ЯД Опубліковано: учора в 06:16 Поділитись Опубліковано: учора в 06:16 2 години тому, Александр Аврамчук сказав: я не маю електрички і мені все одно що кажуть автоблогери. не знаю звідки вони взяли це. правило 20-80 діє навіть длЯ акумів ноутбуків , котрі мають схожу хімію. те що byd найбіл ший виробник, не заперечую. але у нас на дорогах яких електричок з якою хімією АКБ найбільше? блогери по сес і lifepo4 нічого не кажуть про правило 20-80 soc. за їх словами на ресурс lifepo4 впливає дотриманнЯ критичних напруг заряду, розряду, струму заряду розряду, температури. в даташит до батарей нічого не говориться про 20-80с. Даже тут не форуме уже обсуждали ресурс лифера от цос. И в принципе на всех ресурсах по лифкру и солнцу. Максимальная продолжительность жизни при работе в диапазоне 10-90 согласно даташитам ячеек от производителей. Плюс температура 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: учора в 07:23 Поділитись Опубліковано: учора в 07:23 2 часа назад, Александр Аврамчук сказал: я не маю електрички і мені все одно що кажуть автоблогери. не знаю звідки вони взяли це. правило 20-80 діє навіть длЯ акумів ноутбуків , котрі мають схожу хімію. те що byd найбіл ший виробник, не заперечую. але у нас на дорогах яких електричок з якою хімією АКБ найбільше? блогери по сес і lifepo4 нічого не кажуть про правило 20-80 soc. за їх словами на ресурс lifepo4 впливає дотриманнЯ критичних напруг заряду, розряду, струму заряду розряду, температури. в даташит до батарей нічого не говориться про 20-80с. То ви кажучи про малу кількість авто на lifepo4 мали на увазі на нашіх дорогах?😁 Добре що в процесі діалогу ще не дійшли до конкретного двору. І взагалі ви про що саме сперечаєтесь? Хіба я десь стверджував що батарею lifepo4 автономной системи живлення будинку слід заряджати в межах 20-80%? В умовах обмеженого часу на заряд всім плювати на таки обмеження, навіть якщо це таки корисно для акб. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: учора в 07:33 Поділитись Опубліковано: учора в 07:33 (змінено) 1 годину тому, ЯД сказав: Даже тут не форуме уже обсуждали ресурс лифера от цос. И в принципе на всех ресурсах по лифкру и солнцу. Максимальная продолжительность жизни при работе в диапазоне 10-90 согласно даташитам ячеек от производителей. Плюс температура www.kirich.blog/dokumentaciya/270-datashity-instrukcii-opisaniya-i-raznaya-prochaya-dokumentaciya.html тут є даташити на CALB, для прикладу CALB - L173F125A 3.2v 125Ah, Recommended SOC Window 3-99%. це одна з переваг цієї хімії над іншими. і гарантована кількість циклів заміряна при заряді розряді діапазоні 2,5-3,65В, струмом 0.5с, по деяким представникам навіть при струмі 1С, наприклад по CALB 125A. чим менше розряджати і чим меншими струмами заряджати розряджати, тим більша кількість циклів . Змінено учора в 07:47 користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sgaluk Опубліковано: учора в 09:06 Поділитись Опубліковано: учора в 09:06 Доброго дня! Маю інвертор Q-Power QPC+2012E, літиву батарею (LiFePO4) KMW12V200(12V/200Ah) з БМС і блютус. Iнвертор не підтримує батареї LiFePO4, до цього в мене була AGM батарея. Я залишив тип батареї на інверторі AGM, встановив струм заряда 20А. Інвертор заряджає батарею але коли батарея заряджається повністю(я бачу це через блютус интерфейс до БМС) він продовжуе її заряджати і починає видавати сигнал аварії, тобто він небачить що вона заряджена і мені доводиться самому вимикати інвертор хоча я так розумію що БМС сама відключає батарею. Чи можна щось зробити? qps_e_series_manuals.pdf Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: учора в 10:28 Поділитись Опубліковано: учора в 10:28 1 час назад, sgaluk сказал: він продовжуе її заряджати і починає видавати сигнал аварії, напряжение зарядки пробовали понизить ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sanyas15 Опубліковано: учора в 13:50 Поділитись Опубліковано: учора в 13:50 4 години тому, sgaluk сказав: Чи можна щось зробити? Вже ж вирішили в іншій темі - розбіг по напругам комірок, БМС йде в захист і вирубає заряд. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sgaluk Опубліковано: 8 годин тому Поділитись Опубліковано: 8 годин тому Так на одній з чотирьох комірок напруга зростає до 3.6 але це тільки після того як батарея повністю заряджена(на 100 %). Так я зменшив напругу зарядки(вибрав інший тип батареї в налаштуваннях інвертора) до 14.0 В, але інвертор все одно продовжує намагатися зарядити батарею і час від часу видає сигнал аварії. Я так розумію що він збільшую ток чи напругу, БМС йде в захист і вирубає заряд а у інвертора виникає помилка перегрузки. На інверторі повинена загорітися індикатор, що зарядка завершена, а світиться індікатор що йде заряка Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sanyas15 Опубліковано: 8 годин тому Поділитись Опубліковано: 8 годин тому 24 хвилини тому, sgaluk сказав: БМС йде в захист і вирубає заряд Дивіться налаштування БМС. То саме БМС вирубає батарею - яка напруга в цей момент на проблемній комірці і які напруги на інших? Значить, балансир, якщо він там є, не справляється з балансуванням... Промоніторте всі значення, а потім задавайте питання. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз