Анастасия Солодникова Опубліковано: В понеділок в 09:51 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 09:51 доброго дня, після встановлення інвертора Deye sun-6k з двома акумуляторами Deye SE-G5.1 стикнулись з помилкою яка виникає по невідомим причинам, на акумуляторі починає світитися лампочка Alarm, але сам інвертор працює та живить квартиру ( на інверторі помилки немає). Якщо зайти в додаток Deye Cloud, можна побачити код помилки 0100 та 00001, можливо хтось володіє інформацією по кодам помилок акумулятору, буду дуже вдячна за допомогу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
beavis Опубліковано: В понеділок в 10:11 Поділитись Опубліковано: В понеділок в 10:11 18 хвилин тому, Анастасия Солодникова сказав: доброго дня, після встановлення інвертора Deye sun-6k з двома акумуляторами Deye SE-G5.1 стикнулись з помилкою яка виникає по невідомим причинам, на акумуляторі починає світитися лампочка Alarm, але сам інвертор працює та живить квартиру ( на інверторі помилки немає). Якщо зайти в додаток Deye Cloud, можна побачити код помилки 0100 та 00001, можливо хтось володіє інформацією по кодам помилок акумулятору, буду дуже вдячна за допомогу. На сапорт напишіть Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dalet Опубліковано: В середу в 05:37 Поділитись Опубліковано: В середу в 05:37 В 23.09.2024 в 12:51, Анастасия Солодникова сказал: доброго дня, після встановлення інвертора Deye sun-6k з двома акумуляторами Deye SE-G5.1 стикнулись з помилкою яка виникає по невідомим причинам, на акумуляторі починає світитися лампочка Alarm, але сам інвертор працює та живить квартиру ( на інверторі помилки немає). Якщо зайти в додаток Deye Cloud, можна побачити код помилки 0100 та 00001, можливо хтось володіє інформацією по кодам помилок акумулятору, буду дуже вдячна за допомогу. акуми видно через моніторинг інвертора Логіка дій дуже проста - пишете до інсталятора, він до продавця, продавець до виробника - і все вирішується. Якщо нема куди писати, ну напишіть мені, перевірим, подивимся логи, спробуєм вирішити - вартість 2000грн. Писати можна на вайбер 0972048038 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Анастасия Солодникова Опубліковано: В середу в 06:33 Автор Поділитись Опубліковано: В середу в 06:33 54 минуты назад, Dalet сказал: акуми видно через моніторинг інвертора Логіка дій дуже проста - пишете до інсталятора, він до продавця, продавець до виробника - і все вирішується. Якщо нема куди писати, ну напишіть мені, перевірим, подивимся логи, спробуєм вирішити - вартість 2000грн. Писати можна на вайбер 0972048038 Дякую за Вашу пораду, спробую звернутися до інсталятора, якщо питання не вирішиться то обов'язково звернусь до Вас за експертизою та перевіркою логів. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз