Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

5 хвилин тому, vadimv сказав:

На ньому чітко видно, для збереження хочаб якогось запасу ходу на електричній версії виробник змушений був поставити маленькі колеса, зробивши його непридатним для пересування поза дорогами.

1. Якщо ти включаєш дурника, то Ок. Бо здається, що ти дурник і є. Фото я виставлю, твоє і реальне. Бо тільки так можна показати твій 3.14ьож.

 

1.png

2.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, vadimv сказав:

На ньому чітко видно, для збереження хочаб якогось запасу ходу на електричній версії виробник змушений був поставити маленькі колеса, зробивши його непридатним для пересування поза дорогами.

Далі, є приказка, дурний думкою багатіє,. Як і ти!

З чого ти взяв, що виробник був змушений поставити маленькі колеса? У тебе пагано з зором? Чи релігія не дозволяє відкрити характеристики тих самих тесел і подивитись на діаметр колес? 

P.S. Навіщо пересуватися поза дорогами в Іспанії? Аааааа, бухий. Зрозуміло. Одужуй!

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 хвилин тому, anabioz сказав:

З чого ти взяв, що виробник був змушений поставити маленькі колеса?

З того, що великі колеса вбивають запас ходу. 

20 хвилин тому, anabioz сказав:

У тебе пагано з зором?

Я прекрасно бачу маленькі колеса, наприклад, на Форді.

20 хвилин тому, anabioz сказав:

Чи релігія не дозволяє відкрити характеристики тих самих тесел і подивитись на діаметр колес? 

35 діаметр, при тому, що на інші пікапи (ДВЗ) ставлять 37

20 хвилин тому, anabioz сказав:

Навіщо пересуватися поза дорогами в Іспанії?

Дійсно, цікаве питання - навіщо з'явилася ідея поставити більшу гуму на Model Y у Європі? Що раптом сталося? ))

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, vadimv сказав:

З того, що великі колеса вбивають запас ходу. 

11 хвилин тому, anabioz сказав:

Ще раз, відкривай характеристики самої популярної model Y і дивись розмір колес. Вадім, переставай бухати, це шкодить мозку. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, anabioz сказав:

Ще раз, відкривай характеристики самої популярної model Y і дивись розмір колес.

Ще раз - звідки взялася ідея втулити більшу гуму замість штатної? Що раптом сталося? ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, vadimv сказав:

Ще раз - звідки взялася ідея втулити більшу гуму замість штатної? Що раптом сталося? ))

Ще раз, відкриваємо характеристики і дивимось розмір!

Що значить штатний розмір? Виробник встановив розмір - він і є штатним. Ти визначся вже, більший чи менший!

Вадім, я підозрюю, що ти на важких наркотиках, а не на бухлі. Зав'язуй

Змінено користувачем anabioz
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Навіщо ви витрачаєте нерви на його трольню?

Не забирайте хліб у Ніки, бо ще трохи і гугл зарахує його до експертів по електричкам.

Змінено користувачем Фрай
  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 хвилин тому, vadimv сказав:

У мене ще одне фото є

image.thumb.png.85687e23951d7276980807f4053a8874.png

На ньому чітко видно, для збереження хочаб якогось запасу ходу на електричній версії виробник змушений був поставити маленькі колеса, зробивши його непридатним для пересування поза дорогами.

На прадах та пахєрах теж невеличкі були, але поза дорогами нормально 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, US7IGN сказав:

На прадах та пахєрах теж невеличкі були

Звичайно - навіщо виробнику витрачатися на великі колеса, якщо можна вкорячити мінімально придатні. Заодно і витрати палива можна менщі в техпаспорт вписати (у випадку електричок - більший запас ходу).

5 хвилин тому, US7IGN сказав:

але поза дорогами нормально 

Мабуть оті фанати бездору просто від нєфіг робити тулять 37 колеса...

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, Фрай сказав:

Навіщо ви витрачаєте нерви на його трольню?

Не забирайте хліб у Ніки, бо ще трохи і гугл зарахує його до експертів по електричкам.

Та і дійсно, щось мене понесло. Зазвичай, спілкуєшся з людиною, гадаючи, що вона думаюча ... Але ж, ніт ... гомо совєтікус прімітівіус ...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, vadimv сказав:

Звичайно - навіщо виробнику витрачатися на великі колеса, якщо можна вкорячити мінімально придатні. Заодно і витрати палива можна менщі в техпаспорт вписати (у випадку електричок - більший запас ходу).

Мабуть оті фанати бездору просто від нєфіг робити тулять 37 колеса...

Я сподіваюся у вас достатній досвід бездору )

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 хвилини тому, vadimv сказав:

Дійсно, цікаве питання - навіщо з'явилася ідея поставити більшу гуму на Model Y у Європі? Що раптом сталося? ))

До почесного звання " блазень форуму", додається ще і " класичний ідіот форуму". Не буду пояснювати чому, бо не має сенсу, але питання було не в дорогах.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, US7IGN сказав:

Я сподіваюся у вас достатній досвід бездору )

Та трохи є, до Кінбурна доїхав. ) При тому, що я зовсім не фанат пірнати у багнюку, як деякі любителі краси і комфорту. ))

Цікаво інше - звідки все ж таки береться ідея покращувати і без того ідеальний Y Перфоманс, невже підвіска недостатньо м'яка? )))

Змінено користувачем vadimv
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

08.12.2024 в 14:09, Made in USSR сказав:

что три и тридцать ?  Еще раз :что кроме экономии ,если заряжаться только дома  ?   отвечу вам : хи хре на !!! В остальном полная шляпа ,особенно в морозы и блекауты . Гамнище !

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, allanek сказал:

До почесного звання " блазень форуму", додається ще і " класичний ідіот форуму". Не буду пояснювати чому, бо не має сенсу, але питання було не в дорогах.

Може все ж таки трішки піднімете вуаль таємничості, і розповісте, навіщо міняти заводський розмір на інший на практично новому авто в умовах європейської експлуатації? 

  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, Gonchik сказав:

розповісте, навіщо міняти заводський розмір на інший на практично новому авто в умовах європейської експлуатації? 

Все залишив згідно заводським установкам. Навіщо, про розмір, не питала, бо мені не цікаво. І яка різниця , якщо сказав, що то було не стільки бажання, скільки , спілкуясь з сервісним центром, отримав відповіді на різні питання, включно з  розміром шин. Сказала про це   тому, що комусь ця інформація може стати в нагоді. Крапка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так запитайте чоловіка, будьласка,  бо спілкуясь з Вадіком, нічого не зрозуміло, та й ще електрички в нього нема.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То хай бульки і далі пускає, розповідаючи всяку дурню. Про підвіску слухати весело 😁

Якщо вже так кортить, то спитала, почула те саме, що і я казала- було питання з цікавості, міняти на більші не збирався, це я трохи перекрутила, коли сказала, що він "хотів".

До того, ви ж самі сказали, що есПерД все роз'яснив 🤣

1 година тому, ozor сказав:

Так Вадим, ніби, все пояснив вже.

 

Змінено користувачем allanek
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мдя, в цікавому світі ми живемо, де люди просто так питають, чи можна змінити штатний розмір на більший. Без всякої надобності. Просто з цікавості...

Не претендуючи на звання експерта, просто зауважу, що тут неможливо пройти техогляд (ITV) на нештатній гумі. Це тупо заборонено законом. Є табличка на середній стійці авто, там написано розмір (або розміри) гуми. Якщо стоїть щось інше - адіос аміго.

1 година тому, ozor сказав:

спілкуясь з Вадіком, нічого не зрозуміло

Та шо там незрозуміло - людина купує ідеальне авто, після чого у неї з'являються думки, чи можна його якось покращити. Все ж логічно.

Змінено користувачем vadimv
  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 хвилини тому, vadimv сказав:

Та шо там незрозуміло - людина купує ідеальне авто, після чого у неї з'являються думки, чи можна його якось покращити. Все ж логічно.

якби це було щось з VAG, то зрозуміло - міняємо значок VW на AUDI, а от що можна зробити з SUZUKI не уявляю... мабуть тільки колеса гуму більші поставити :lol:

Змінено користувачем US7IGN
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 годин тому, Фрай сказав:

Не знаю яка тут марка авто, в більшості випадків при вичерпаному запасу батарейки можно обережно дотягти, але попередньо увімкнути все, що вимагає мануал даної електрички.

У вашому випадку невідомо, що саме трапилось з машинкою, може десь КЗ, чи ще щось, але чим тоді може обернутись вимушена рекуперація при буксируванні ніхто сказати не зможе. 

 

На всяк випадок додам за Теслу, конкретно на 3-й моделі є режим буксирування який нібито розʼєднує зчеплення коліс з двигунами.

приятель у Каневі на рибалці засадив її у пісок то теж боявся тягнути, зателефонував на сервіс і там пояснили як вмикати режим.

Gonchik, а у вас також є режим «Буксирування»?

 

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, Фрай сказал:

На всяк випадок додам за Теслу, конкретно на 3-й моделі є режим буксирування який нібито розʼєднує зчеплення коліс з двигунами.

приятель у Каневі на рибалці засадив її у пісок то теж боявся тягнути, зателефонував на сервіс і там пояснили як вмикати режим.

Gonchik, а у вас також є режим «Буксирування»?

 

На жаль ні. З того, що прочитав на профільному форумі, не можна. Хоча ще шукатимо, може наш Кулібін (неофіційний сервіс JLR) щось підкаже. А так, то мені теж зараз більше пасувало б авто, як у made in USSR, щоб і запаска, і тягти і два види пального, і самому пошпортатись під капотом при потребі, але маємо те що маємо) 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та я не против в принципе электрички ,как ездуна по городу  или  на короткие дистанции в теплое время года ,  а еще лучше в мирное время и с нормальным понятием о наличии энергии  в сети . Но в случае поломки ,там ценники просто космические на ремонт . Смотрел много роликов ( пару толковых каналов по ремонту электричек ) ну и поскольку я  разбираюсь в электронике , то понимаю уровень сложности стоящего там оборудования . 

 понятно ,что если с каким то навороченным двс ,что то случится , то на трасе его не отремонтируешь тоже , но как то двс  как то понятнее ,особенно простенькие модели.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...