Made in USSR Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому меня например пугает перспектива поломки подобного авто в принципе и в дороге в частности, особенно зимой в холод . Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DimaF Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому 13 минут назад, Made in USSR сказал: меня например пугает перспектива поломки подобного авто в принципе и в дороге в частности, особенно зимой в холод . А чему там ломаться? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому Добре, що вас не лякає, як дехто писав, що святий Ілон вас відключить на дорозі 🤣. Поки не було такого, щоб в дорозі щось зламалось. Та і чому там ламатись? Єдиний випадок був з зарядкою, коли на початку повномасштабного вторгнення виїхали в Польщу. Маршрут, навмисно, був побудований так, щоб їхати сільськими дорогами. І повинна була бути зупинка в готельному комплексі, власники якого запевняли, що мають зарядку. Готель розташований був в дупі польської глибинки. Власники заробили грошей в Штатах, надивились, як там побудовані такі комплекси і собі зробили "дорого-багато". Але, як потім з'ясувалось вони не розуміли різниці між розеткою для різних роз'ємів для зарядки і самою зарядкою. І "вішенька на торті"- на весь комплекс виділена потужність 17кВт. Для розуміння, щоби нам зарядитись, потрібно було вимкнути все, що в них працювало, бо зроблено електрику лівою ногою чи ще чимось. То холодок пробіг по спині, коли зрозуміли, що можемо не зарядитись. Добре, що прийшов якісь місцевий електрик, щось там "пошепотів" (якби розетки були б без заземлення, то шепочи не шепочи, то зарядка неможлива) та ми змогли трохи зарядитись, щоб вистачило доїхати до містечка, де вже була велика станція по електричкам. За всі роки це був єдиний випадок. Але і з ДВЗ могло щось статись, і в цій "дупі" теж нема СТО- невеличкий хутір, поля-сади навколо і все. Тож ризики однакові, що для електричок, що для ДВЗ. Для електрички, навіть, менше, бо чому там ламатись. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Vladimir_79 Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому З моєї точки зору до плюсів електрички можна віднести те, що за менші гроші можна отримати авто з класними характеристиками (кому це важливо). Наприклад, пропонували Форд МакЕ повний привід, 3,6 сек до сотні за 29тис$. Погодьтеся, що нове авто з ДВЗ за таку ціну не знайти. 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 24 хвилини тому, S_Vladimir_79 сказав: Наприклад, пропонували Форд МакЕ повний привід, 3,6 сек до сотні за 29тис$. Погодьтеся, що нове авто з ДВЗ за таку ціну не знайти. а дайте посилання в якому салоні вам того форда нового пропонували? і кому реально в життя потрібні ті 3,6 до сотні? мені більше цікаво скільки з 100 до 200? і як довго... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Vladimir_79 Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 2 минуты назад, US7IGN сказал: а дайте посилання в якому салоні вам того форда нового пропонували? і кому реально в життя потрібні ті 3,6 до сотні? мені більше цікаво скільки з 100 до 200? і як довго... Навіщо посилання, якщо вам це не потрібно? Повірте, з 100 до 200 воно теж гарно набере. Для обгонів більш, ніж потрібно. Хочете довго їхати з 200 км/год - вам до ДВЗ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому 1 хвилину тому, S_Vladimir_79 сказав: Навіщо посилання, якщо вам це не потрібно? ну звідки ви знаєте що мені потрібно? а може я комусь порекомендую. гарна нова машина за 29тис$ - чому б і ні? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Vladimir_79 Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому 13 минут назад, US7IGN сказал: і кому реально в життя потрібні ті 3,6 до сотні? мені більше цікаво скільки з 100 до 200? і як довго... Знущаєтесь?) явно вам не потрібна 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DmiVady Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому (змінено) Вітаю електромобілистів! Які відгуки, реальних знайомих, про фольксвагени айді4 тощо? Маю намір, якщо, звісно, трохи зміняться зовнішні обставини, втілити в життя передвоєнну ідею та придбати електричку: придивляюсь до повнопривідної версії, не у дешманській комплектації, як друге авто. В місті гарний гараж з виділеною лінією під зарядку маю (орендує поки що хлопець на Теслі), світло там за ціною квартир. В селі планував СЕС. По моїм знайомим тільки позитивні відгуки (один пересів з Лексуса460 , і не із-за браку грошей та економії). І я не про економію ) Мені у ньому дуже комфортно. Поки що з недоліків: для розкриття повних функцій тре мати айфон (адаптивні проги під андро підглючують) Тесла ай не зайшла, хоч і гарнюня, в менших авто мені незручно, зріст 190. Змінено 3 години тому користувачем DmiVady 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому 1 хвилину тому, DmiVady сказав: Тесла ай не зайшла, хоч і гарнюня, в менших авто мені незручно, зріст 190. з мого досвіду тільки тестдрайви та спілкування з реальними власниками. на смак всі фломастери різні... тесли теж не зрозумів. а інших якось ні у кого із знайомих і не має щоб покататися... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
S_Vladimir_79 Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому 12 минут назад, DmiVady сказал: Вітаю електромобілистів! Які відгуки, реальних знайомих, про фольксвагени айді4 тощо? Маю намір, якщо, звісно, трохи зміняться зовнішні обставини, втілити в життя передвоєнну ідею та придбати електричку: придивляюсь до повнопривідної версії, не у дешманській комплектації, як друге авто. В місті гарний гараж з виділеною лінією під зарядку маю (орендує поки що хлопець на Теслі), світло там за ціною квартир. В селі планував СЕС. По моїм знайомим тільки позитивні відгуки (один пересів з Лексуса460 , і не із-за браку грошей та економії). І я не про економію ) Мені у ньому дуже комфортно. Поки що з недоліків: для розкриття повних функцій тре мати айфон (адаптивні проги під андро підглючують) Тесла ай не зайшла, хоч і гарнюня, в менших авто мені незручно, зріст 190. t.me/id4ua 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому 1 час назад, S_Vladimir_79 сказал: З моєї точки зору до плюсів електрички можна віднести те, що за менші гроші можна отримати авто з класними характеристиками (кому це важливо). Наприклад, пропонували Форд МакЕ повний привід, 3,6 сек до сотні за 29тис$. Погодьтеся, що нове авто з ДВЗ за таку ціну не знайти. Ще прикольніше, що навалювати теж можна малим коштом. От мені на двз-шному, щоб літіти як на електричці, то треба палити надцять літрів (при середній витраті 6.5). А електричка - тут ти навалив, а тут воно рекуперувало. І середня витрата кВт не росте так лінійно, як витрата літрів. Ну і доступність максимального моменту одразу, з перших секунд це щось. Звісно, все написане працює краще на повному приводі. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз