Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Як вірно розмістити комунікації

Diesel Draft

Рекомендовані повідомлення

10 хвилин тому, BugS сказав:

Ну що тут не зрозуміло. На розетки тягнемо по низу, на освітлення по стелі.

А на розетки, що знаходяться, скажімо на висоті 1,5-2 м (за телевізором, витяжкою або холодильником, кондиціонером)?

 

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, BugS сказал:

Щоб не штробити 2.5 метри стіни замість 30 см. Звісно, якщо шар штукатурки 2-3 см то можна і не штробити. 

Все і завжди штробити)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, BugS сказал:

Ну що тут не зрозуміло. На розетки тягнемо по низу, на освітлення по стелі.

Так тоді і до вимикачів знизу тягнути. Підвів до установчої коробки вимикача, зробив з'єднання на клемах Ваго і повів вверх до світильників.

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 годин тому, vadimv сказав:

А на розетки, що знаходяться, скажімо на висоті 1,5-2 м (за телевізором, витяжкою або холодильником, кондиціонером)?

 

Якщо у вас багато телевізорів та витяжок, то тягніть зверху. Для холодильника розетка може бути знизу. А на кондиціонери більшість тягне окремі лінії, то можете по стелі. Взагалі, питання було, чи можна тягнути по підлозі під утеплювачем, і питання суто технічне, а не раціонально-фінансове.

Змінено користувачем BugS
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, US7IGN сказал:

пустіть електричні кабелі зверху під плінтусами. перевірене рішення

Ну в мене другий поверх це 12 зон. А перший поверх в 2 рази більше :)  І коробок не буде. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, Diesel Draft сказав:

Ну в мене другий поверх це 12 зон. А перший поверх в 2 рази більше :)  І коробок не буде. 

вибачте, мені почулося що у вас проблеми з грошима :lol:

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, US7IGN сказал:

вибачте, мені почулося що у вас проблеми з грошима :lol:

Апетит приходить під час їжі) та й немає кому платити, можно що хочеш коли сам робиш)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Energon сказав:

Апетит приходить під час їжі) та й немає кому платити, можно що хочеш коли сам робиш)

це типу уявляти скільки я сам собі заплатив? )

але це мені нагадує коли купляють джипа, а потім шукають зимову росаву на 23 дюйми подешевше )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 20.09.2024 в 16:45, US7IGN сказал:

вибачте, мені почулося що у вас проблеми з грошима :lol:


Ну в розумних межах. Я просто почув скільки електрики беруть за роботу і згадав, що я інженер як не як :) Тому вирішив на роботи, які можу сам закінчити не запрошувати бригади а робити сам повільно

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20.09.2024 в 07:11, BugS сказав:

Якщо у вас багато телевізорів та витяжок, то тягніть зверху. Для холодильника розетка може бути знизу. А на кондиціонери більшість тягне окремі лінії, то можете по стелі.

  Краще все робити правильно однообразно.

20.09.2024 в 07:11, BugS сказав:

Взагалі, питання було, чи можна тягнути по підлозі під утеплювачем, і питання суто технічне, а не раціонально-фінансове.

Суто технічно можна зробити багато нераціональних речей, але воно того не варте.

PS: звичайно, що все написане - то IMHO і хто завгодно може робити що йому заманеться )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

594085079_Screenshot2024-09-24at11_47_32.thumb.png.8a5074f9bde9da96be9888a5d652d8b3.png

 

Чорновик трасіровки першого поверху. Другий будеменший набагато. Тут без слаботочки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

594085079_Screenshot2024-09-24at11_47_32.thumb.png.8a5074f9bde9da96be9888a5d652d8b3.png

 

Чорновик трасіровки першого поверху. Другий будеменший набагато. Тут без слаботочки

 

 

Доречі хочу прокладати електрику в ПВХ трубах в стяжці. Є якісь нюанси? чи можна брати не спеціалізовані?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Багато дурної роботи: як на мене нераціонально кидати 100мм ЕППС у підлогу, плюс штробити і дюбелити окремими шарами з електрикою і водою, можна було просто поверх 50мм провести комунікації (ХВП\ГВП по під самі стіни, а теплу підлогу 10см від стін), причому зробити цей етап першим і залити стяжку, щоб вона сохла і опалення вже працювало через подовжувач (без проводки), а вже потім взимку (чи коли з'являться кошти) далі робити електрику по стелі і першим ділом той щит з гаражу перенести десь у район сходів біля кухні - траси зразу стануть в три рази коротшими і їх можна буде прокидати між кімнатами не тільки через дверні отвори, а й в любому зручному місці

Один нюанс тільки з островом (до помпи осмоса) - зі стелі кабель не кинути і треба щось закласти по підлозі

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Diesel Draft сказав:

Чорновик трасіровки першого поверху. Другий будеменший набагато. Тут без слаботочки

Навіщо так прямокутно ? Це ж купа зайвого матеріалу та роботи. Тягніть найкоротшим шляхом.

Головний щит поближче до центру будинку.

1 година тому, Diesel Draft сказав:

Доречі хочу прокладати електрику в ПВХ трубах в стяжці. Є якісь нюанси?

Для того щоб зігнути таку трубу під 90° потрібна пружина та будівельний фен.

1 година тому, Diesel Draft сказав:

чи можна брати не спеціалізовані?

ІМХО. Можна.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, andrey_ka сказал:

Навіщо так прямокутно ? Це ж купа зайвого матеріалу та роботи. Тягніть найкоротшим шляхом.

Головний щит поближче до центру будинку.

Для того щоб зігнути таку трубу під 90° потрібна пружина та будівельний фен.

ІМХО. Можна.



Центр будинку не підходить. Там так все зроблено що нема де поставити. То що на схемі це чорновий варіант. Хотів зрозуміти взагалі що очікувати. 

 

 

10 часов назад, normal сказал:

Багато дурної роботи: як на мене нераціонально кидати 100мм ЕППС у підлогу, плюс штробити і дюбелити окремими шарами з електрикою і водою, можна було просто поверх 50мм провести комунікації (ХВП\ГВП по під самі стіни, а теплу підлогу 10см від стін), причому зробити цей етап першим і залити стяжку, щоб вона сохла і опалення вже працювало через подовжувач (без проводки), а вже потім взимку (чи коли з'являться кошти) далі робити електрику по стелі і першим ділом той щит з гаражу перенести десь у район сходів біля кухні - траси зразу стануть в три рази коротшими і їх можна буде прокидати між кімнатами не тільки через дверні отвори, а й в любому зручному місці

Один нюанс тільки з островом (до помпи осмоса) - зі стелі кабель не кинути і треба щось закласти по підлозі

 

По стелі електрику не можу пустити. По перше в мене друге світло. Від стелі до підлоги піде більше кабелю ніж по гаражі :) По друге там буде централізований кондиціонер і його траси. Ну і приточна вентиляція....якщо не відмовлюсь від неї.

 

100мм закладено при розрахунку. Зараз не можу поміняти, бо вже є панорамні вікна. Якщо опустити підлогу то будуть з ними проблеми.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо що, то кондиціонер та вентиляція не заважають вести електрику по стелі. А от друге світло заважає :-)

 

Чому не зробити щит в стіні між коморою та санвузлом?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, Diesel Draft сказал:

По стелі електрику не можу пустити. По перше в мене друге світло. Від стелі до підлоги піде більше кабелю ніж по гаражі :) По друге там буде централізований кондиціонер і його траси. Ну і приточна вентиляція....якщо не відмовлюсь від неї.

в мене така сама історія (друге світло), по факту електрику розвів по підлозі першого поверху і відповідно розетки від полу, на других поверх підняв в одному місці все в кабельному каналі, разом з вентиляцією, який потім зашився ГК, до рівня де вентиляція і звідти вже спусками до точок другого поверху де нема другого світла, багато мороки але кому легко. Так воно не дуже феншуйно але собі можна як на мене

IMG_20190629_211145.thumb.jpg.70c89642b8e40dd71a62334f4e88a168.jpgimage.png.a07bfaff876f7d6b2373ec1e76f9f347.pngimage.thumb.png.e4043a4082bcbfdbb962ccc6535b5d82.png

 

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 16.08.2024 в 19:29, SAN67 сказал:

IMHO

2067739503_.thumb.png.60be8bf9d08d2ca8c431f5732e416d0c.png

Дякую за ваші дописи. Про монтажну планку окремо дякую.

Я вашу схему розумію настурним чином - паробарьер буде сповільнювати проникнення пару в пінополістирол і далі.

Та все ж таки не розумію, чи не на шкоду використання гідроізоляції(мультифольги) з точки зору накопичення пару в пінополістиролі?

Чи гідроізоляція здатна пропускати пар, тобто чи не закупоримо ми пар в пінополістиролі адже пароізоляція тільки сповільнює паропроникнення та не відміняє його зовсім?

Яку пароізоляцію порадите використати на гладку бетону поверхню?

p.s. я не спеціаліст, будуємо для себе)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ТИЦЬ
Вся плівка на ЕППС виконує функцію для монтажника, рівно зробити крок укладання і розділити контУри. Для користувача ніякої користі, один плюс- монтажник зробить правильно. Найкраще для цоьго підходить ППР полотно з розміткою. Воно не розкладається у розчині стяжки, клітини майже співпадають, гарпун-скоба тримається так, що вирвати руками дуже складно.
ЩЕ раз ТИЦЬ

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, xai_kbu сказал:

паробарьер

IMHO.

Немного информации для понимания: строительные плёнки условно делят на гидробарьер ( до Sd 10 m), паробарьер ( от Sd 15 m до Sd 100 m), паро(гидро)изоляция ( Sd 300 m и более). Есть ещё мембраны, но в конструкции ТП они не применяются.

Гидробарьер применяется когда нужно защититься от влаги, но, в той или иной степени, сохранить  диффузию пара.

Паро(гидро) изоляция применяется в случаях когда требуется полностью отсечь возможность диффузии пара.

Гидробарьер от Sd 1 m обычно используют как ветрозащиту. Гидробарьер до Sd 10 m можно применять при изготовлении отмостки.

Гидробарьер ниже теплоизоляции препятствует проникновению влаги снизу, но сохраняет максимально возможный вывод пара вниз.

Мультифольга, это, кроме всего остального, паро(гидро)изоляция. Применяется в конструкции ТП для отсечения проникновения пара содержащегося внутри помещения. Пуззырьки воздуха в конструкции мультифольги являются дополнительным термическим сопротивлением. А алюминиевое напыление используется для отражения тепла.

Пар, образующийся внутри конструкции ТП ниже мультифольги выводится вниз, а пар проникающий в конструкцию ТП выше мультифольги выводится вверх.

3 часа назад, xai_kbu сказал:

Яку пароізоляцію порадите використати на гладку бетону поверхню?

 Вы хотите использовать строительную плёнку, но для каких целей не написали. Или Вы хотите "имя" производителя?

 

Змінено користувачем SAN67
  • Лайк 1
  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

@SAN67 @naupv
дякую за поради
переніс питання сюди, щоб не заважати обговоренню основної теми цієї гілки

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дуже дякую. Багато речей для себе розʼяснив. Ще недавно говорив з своїм архітектором (а він зараз служить) і він мені додаткові речі докинув. Отже. 


1) Плита бетона - вона вже є. Я єдине, що ї підчищу від гострих моменті і горбів. 
2) В ній роблю отвір під штирове заземлення зразу біля щитка. Електрик сказав що так робити можна і нормами не заборонено.
3) Роблю гідроізоляцію плівкою. Чому не рубироїд чи щось інше? Нема потреби. З свіл архітектора в мене там проблем нема і нема сенсу запарюватись
4) зверху кладу армувальну сітку і по ній пускаю електрику в ПВХ трубах.
4) Закриваю слоєм пінополістиролу
5) зверху ложиться фольгована плівка (вродіби так вона називається) для додаткової теплоізоляції і щоб відсікти стяжку від пінополістиролу. Виявилось, що він боїться лужного складу бетону і треба відсікати обовязково
6) Шар теплої підлоги і водопровід. Останній йде майже всюда по зоні де нема теплої підлоги (меблі, шафа і тд)
7) Стяжка



Другий поверх все так само, но менше утеплювача. 


 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, Diesel Draft сказав:

2) В ній роблю отвір під штирове заземлення зразу біля щитка. Електрик сказав що так робити можна і нормами не заборонено.

Цікавий у вас електрик!

А у нього є прилад аби потім підтвердити, що отого штиря на один отвір вам вистачить?

скільки разів бачив як після контрольних замірювань доводилось забивати додаткові штирі.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, Diesel Draft сказал:

Електрик сказав що так робити можна

IMHO.

Можно, если это прут Ø 30 и забит на глубину 20 м - 25 м.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...