Mr. D Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня Купив кілька LFP комірок EVE LF280K. В описі комірок написано "...The cells have a lifespan (up to 80% capacity) of 8000 cycles when using a pressure of 280-320kg and charging at 0.5C..." - Кількість циклів (мабуть, розряджання й заряджання) до досягнення ємності 80% від початкової - 8000, якщо комірки знаходяться під тиском (або на них діє сила) 280 - 320 кг та струм заряджання не більше 0,5C (фактично не більше 140 A, але звісно за температури близько 25°C). Питання в тому, що комірки краще стягнути, але як саме виміряти силу стискання? Можливо, звісно, комірки покласти на бік, а зверху покласти 280 - 320 кг ваги, але як виміряти такий тиск у разі стискання, коли вектор сили паралельній поверхні\горизонту, тобто перпендикулярний силі тяжіння? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikingua Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня просто зробить плотно, вони самі себе розіпруть краще чим треба 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня В одному чаті застосовували два підходи: 1. розраховували момент затягування шпильки для досягнення необхідного тиску. 2. вимірювали тиск пружиною та дивилися який момент затягування гайки на шпильці дає необхідний тиск. В обох варіантах вийшло приблизно 1,1 Нм. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 15 серпня Автор Поділитись Опубліковано: 15 серпня (змінено) 18 хвилин тому, Vikingua сказав: просто зробить плотно, вони самі себе розіпруть краще чим треба Є припущення, що коли написали 280 - 320 кг, то мали на увазі стискання перед початком експлуатації. Значить, з часом тиск навіть зросте, якщо комірки будуть намагатися розширитися. Або тиск постійно треба контролювати, щоб той не був більше за 320 кг? Змінено 15 серпня користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Crazy Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня 1 час назад, Mr. D сказал: комірки краще стягнути, Не переймайтесь: Why you should compress your LiFePO4 battery! And why it does not matter... Спойлер 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 15 серпня Автор Поділитись Опубліковано: 15 серпня 11 хвилин тому, smotesko сказав: В одному чаті застосовували два підходи: 1. розраховували момент затягування шпильки для досягнення необхідного тиску. 2. вимірювали тиск пружиною та дивилися який момент затягування гайки на шпильці дає необхідний тиск. В обох варіантах вийшло приблизно 1,1 Нм. Приблизно розумію так, що спочатку виміряти тиск без комірок та визначити розмір (або деформацію) пружини. Й потім встановити комірки й досягти такої ж деформації пружини, що фактично буде індикатором досягнення необхідної сили. Або відповідно у своєму випадку визначити момент на гайках. 1,1 Nm - якось мало. Колеса на легкових автомобілях закручують від 90 Nm. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
smotesko Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня 5 хвилин тому, Mr. D сказав: 1,1 Nm - якось мало. Не намагайтеся визначити це емпірично. Навіть близько не вгадаєте. 6 хвилин тому, Mr. D сказав: Колеса на легкових автомобілях закручують від 90 Nm. А винос керма на велосипеді закручують до 5Нм. А клеми в модульних автоматах до 3Нм. І шо? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня 4 хвилини тому, Mr. D сказав: Приблизно розумію так, що спочатку виміряти тиск без комірок та визначити розмір (або деформацію) пружини. Й потім встановити комірки й досягти такої ж деформації пружини, що фактично буде індикатором досягнення необхідної сили. Або відповідно у своєму випадку визначити момент на гайках. 1,1 Nm - якось мало. Колеса на легкових автомобілях закручують від 90 Nm. так багато і не треба. вони самі себе розіпруть під час експлуатації. головне не сила стиснення а не дати їм в майбутньому завагітніти. для цього робиться ще якийсь преднатяг. ну і щоб вони зі збірки не повилітали при перевертані. я взагалі закрутив головкою накидкою без ручки від руки. нема у мене інструменту для вимірювання. тому краще менше ніж більше. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 15 серпня Автор Поділитись Опубліковано: 15 серпня (змінено) 43 хвилини тому, Crazy сказав: Не переймайтесь: Why you should compress your LiFePO4 battery! And why it does not matter... Приховати вміст Andy має відповіді на всі питання ) "...Even if you compress your cells, I still love you..." ) То ж згідно з тим, що розказує Andy посилаючись на німецького експерта, що тільки на початку експлуатації комірок, якщо комірки дійсно від виробника, є сенс стискати комірки у зв'язку з особливостями технології виробництва комірок для видалення якогось газу з LFP розчину. Якщо комірки мають невідоме походження, то, можливо, комірки вже деформовані й в подальшому стисканні немає сенсу. Виглядає так, що у разі куплі нових комірок є сенс перевірити геометрію комірок. Змінено 15 серпня користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 15 серпня Автор Поділитись Опубліковано: 15 серпня (змінено) 22 хвилини тому, smotesko сказав: А винос керма на велосипеді закручують до 5Нм. А клеми в модульних автоматах до 3Нм. І шо? "...Не існує на Землі гідравлічного преса, який би був здатен протистояти фізико-хімічній реакції, яка відбувається в LFP, коли звільняються атоми літію..." Навіть 90 Nm було б замало. ) Змінено 15 серпня користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mr. D Опубліковано: 15 серпня Автор Поділитись Опубліковано: 15 серпня (змінено) Ще цікаво, Andy для прикладу у своїй розповіді використав саме такі ж LFP комірки, як й в першому повідомленні - EVE LF280K. Наступна партія, схоже буде вже в листопаді (якщо NKON вірно вказує дату). ) До речі, ці комірки у 3,5 рази дорожчі в Україні, якщо купувати сьогодні (поза темою, але ось таке спостереження; можливо, комусь цікаво). ) Змінено 15 серпня користувачем Mr. D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 15 серпня Поділитись Опубліковано: 15 серпня (змінено) 18 хвилин тому, Mr. D сказав: Ще цікаво, Andy для прикладу у своїй розповіді використав саме такі ж LFP комірки, як й в першому повідомленні - EVE LF280K. Наступна партія, схоже буде вже в листопаді (якщо NKON вірно вказує дату). ) До речі, ці комірки у 3,5 рази дорожчі в Україні, якщо купувати сьогодні (поза темою, але ось таке спостереження; можливо, комусь цікаво). ) в свіжих роликах австраліець збирає чергові збірки і стискае комірки звертаючи на це увагу . в одному ролику стискае вже вагітні. ще в одному ролику він тестуе eve a grade і bgrade маловідомого виробника. високими струмами з аналізом кривих розряду заряду. і каже що різниці не помітив і нема сенсу переплачувати ... Змінено 15 серпня користувачем Александр Аврамчук 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dalet Опубліковано: 18 серпня Поділитись Опубліковано: 18 серпня В 15.08.2024 в 14:52, Александр Аврамчук сказал: в свіжих роликах австраліець збирає чергові збірки і стискае комірки звертаючи на це увагу . в одному ролику стискае вже вагітні. ще в одному ролику він тестуе eve a grade і bgrade маловідомого виробника. високими струмами з аналізом кривих розряду заряду. і каже що різниці не помітив і нема сенсу переплачувати ... скільки штук в експерименті приймало участь? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз