muzaratti Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня (змінено) Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором.Так я знаю,що пристрій повинен працювати з AGM/GEL акумулятором але ці акумулятори довго не працюють.За минулий зимній сезон мій акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.Який купити акумулятор до цього дбж,адже треба зараз готовитись до опалювального сезону.Дякую. Змінено 4 липня користувачем muzaratti Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня Диапазон напруги ліферу 10-14.6 В, якщо щось не так БМС відключить його. Поміряйте напругу до якої заряджає, як що не вище 14.6 я би ризикнув. І перевірте чи є постійна зарядка малим струмом, як що кожен день відключення то нічого, а як що надовго залишити, літію не сподобається 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muzaratti Опубліковано: 4 липня Автор Поділитись Опубліковано: 4 липня 21 минуту назад, Enot123h сказал: Диапазон напруги ліферу 10-14.6 В, якщо щось не так БМС відключить його. Поміряйте напругу до якої заряджає, як що не вище 14.6 я би ризикнув. І перевірте чи є постійна зарядка малим струмом, як що кожен день відключення то нічого, а як що надовго залишити, літію не сподобаєтьс Дякую за відповідь.В інструкції надруковано що пристрій заряджаеться 13.8В+-0.5В.Зарядний ток 5-10А. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня (змінено) 11 минут назад, muzaratti сказал: Дякую за відповідь.В інструкції надруковано що пристрій заряджаеться 13.8В+-0.5В.Зарядний ток 5-10А. перевірте мультиметром, бо ті +-0.5В важливі. як що 13.8 це 3.45 на комірку. Не ідеально, але піде Як що у БМС пассивний балансир, час від часу треба буде до 14.6 зовнішньой зарядкою заряджати, щоб вирівняти комірки Змінено 4 липня користувачем Enot123h 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня 2 часа назад, muzaratti сказал: Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором.Так я знаю,що пристрій повинен працювати з AGM/GEL акумулятором але ці акумулятори довго не працюють.За минулий зимній сезон мій акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.Який купити акумулятор до цього дбж,адже треба зараз готовитись до опалювального сезону.Дякую. скажите пожалуйста , до какого напряжения садили свои аккумуляторы и как долго они у Вас прожили? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня 2 часа назад, Enot123h сказал: Диапазон напруги ліферу 10-14.6 В, якщо щось не так БМС відключить його. Поміряйте напругу до якої заряджає, як що не вище 14.6 я би ризикнув. І перевірте чи є постійна зарядка малим струмом, як що кожен день відключення то нічого, а як що надовго залишити, літію не сподобається а разве бмс не должен просто отключить заряженный аккумулятор ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня (змінено) 9 минут назад, igorrius сказал: а разве бмс не должен просто отключить заряженный аккумулятор ? Должна, но если это джиконг из самосбора, а если это готовый, дешевый лифер в корпусе от АГМ, то я бы сильно на БМС не надеялся. Все-таки отключение БМС это аварийный режим а не для замены зарядного устройства Змінено 4 липня користувачем Enot123h Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня 7 минут назад, Enot123h сказал: Должна, но если это джиконг из самосбора, а если это готовый, дешевый лифер в корпусе от АГМ, то я бы сильно на БМС не надеялся. Все-таки отключение БМС это аварийный режим а не для замены зарядного устройства если заряжать литий солнечным контроллером - то надо сначала выяснить , при каком напряжении срабатывает бмс , потом на контроллере заряда выставить напряжение чуть ниже этого значения ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня 3 минуты назад, igorrius сказал: если заряжать литий солнечным контроллером - то надо сначала выяснить , при каком напряжении срабатывает бмс , потом на