Фрай Опубліковано: 23 вересня Поділитись Опубліковано: 23 вересня Головне самому в це повірити. Епл, ЛиЖи, Хуавей не дадуть збрехати! )) 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
STAM68 Опубліковано: 24 вересня Поділитись Опубліковано: 24 вересня Продаются ли официально в Украине последовательные гибриды какие то, что бы ДВС работал только как генератор? Если да можно ссылки на какие то примеры? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 24 вересня Поділитись Опубліковано: 24 вересня Вся лінійка Хонди. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
STAM68 Опубліковано: 24 вересня Поділитись Опубліковано: 24 вересня 3 часа назад, Gonchik сказал: Вся лінійка Хонди Например? Можно ссылку? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 24 вересня Поділитись Опубліковано: 24 вересня 46 минут назад, STAM68 сказал: Например? Можно ссылку? dmi.com.ua/ua/honda-cars/civic/civic-e-hev-elegance/ от сівік, наприклад. Послідовний гібрид. Тобто двз не має звʼязку з колесами. Ви про це? Щоб не флудити, і всім тесловодам було приємно: вчора на хорватських автобанах в напрямку Словенії і далі їхало доволі багато німців додому на модел Y, модел х, мерси eqe, eqs. Так що таки подорожують потроху. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 24 вересня Поділитись Опубліковано: 24 вересня 1 годину тому, Gonchik сказав: всім тесловодам було приємно: вчора на хорватських автобанах в напрямку Словенії і далі їхало доволі багато німців додому на модел Y, модел х, мерси eqe, eqs. Так що таки подорожують потроху. Питання не в приємності, а в адекватності тих, хто сюди несе усіляку хню. Про подорожі по Європі на електричках є окремий форум...цікавий... там діляться корисною інформацією, з усіма "явками та паролями". 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
STAM68 Опубліковано: 24 вересня Поділитись Опубліковано: 24 вересня 1 час назад, Gonchik сказал: dmi.com.ua/ua/honda-cars/civic/civic-e-hev-elegance/ от сівік, наприклад. Послідовний гібрид. Тобто двз не має звʼязку з колесами. Ви про це? Это не последовательный гибрид,двс тут подключается на переднюю ось.Так же очень маленькая батарейка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vbb Опубліковано: 24 вересня Поділитись Опубліковано: 24 вересня 1 година тому, STAM68 сказав: Это не последовательный гибрид,двс тут подключается на переднюю ось.Так же очень маленькая батарейка. Тому що ККД ДВЗ набагато нижче для крутіння колес через електрику ніж напряму. губиться сенс екології та економіки. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
STAM68 Опубліковано: 25 вересня Поділитись Опубліковано: 25 вересня 17 часов назад, vbb сказал: Тому що ККД ДВЗ набагато нижче для крутіння колес через електрику ніж напряму. губиться сенс екології та економіки. Как можно крутить колёса ДВС-ом через электрику?ДВС может сам или крутить колёса или заряжать батарею эдектродвигателя,который сам крутит колёса.Это и называется последовательный гибрид,у его ДВС КПД намного выше,экологичнее и экономичнее,но из за большей ёмкости батареи он дороже параллельного гибрида,но чуть дешевле полной электрички. Я и спрашиваю,есть ли в Украине такие в оффициальной продаже,например Лисяны? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 29 вересня Поділитись Опубліковано: 29 вересня Вчора тестив електричку приятеля, півтори тищі пробігу, «повний привід», по пачпорту 500 км на одній зарядці, але в реалі вийшло 450. Та всеодно і цього достатньо як на мене, але мене звичайно ж цікавила не швидкість, а саме всюдихідні якості. Що сказати, сміх сміхом, а вона нормально пройшла по піску де моноприводи сідають на раз, щоправда не так впевнено як моя, але ж це і не кросовер. Хотів у ній заночувати, бо читав за прогу кемпінг, комфортні умови для ночівлі, але збрехали про 2 метри, всього 170см при розкладених задніх сидіннях. На моніторі камін, дрова «горять», тепло від нього йде, майже від нього, але ж реально прикольно. IMG_4775.mov Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня я не понял какая машина то это ?! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня Тесла модел 3, дуал моторз, максимал рейндж, (82 кВт) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня очень жесткая и низкая. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня (змінено) Та мне ваще не подходит, было предложение 5 лет назад выгодно купить тройку у коллеги, но сел покатался и понял, не мой размер, не мой интерьер. а у приятеля небольшой рост, электрозаправка рядом с домом, приличный запас хода то для него она саме то, особенно цветомузыка! )) Машинка такие концерты закатывает, девок впечатляет. ) кроме того, я больше 20 лет на полном приводе и на моно абсолютно не тянет, а тут возможность испытать электро с так называемым «скользким стартом». интересно же как она пойдет, и кстати, в отличии от старой тройки у этой уже нет возможности подключить ее к дому как ДБЖ. Змінено 30 вересня користувачем Фрай Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ангелос Опубліковано: 5 жовтня Поділитись Опубліковано: 5 жовтня електричка- це майбутнє і це майбутнє приходить... Китай і їхні електрички зараз в тренді ціна-якість... вже більше року володію даним девайсом, я та дружина в захваті. плюси- економія на пробіг за км, функція V2L , автономність 400+км, динаміка... але електричка вигідна тоді, коли є можливість заряджати дома, якщо на станціях економія невілюється. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня электромобиль интересен только для экономии как по мне .На остальные плюсы можно не обращать внимания . их нет . 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня Пише той, хто знає про електромобілі, як пасажир на сидінні поруч з водієм, з його ж слів. Ну чому сюди заходять ті, хто не має електромобіля , не збирається його купувати та продукують усілякі дурниці? Скільки б тем "Електромобілі-3,4..." не відкривай, завжди одне і те саме Для тих, хто має Теслу і розуміє нюанси моделей. Звісно, що з цим можна не погодитись, але чоловік сказав- добре, що не став купляти С-ку, після вайки не хоче знов сідати за кермо С-ки. Про нюанси, чому такий висновок, не питала. Сказав і сказав. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня у меня тройка стоит на работе во дворе каждый день ,представление имею хорошее. Экономия имеет место быть. Расскажите еще про плюсы. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня "Тройка стоит" та " я на ній їжджу" зовсім різне. Навіщо мені розповідати про "+", на відміну від тих, " не читал, но осуждаю". В родині одна електричка продалась і друга купилась. Це і є самий кращий " +". Ну і розповідати про Теслу, маючи перед очима "тройку", це смішно. Тесловоди зрозуміють про що я. Це мені нагадує, як "свідки цегли" бігли в тему каркасників та розповідали, яке це лайно з "гімна та палок". Ті, хто жив в каркасниках, нікуди не бігли і не розповідали нічого про цеглу, бо навіщо витрачати час на дурниці. Ну і з початком великої війни на форумі стали з'являтись зовсім протилежні думки з приводу каркасників. Так і з електричками. Час та обставини багато чого міняє в думках. Ніколи не розуміла і не розумію цієї тяги прийти в тему, предмет якої не цікавий і починати розповідати про "-", не хочу вживати інше слово, яке більш влучно характеризує таку поведінку. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня бла .бла . бла. .........конкретно давайте про плюсы авто на электрике. Я могу купить себе ,что угодно при желании ,но почему то оно не возникает , может потому , что у меня их несколько и мне не печет. СЕЙЧАС по трасе езжу на авто которое берет 10 литров газа . пока меня все устраивает. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня "бла, бла, бла"- який я заможний та можу собі все дозволити. Якщо нема бажання купляти електричку, чого сюди йти та починати розповідати, що вам вона не потрібна? Питання гіпотетичне, відповіді не потребує. Я вам щось винна? Це з приводу того, що "давайте". Ще раз. Тройка не та Тесла, навіть з урахуванням того, що на неї тільки дивитись, щоб надувати щоки та розповідати, що "не то пальто". Про "+" та "-" я розповідала на конкретному прикладі в темі "Електромобілі-1". Кому цікаво, знайде тему і почитає. Мені цікаво порівняння X та Y від Ніки, але щось не бачу її на форумі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
XL.pro Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня 22 хвилини тому, Made in USSR сказав: бла .бла . бла. .........конкретно давайте про плюсы авто на электрике. На початку теми людина чесно написала: "Для мене електромобіль - це засіб економії. Не буде різниці між володінням електро і двз, запросто знов повернуся на двз." Інакше, на питання в якому салоні купили своє авто, 99% власників електричок промовчать або скажуть "дорого, не вигідно". 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня Логіка- за обрієм. Тоді власники ДВЗ, що купують машини в салонах, про які "промовчать", повинні казати "дорого, але вигідно", особливо з урахуванням цін на пальне. Здоровий глузд для тих, хто не сприймає електрички- це поняття ефемерне...м'яко кажучи. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня дело еще в том ,что оцениваем только способ передвижения авто . КАКАЯ энергия его приводит в движение ,а между тем важно и само авто как таковое : интерьер ,экстерьер ,надежность агрегатов и деталей ,их доступность ,сложность в ремонте ,ПРОБЛЕМЫ СВЯЗАННЫЕ С ПОЛОМКОЙ АВТО В ТРАССЕ ( сложность их решения ) . Я категорически не против электроавто , но точно не как единственное . 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 6 жовтня Поділитись Опубліковано: 6 жовтня Багато хто так і робить, купує електричку, як другу чи третю автівку. Навіть на форумі про це пишуть. Це вже залежить від родини - в нашій друге авто не потрібно. Тому вибір на користь електрички. Поки, з урахуванням всього того , що відбулося в країні, не побачила якихось переваг ДВЗ (для себе). Якщо щось зміниться, то так і напишу- "обставини змінились і електричка з ними не справляється". А поки в пріоритеті електричка. Взагалі не розумію, чому треба протиставляти одне одному? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз