Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Використання LiFePo4 акумуляторів зі звичайним інвертором

muzaratti

Рекомендовані повідомлення

2 години тому, Александр Аврамчук сказав:

 я не маю електрички і мені все одно що кажуть автоблогери. не знаю звідки вони взяли це. правило 20-80 діє навіть длЯ акумів ноутбуків , котрі мають схожу хімію. те що byd найбіл ший виробник, не заперечую. але у нас на дорогах яких електричок з якою хімією АКБ найбільше?   блогери по сес і lifepo4 нічого не кажуть про правило 20-80 soc. за їх словами на ресурс lifepo4 впливає дотриманнЯ критичних напруг заряду, розряду, струму заряду розряду, температури. в даташит до батарей нічого не говориться про 20-80с. 

Даже тут не форуме уже обсуждали ресурс лифера от цос. И в принципе на всех ресурсах по лифкру и солнцу. Максимальная продолжительность жизни при работе в диапазоне 10-90 согласно даташитам ячеек от производителей. Плюс температура 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Александр Аврамчук сказал:

 я не маю електрички і мені все одно що кажуть автоблогери. не знаю звідки вони взяли це. правило 20-80 діє навіть длЯ акумів ноутбуків , котрі мають схожу хімію. те що byd найбіл ший виробник, не заперечую. але у нас на дорогах яких електричок з якою хімією АКБ найбільше?   блогери по сес і lifepo4 нічого не кажуть про правило 20-80 soc. за їх словами на ресурс lifepo4 впливає дотриманнЯ критичних напруг заряду, розряду, струму заряду розряду, температури. в даташит до батарей нічого не говориться про 20-80с. 

То ви кажучи про малу кількість авто на lifepo4 мали на увазі на нашіх дорогах?😁 Добре що в процесі діалогу ще не дійшли до конкретного двору. І взагалі ви про що саме сперечаєтесь? Хіба я десь стверджував що батарею lifepo4 автономной системи живлення будинку слід заряджати в межах 20-80%? В умовах обмеженого часу на заряд всім плювати на таки обмеження, навіть якщо це таки корисно для акб.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, ЯД сказав:

Даже тут не форуме уже обсуждали ресурс лифера от цос. И в принципе на всех ресурсах по лифкру и солнцу. Максимальная продолжительность жизни при работе в диапазоне 10-90 согласно даташитам ячеек от производителей. Плюс температура 

  

www.kirich.blog/dokumentaciya/270-datashity-instrukcii-opisaniya-i-raznaya-prochaya-dokumentaciya.html

тут є даташити на CALB, для прикладу CALB - L173F125A 3.2v 125Ah, Recommended SOC Window  3-99%. 

це одна з переваг цієї хімії над іншими. 

і гарантована кількість циклів заміряна при заряді розряді  діапазоні 2,5-3,65В, струмом  0.5с, по деяким представникам навіть при струмі 1С, наприклад по CALB 125A. чим менше розряджати і чим меншими струмами  заряджати розряджати, тим більша кількість циклів .

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня!
Маю інвертор Q-Power QPC+2012E, літиву батарею (LiFePO4) KMW12V200(12V/200Ah) з БМС і блютус.
Iнвертор не підтримує батареї LiFePO4, до цього в мене була AGM батарея. Я залишив тип батареї на інверторі AGM, встановив струм заряда 20А.
Інвертор заряджає батарею але коли батарея заряджається повністю(я бачу це через блютус интерфейс до БМС) він продовжуе її заряджати і починає видавати сигнал аварії, тобто він небачить що вона заряджена і мені доводиться самому вимикати інвертор хоча я так розумію що БМС сама відключає батарею.
Чи можна щось зробити?

qps_e_series_manuals.pdf

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, sgaluk сказал:

він продовжуе її заряджати і починає видавати сигнал аварії,

напряжение зарядки пробовали понизить ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, sgaluk сказав:

Чи можна щось зробити?

Вже ж вирішили в іншій темі - розбіг по напругам комірок, БМС йде в захист і вирубає заряд.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так на одній з чотирьох комірок напруга зростає до 3.6 але це тільки після того як батарея повністю заряджена(на 100 %). Так я зменшив напругу зарядки(вибрав інший тип батареї в налаштуваннях інвертора) до 14.0 В, але інвертор все одно продовжує намагатися зарядити батарею  і час від часу видає сигнал аварії. Я так розумію що він збільшую ток чи напругу, БМС йде в захист і вирубає заряд а у інвертора виникає помилка перегрузки. На інверторі повинена загорітися індикатор, що зарядка завершена, а світиться індікатор що йде заряка

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 хвилини тому, sgaluk сказав:

БМС йде в захист і вирубає заряд

Дивіться налаштування БМС. То саме БМС вирубає батарею - яка напруга в цей момент на проблемній комірці і які напруги на інших? Значить, балансир, якщо він там є, не справляється з балансуванням... Промоніторте всі значення, а потім задавайте питання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...