Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

Продаются ли официально в Украине последовательные гибриды какие то, что бы ДВС работал только как генератор? Если да можно ссылки на какие то примеры?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, STAM68 сказал:

Например? Можно ссылку?

dmi.com.ua/ua/honda-cars/civic/civic-e-hev-elegance/
от сівік, наприклад. Послідовний гібрид. Тобто двз не має звʼязку з колесами. Ви про це? Щоб не флудити, і всім тесловодам було приємно: вчора на хорватських автобанах в напрямку Словенії і далі їхало доволі багато німців додому на модел Y, модел х, мерси eqe, eqs. Так що таки подорожують потроху.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Gonchik сказав:

всім тесловодам було приємно: вчора на хорватських автобанах в напрямку Словенії і далі їхало доволі багато німців додому на модел Y, модел х, мерси eqe, eqs. Так що таки подорожують потроху.

Питання не в приємності, а в адекватності тих, хто сюди несе усіляку хню.  Про подорожі по Європі на електричках є окремий форум...цікавий... там діляться корисною інформацією, з усіма "явками та паролями".

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Gonchik сказал:

dmi.com.ua/ua/honda-cars/civic/civic-e-hev-elegance/
от сівік, наприклад. Послідовний гібрид. Тобто двз не має звʼязку з колесами. Ви про це?

Это не последовательный гибрид,двс тут подключается на переднюю ось.Так же очень маленькая батарейка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, STAM68 сказав:

Это не последовательный гибрид,двс тут подключается на переднюю ось.Так же очень маленькая батарейка.

Тому що ККД ДВЗ набагато нижче для крутіння колес через електрику ніж напряму. губиться сенс екології та економіки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, vbb сказал:

Тому що ККД ДВЗ набагато нижче для крутіння колес через електрику ніж напряму. губиться сенс екології та економіки.

Как можно крутить колёса ДВС-ом через электрику?ДВС может сам или крутить колёса или заряжать батарею эдектродвигателя,который сам крутит колёса.Это и называется последовательный гибрид,у его ДВС КПД намного выше,экологичнее и экономичнее,но из за большей ёмкости батареи он дороже параллельного гибрида,но чуть дешевле полной электрички.

Я и спрашиваю,есть ли в Украине такие в оффициальной продаже,например Лисяны?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вчора тестив електричку приятеля, півтори тищі пробігу, «повний привід», по пачпорту 500 км на одній зарядці, але в реалі вийшло 450.

Та всеодно і цього достатньо як на мене, але мене звичайно ж цікавила не швидкість, а саме всюдихідні якості.

Що сказати, сміх сміхом, а вона нормально пройшла по піску де моноприводи сідають на раз, щоправда не так впевнено як моя, але ж це і не кросовер.

Хотів у ній заночувати, бо читав за прогу кемпінг, комфортні умови для ночівлі, але збрехали про 2 метри, всього 170см при розкладених задніх сидіннях.

На моніторі камін, дрова «горять», тепло від нього йде, майже від нього, але ж реально прикольно.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та мне ваще не подходит, было предложение 5 лет назад выгодно купить тройку у коллеги, но сел покатался и понял, не мой размер, не мой интерьер.

а у приятеля небольшой рост, электрозаправка рядом с домом, приличный запас хода то для него она саме то, особенно цветомузыка! ))

Машинка такие концерты закатывает, девок впечатляет. )

кроме того, я больше 20 лет на полном приводе и на моно абсолютно не тянет, а тут возможность испытать электро с так называемым «скользким стартом».

интересно же как она пойдет, и кстати, в отличии от старой тройки у этой уже нет возможности подключить ее к дому как ДБЖ.

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

електричка- це майбутнє і це майбутнє приходить... Китай і їхні електрички зараз в тренді ціна-якість... вже більше року володію даним девайсом, я та дружина в захваті. плюси- економія на пробіг за км, функція V2L , автономність 400+км, динаміка... але електричка вигідна тоді, коли є можливість заряджати дома, якщо на станціях економія невілюється.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

электромобиль интересен только для экономии как по мне .На остальные плюсы можно не обращать внимания . их нет .

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пише той, хто знає про електромобілі, як пасажир на сидінні поруч з водієм, з його ж слів.

Ну чому сюди заходять ті, хто не має електромобіля , не збирається його купувати та продукують усілякі дурниці? Скільки б тем "Електромобілі-3,4..." не відкривай, завжди одне і те саме:pozor:

Для тих, хто має Теслу і розуміє нюанси моделей. Звісно, що з цим можна не погодитись, але чоловік сказав- добре, що не став купляти С-ку, після вайки не хоче знов сідати за кермо С-ки. Про нюанси, чому такий висновок, не питала. Сказав і сказав.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

у меня тройка стоит на работе во дворе каждый день ,представление имею хорошее. Экономия имеет место быть. Расскажите еще про плюсы.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"Тройка стоит" та " я на ній їжджу" зовсім різне. Навіщо мені розповідати про "+", на відміну від тих, " не читал, но осуждаю".  В родині одна електричка продалась і друга купилась. Це і є самий кращий " +".

Ну і розповідати про Теслу, маючи перед очима "тройку", це смішно. Тесловоди зрозуміють про що я.

Це мені нагадує, як "свідки цегли" бігли в тему каркасників та розповідали, яке це лайно з "гімна та палок". Ті, хто жив в каркасниках, нікуди не бігли і не розповідали нічого про цеглу, бо навіщо витрачати час на дурниці. Ну і з початком великої війни на форумі стали з'являтись зовсім протилежні думки з приводу каркасників. Так і з електричками. Час та обставини багато чого міняє в думках.

Ніколи не розуміла і не розумію цієї тяги прийти в тему, предмет якої не цікавий і починати розповідати про "-", не хочу вживати інше слово, яке більш влучно характеризує таку поведінку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

бла .бла . бла. .........конкретно давайте про плюсы авто на электрике. Я могу купить себе ,что угодно при желании ,но почему то оно не возникает , может потому , что у меня их несколько и мне не печет. СЕЙЧАС  по трасе езжу на авто которое берет 10 литров газа . пока меня все устраивает.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"бла, бла, бла"- який я заможний та можу собі все дозволити. Якщо нема бажання купляти електричку, чого сюди йти та починати розповідати, що вам вона не потрібна? Питання гіпотетичне, відповіді не потребує.

Я вам щось виннаЖ-)? Це з приводу того, що "давайте".  Ще раз. Тройка не та Тесла, навіть з урахуванням того, що на неї тільки дивитись, щоб надувати щоки та розповідати, що "не то пальто".

Про "+" та "-" я розповідала на конкретному прикладі в темі "Електромобілі-1". Кому цікаво, знайде тему і почитає. Мені цікаво порівняння X та Y від Ніки, але щось не бачу її на форумі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, Made in USSR сказав:

бла .бла . бла. .........конкретно давайте про плюсы авто на электрике.

На початку теми людина чесно написала: "Для мене електромобіль - це засіб економії. Не буде різниці між володінням електро і двз, запросто знов повернуся на двз."

Інакше, на питання в якому салоні купили своє авто, 99% власників електричок промовчать або скажуть "дорого, не вигідно".

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Логіка- за обрієм. Тоді власники ДВЗ, що купують машини в салонах, про які  "промовчать", повинні казати "дорого, але вигідно", особливо з урахуванням цін на пальне. Здоровий глузд для тих, хто не сприймає електрички- це поняття ефемерне...м'яко кажучи.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дело еще в том ,что оцениваем только способ передвижения авто . КАКАЯ энергия его приводит в движение ,а между тем  важно и само авто как таковое : интерьер ,экстерьер ,надежность агрегатов и деталей ,их доступность ,сложность в ремонте ,ПРОБЛЕМЫ СВЯЗАННЫЕ С ПОЛОМКОЙ АВТО В ТРАССЕ ( сложность их решения )  . Я категорически не против электроавто , но точно не как единственное .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...