контроллере заряда выставить напряжение чуть ниже этого значения ? скоріше за все при 3.7 відключає, але це вже перезаряд, я б не перевіряв при 100% гарній БМС. Виставляти треба номінальне значення кінця заряду 3.65, тількі в отих двох соняшних контроллерах що я тримав у руках похибка була 0.2В. Обов'язково мультиметром треба перевіряти і калібрувати контроллер. Хоча по 3.65 є альтернатина думка, шо у проміжку 3.45-3.65 дуже мало ємності і треба заряджати до 3.45 - батарея більше проживе (як що балансир активний і вже працює на цій напрузі) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muzaratti Опубліковано: 4 липня Автор Поділитись Опубліковано: 4 липня 1 час назад, igorrius сказал: скажите пожалуйста , до какого напряжения садили свои аккумуляторы и как долго они у Вас прожили? Розряд акумулятора становив 12вольт.Я його сильно не розряджав.Працював він один опалюваний сезон.Сильного навантаження на нього не було котел і інтернет.Він і зараз працює,але ємність дуже упала.Чому так я не знаю. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня 2 часа назад, Enot123h сказал: Хоча по 3.65 є альтернатина думка, шо у проміжку 3.45-3.65 дуже мало ємності і треба заряджати до 3.45 то есть нужно на контроллере напряжение зарада 13,8 вольт устанавливать ( если аккумулятор на 12 ) и на бмс настроить начало балансировки 13,7 ? что будет когда напряжение дойдет до 13,8 при зарядке ? не будет отой постоянной зарядки малым током , о котором Вы писали выше ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Enot123h Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня (змінено) 40 минут назад, igorrius сказал: то есть нужно на контроллере напряжение зарада 13,8 вольт устанавливать ( если аккумулятор на 12 ) и на бмс настроить начало балансировки 13,7 ? звучит логично, не подскажу, ячейки ещё едут, в тонкости настройки БМС ещё не погружался 40 минут назад, igorrius сказал: что будет когда напряжение дойдет до 13,8 при зарядке ? не будет отой постоянной зарядки малым током , о котором Вы писали выше ? Лифер не любит поддерживающий заряд, в отличие от свинца. Лиферная зарядка должна отключатся при достижении 3,65 В на элемент, вот алгоритм из даташита LF105. RD- LF105_3_2V_105ah.pdf Там и рекомендации по настройке БМС есть Цитата Standard Charge At ambient temperature of 25 ℃ ± 2 ℃, the cell is charged to 3.65 V with constant current of 0.5 C, then charge at constant voltage of 3.65 V until the current decreases to 0.05 C, and rest the cell for 30 min. В интернетах пишут, что поддерживающий заряд возможен при напряжении не больше 3,45 В на элемент, но это неофициально. Т.е. если солнечный контроллер заточен на свинец, то лучше выставить 13,8 Змінено 4 липня користувачем Enot123h 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня Все идёт от того, что лифепо не любит полный заряд и полный разряд и дольше всего живёт циклов при работе 10-90% 10% это 2,5В, 90 3.45 на ячейку (10-13.8В для 12В системы) Потому многие так и настраивают. После заряда даже на полное напряжение откатывается в 3.35 в состоянии спокойствия. Баланс включать ниже 3.45 бесполезно по причине того, что там разница в десятые доли равна куче ампер, и балансир никогда не отбалансирует. А вот после 3.45 напряжение быстро растет и балансир быстро выравнивает ячейки Как то так 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mib Опубліковано: 4 липня Поділитись Опубліковано: 4 липня 1 час назад, ЯД сказал: 10% это 2,5В, 90 3.45 на ячейку (10-13.8В для 12В системы) У меня 3,45 стоит заряд и бмс если долго есть ээ или солнце показывает 100% Когда я прошлой осенью поднял для балансировки на 3,65 вошло 2 ампера В сборку 270 Сейчас у меня начало балансировки 3,42 и если в это время солнца много и нет нагрузки тоесть заряд 60 ампер то ячейки в моменте между 98-100% разбегаются на 0,015 начало по разбегу 0,010 и где то за 30 минут jk их выравнивает По разряду не скажу ниже 50% я пока не видел, но отключение по напряжению стоит 24 вольт @muzaratti в вашем случае я склонен верить что все будет работать, ибо ибп заточенные на работу со свинцом попадают в диапазон работы lifepo4 нюансы могут быть только если качество первого или второго будет неочень ну и если емкость будет впритык то щадящего режима не выйдет С моей колокольни идеально жить в 3-3,45 вольт, как на самом деле даже сломанные копья не ответят 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vovarpd Опубліковано: 5 липня Поділитись Опубліковано: 5 липня (змінено) У віктрона в прошивці отак. Основний 3.55 Float 3.375 Змінено 5 липня користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tar2408 Опубліковано: 5 липня Поділитись Опубліковано: 5 липня 16 часов назад, muzaratti сказал: Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором.Так я знаю,що пристрій повинен працювати з AGM/GEL акумулятором але ці акумулятори довго не працюють.За минулий зимній сезон мій акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.Який купити акумулятор до цього дбж,адже треба зараз готовитись до опалювального сезону.Дякую. Все добре працює, за 2 роки, проблем не було, акумулятор самозбір - Lifpo4 280 AH, з платою JK. IMG_4795.HEIC 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tar2408 Опубліковано: 5 липня Поділитись Опубліковано: 5 липня (змінено) 7 минут назад, Tar2408 сказал: Все добре працює, за 2 роки, проблем не було, акумулятор самозбір - Lifpo4 280 AH, з платою JK. Змінено 5 липня користувачем Tar2408 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muzaratti Опубліковано: 5 липня Автор Поділитись Опубліковано: 5 липня 5 часов назад, Tar2408 сказал: Все добре працює, за 2 роки, проблем не було, акумулятор самозбір - Lifpo4 280 AH, з платою JK. IMG_4795.HEIC 1 \u041c\u0411 · 4 загрузки Дякую за відповідь.Але в мене такий Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Idle Опубліковано: 5 липня Поділитись Опубліковано: 5 липня 6 часов назад, Tar2408 сказал: За минулий зимній сезон мій акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт. Ваша помилка в тому, що стартерні батареї не призначені для роботи в системах резервування живлення. Тому й результат такий. Девайс на знімку - то клон LogicPower, стандартні налаштування на роботу із свинцевими батареями. З ліфером буде трохи недозаряджати його, плюс треба бмс або вбудований, або зовнішній для саморобних збірок. 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
muzaratti Опубліковано: 6 липня Автор Поділитись Опубліковано: 6 липня 21 час назад, Idle сказал: Ваша помилка в тому, що стартерні батареї не призначені для роботи в системах резервування живлення. Тому й результат такий. Девайс на знімку - то клон LogicPower, стандартні налаштування на роботу із свинцевими батареями. З ліфером буде трохи недозаряджати його, плюс треба бмс або вбудований, або зовнішній для саморобних збірок. Дякую за відповідь. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Діма Опубліковано: 8 липня Поділитись Опубліковано: 8 липня 04.07.2024 в 16:25, muzaratti сказав: Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором.Так я знаю,що пристрій повинен працювати з AGM/GEL акумулятором але ці акумулятори довго не працюють.За минулий зимній сезон мій акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.Який купити акумулятор до цього дбж,адже треба зараз готовитись до опалювального сезону.