Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Чому згорів автомат вводу резерву TOMZN TOQ5?

Alex-Vin

Рекомендовані повідомлення

38 минут назад, 90BCO сказал:

От мене трохи дивує, чому люди купляють оту китайщину, якщо давно є простіше та надійніше рішення ? 🤷‍♂️

 

image.png.b102aed0d6b9dba1cabcaa061c5c4166.png

може тому, що такий девайс коштує майже 4 тис грн, а їх потрібно два? А китайчик виходить у 8 (!!!) разів дешевше.

Змінено користувачем sly
  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, sly сказав:

може тому, що такий девайс коштує майже 4 тис грн, а їх потрібно два? А китайчик виходить у 8 (!!!) разів дешевше.

перемикач удвічі дорожче ніж інвертор... 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, sly сказал:

А китайчик виходить у 8 (!!!) разів дешевше.

Точно. Тільки потрібно мати запасний, а краще - два.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, 90BCO сказав:

Точно. Тільки потрібно мати запасний, а краще - два.

маячня. зламаеться, купить новий. цих авр продано дуже багато. і одиниці випадків браку. навіть якщо з запасним все одно в рази дешевше. 

людина, котра купила самий дешевий інвертор з алі не буде купувати самий дорогий перемикач, котрий буде коштувати дорожче інвертора. бо тоді слабим лінком буде вже інвертор... думаете той інвертор на фото має більшу надійність ніж авр?   

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Александр Аврамчук сказал:

маячня. зламаеться, купить новий. цих авр продано дуже багато. і одиниці випадків браку. навіть якщо з запасним все одно в рази дешевше. 

людина, котра купила самий дешевий інвертор з алі не буде купувати самий дорогий перемикач, котрий буде коштувати дорожче інвертора. бо тоді слабим лінком буде вже інвертор... думаете той інвертор на фото має більшу надійність ніж авр?   

 

Это все понятно, как и риск спалить хату дешманскими приблудами....

Все таки в крайности впадать не стоит...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, DimaF сказав:

Это все понятно, как и риск спалить хату дешманскими приблудами....

Все таки в крайности впадать не стоит...

у нього більше ризику спалити хату дешевим інвертором , зарядним пристроем, котрі підключені крокодилами а не болтовим зеднанням. і це при споживані в кіловати...  при виході  з ладу навіть не знаю як авр може причинити пожежу... ми навіть бачимо реальний результат. просто задимів собі. так може задиміти згоріти любий пристрій навіть самий дорогий. нічого нема супер надійного. для цього і стоять ще автоматичні вимикачі.   

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

просто задимів собі.

Ну да просто как в рашке говорят - хлопок вместо взрыва, задымление вместо пожара....

Хотя конкретно TOMZN есть и в эпике, и довольно популярен сейчас.

Может еще схема криво собрана..

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, sly сказал:

може тому, що такий девайс коштує майже 4 тис грн, а їх потрібно два? А китайчик виходить у 8 (!!!) разів дешевше.

rozetka.com.ua/437561834/p437561834/?utm_l=r&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMImZut5qWmiAMVwj4GAB0ZGijYEAQYASABEgK8vvD_BwE

Ручной хагер стоит дешевле даже.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, DimaF сказав:

rozetka.com.ua/437561834/p437561834/?utm_l=r&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMImZut5qWmiAMVwj4GAB0ZGijYEAQYASABEgK8vvD_BwE

Ручной хагер стоит дешевле даже.

на алі 800 грн. купити зразу два. один запасний.   до речі. якщо автор купував на алі і якби протестував його зразу, то відкрив би спір і гроші повернув. 

ручним хагером перемикати як? вночі вставати чи коли дома нікого нема? 

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, 90BCO сказав:

Оце, по-Вашому, складна схема (узяв першу попавшуюся) ?

Простa, але для цієї схеми потрібні контактори з механічним блокуванням, той хагер, який ви скинули, такого не підтримує.

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, volomoto сказал:

Просто, але для цієї схеми потрібні контактори з механічним блокуванням, той хагер, який ви скинули, такого не підтримує.

То зрозуміло, але, здається - тут мова йде не про надійність рішення, а про його кошторис 🤷‍♂️

Білий дим нічого не вартий.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Александр Аврамчук сказал:

ручним хагером перемикати як? вночі вставати чи коли дома нікого нема?

Руками, а ночью треба спати....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
В 03.09.2024 в 10:28, DimaF сказал:

Это все понятно, как и риск спалить хату дешманскими приблудами

Ця "приблуда" зроблена, як кажуть, з палки та мотузки. Там просто нічого такого немає, що могло б суттєво зашкодити мережі. Автору просто дуже не пощастило, натрапив на брак соленоїда, а це буває не тільки в такого типу перемикачах, але й досить часто в контакторах. До того ж в цьому (ТОМЗН) перемикачі обмотки не утримуються струмом, реле їх відключає, а фіксація іде за рахунок пружини та стопора. У мене таких працює вже десятка чотири, з різними написами зверху, але повністю однаковими всередині. Бували випадки, коли приходили пристрої вже неробочі, але у всіх несправність була одна - або колодка з реле відвалиться (можливо, від удару), або в самому реле коромисло з контактами зірветься з опор (теж від сильного удару у певному напрямку). ремонтуються на раз. Зрозуміло, що автору доведеться купувати нове, тут нічого не вдієш.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую всім, хто відповідав. Прийшов новий такий автомат. Вже все змонтував і навіть зняв відео, бо інші питають, як в мене все працює.

Хто хоче покритикувати, можете подивитися мою систему з цим АВР:

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, Alex-Vin сказав:

Дякую всім, хто відповідав. Прийшов новий такий автомат. Вже все змонтував і навіть зняв відео, бо інші питають, як в мене все працює.

Хто хоче покритикувати, можете подивитися мою систему з цим АВР:

 

Пристрій моніторингу параметрів струму працює тільки, коли ввімкнено інвертор.
На мою думку, було б зручно також бачити навантаження та напругу під час роботи від загальної мережі. Скажімо, для розуміння деякого профілю навантаження протягом доби. Загалом статистика споживання, яка в деяких системах збирається автоматично, допомагає краще зрозуміти свої можливості та щось спланувати по часу.
Й продовжуючи тему статистики фактично у вашій системі немає жодного індикатора, який би якось показував скільки саме енергії залишилось ще в резерві (мабуть, тільки покази вольтметра на лінії DC від батареї, але ці покази залежать від навантаження й саме значення напруги не відповідає на питання скільки ще є енергії в запасі).


Ще не зрозуміло, що таке "інші коефіцієнти".

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

03.09.2024 в 12:53, volomoto сказав:

Простa, але для цієї схеми потрібні контактори з механічним блокуванням, той хагер, який ви скинули, такого не підтримує.

Навіщо механічне блокування контактів в цьому сценарії?

Є ймовірність під'єднання контактів до двох лінії одночасно (тобто щось схоже на під'єднання виходу інвертора до загальної мережі, коли в загальній мережі буде напруга)?

 

Відповідно Hager з механічним блокуванням контактів вже коштує від ₴40 тис.?

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.09.2024 в 09:27, 90BCO сказал:

От мене трохи дивує, чому люди купляють оту китайщину, якщо давно є простіше та надійніше рішення ? 🤷‍♂️

 

image.png.b102aed0d6b9dba1cabcaa061c5c4166.png

мені довелося поміняти контактор (доречи саме хагер) на отаку китайську приблуду, коли я один раз зловив залипання контакту, тобто коли в контактора з 3х груп перемкнулися лише 2 а 1 залишилася висіти "зпаяною", і це дуже фантастично мені пощастило що після того не дав дубу інвертор а просто став в помилку.
Абсолютно всі схеми авр на голих контакторах, які я знаходив цю катастрофу залишають за кадром, є складніші схеми з додатковим реле вибору резерву де є контроль заліпання, але вони вкруг вийдуть дуже не дешевими і дуууже громіздкими.

Перемикаючих контакторів в природі не знайшлося, доводиться китайчатіну просто тому що вона чесна перемикаюча (кожна пара може бути лише в одному положенні, що в самому гіршому варіанті буде як відсутність електрики а не зворотній струм на вихід інвертора)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Mr. D сказал:

Пристрій моніторингу параметрів струму працює тільки, коли ввімкнено інвертор.
На мою думку, було б зручно також бачити навантаження та напругу під час роботи від загальної мережі. Скажімо, для розуміння деякого профілю навантаження протягом доби. Загалом статистика споживання, яка в деяких системах збирається автоматично, допомагає краще зрозуміти свої можливості та щось спланувати по часу.
Й продовжуючи тему статистики фактично у вашій системі немає жодного індикатора, який би якось показував скільки саме енергії залишилось ще в резерві (мабуть, тільки покази вольтметра на лінії DC від батареї, але ці покази залежать від навантаження й саме значення напруги не відповідає на питання скільки ще є енергії в запасі).


Ще не зрозуміло, що таке "інші коефіцієнти".

Дякую за відповідь. Дійсно, реальної енергії, скільки залишилося, я не зможу бачити.

Але напругу акумулятора під навантаженням зможу візуально контролювати. Для цього я провів окремий кабель в щиток, який буде з'єднувати акумулятор (в підвальному приміщенні) і зовнішній вольтметр (буде стояти прямо на щитку в коридорі). Під'єднаю я це все лише при регулярних відключеннях.

 

“Інші коефіцієнти” — треба було, мабуть, не вказувати, адже це не константа і ними можна знехтувати. Це температура приміщення, старість акумулятора та нелінійні залежності від зярядження та навантаження...

photo_2024-09-25_13-51-16.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Alex-Vin сказав:

Дякую за відповідь. Дійсно, реальної енергії, скільки залишилося, я не зможу бачити.

Але напругу акумулятора під навантаженням зможу візуально контролювати. Для цього я провів окремий кабель в щиток, який буде з'єднувати акумулятор (в підвальному приміщенні) і зовнішній вольтметр (буде стояти прямо на щитку в коридорі). Під'єднаю я це все лише при регулярних відключеннях.

 

“Інші коефіцієнти” — треба було, мабуть, не вказувати, адже це не константа і ними можна знехтувати. Це температура приміщення, старість акумулятора та нелінійні залежності від зярядження та навантаження...

photo_2024-09-25_13-51-16.jpg

Поточний стан (деякий SoH) свинцево-кислотної батареї можливо визначити більше або менше точно лише одним шляхом - вимірювання внутрішнього опору.
На мою думку, в багатьох випадках деградація відбувається для споживачів часто достатньо неочікувано. Й це один з серйозних мінусів, знову ж таки на мою думку, в таких системах з погляду споживача. З часом (й достатньо швидко) стає не зрозуміло як довго ще буде працювати наявна батарея саме під час поточного циклу резервного живлення та й з погляду на загальний термін експлуатації.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Mr. D сказал:

Поточний стан (деякий SoH) свинцево-кислотної батареї можливо визначити більше або менше точно лише одним шляхом - вимірювання внутрішнього опору.

Це не зовсім так. Визначення стану батареї можливе лише шляхом послідовних вимірювань впродовж експлуатації. Оскільки у різних батарей різних виробників та конструкцій навіть з близькою чи однаковою ємністю ці параметри теж різняться. І лише їх зміна в часі показує зміну стану батареї. Для AGM батарей в ДБЖ такі виміри добре показують зміни стану та дозволяють своєчасно вибраковувати (замінювати) підозрілі елементи, не чіпаючи решту. Також слід зазначити, що такі зміни (прискорене зростання опору) зазвичай вказують на появу інших відмов, а саме дефектів пайки шин пластин (передчасне корозійне руйнування), розшарування маси, тощо. Але ні в якому разі таке серійне вимірювання не показує (тим більше точно) скільки ще проживе  елемент, для цього треба мати статистику від самого початку і аж до кінця життєвого циклу. Є певні реперні точки, за якими доводиться щось робити з батарейками (як правило, вони підсихають і їх треба дозаправити), а це знову продовжує їх ресурс та термін експлуатації. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 часов назад, Alex-Vin сказал:

Прийшов новий такий автомат. Вже все змонтував і навіть зняв відео

Я зазвичай купую на 4 контактні групи на максимальний струм, вартість майже однакова, але пристрій виходить універсальний, можливо перемикати та навіть керувати чим завгодно, всі групи там розв'язані. Ще й "запасні" контакти можуть стати в нагоді.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 хвилин тому, Vladdi сказав:

Це не зовсім так. Визначення стану батареї можливе лише шляхом послідовних вимірювань впродовж експлуатації. Оскільки у різних батарей різних виробників та конструкцій навіть з близькою чи однаковою ємністю ці параметри теж різняться. І лише їх зміна в часі показує зміну стану батареї. Для AGM батарей в ДБЖ такі виміри добре показують зміни стану та дозволяють своєчасно вибраковувати (замінювати) підозрілі елементи, не чіпаючи решту. Також слід зазначити, що такі зміни (прискорене зростання опору) зазвичай вказують на появу інших відмов, а саме дефектів пайки шин пластин (передчасне корозійне руйнування), розшарування маси, тощо. Але ні в якому разі таке серійне вимірювання не показує (тим більше точно) скільки ще проживе  елемент, для цього треба мати статистику від самого початку і аж до кінця життєвого циклу. Є певні реперні точки, за якими доводиться щось робити з батарейками (як правило, вони підсихають і їх треба дозаправити), а це знову продовжує їх ресурс та термін експлуатації. 

Думаю, немає різниці з погляду споживача, яка саме причина збільшення внутрішнього опору. У цьому випадку більший внутрішній опір буде більше нагрівати батарею, що відповідно буде деградувати батарею швидше. Саме підвищення температури батареї і є обмежувачем струму заряджання свинцево-кислотних батарей. Деяке технологічне зниження внутрішнього опору - і є рекламною базою для так званих карбонових батарей.

Маючи значення внутрішнього опору на початку експлуатації, а краще в той момент, коли батарея була нова, можливо пізніше зрозуміти на скільки батарея деградувала. Й навіть якщо занадто точно це й не можливо визначити, але більше або менше якимось приблизним відомим значенням такі показники в якийсь момент вимірювання будуть відповідати.

Значення внутрішнього опору досить непогано показує конструктивну різницю між SLI батареями та, скажімо, AGM, які мають значно більшу площу електродів. В цьому сенсі LFP мають неймовірно велику площу електродів.

 

Слід також зазначити, що далеко не завжди ті графіки в специфікаціях, які пропонує для вивчення виробник, є фактично тим, як якийсь екземпляр батареї працює. Ніхто не перевіряє й незалежно не сертифікує ніякі партії свинцево-кислотних батарей.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та й внутрішній опір не точний показник. Тестую свої упсові ВВ DP17-12. Так опір 10.2-10.5 мОм, а залишкова ємність 4-16 Аг...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Leader9 сказав:

Та й внутрішній опір не точний показник. Тестую свої упсові ВВ DP17-12. Так опір 10.2-10.5 мОм, а залишкова ємність 4-16 Аг...

Можливо, й не надточний, але все ж достатньо інформативний.

Маю декілька великих спеціалізованих Asterion й опір змінився відносно поточної ємності достатньо інформативно.
Теж саме спостерігаю з Exide AGM. Й загалом достатньо швидко можливо відрізнити стару батарею від нової таким шляхом.

Хтось навіть розказував, що нові свинцевокислотні батареї так зараз купують після вимірювання опору.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...