Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

ПДР. Хто правий.

andrey_ka

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, normal сказав:

Поворот це рух непрямо і виконується з крайньої правої смуги, отже хто їде прямо може нічого не вмикати і їхати по любій смузі, а хто направо (продовжує по головній) повинні ввімкнути правий поворотник і зайняти праву смугу (коли немає знаку рух по смугам). Якщо головна дорога петляє, гнеться, навіть розвертається, а знаку немає про зміну її напрямку, то можна нічого і не вмикати, бо ви фізично можете незнати і небачити куди вона далі веде (наприклад перед вами купа фур чи туман чи ніч)

Коли ви бачите таку табличку , ви не можете їхати прямо в принципі.  При такій табличці дорога яка прилягає не є в одній лінії з тою , по якій ви рухаєтесь. і щоб з неї з'їхати вам потрібно почати маневр повороту , тобто змінити положення авто відносно вигину і тому там і потрібно вмикати поворотник.

 

1320.png.82c028e2bd8684d4a40f67d1bdd48139.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, andrey_ka сказав:

У цьому пункті мова виключно про положення авто перед поворотом

Ото ж бо! Перед поворотом! Самі це слово вжили 😆Те що після цього "перед" не буде виконуватись поворот - нонсенс. А при повороті - 9.2."б" як з куща.

1 годину тому, andrey_ka сказав:

Я можу взагалі не бачити що там і як. Під'їжджаючи до перехресття , я керуюсь виключно знаками та табличками. І , якщо я на знаках не бачу , тротуарів , за'їздів і.т.д... , то для мене їх не існує. 

Чергове підтвердження незнання і нерозуміння ПДР!

Лікнеп

Цитата

 

2.3. "б"Для забезпечення безпеки дорожнього руху водій зобов'язаний бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою.

дорожня обстановка - сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність та стан дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом;
дорожні умови - сукупність факторів, що характеризують (з урахуванням пори року, періоду доби, атмосферних явищ, освітленості дороги) видимість у напрямку руху, стан поверхні проїзної частини (чистота, рівність, шорсткість, зчеплення), а також її ширину, величину похилів на спусках і підйомах, віражів і заокруглень, наявність тротуарів або узбіч, засобів організації дорожнього руху та їх стан;

 

Дійсно не бачите тротуару за цим перехрестям? 

Змінено користувачем i.may
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, andrey_ka сказав:

Коли ви бачите таку табличку

Оце - дійсно фантазії. Покажіть таку в натурі!?
Ви іще і у принципах проєктування перехресть не розумієтеся. Класичні аргументи главнюків (широковживане в минулому визначення прихильників теоріі ГД).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, i.may сказав:

Ото ж бо! Перед поворотом! Самі це слово вжили 😆Те що після цього "перед" не буде виконуватись поворот - нонсенс. А при повороті - 9.2."б" як з куща.

Та що ви вчепились до цього слова в цьому пункті , воно тут ні до чого.

Прочитайте цей пункт до кінця , та спробуйте зрозуміти. Йдемо за вашою логікою

Окрім випадків коли здійснюється поворот... Слово поворт є ? , є. При в'їзді на круг поворот робим ? , робим . При цьому покажчик вмикаєм , а тут бац і ваша логіка ламається , не вмикаєм. По колу , на перехрестті з круговим рухом їдем поворот робим ? , робим. Поворотник при цьому вмикаєм , не вмикаєм. Як же так???

Цитата

Перед поворотом праворуч та ліворуч, у тому числі в напрямку головної дороги, або розворотом водій повинен завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку

крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в’їзду на перехрестя, де організовано круговий рух

напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або рух можливий лише в одному напрямку, установленому конфігурацією проїзної частини, дорожніми знаками чи розміткою.

Розглянемо приклад

Водій, що виконує поворот ліворуч або розворот поза перехрестям з відповідного крайнього положення на проїзній частині даного напрямку, повинен дати дорогу зустрічним транспортним засобам, а при виконанні цих маневрів не з крайнього лівого положення на проїзній частині — і попутним транспортним засобам. Водій, що виконує поворот ліворуч, повинен дати дорогу попутним транспортним засобам, які рухаються попереду нього і виконують розворот.

За наявності трамвайної колії посередині проїзної частини водій нерейкового транспортного засобу, що виконує поворот ліворуч або розворот поза перехрестям, повинен дати дорогу трамваю.

 

3 години тому, i.may сказав:

Дійсно не бачите тротуару за цим перехрестям? 

Їду вночі , йде сильна злива ніфіга не бачу , бачу лише знаки та таблички. На дорозі дуже уважний.

ПС.. Тут і в ясну погоду на такі відстані фіг зрозумієш , що там за цим перехресттям робиться.

4425.thumb.png.68dfb3b479b3db702e3344c20a7ec9be.png

3 години тому, i.may сказав:

Оце - дійсно фантазії. Покажіть таку в натурі!?
Ви іще і у принципах проєктування перехресть не розумієтеся. Класичні аргументи главнюків (широковживане в минулому визначення прихильників теоріі ГД).

Ось її видно у попередньому пості.

Конфігурація перехресття може бути будь-яка і коли другорядна дорога примикає до головної якось так  (синій варіант) то ставиться табличка як на малюнку 3 , і тоді , щоб з'їхати з головної , ви будете робити маневр повороту , тому тут потрібно вмикати покажчик. А  як тільки конфігурація буде така (червоний варіант) то, щоб з'їхати з головної , вам не потрібно робити ніяких маневрів - і тоді ви просто їдете без вмикання покажчика. Але  табличка вже буде стояти така , як на малюнку 2 і ніяк інакше , а це вже класичне перехресття.  ІМХО. Тому і існують дві версії таких табличок. 

3210.png.269d9b2641d153e6fce4b6b71c781edd.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 годину тому, andrey_ka сказав:

щоб з неї з'їхати вам потрібно почати маневр повороту , тобто змінити положення авто відносно вигину

Не існує в ПДР ніякого вигину, є рух прямо і є поворот (на фото знак "напрямок повороту"), рух по колу це теж поворот і обидва повинні вмикати поворотники, окрім коли рухаються прямо (руль не повернутий) і коли "сигнал може бути не зрозумілим для інших учасників руху", тобто на дорозі з фото лівий поворотник не введе в оману, бо одна полоса і обгін заборонений - навіть без знаку по вашим сигналам всі зрозуміють, що попереду небезпечний поворот і треба скинути швидкість, а якщо буде преривчаста, то лівим ви забороните себе обганяти і можуть не так зрозуміти. Тобто з таких причин дозволяється не вмикати, а не тому що якийсь вигин

2.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, normal сказав:

Не існує в ПДР ніякого вигину, є рух прямо і є поворот (на фото знак "напрямок повороту"), рух по колу це теж поворот і обидва повинні вмикати поворотники, окрім коли рухаються прямо (руль не повернутий) і коли "сигнал може бути не зрозумілим для інших учасників руху", тобто на дорозі з фото лівий поворотник не введе в оману, бо одна полоса і обгін заборонений - навіть без знаку по вашим сигналам всі зрозуміють, що попереду небезпечний поворот і треба скинути швидкість, а якщо буде преривчаста, то лівим ви забороните себе обганяти і можуть не так зрозуміти. Тобто з таких причин дозволяється не вмикати, а не тому що якийсь вигин

 

Блін , в верхньому реченні ви змели всі причини , раз кермо повернув ,  все поворот , їду по колу все поворот і треба вмикати. І тут же в нижньому реченні стверджуєте що дозволяється не вмикати. Ви або хрестик зніміть , або труси одягніть. 

ПС... Коли мої дії на дорозі можна трактувати двояко , я їх не роблю. У моєму випадку невмикання поворотника не можна трактувати двояко , не можна в принципі. Там рух можливий лише в одному напрямку  , немає там на табличці продовження дороги прямо!!! 

ПСС...Ми починаємо переливати з пустого в порожнє. А може вже і давно... 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, andrey_ka сказав:

їду по колу все поворот і треба вмикати. І тут же в нижньому реченні стверджуєте що дозволяється не вмикати

Саме так і написано в ПДР, в чому я неправий?

  • 9.2. Водій повинен подавати сигнали світловими покажчиками повороту відповідного напрямку ... перед поворотом
  • 9.4. Подавати сигнал покажчиками повороту належить завчасно до початку маневру ... і припиняти негайно після його закінчення ... Сигнал забороняється подавати, якщо він може бути не зрозумілим для інших учасників руху

На фото поворот є, знак повороту є, поворот ще не закінчився, омани інших немає - чому ви маєте повертати без поворотника?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У питанні ТС вмикання лівого повороту може ввести в оману  - бо розворот там не заперечується ані знаками а ні розміткою.

image.thumb.png.a30e428a5825cc8129c0702c8816f81e.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, vbb сказал:

бо розворот там не заперечується ані знаками а ні розміткою.

А здоровий глузд!?)

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, DimaF сказав:

А здоровий глузд!?)

-Це не про українські дороги ))
ми ж  обговорюємо суто дотримання чинного законодавства так як воно використовано в конкретному випадку ))))

PS1
це щось на кшалт лівого поворотника на кругу.
в нормальному оточенні незнайома людина сприймається як завідома порядна (не буде з'їжджати х круга без правого поворотника) доки не доведе протилежне. Але практика пост-совєтікус наполягає на зворотнєм - усі навкруги довбограї і тільки так...

PS2
і оцей лівий поворотник на кругу - то як йти по вулиці у футболці з написом - "я не ідіот" ...

Змінено користувачем vbb
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...