Дякую. В мене вже два сезони стоїть літій фосфат заряджаю виставив на гібриді 13,6 вольта бмс обовязково якщо комірки вирівнювання пасивним балансиром вирівнювання десь 13,5-13,6 . А взагалі плата бмс працює гарно відключення заряду при 3,65 на комірці , тобто не по загальній напрузі а коли якась комірка досягне 3,65 вольта. Може і спрацювати при 13,64 а може і при 14,6 вольта. До 3,33 всі комірки заряджаються одинаково а дальше там в різнобой. Ше шо можу сказати зарядка від 13,6 до 14.6 триває дуже бігом декілька хвилин, зарядний струм 0,3 С Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 20 липня Поділитись Опубліковано: 20 липня В 04.07.2024 в 23:39, ЯД сказал: Все идёт от того, что лифепо не любит полный заряд и полный разряд и дольше всего живёт циклов при работе 10-90% Серед автовласників на відповідних форумах вважається найбільш бажаний діапазон бля акб - 20-80%. В багатьох автівках після 80% потужність заряду програмно знижується. Але часто пишуть, що іноді (раз в 3-6 місяців) треба заряджати до 100% якраз задля балансування комірок чи інших елементів складових батареї. І до речі нижче 0% теж є життя. В сенсі виробник встановлює нулевой заряд програмно трохи вище за фізичні показники. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 23 липня Поділитись Опубліковано: 23 липня (змінено) 21.07.2024 в 00:14, Vikctor сказав: Серед автовласників на відповідних форумах вважається найбільш бажаний діапазон бля акб - 20-80%. В багатьох автівках після 80% потужність заряду програмно знижується. Але часто пишуть, що іноді (раз в 3-6 місяців) треба заряджати до 100% якраз задля балансування комірок чи інших елементів складових батареї. І до речі нижче 0% теж є життя. В сенсі виробник встановлює нулевой заряд програмно трохи вище за фізичні показники. це для іншого типу батарей, linmc а не lifepo4. lifepo4 використовується поки що в дуже малій кількості автомобілів. для lifepo4 по даташит оптимальний діапазон 10-99% soc. і 4000 циклів в тестах отримано при заряді розряді від 2.5в до 3.65в. струмом 0.5с. Змінено 23 липня користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 23 липня Поділитись Опубліковано: 23 липня 7 минут назад, Александр Аврамчук сказал: це для іншого типу батарей, linmc а не lifepo4. lifepo4 використовується поки що в дуже малій кількості автомобілів. для lifepo4 по даташит оптимальний діапазон 10-99% soc. і 4000 циклів в тестах отримано при заряді розряді від 2.5в до 3.65в. струмом 0.5с. Як скажете - будемо вважати що найбільший наразі виробник електричок у світі BYD зі всіма дочірніми брендами виробляють разом дуже малу кількість авто. І до-речі саме володарі ціх автівок і відповідно lifepo4 акб голосніше за інших переконують співбесідників на форумах електричок тримати заряд саме в межах 20-80%. В мене авто на nmc і при цьому виробник жодним словом не обмежує заряд батареї в інструкції користувача. Можливо тому, що програмно завищує нуль і занижує повний заряд. Бо після 0 на табло автоблогери ще проїжджають десь 50км. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 9 годин тому, Vikctor сказав: Як скажете - будемо вважати що найбільший наразі виробник електричок у світі BYD зі всіма дочірніми брендами виробляють разом дуже малу кількість авто. І до-речі саме володарі ціх автівок і відповідно lifepo4 акб голосніше за інших переконують співбесідників на форумах електричок тримати заряд саме в межах 20-80%. В мене авто на nmc і при цьому виробник жодним словом не обмежує заряд батареї в інструкції користувача. Можливо тому, що програмно завищує нуль і занижує повний заряд. Бо після 0 на табло автоблогери ще проїжджають десь 50км. я не маю електрички і мені все одно що кажуть автоблогери. не знаю звідки вони взяли це. правило 20-80 діє навіть длЯ акумів ноутбуків , котрі мають схожу хімію. те що byd найбіл ший виробник, не заперечую. але у нас на дорогах яких електричок з якою хімією АКБ найбільше? блогери по сес і lifepo4 нічого не кажуть про правило 20-80 soc. за їх словами на ресурс lifepo4 впливає дотриманнЯ критичних напруг заряду, розряду, струму заряду розряду, температури. в даташит до батарей нічого не говориться про 20-80с. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз