Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

V2L (Vehicle to Load)

beavis

Рекомендовані повідомлення

Приїхав апарат, 1.5 квт, 2 тис гривників. Апарат 2007 року, з виду файний, 11 кг.

На інверторі обмежив до 1,5 квт. При виході без навантаження з машини 223В, при навантаженні в тих 1.5 квт - біля машини 212В, на інверторі після 40м кабелю вже 206-207В.

Спочатку перевірив без трансформатора - заряд відрубило. З трансом працює. Далі час покаже, поки тихенько собі гуде.

@volomoto, дякую за пораду! Хоч якийсь варіант на зиму. Бо вже почав думати про другий акум до інвертора, а там зовсім інші гроші.

photo_1_2024-12-05_18-18-57.jpg

photo_2_2024-12-05_18-18-57.jpg

photo_3_2024-12-05_18-18-57.jpg

photo_4_2024-12-05_18-18-57.jpg

photo_5_2024-12-05_18-18-57.jpg

photo_6_2024-12-05_18-18-57.jpg

Змінено користувачем beavis
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До речі - хто в курсі шо то за другий нуль? котрий виведений цільним кабелем.

І чи можна перевищувати написану потужність і на скільки?

 

UPD. Ага, перевищувати.. через півтори години почав виключатись на 1,5 квт. Поставив 1,3. Корпус при цьому не гарячий, запобіжник цілий... Може там де кнопочка вкл/викл, хз. Тому моя перша ідея про трансформатор на 3,5 квт для запасу була норм))

Змінено користувачем beavis
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Схоже він все-таки нагрівався до 60 (чи навіть до 100 десь в середині?). Бо поки я затащив його з морозу, поки розкрутив - вже пірометр показував 47 на зовнішній обмотці. Схоже там вбудований термозахист, якого ніде не видно..

Ну 1500ВА - це ж не 1,5 квт? Добре якщо 1000 зможу довготривало знімати, враховуючи втрати на лінії.

Тож варіант або знижувати потужність (а чи буде від цього температура реально нижче?), або використовувати періодами по годинці-півтори.

 

photo_1_2024-12-05_20-41-06.jpg

Змінено користувачем beavis
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, beavis сказав:

На інверторі обмежив до 1,5 квт. При виході без навантаження з машини 223В, при навантаженні в тих 1.5 квт - біля машини 212В, на інверторі після 40м кабелю вже 206-207В.

 

На інверторі обмеження задається у ваттах чи амперах? Бо 1500/207В це вже 7.24А, а на трансформаторі написано 6.8А. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, smotesko сказав:

На інверторі обмеження задається у ваттах чи амперах? Бо 1500/207В це вже 7.24А, а на трансформаторі написано 6.8А. 

У ватах, але брало воно десь 1440. І брало півтори години. Потім знизив до 1300, потім до 1000. Але хвилин через 20 вирубало в обох випадках. Тому гріється воно при всіх потужностях. Можливо при 1квт з самого початку воно грілося б години за 2-3. Або грілося б менше якби було встановлено не в 40-50 метрах від інвертора. Або термозапобіжник за 17 років став ніжний. Я хз.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Другие нуль, то передбачено для можливості заземлення вторинної обмотки. По перегріву, лишайте його на вулиці. Термозапобіжник там замотаний в обмотку

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, 4587derek сказав:

лишайте його на вулиці

Там і був, у відкритому гаражі.

Хтось в курсі як його можна охолодити? Просто вентилятор буде ефективно? Чи не витрачати час?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, beavis сказал:

Просто вентилятор буде ефективно?


там тепла відносно небагато, імхо вентилятор буде нормально працювати але треба продувати а він в боксі, я би мабуть взяв щось найдешевше для туалету на 220 і якось доопрацював бокс щоб він продувався.

ПС 4квт транс на 3-3.5 навантаженні в металевому тісному боксі прогрівається градусів до 50 на поверхні. але в мене здається немає термозахисту (але те не точно, не пам'ятаю)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, standov сказав:

взяв щось найдешевше для туалету на 220 і якось доопрацював бокс щоб він продувався

Саме такий і валяється один. Щодо продувки - верхню кришку припідняти, мабудь, і не паритись... Побачу.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.12.2024 в 18:32, beavis сказал:

При виході без навантаження з машини 223В, при навантаженні в тих 1.5 квт - біля машини 212В, на інверторі після 40м кабелю вже 206-207В.

 

 

 

 

 

 

 

А яким кабелем заживлено гараж?

Щось велике падіння на кабелі. ПВС якійсь гівняний ?

В мене  70 метрів, кабель - моножила, мідь, 3Ф, 4Х4. Більше одного-двох вольт не падає (під навантаженням, звісно).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, 90BCO сказав:

А яким кабелем заживлено гараж?

Щось велике падіння на кабелі. ПВС якійсь гівняний ?

В мене  70 метрів, кабель - моножила, мідь, 3Ф, 4Х4. Більше одного-двох вольт не падає (під навантаженням, звісно).

Це не живлення гаража, це лінія генератора. 3*2,5, моноліт. Нормальне падіння, як по калькулятору (212 біля машини, 207 на вході інвертора).

 

1138432489_.png.f3ef568c3f19572a97f0565ef9ebb264.png

Змінено користувачем beavis
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, власник автомобіля Honda Mn-V 2023 року, рестайлінг.

До цього було все добре, заживлював дім. Все супер. І почалися проблеми.

Таж сама проблема з V2L, розрядник на якийсь прибор чи то болгарка, чи то щось інше працює нормально. 

Вже раз четвертий. Почались проблеми. На заживлення будинку, де всі прибори виключені, видає помилку і відрубається.

 

IMG20241122192208.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, Сергій2107 сказав:

В чому причина не розумію.

Перечитайте цю тему і знайдете відповідь.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перечитав, я так зрозумів що потрібен трансформатор. Але він гріється до 100 градусів. Це ж капець.

І чому тоді то працює то ні, зараз. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, Сергій2107 сказав:

Перечитав, я так зрозумів що потрібен трансформатор. Але він гріється до 100 градусів. Це ж капець.

І чому тоді то працює то ні, зараз. 

Погано перечитали. Гріється він хз на скіки, бо ззовні не сильно гарячий. Можливо просто старий термозапобіжник. Гріється, бо ганяв його, виходить, вище потужності. Купіть з запасом, але там буде близько 10 тис за новий. Я купив для тесту 17 річний, який покриває мені тіки половину порібної потужності.

Теоретично у мене не працює на пряму через підвищену вологість на вулиці, через які машина фіксує витоки струму. А шо там в реальності - хз. Тепла погода покаже.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я скільки перечитав за цей тороїдальний трансформатор стабілізатор, що не знаю нащо він потрібен, якщо він перетворює з 110 на 220 В, якщо в автомобілі і так виходить 220В

Змінено користувачем Сергій2107
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, Сергій2107 сказал:

якщо він перетворює з 110 на 220 В, якщо в автомобілі і так виходить 220В

транформатор, окрім перетворення напруги, ще перетворює режим від ізольованого (в машині) на глухозаземлений (в будинку). 
виходить так що v2l вихід машини вважає ситуацію коли один з його виходів заземлений як аварію  -типу як в машині щось замкнулося на корпус і від гріха краще вимкнути. І в даному випадку розділюючий трансформатор дозволяє "обманути" захист, оскільки обмотки не пов'язані гальванічно то захист машини фізично не може бачити що відбувається ЗА вторинною обмоткою і відповідно не спрацьовує. 

Стосовно погоди то може в будинку заземлення на якомусь пороговому значенні для захисту, і коли земля мокра то опір заземлення меньше і захист його починає "бачити", а на суху опір недостатній і машина вважає що все ок.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 минут назад, Сергій2107 сказал:

Добре, а чому тоді все працює з одним пристроєм наприклад з болгаркою?

бо вона не заземлена? 

25 минут назад, Сергій2107 сказал:

Може тоді і будинок заживити без заземлення?

головне щоб потім нікого раптом не вбило струмом на корпусі. Але якщо в будинку схема ТТ то має працювати і без транса.

ПС як вище писали є "V2L" а є "V2H", перша так то не дуже пристосована до підключення будинку, тому має певні нюанси які доводиться вирішувати. 
ПС2 невеличний інверторний 3квт генератор теж так то не пристосований для живлення будинку але якщо дуже хочеться то можна.

Змінено користувачем standov
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...