше і захист його починає "бачити", а на суху опір недостатній і машина вважає що все ок. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня Добре, а чому тоді все працює з одним пристроєм наприклад з болгаркою? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня Може тоді і будинок заживити без заземлення? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня В мене наприклад одна тільки розетка із заземленням спеціально для заряджання авто Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня (змінено) 27 минут назад, Сергій2107 сказал: Добре, а чому тоді все працює з одним пристроєм наприклад з болгаркою? бо вона не заземлена? 25 минут назад, Сергій2107 сказал: Може тоді і будинок заживити без заземлення? головне щоб потім нікого раптом не вбило струмом на корпусі. Але якщо в будинку схема ТТ то має працювати і без транса. ПС як вище писали є "V2L" а є "V2H", перша так то не дуже пристосована до підключення будинку, тому має певні нюанси які доводиться вирішувати. ПС2 невеличний інверторний 3квт генератор теж так то не пристосований для живлення будинку але якщо дуже хочеться то можна. Змінено 11 грудня користувачем standov 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергій2107 Опубліковано: 11 грудня Поділитись Опубліковано: 11 грудня Зрозуміло. Велике дякую. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: 12 грудня Автор Поділитись Опубліковано: 12 грудня 17 годин тому, Сергій2107 сказав: він перетворює з 110 на 220 В з 220 на 220 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз