Leader9 Опубліковано: 25 вересня Поділитись Опубліковано: 25 вересня 2 часа назад, Mr. D сказал: Можливо, й не надточний, але все ж достатньо інформативний. Маю декілька великих спеціалізованих Asterion й опір змінився відносно поточної ємності достатньо інформативно. Теж саме спостерігаю з Exide AGM. Й загалом достатньо швидко можливо відрізнити стару батарею від нової таким шляхом. Хтось навіть розказував, що нові свинцевокислотні батареї так зараз купують після вимірювання опору. Я писав тут що на машину вибирав акум з вимірювачем опору і вагами... Ці упсові два роки тому мали опір 12-13 мОм і нормальну ємність, зараз таке. Стояли в збірці на 48В з балансирами... Вік бере своє... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 25 вересня Поділитись Опубліковано: 25 вересня 51 хвилину тому, Leader9 сказав: Я писав тут що на машину вибирав акум з вимірювачем опору і вагами... Ці упсові два роки тому мали опір 12-13 мОм і нормальну ємність, зараз таке. Стояли в збірці на 48В з балансирами... Вік бере своє... Ємність зменшилася, а опір ні? Мої побутові експерименти з десятком різних свинцево-кислотних батарей приблизно корегують з фактичними значеннями ємності. Звісно, для кожної батареї свої значення, але деградацію та якийсь відносний рівень деградації достатньо помітно. Маю кілька однакових батарей, тож навіть можливо приблизно уявити які значення якій ємності відповідають. Звісно, вимірюю кожну батарею окремо на її клемах. Припускаю, що якщо якусь одну батарею дослідити, то всі подібні, виготовлені достатньо точно до тестового екземпляра, вже можливо приблизно градуювати за рівнем деградації. Звісно, всі ті з'єднання мають значення, але ж якісно вироблені батареї значно не відрізняються одна від одної та у якісних виробників мають достатньо високу повторюваність якості. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 26 вересня Поділитись Опубліковано: 26 вересня 22 часа назад, Mr. D сказал: У цьому випадку більший внутрішній опір буде більше нагрівати батарею, що відповідно буде деградувати батарею швидше. Це далеко не так. Зміна опору та нагрів від нього досить незначний щоб серйозно вплинути на батарею, це соті та тисячні долі Ом. І що розуміється під словом "деградація"? Знос активної маси? Висушування електроліту? Відшарування активної маси? Причин зниження робочих характеристик агм батарей багато. 16 часов назад, Leader9 сказал: Ці упсові два роки тому мали опір 12-13 мОм і нормальну ємність, зараз таке. Стояли в збірці на 48В з балансирами... Вік бере своє... У мене в системах безперебійного живлення батареї в середньому до якогось відчутного зниження ємності працюють від 4 до 6 років як мінімум. Причому ситуація досить цікава. Є конструктивно схожі батареї однакової ємності, але різних виробників. Одни пропрацювали 10 років (американський виробник), і зараз за параметрами стали схожі на інші, подібні по ємності, габаритам, конструкції але від китайського виробника. Самі старі китайські батарейки пропрацювали 6 років, трохи підсохли, але при "дозаправці" знову стають майже як нові, і тримають навантаження відповідно до розрахунків. "Американці" мають дещо іншу конструкцію, з більшими "промокашками", вони підсохли значно менше, але їх ємність зменшилась більш відчутно, і при дозаправці суттєво не збільшується. Батареї експлуатуються в однакових системах ДБЖ, з однаковими налаштуваннями, тому всі відмінності пов'язані саме з конструктивними особливостями. Таким чином, вік, сам по собі, то не головний чинник, важливіше значення мають конструкція та режими експлуатації. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 26 вересня Поділитись Опубліковано: 26 вересня 5 годин тому, Vladdi сказав: Це далеко не так. Зміна опору та нагрів від нього досить незначний щоб серйозно вплинути на батарею Саме так розказує один відносно відомий американський виробник так званих карбонових свинцево-кислотних батарей. ) Victron Energy навіть додає до стандартного комплектування термопару, яку пропонує встановити на якусь клему для контролю температури батареї. 5 годин тому, Vladdi сказав: У мене в системах безперебійного живлення батареї в середньому до якогось відчутного зниження ємності працюють від 4 до 6 років як мінімум. Причому ситуація досить цікава. Є конструктивно схожі батареї однакової ємності, але різних виробників. Одни пропрацювали 10 років (американський виробник), і зараз за параметрами стали схожі на інші, подібні по ємності, габаритам, конструкції але від китайського виробника. Самі старі китайські батарейки пропрацювали 6 років, трохи підсохли, але при "дозаправці" знову стають майже як нові, і тримають навантаження відповідно до розрахунків. "Американці" мають дещо іншу конструкцію, з більшими "промокашками", вони підсохли значно менше, але їх ємність зменшилась більш відчутно, і при дозаправці суттєво не збільшується. Батареї експлуатуються в однакових системах ДБЖ, з однаковими налаштуваннями, тому всі відмінності пов'язані саме з конструктивними особливостями. Таким чином, вік, сам по собі, то не головний чинник, важливіше значення мають конструкція та режими експлуатації. EFB, AGM та так звані гелеві батареї побутового призначення - це батареї, які не обслуговуються. Саме так повідомляють виробники покупцю та споживачу. 4 - 6 років ні про що не говорять. ) Якщо купити автомобільну акумуляторну свинцево-кислотну батарею Varta, які вважаються й фактично є найкращими батареями у своєму класі та покласти таку батарею на полицю, а потім раз на місяць трохи заряджати, то десь роки через 4 за 20 годин розряду десь 80% ємності й буде отримано. Не буває магії в цих питаннях. Якби щось революційне існувало, вже хтось зняв би відповідне відео, де були б пояснення всіх деталей. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 27 вересня Поділитись Опубліковано: 27 вересня 15 часов назад, Mr. D сказал: Victron Energy навіть додає до стандартного комплектування термопару, яку пропонує встановити на якусь клему для контролю температури батареї. Це стандартне обладнання для будь-якої серйозної системи ДБЖ. І її призначення - для точного коригування параметрів заряду та напруги утримання. Датчик зазвичай встановлюється не на клему, а на корпус. На клеми встановлюються датчики напруги та балансування (у деяких). 15 часов назад, Mr. D сказал: Якщо купити автомобільну акумуляторну свинцево-кислотну батарею Varta, які вважаються й фактично є найкращими батареями Для систем ДБЖ автомобільні батареї не призначені. Це зовсім не їх призначення, вони конструктивно та за рекомендованими параметрами робочих циклів для цього не підходять, не вводіть людей в оману. Якщо у споживача немає іншого вибору, і він вимушений застосувати такі батареї, то це одна справа, а якщо це бажання зекономити, то це просто має бути свідомий вибір споживача, готового змиритись із суттєво меншим ресурсом в такому режимі експлуатації. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 28 вересня Поділитись Опубліковано: 28 вересня (змінено) 23 години тому, Vladdi сказав: Це стандартне обладнання для будь-якої серйозної системи ДБЖ. І її призначення - для точного коригування параметрів заряду та напруги утримання. Датчик зазвичай встановлюється не на клему, а на корпус. На клеми встановлюються датчики напруги та балансування (у деяких). Цікаво чому ніхто не публікує ніколи кількість енергії, яка була згенерована такими системами протягом всього терміну експлуатації батарей. А також фактичну реальну кількість циклів, які відповідно можливо розділити на кілька категорій. 23 години тому, Vladdi сказав: Для систем ДБЖ автомобільні батареї не призначені. Це зовсім не їх призначення, вони конструктивно та за рекомендованими параметрами робочих циклів для цього не підходять, не вводіть людей в оману. Якщо у споживача немає іншого вибору, і він вимушений застосувати такі батареї, то це одна справа, а якщо це бажання зекономити, то це просто має бути свідомий вибір споживача, готового змиритись із суттєво меншим ресурсом в такому режимі експлуатації. В чому, наприклад, принципова різниця автомобільної батареї Exide EK820 та батареї для ДБЖ Asterion HRL 12-350 W? Й одна, й інша батареї герметичні, мають приблизно однакову вагу. Мали приблизно однакові показники внутрішнього опору в момент початку експлуатації. Це фактично батареї одного й того ж типу з лише різними клемами. Й знову ж таки у разі використання таких батарей 3 рази на добу з розряджанням до 50% SoC таких батарей вистачає на максимум пів року. Exide EK820 - одна з найкращих автомобільних AGM батареї, яка протестована сотнями людей (багато відповідних відео на youtube.com). Мені здається, заплутування людей відбувається не характеристиками батарей, а тим, що батареї для ДБЖ призначені для роботи один раз на місяць (а не кілька раз на добу) й тоді ті батареї працюють роками. Навіть якщо порахувати розряджання на 20 - 30% SoC, то виявиться, що треба купити пів тони батарей, щоб отримати хоч якусь корисну ємність. Й знову ж таки принципова різниця між всіма типами батарей в кількості електродів (більшій площі електродів, що й фактично підтверджується меншим опором) та деякому додатковому наповнювачу, який краще розподіляє електроліт в об'ємі, що сприяє кращому контакту електроліта з електродами та дещо повільнішому руху іонів. Змінено 28 вересня користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня В 28.09.2024 в 12:08, Mr. D сказал: Цікаво чому ніхто не публікує ніколи кількість енергії, яка була згенерована такими системами протягом всього терміну експлуатації батарей. А також фактичну реальну кількість циклів, які відповідно можливо розділити на кілька категорій. Навіть просунуті системи таку інформацію не видають та не зберігають. Теоретично власник може самостійно, на підставі даних, які генеруються системою, щось таке обраховувати, але це буде вже колгосп з відповідними припущеннями самого творця цих обрахунків. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня В 28.09.2024 в 12:08, Mr. D сказал: принципова різниця автомобільної батареї Exide EK820 та батареї для ДБЖ Asterion Принципова різниця конструктивна. Це і матеріали, і профілі та спосіб кріплення маси, і товщина та матеріал решіток, і ще багато чого. Загалом це залежність конструкції від прогнозованих умов експлуатації, які у автомобільних та ДБЖ батарей геть різні. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня В 28.09.2024 в 12:08, Mr. D сказал: Мені здається, заплутування людей відбувається не характеристиками батарей, а тим, що батареї для ДБЖ призначені для роботи один раз на місяць (а не кілька раз на добу) й тоді ті батареї працюють роками. Неправильно. Ніякого заплутування, у мене батареї ДБЖ навіть в самих жорстких умовах менше 3-4 років не працюють. А звичайно це 5-6-8-10 років. Та й переважна більшість після відновлення підсушених промокашок працюють ще довго Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня 15 хвилин тому, Vladdi сказав: Навіть просунуті системи таку інформацію не видають та не зберігають. Теоретично власник може самостійно, на підставі даних, які генеруються системою, щось таке обраховувати, але це буде вже колгосп з відповідними припущеннями самого творця цих обрахунків. у бмс jikong ведеться статистика по відданій емності за весь період і кількості циклів. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 30 вересня Поділитись Опубліковано: 30 вересня Таких не використовуємо. Emerson, Vertiv, APC, Eltek. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
gidron69 Опубліковано: 7 жовтня Поділитись Опубліковано: 7 жовтня Доброго дня.Не нашел похожей рубрики,поэтому спрошу здесь.Поставил в щитке после 3-х позиционного переключателя реле напряжения TOMZN TOVPD1-40-VA.Так вот-если работает от сети,то реле напряжения работает и после 10 секунд появляется сеть.А вот в положении инвертор реле напряжения так само,через 10 секунд срабатывает,реле показывает напряжение,щелкает реле,но...на выходе 0...Тобто с инвертора идет напряжение,от которого что то в реле напряжения не срабатывает...Подскажите куда копать? Инвертор с чистым синусом 2 квт... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Shturman1 Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня можливо при живленні від інвертора на нульову клему реле напруги приходить фаза, а на фазну клему приходить нуль. Для цього реле можливо це критично. Спробуйте поміняти місцями фазу і нуль від інвертора. Якщо у вас перемикач двохволюсний то найпростіше поміняти місцями два провода на ньому 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня 07.10.2024 в 14:38, gidron69 сказав: Доброго дня.Не нашел похожей рубрики,поэтому спрошу здесь.Поставил в щитке после 3-х позиционного переключателя реле напряжения TOMZN TOVPD1-40-VA.Так вот-если работает от сети,то реле напряжения работает и после 10 секунд появляется сеть.А вот в положении инвертор реле напряжения так само,через 10 секунд срабатывает,реле показывает напряжение,щелкает реле,но...на выходе 0...Тобто с инвертора идет напряжение,от которого что то в реле напряжения не срабатывает...Подскажите куда копать? Инвертор с чистым синусом 2 квт... навіщо реле напруги після інвертора? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
gidron69 Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня 2 часа назад, Александр Аврамчук сказал: навіщо реле напруги після інвертора? Реле напряжения стоит на выходе трех позиционного переключателя,чтобы после переключения вручную на сеть или инвертор была задержка по времени и минимальная защита,плюс показометр. В принципе можно было обойтись и просто реле задержки времени,но под рукой было это,да и думаю неисправность была бы такая же.Такое впечатление,что схема показометра и управления реле работает,а релюшка не срабатывает от инвертора. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня (змінено) 1 годину тому, gidron69 сказав: Реле напряжения стоит на выходе трех позиционного переключателя,чтобы после переключения вручную на сеть или инвертор была задержка по времени и минимальная защита,плюс показометр. В принципе можно было обойтись и просто реле задержки времени,но под рукой было это,да и думаю неисправность была бы такая же.Такое впечатление,что схема показометра и управления реле работает,а релюшка не срабатывает от инвертора. Змінено 9 жовтня користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
gidron69 Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня 8 минут назад, Александр Аврамчук сказал: Изменено 5 минут назад пользователем Александр Аврамчук А ответ то где?Почему от сети срабатывает реле,а от инвертора-нет? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 9 жовтня Поділитись Опубліковано: 9 жовтня перевірили, що приходить на реле з інвертору? фаза приходить на фазову клему? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз