Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Використання LiFePo4 акумуляторів зі звичайним інвертором

muzaratti

Рекомендовані повідомлення

2 хвилини тому, Александр Аврамчук сказав:

  зменшення емності при збільшенні струму не покращили. при 0.5с  розряд одна година.. що означае віддача емності  половину паспортної. 

Тобто LFP за кімнатних умов все ж краще, а за низької температури різниці, схоже, й особоливої немає

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Mr. D сказав:

Тобто LFP за кімнатних умов все ж краще, а за низької температури різниці, схоже, й особоливої немає

чому різниця нема? 

в плюс lfp ще суттево менша вага і габарити. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

чому різниця нема? 

в плюс lfp ще суттево менша вага і габарити. 

Стосовно ваги. В мене вже майже рік працюють два гелєві акб 12В 200Аг. Окремо я їх цілком спокійно переносив. А збірка lifepo4 буде біля центнеру і її я збираюся встановити на колеса, бо не потягну. Зрозуміло що ємність новой збірки буде суттєво більше старих акб, але в цілому свінцеви акб не таки всже й важки.)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

чому різниця нема? 

в плюс lfp ще суттево менша вага і габарити. 

Погоджуюсь. Але для резервної системи будинку це менш критично. Хоча, мабуть, вже для квартири об'єм батареї має значення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 хвилин тому, Mr. D сказав:

Node-RED - це не частина інфраструктури Victron Energy.

Чому не частина?

Venus OS нормально підтримує Node-Red "з коробки".
www.victronenergy.com/live/venus-os:large

 

16 хвилин тому, Mr. D сказав:

Raspberry Pi - це для економії споживання

це для установки Venus OS large (з Node-Red) якщо не охота купувати GX девайс.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Vikctor сказав:

Стосовно ваги. В мене вже майже рік працюють два гелєві акб 12В 200Аг. Окремо я їх цілком спокійно переносив. А збірка lifepo4 буде біля центнеру і її я збираюся встановити на колеса, бо не потягну. Зрозуміло що ємність новой збірки буде суттєво більше старих акб, але в цілому свінцеви акб не таки всже й важки.)

Можливо зібрати систему з паралельно з'єднаних батарей в шафі, тоді й носити по 20 - 40 кг буде легше )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, vovarpd сказав:

Чому не частина?

Venus OS нормально підтримує Node-Red "з коробки".
www.victronenergy.com/live/venus-os:large
 

Node-RED може бути частиною Venus OS. Цікаво. )

Дякую. Не знав.

 

1 хвилину тому, vovarpd сказав:

це для установки Venus OS large (з Node-Red) якщо не охота купувати GX девайс.

До речі, можливо Venus OS запустити на x86\x64?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Mr. D сказав:

Погоджуюсь. Але для резервної системи будинку це менш критично. Хоча, мабуть, вже для квартири об'єм батареї має значення.

доставка з Китаю дорожче. вага габарит  утричі більше.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Vikctor сказав:

Стосовно ваги. В мене вже майже рік працюють два гелєві акб 12В 200Аг. Окремо я їх цілком спокійно переносив. А збірка lifepo4 буде біля центнеру і її я збираюся встановити на колеса, бо не потягну. Зрозуміло що ємність новой збірки буде суттєво більше старих акб, але в цілому свінцеви акб не таки всже й важки.)

всього навсього втричі важче і габаритніше... 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, Mr. D сказав:

У Вас часом немає посилання де це можливо купити?

autotools.in.ua/product/tyagovyy-akkumulyator-tab-motion-tubular-90t-115-ah-s100-110-ah-s20-90-ah-s5/

1200 циклов. до lfp їм далеко. вартість цикла в рази більша. і емність реальна тільки при малій потужності. 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, Александр Аврамчук сказав:

доставка з Китаю дорожче. вага габарит  утричі більше.

Я думав, вже по місцю десь є. Хотів ціни хоча б подивитися.

Так, кіловати важкі, тому аргумент теж слушний.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Александр Аврамчук сказав:

autotools.in.ua/product/tyagovyy-akkumulyator-tab-motion-tubular-90t-115-ah-s100-110-ah-s20-90-ah-s5/

1200 циков при розряді наполовину. 

Не дуже конкурентно з LFP. Мабуть, лише як конкурент AGM.

 

Я ще десь чув щось про свинцево-кислотні батареї з якимись карбоновими або катодами, або анодами. Так й не зрозумів в чому там нововведення.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Mr. D сказав:

Я думав, вже по місцю десь є. Хотів ціни хоча б подивитися.

Так, кіловати важкі, тому аргумент теж слушний.

я про те що вони не будуть супер дешеві, бо доставка дорожча в тричі.. поки не бачу в них переваг

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, Mr. D сказав:

зібрати систему з паралельно з'єднаних батарей в шафі, тоді й носити по 20 - 40 кг буде легше 

А навіщо взагалі їх носити? Це ж не валіза для подорожей! Зібрав раз, вибрав місце, поставив/підключив/забув... користуєшся та насолоджуєшся!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, sanyas15 сказав:

А навіщо взагалі їх носити? Це ж не валіза для подорожей! Зібрав раз, вибрав місце, поставив/підключив/забув... користуєшся та насолоджуєшся!

Коли стане прохолодно, щоб у інше приміщення перенести )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Mr. D сказал:

У Вас часом немає посилання де це можливо купити?

Я купляю в складі контрактів на постачання партій батарей інших типів для мережі сайтів, в роздріб це не продається.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Александр Аврамчук сказал:

зменшення емності при збільшенні струму не покращили. при 0.5с  розряд одна година.. що означае віддача емності  половину паспортної.

Це не літій. Це свинець. Різницю знаєте? Фізичні струмові характеристики батареї аналогічні звичайному свинцю. Принципова відмінність - збільшені параметри надійності та кількості циклів у надважких умовах. А розрахунок системи потрібно вести як для звичайного свинцю, з цим нічого не поробиш. Проте плюсів теж багато - не треба переналаштовувати зарядні пристрої, широкий температурний діапазон, безпека, і т.ін. Чергова партія приїде десь восени, сфоткаю, викладу. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Vladdi сказав:

Я купляю в складі контрактів на постачання партій батарей інших типів для мережі сайтів, в роздріб це не продається.

Все ж якась назва у цього продукту повинна бути.

Або місцеві продавці будуть ці батареї продавати під своїми назвами (як, наприклад, Volt Polska та LogicPower)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви праві, в Україні батареї цього виробника вже не перший рік продають під відомою маркою із зеленою етикеткою :) 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, Vladdi сказав:

Ви праві, в Україні батареї цього виробника вже не перший рік продають під відомою маркою із зеленою етикеткою :) 

Оцією? image.gif.f55e0bc0a1eea232c39244ea192ea309.gif

image.jpeg.fbae1e56967e0c4710cbc852d8dad73f.jpeg

вибачте, не втримався. image.gif.7f970f00ba8760c42792382b8c51cd5c.gif

  • Хаха 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31.07.2024 в 15:42, Mr. D сказав:

А навіщо взагалі їх носити? (Акумулятори)

 

31.07.2024 в 15:42, Mr. D сказав:

Коли стане прохолодно, щоб у інше приміщення перенести

Разом з інвертором та усією проводкою? Щось не сходиться...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

08.08.2024 в 13:33, sanyas15 сказав:

 

Разом з інвертором та усією проводкою? Щось не сходиться...

Вже бачив якісь конструкції на колесах, де батарею й інвертор разом можливо було рухати.

Як часто це потрібно вже, мабуть, залежить від того, де саме така конструкція експлуатується.

В будь-якому випадку далеко все одно не покотиш.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сусід десь купив так звані карбонові акумулятори, аргументуючи це їх гарними характеристиками.

Вже трохи чув про ці акумулятори, то ж вирішив трохи розібратися як вони працюють та в чому їх відмінність від AGM, EFB, Gel та подібних свинцево-кислотних батарей.

Й, схоже, кардинальної зміни характеристик немає. Лише шляхом застосування у складі або одного електроду, або обох електродів додатково вуглецю знижується внутрішній опір батареї, що відповідно у разі заряджання менш сприяє нагріванню батарею й від того fluid carbon batteries можливо заряджати дещо швидше, ніж інші види свинцево-кислотних батарей. Але бачу також рекомендації дещо корегувати алгоритм заряджання вже перед вимкненням заряджання, що теж пов'язано зі зниженням внутрішнього опору.

Цікаво, що у порівнянні fluid carbon batteries та LFP насамперед обговорюється кошторис, а не будь-які інші характеристики, тобто можливо зробити висновок, що fluid carbon batteries нічим не кращі LFP, але просто дещо дешевші з розрахунку на якийсь короткий проміжок часу або як джерело резервного живлення, коли напруги від основного джерела немає рідко.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...