Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Чому згорів автомат вводу резерву TOMZN TOQ5?

Alex-Vin

Рекомендовані повідомлення

2 часа назад, Mr. D сказал:

Можливо, й не надточний, але все ж достатньо інформативний.

Маю декілька великих спеціалізованих Asterion й опір змінився відносно поточної ємності достатньо інформативно.
Теж саме спостерігаю з Exide AGM. Й загалом достатньо швидко можливо відрізнити стару батарею від нової таким шляхом.

Хтось навіть розказував, що нові свинцевокислотні батареї так зараз купують після вимірювання опору.

Я писав тут що на машину вибирав акум з вимірювачем опору і вагами...

Ці упсові два роки тому мали опір 12-13 мОм і нормальну ємність, зараз таке. Стояли в збірці на 48В з балансирами... Вік бере своє...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 хвилину тому, Leader9 сказав:

Я писав тут що на машину вибирав акум з вимірювачем опору і вагами...

Ці упсові два роки тому мали опір 12-13 мОм і нормальну ємність, зараз таке. Стояли в збірці на 48В з балансирами... Вік бере своє...

Ємність зменшилася, а опір ні?

Мої побутові експерименти з десятком різних свинцево-кислотних батарей приблизно корегують з фактичними значеннями ємності. Звісно, для кожної батареї свої значення, але деградацію та якийсь відносний рівень деградації достатньо помітно. Маю кілька однакових батарей, тож навіть можливо приблизно уявити які значення якій ємності відповідають. Звісно, вимірюю кожну батарею окремо на її клемах.

Припускаю, що якщо якусь одну батарею дослідити, то всі подібні, виготовлені достатньо точно до тестового екземпляра, вже можливо приблизно градуювати за рівнем деградації. Звісно, всі ті з'єднання мають значення, але ж якісно вироблені батареї значно не відрізняються одна від одної та у якісних виробників мають достатньо високу повторюваність якості.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 часа назад, Mr. D сказал:

У цьому випадку більший внутрішній опір буде більше нагрівати батарею, що відповідно буде деградувати батарею швидше.

Це далеко не так. Зміна опору та нагрів від нього досить незначний щоб серйозно вплинути на батарею, це соті та тисячні долі Ом. І що розуміється під словом "деградація"? Знос активної маси? Висушування електроліту? Відшарування активної маси? Причин зниження робочих характеристик агм батарей багато.

16 часов назад, Leader9 сказал:

Ці упсові два роки тому мали опір 12-13 мОм і нормальну ємність, зараз таке. Стояли в збірці на 48В з балансирами... Вік бере своє...

У мене в системах безперебійного живлення батареї в середньому до якогось відчутного зниження ємності працюють від 4 до 6 років як мінімум. Причому ситуація досить цікава. Є конструктивно схожі батареї однакової ємності, але різних виробників. Одни пропрацювали 10 років (американський виробник), і зараз за параметрами стали схожі на інші, подібні по ємності, габаритам, конструкції але від китайського виробника. Самі старі китайські батарейки пропрацювали 6 років, трохи підсохли, але при "дозаправці" знову стають майже як нові, і тримають навантаження відповідно до розрахунків. "Американці"  мають дещо іншу конструкцію, з більшими "промокашками", вони підсохли значно менше, але їх ємність зменшилась більш відчутно, і при дозаправці суттєво не збільшується. Батареї експлуатуються в однакових системах ДБЖ, з однаковими налаштуваннями, тому всі відмінності пов'язані саме з конструктивними особливостями. Таким чином, вік, сам по собі, то не головний чинник, важливіше значення мають конструкція та режими експлуатації.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Vladdi сказав:

Це далеко не так. Зміна опору та нагрів від нього досить незначний щоб серйозно вплинути на батарею

Саме так розказує один відносно відомий американський виробник так званих карбонових свинцево-кислотних батарей. )

Victron Energy навіть додає до стандартного комплектування термопару, яку пропонує встановити на якусь клему для контролю температури батареї.

 

5 годин тому, Vladdi сказав:

У мене в системах безперебійного живлення батареї в середньому до якогось відчутного зниження ємності працюють від 4 до 6 років як мінімум. Причому ситуація досить цікава. Є конструктивно схожі батареї однакової ємності, але різних виробників. Одни пропрацювали 10 років (американський виробник), і зараз за параметрами стали схожі на інші, подібні по ємності, габаритам, конструкції але від китайського виробника. Самі старі китайські батарейки пропрацювали 6 років, трохи підсохли, але при "дозаправці" знову стають майже як нові, і тримають навантаження відповідно до розрахунків. "Американці"  мають дещо іншу конструкцію, з більшими "промокашками", вони підсохли значно менше, але їх ємність зменшилась більш відчутно, і при дозаправці суттєво не збільшується. Батареї експлуатуються в однакових системах ДБЖ, з однаковими налаштуваннями, тому всі відмінності пов'язані саме з конструктивними особливостями. Таким чином, вік, сам по собі, то не головний чинник, важливіше значення мають конструкція та режими експлуатації.

EFB, AGM та так звані гелеві батареї побутового призначення - це батареї, які не обслуговуються. Саме так повідомляють виробники покупцю та споживачу.

4 - 6 років ні про що не говорять. )

Якщо купити автомобільну акумуляторну свинцево-кислотну батарею Varta, які вважаються й фактично є найкращими батареями у своєму класі та покласти таку батарею на полицю, а потім раз на місяць трохи заряджати, то десь роки через 4 за 20 годин розряду десь 80% ємності й буде отримано.

Не буває магії в цих питаннях. Якби щось революційне існувало, вже хтось зняв би відповідне відео, де були б пояснення всіх деталей.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...