Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

 Продовження ....за флуд, перехід на особистості і т.і штраф  та бан 

 

 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть електромашину де на задній диван встане 3 дитячих крісла.
Автобуса нехочу )
Несподівано виявив що всі виробники чомусь роблять 4 місні машини )

Одного дня обрадувався що є заміна заднього дивану на подобі цього за 2к, але придивився і це якась накладка на диван, а не повноцінний диван. Задорого як за накладку, та й і конструктивно з тими опорами попереду не подобається.  Але може як хто користується таким то було б цікаво досвід послухати.
www.multimac.com/p/multimac_1000_3_seater

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

09.09.2024 в 11:25, vovarpd сказав:

Підкажіть електромашину де на задній диван встане 3 дитячих крісла.

Tesla Model Y:

Hyundai Ioniq 5:

image.png.5c6585ad5c2a6796715a43c55f868719.png

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У червні 2024 McKinsey & Company — міжнародна компанія, що працює у сфері менеджмент-консалтингу та спеціалізується на вирішенні завдань, пов'язаних зі стратегічним управлінням — видала звіт на основі даних, зібраних протягом 5 років шляхом опитування понад 30 000 респондентів у 15 країнах, на яхі припадає понад 80% продажів автомобілів.

executivedigest.sapo.pt/wp-content/uploads/2024/06/Mobility-Consumer-Pulse-2024_Overview.pdf

Деякі цифри:

- Тільки 9% опитаних вважають поточну інфраструктуру зарядки електромобілів достатньою. (Тобто 91% вважають її недостатньою.)

- Відсоток тих, хто не хоче пересідати на електричку (21%) перевищує відсоток тих, хто хоче купити електричку (18%) або плагін-гібрид (20%).

- Серед причин небажання мати електричку є недостатній запас ходу (29%) і висока ціна (46%).

- І вишенька на торті - в середньому 29% власників електричок хочуть повернутися на ДВЗ (у Австралії таких 49%, у США - 46%).

Mobility-Consumer-Pulse-2024_Overview_Page_10.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мені цікаво, модератор відкрила нову тему по електромобілям. І знов "за рибу гроші". Приходить той, хто про електрички знає з роликів якихось пройдисвіт-блогерів  та вікіпедії і починає викладати тут якусь статистику, що подобається йому. Але обходить мовчанням Норвегію, Швецію та інші країни Європи, де зовсі інша статистика та політика по відношенню до електромобілів.

Чекаю, коли вже не витримає та знов почне казати на електромобіль- "недомобіль"(с)

Ще раз. Через таких в тему, майже не приходять ті, хто їздить на електричках та задоволений.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, allanek сказал:

Через таких в тему, майже не приходять ті, хто їздить на електричках та задоволений.

 

 

Буду першим із задоволених. 🥳

 

image.png.a37c2e8cbaa802e09ef3b9e609f156f7.png

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та в нас, серед знайомих, хто пересів на електрички, не хочуть повертатись на ДВЗ. Все більше людей, знайомих і не дуже, купують електрички, від дешевих до тих, що коштують під 2 сотні  тисяч не гривен. Цікаво почути відгуки тих, хто має реальний досвід,  а  " не отЕта все"(с).

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, allanek сказал:

Цікаво почути відгуки тих, хто має реальний досвід,  а  " не отЕта все"(с).

 

Зазвичай, рідко хто ділится чимось хорошим.

Бо одразу заздрісники набігають...

Щодо мене: немає кращого рішення, ніж електромобіль.

Усі інші ідуть в бан.

В 09.09.2024 в 08:10, irina1969 сказал:

 ....за флуд, перехід на особистості і т.і штраф  та бан 

 

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для мене електромобіль - це засіб економії. Не буде різниці між володінням електро і двз, запросто знов повернуся на двз.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Саме своїм досвідом ( + та -) бажано ділитись на форумі, бо навіть наявність електрички у знайомих, родичів не буде дорівнювати власному досвіду..

P.S  Наша сім'я не дозріла ще до електрички.. приглядаємось, нам не горить, бо маємо саму класну машину- службову)) але з часом треба буде щось вирішувати..тому я 👀

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Саме спостереження за власниками і є основною причиною все ще відсутності власного досвіду))

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 хвилин тому, irina1969 сказав:

Саме своїм досвідом ( + та -) бажано ділитись на форумі, бо навіть наявність електрички у знайомих, родичів не буде дорівнювати власному досвіду..

P.S  Наша сім'я не дозріла ще до електрички.. приглядаємось, нам не горить, бо маємо саму класну машину- службову)) але з часом треба буде щось вирішувати..тому я 👀

Якщо прийдуть часи,коли кататись сугубо по Києву та обл.,теж якусь малютку візьму

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, irina1969 сказав:

Саме своїм досвідом ( + та -) бажано ділитись на форумі, 

Тут ще таке...Мені, після S, вайка , спочатку була дуже жорсткою, зараз звикла і я вже не пам'ятаю, наскільки м'якішою  була S. Хоча, по факту, нічого не змінилось, крім мого сприйняття. Так само і з ручками, які  спочатку були незручними, зараз звикла. Хоча, все одно, я б змінила їх. Все інше, чим далі, тим більше "÷". 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 12.09.2024 в 09:59, allanek сказал:

Та в нас, серед знайомих, хто пересів на електрички, не хочуть повертатись на ДВЗ. Все більше людей, знайомих і не дуже, купують електрички, від дешевих до тих, що коштують під 2 сотні  тисяч не гривен. Цікаво почути відгуки тих, хто має реальний досвід,  а  " не отЕта все"(с).

 

Маю двз і електро. На електричці їжджу по місту і біля нього. На двз їжджу далеко. Думаю про те, щоб залишити елекричку як єдине авто. Купляти нове двз-шне авто зовсім не хочеться. Нову електричку, поки не буде суттєвих змін в технології, теж. 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Маю 2 дизеля і рік назад купив єлектричку сину.Тиждень назад купив собі точно таку саму єлектричку,виставили один дизель на продаж,за два дні і 6000 грн поміняв лічильник на багатотарифний.В мене по сусідству зараз практично в кожній родині вже є мінімум 1 єлектричка,в деяких сусідів і по 3.

  • Дякую 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нам хватає однієї автівки . Я волію, якщо можливо, не сідати за руль. А от все частіше з'являються думки про електровелосипед... триколісний...з кошиком🤭.

10 годин тому, Gonchik сказав:

Думаю про те, щоб залишити елекричку як єдине авто.

Коли нам ставили СЕС, то фірма, від власника до монтажників-електриків, всі їздили на електричках- Ліфах та Болт, по всій Україні. Ніяких негараздів з зарядками чи ще чимось не було. Зв'язок підтримуємо і зараз. Навіть з відключеннями їздять на електричках, ДВЗ теж є, майже не користуються.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 15.09.2024 в 08:20, allanek сказал:

Нам хватає однієї автівки . Я волію, якщо можливо, не сідати за руль. А от все частіше з'являються думки про електровелосипед... триколісний...з кошиком🤭.

Коли нам ставили СЕС, то фірма, від власника до монтажників-електриків, всі їздили на електричках- Ліфах та Болт, по всій Україні. Ніяких негараздів з зарядками чи ще чимось не було. Зв'язок підтримуємо і зараз. Навіть з відключеннями їздять на електричках, ДВЗ теж є, майже не користуються.

 

Днями жінчин брат переобладнав свій звичайний ровер на електро. Возить одну дитину, навесні буде возити вже двох. Реально не витягував. Батарейка 500Вт, ел.мотор, управління разом коштувало щось під 500€. Пів дня роботи. Інструментів ще на 100€ довелось купити. Теж вирішив купити такий кіт. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Приїхав на двз в Хорватію. І що бачу? Електричок мало. Перважно Тесла. 80% на українських номерах) Друга інформація - yasno прислало пропозицію 13.99 за кВт. На моєму електровозику витрата 20 кВт. В літрах це 5,6 дизеля на 100 км. Саме така витрата була у мене на дволітровому е 212(214). Хоча за бажання можу таке витошнити і на трилітровому повнопривідному двотонному суві. Це ще раз підтверджує тезу, що не маючи можливості заряджатись вдома, не варто дивитись в бік електрички.

Змінено користувачем Gonchik
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, US7IGN сказал:

Ви ще поцікавтеся скільки застрахувати там коштує електричку.

А навіщо її тут страхувати? Мені і польське oc graniczne норм) В минулому році знайшов контору, що страхувала за обʼємом двигуна. Якісь 20 євро вийшов поліс на рік на і-расе. В цьому році вже не проканало. Схаменулись😂

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що завгодно тільки не Теслу!

IMG_6622.thumb.jpeg.41bbce7a692e6c4e26699f57ad78fbf0.jpeg
 

Як то може бути щоб я не міг на ній пересуватись?
щоб хтось по інтернету мене вирубав? Бєспрєдел!

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Просто статистика

"Кияни придбали більше тисячі електромобілів за серпень: яка модель найпопулярніша.

Електромобілі продовжують набирати популярність серед мешканців столиці та регіону навіть попри відключення світла, а попит на них зростає останні місяці: лише за серпень в столиці та області були зареєстровані більше, ніж тисяча таких автівок.

Про попит на електромобілі у столиці повідомляє Укравтопром. За даними асоціації, у серпні український автопарк поповнили загалом 6400 електромобілів. З них більше тисячі реєстрацій прийшлося на Київщину та столицю.

за даними Укравтопрому, йдеться про 90% вживаних автівок, інші 10% - нові. У Києві в серпні зареєстрували 750 автомобілів. У Київській області водії зареєстрували ще 465 "електричок". Цікаво, що лідером серед усіх моделей є Tesla Model Y, небюджетна, але якісна автівка. " (с)

Прихований текст

kiev.informator.ua/uk/kiyani-pridbali-bilshe-tisyachi-elektromobiliv-za-serpen-yaka-model-naypopulyarnisha

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Italian officials said the European Union's plan to ban sales of new internal combustion engines from 2035 should be reviewed earlier than planned. 

"The ban must be changed," Energy Minister Gilberto Pichetto Fratin said on the sidelines of the TEHA business forum in Cernobbio, on the shores of Italy's Lake Como, on Saturday.

Pichetto Fratin called the decision by the EU "absurd,' and dictated by an "ideological vision' along with a state-controlled approach to policy-making within the bloc.

The plan needs changing in order to reflect different market realities amid the European auto industry's slowdown, he added.

"In an uncertain landscape which is affecting German automotive industry, clarity is needed to not let the European industry collapse,' Urso said in Cernobbio.

"Europe needs a pragmatic vision, the ideological vision has failed. We need to acknowledge that,' he added.

europe.autonews.com/environmentemissions/italy-says-europes-2035-ice-ban-should-be-reversed

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Італійці і без електричок не дуже поспівали за німцями, і взагалі цей двіж з електричками може поховати автопромисловість в невеликих країнах, де вона ще є.

Змінено користувачем ozor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тему поховання автопромисловості  ДВЗ можна і треба обговорювати в темі, яка для цього призначена. До чого тут цей флуд?  Чи треба нагадати, що

09.09.2024 в 08:10, irina1969 сказав:

за флуд, перехід на особистості і т.і штраф  та бан 

До речі, про Теслу, яка контролюється супутником. Бачу, що ніхто не відповів на дивний допис. Тож відповім, що якщо власник Тесли не бажає, щоб його автівку "контролював" Маск, в меню є функція- натискається умовна "кнопочка" обміну даних і Маск вас не бачить і не контролює.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...