Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Прошу допомоги: рекуператор чи вологоприймач?

оп-ля

Рекомендовані повідомлення

19 хвилин тому, andrey_ka сказав:

повітря заходить через вікна кімнат (чистих) проходить через будинок та виходить через вентканали брудних (кухня , санвузли , тощо.)

Так і є, коли з'являється бруд, то вмикається примусова витяжка в кухні чи санвузлі і всі вікна працюють на притік, коли бруду немає і примусова вимкнена, то всі вікна працюють на притік і відтік

19 хвилин тому, andrey_ka сказав:

Так має бути

А давайте ви влітку опівдні знімете відео куди і як сильно колихається ваша газета )) А ще краще заміряєте CO2 невідчиняючи вікна

Змінено користувачем normal
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, normal сказав:

А давайте ви влітку опівдні знімете відео куди і як сильно колихається ваша газета )) А ще краще заміряєте CO2 невідчиняючи вікна

По моєму , в якійсь із тем  я вже викладав таке відео. Так , працює воно гірше , але всеодно працює і чим більший перепад висоти тим краще.

ІМХО. У випадку підвалу воно буде працювати круглий рік.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От весною у підвалі велика тяга хороша вентиляція це зле, в мене там було шось типу +2, а тут прийшло тепло +12, думаю дай відчиню двері щоб прогріти - за пару годин все було мокре і в конденсаті: банки, бутлі, стіни, стеля...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, normal сказав:

От весною у підвалі велика тяга хороша вентиляція це зле, в мене там було шось типу +2, а тут прийшло тепло +12, думаю дай відчиню двері щоб прогріти - за пару годин все було мокре і в конденсаті: банки, бутлі, стіни, стеля...

Звісно , тепле з холодним = конденсат. Але , навіщо було гріти підвал.+2 , це ж ідеальна температура для зберігання овочів,фруктів.

Цікаво , як ви змогли добитись у підвалі +2 ? 

Зазвичай у підвалах температура нижче +8 (температура грунту)не опускається , а по факту нижче +12 , якщо підвал під будинком. І щоб добитись зниження люди йдуть на усілякі викрутаси типу , холодильні установки , утеплення , проганяють морозне повітря (вентиляція).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В підвалі під будинком тепліше, але там люк з драбиною і погано лазити, тому для підвала використовую цокольний поверх під гаражом, от весною у ньому холодніше, а восени тепліше, бо цоколь зазвичай не такий заглиблений, як підвал

Змінено користувачем normal
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, andrey_ka сказав:

То у вас датчик у кожній кімнаті ? Чи у вас прибор з цим датчиком і ви ходите по кімнатах (раз в квартал) , перевіряєте та регулюєте вікнами ?

Один датчик постійно висить в центрі будинку (там де і термостат котла), навіть дружина вже в нього заглядає, бо раніше спорили як у маршрутці, чи потрібно відчиняти вікно, а зараз зразу баче по датчику буде права чи ні )) Ще вона може щось помити і забути зачинити вікно чи двері, не проходить 5 хвилин як датчик ловить падіння вологості і починає сигналізувати, якщо прийдуть гості чи дуже довго працює газова плита без витяжки і підніметься CO2, то теж буде сигнал про перевищення норми і нестачу поточного повітрообміну

Сам алгоритм дуже простий: завжди стоять 3-4 вікна на мікро, весною починає рости CO2, бо падає дельта температур (і повітрообмін), тоді відчиняю одне вікно на звичайне провітрення, потім влітку ще одне, а восени та взимку зачиняю в зворотньому напрямку зі звичайного на мікро, бо починає падати вологість і це все, раз на квартал! Звісно коли приходять гості, то треба відчинити додатковий раз

Є і другий запасний датчик, ним 1-2 рази на рік можу перевірити коректність першого і звірити показники в іншій кімнаті, було наприклад у дитячій часто зачинені двері і мікро невистачало, а звичайне провітрення давало протяг, тоді поставив гребінку і по датчику відрегулював оптимальне положення (щоб не було перевищення) та підняв температуру підлоги, щоб повітря швидше підігрівалось

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, normal сказав:

Один датчик постійно висить в центрі будинку (там де і термостат котла), навіть дружина вже в нього заглядає, бо раніше спорили як у маршрутці, чи потрібно відчиняти вікно, а зараз зразу баче по датчику буде права чи ні )) Ще вона може щось помити і забути зачинити вікно чи двері, не проходить 5 хвилин як датчик ловить падіння вологості і починає сигналізувати, якщо прийдуть гості чи дуже довго працює газова плита без витяжки і підніметься CO2, то теж буде сигнал про перевищення норми і нестачу поточного повітрообміну

Сам алгоритм дуже простий: завжди стоять 3-4 вікна на мікро, весною починає рости CO2, бо падає дельта температур (і повітрообмін), тоді відчиняю одне вікно на звичайне провітрення, потім влітку ще одне, а восени та взимку зачиняю в зворотньому напрямку зі звичайного на мікро, бо починає падати вологість і це все, раз на квартал! Звісно коли приходять гості, то треба відчинити додатковий раз

Є і другий запасний датчик, ним 1-2 рази на рік можу перевірити коректність першого і звірити показники в іншій кімнаті, було наприклад у дитячій часто зачинені двері і мікро невистачало, а звичайне провітрення давало протяг, тоді поставив гребінку і по датчику відрегулював оптимальне положення (щоб не було перевищення) та підняв температуру підлоги, щоб повітря швидше підігрівалось

ІМХО. За відсутності витяжних каналів (вентканали перекриті вентиляторами можна не рахувати) це не регулювання , а пародія. Куди дівається використане повітря , коли не працюють вентилятори? А повітрообмін повинен бути постійним. Для повітрообміну потрібна циркуляція. А просто відкриванням вікон цього добитись неможливо. Не працює вентиляція суто вікнами. Не буде такого , щоб ви відкрили вікна , наприклад в двох різних кімнатах і з одного вікна віяло холодом , а з іншого навпаки.

Щоб керуватись датчиками , вони повинні стояти у всіх кімнатах. І навіть якщо їх там і поставити у випадку природньої вентиляціїї всеодно нічого путнього не буде , для цього потрібна повноцінна ПВУ. А один датчик в одній кімнаті , це відслідковування СО2 в одній кімнаті. І якщо в цій кімнаті СО2 змінилось в кращу сторону , то в іншій/их в гіршу. Кудись же СО2 дівається.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, andrey_ka сказав:

Для повітрообміну потрібна циркуляція. А просто відкриванням вікон цього добитись неможливо. Не працює вентиляція суто вікнами

Протяги з вікна є, а вентиляції немає, це бляха ЯК? )) Якщо ви відчуваєте холодний притік по ногам, а не відчуваєте теплий відтік, то це вказує на занизький зріст людини відносно вікна, а не відсутність відтоку...

32 хвилини тому, andrey_ka сказав:

І якщо в цій кімнаті СО2 змінилось в кращу сторону , то в іншій/их в гіршу. Кудись же СО2 дівається

Ви конвекцію не бачите, а вона є... Краще розкажіть куди дівається ваше відпрацьоване тепле повітря з кімнати: от зайшов холодний притік у вікно, одразу впав на підлогу, потім у щілину під дверима, далі у витяжний канал на кухні, так це виходить циркуляція притоку! А надихане тепле повітря так і залишається під стелею, куди ви його діваєте?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, normal сказав:

Протяги з вікна є, а вентиляції немає, це бляха ЯК? )) 

Звісно якось косо/криво повітообмін відбувається. Але у тому і справа , що цей процес малопрогнозований та поганоконтрольований. Вилазять різні підсмоктування , то з розеток дує , то з під плінтусів. В іншому разі вентеляційна індустрія здохла б навіть не народившись. Уявіть як би ви змогли довести своє твердження (що за допомогою лише вікон можна добитись нормального , правильного повітрообміну) , ви б зробили революцію. Це ж яка шалена економія коштів. Вас би озолотили.

35 хвилин тому, normal сказав:

Краще розкажіть куди дівається ваше відпрацьоване тепле повітря з кімнати: от зайшов холодний притік у вікно, одразу впав на підлогу, потім у щілину під дверима, далі у витяжний канал на кухні, так це виходить циркуляція притоку! А надихане тепле повітря так і залишається під стелею, куди ви його діваєте?

Ну , не одразу зайшов і впав. Зайшовши він одразу зустрічається з теплим , перемішується починає поступово осідати. Якщо під вікном є батарея то зустрічається з потоком теплого повітря від батареї , в деякій мірі підхоплений цим  потоком підіймається догори. Тобто в кімнаті завжди є якийсь хаотичний рух повітря. І цей процес повільний та непомітний , а не так , що з під дверей кімнати дує. А щоб надихане повітря не застоювалось під стелею то сталять вентилятори для активнішого перемішування.

 

3021.png.8ed3dd170147ae19fda300ed03ce1f36.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, andrey_ka сказав:

як би ви змогли довести своє твердження (що за допомогою лише вікон можна добитись нормального , правильного повітрообміну)

Любий може це легко зробити, неправильний повітрообмін рахуємо коли рівень CO2 постійно більше 1400ppm (ось таблиця з ДБН В.2.5-67:2013, до неї додаємо 400ppm як зовнішній рівень), а щоб в середньому тримати 900ppm через мікропровітрення аж нічого складного, влітку взагалі 500ppm саме собою, бо майже все відчинене. Але ж треба хоч купити датчик, щоб перевірити!

co2.JPG

Ну і проблема ТС скоріше не у неправильному повітрообміні, а у занадто оптимальному, що призводе до протягів. Помню в дитинстві мати кожну зиму вікна заклеювала стрічкою, бо дуже дохера було мікропровітрення ))

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, normal сказав:

Ну і проблема ТС скоріше не у неправильному повітрообміні, а у занадто оптимальному, що призводе до протягів. Помню в дитинстві мати кожну зиму вікна заклеювала стрічкою, бо дуже дохера було мікропровітрення ))

Та там все в сукупності.

1. Підвал неутеплений (2см ЕППС , це ні про що , а підлога взагалі невідомо чи утеплена), а використовується як житловий. Відповідно має холодні поверхні на яких може виникати конденсат.

2. Підвал неопалювальний , відповідно ці холодні поверхні не гріються , а мали б.

3. У підвалі відсутня вентиляція , що в купі з вище перерахованим дає плісняву.

Що можна зробити: 

1. Утеплити ззовні  - практично нереально , або дуже затратно. 

2. Утеплити зсередини - ймовірність отримати на межі утеплювач - стіна перезволоження і як наслідок все ту ж плісняву та неприємний запах. Але ІМХО , такий варіант варто розглянути.

3. Опалювати круглий рік  -  дорого.

4. Влаштувати вентиляцію  -  тут без варіантів , за будь-яких обставин її потрібно робити. І якщо в будинку де купа кімнат , постійний двіж. , як людей так і повітря , ще можна хоч якось гратись вікнами. То у підвалі , де закрите глухе приміщення , це вже не проканає. Тим більш , що спроби вже були.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, andrey_ka сказал:

підлога взагалі невідомо чи утеплена),

Не утеплена ( ,там висота 2 м. І якби вкрасти ще.. і я тоді мало що розуміла. Це вже тепер я монстр )))) Правду кажуть : перший дім ти будуєш для ворога, другий на продаж, третій для себе )) Аби да коли )  Тепер маю , що маю і хочу якось змінити цю ситуацію. 

 

'

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...