Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Використання LiFePo4 акумуляторів зі звичайним інвертором

muzaratti

Рекомендовані повідомлення

Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором.Так я знаю,що пристрій повинен працювати з AGM/GEL акумулятором але ці акумулятори довго не працюють.За минулий зимній сезон мій  акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.Який купити акумулятор до цього дбж,адже треба зараз готовитись до опалювального сезону.Дякую.

 

Змінено користувачем muzaratti
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Диапазон напруги ліферу 10-14.6 В, якщо щось не так БМС відключить його. Поміряйте напругу до якої заряджає, як що не вище 14.6 я би ризикнув.

І перевірте чи є постійна зарядка малим струмом, як що кожен день відключення то нічого, а як що надовго залишити, літію не сподобається

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 минуту назад, Enot123h сказал:

Диапазон напруги ліферу 10-14.6 В, якщо щось не так БМС відключить його. Поміряйте напругу до якої заряджає, як що не вище 14.6 я би ризикнув.

І перевірте чи є постійна зарядка малим струмом, як що кожен день відключення то нічого, а як що надовго залишити, літію не сподобаєтьс

Дякую за відповідь.В інструкції надруковано що пристрій заряджаеться 13.8В+-0.5В.Зарядний ток 5-10А.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, muzaratti сказал:

Дякую за відповідь.В інструкції надруковано що пристрій заряджаеться 13.8В+-0.5В.Зарядний ток 5-10А.

перевірте мультиметром, бо ті +-0.5В важливі. як що 13.8 це 3.45 на комірку. Не ідеально, але піде

Як що у БМС пассивний балансир, час від часу треба буде до 14.6 зовнішньой зарядкою заряджати, щоб вирівняти комірки

Змінено користувачем Enot123h
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, muzaratti сказал:

Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором.Так я знаю,що пристрій повинен працювати з AGM/GEL акумулятором але ці акумулятори довго не працюють.За минулий зимній сезон мій  акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.Який купити акумулятор до цього дбж,адже треба зараз готовитись до опалювального сезону.Дякую.

 

скажите пожалуйста , до какого напряжения садили свои аккумуляторы и как долго они у Вас прожили?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Enot123h сказал:

Диапазон напруги ліферу 10-14.6 В, якщо щось не так БМС відключить його. Поміряйте напругу до якої заряджає, як що не вище 14.6 я би ризикнув.

І перевірте чи є постійна зарядка малим струмом, як що кожен день відключення то нічого, а як що надовго залишити, літію не сподобається

а разве бмс не должен просто отключить заряженный аккумулятор ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, igorrius сказал:

а разве бмс не должен просто отключить заряженный аккумулятор ?

Должна, но если это джиконг из самосбора, а если это готовый, дешевый лифер в корпусе от АГМ, то я бы сильно на БМС не надеялся. Все-таки отключение БМС это аварийный режим а не для замены зарядного устройства

Змінено користувачем Enot123h
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Enot123h сказал:

Должна, но если это джиконг из самосбора, а если это готовый, дешевый лифер в корпусе от АГМ, то я бы сильно на БМС не надеялся. Все-таки отключение БМС это аварийный режим а не для замены зарядного устройства

если заряжать литий солнечным контроллером -  то надо сначала выяснить , при каком напряжении срабатывает бмс , потом на контроллере заряда выставить напряжение чуть ниже этого значения ?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, igorrius сказал:

если заряжать литий солнечным контроллером -  то надо сначала выяснить , при каком напряжении срабатывает бмс , потом на контроллере заряда выставить напряжение чуть ниже этого значения ?

 

скоріше за все при 3.7 відключає, але це вже перезаряд, я б не перевіряв при 100% гарній БМС.

Виставляти треба номінальне значення кінця заряду 3.65, тількі в отих двох соняшних контроллерах що я тримав у руках похибка була 0.2В. Обов'язково мультиметром треба перевіряти і калібрувати контроллер.

Хоча по 3.65 є альтернатина думка, шо у проміжку 3.45-3.65 дуже мало ємності і треба заряджати до 3.45 - батарея більше проживе (як що балансир активний і вже працює на цій напрузі)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, igorrius сказал:

скажите пожалуйста , до какого напряжения садили свои аккумуляторы и как долго они у Вас прожили?

Розряд акумулятора становив 12вольт.Я його сильно не розряджав.Працював він один опалюваний сезон.Сильного навантаження на нього не було котел і інтернет.Він і зараз працює,але ємність дуже упала.Чому так я не знаю.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Enot123h сказал:

Хоча по 3.65 є альтернатина думка, шо у проміжку 3.45-3.65 дуже мало ємності і треба заряджати до 3.45

то есть нужно  на контроллере напряжение зарада 13,8 вольт устанавливать ( если аккумулятор на 12 ) и на бмс настроить начало балансировки 13,7  ? 

что будет когда напряжение дойдет до 13,8 при зарядке ? не будет отой постоянной зарядки малым током , о котором Вы писали выше ?

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

40 минут назад, igorrius сказал:

то есть нужно  на контроллере напряжение зарада 13,8 вольт устанавливать ( если аккумулятор на 12 ) и на бмс настроить начало балансировки 13,7  ? 

звучит логично, не подскажу, ячейки ещё едут, в тонкости настройки БМС ещё не погружался

40 минут назад, igorrius сказал:

что будет когда напряжение дойдет до 13,8 при зарядке ? не будет отой постоянной зарядки малым током , о котором Вы писали выше ?

Лифер не любит поддерживающий заряд, в отличие от свинца. Лиферная зарядка должна отключатся при достижении 3,65 В на элемент, вот алгоритм из даташита LF105. RD- LF105_3_2V_105ah.pdf Там и рекомендации по настройке БМС есть

Цитата

Standard Charge
At ambient temperature of 25 ℃ ± 2 ℃, the cell is charged to 3.65 V with constant current of 0.5 C, then charge at
constant voltage of 3.65 V until the current decreases to 0.05 C, and rest the cell for 30 min.

В интернетах пишут, что поддерживающий заряд возможен при напряжении не больше 3,45 В на элемент, но это неофициально. Т.е. если солнечный контроллер заточен на свинец, то лучше выставить 13,8

 

Змінено користувачем Enot123h
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Все идёт от того, что лифепо не любит полный заряд и полный разряд и дольше всего живёт циклов при работе 10-90%

10% это 2,5В, 90 3.45 на ячейку (10-13.8В для 12В системы)

Потому многие так и настраивают.

После заряда даже на полное напряжение откатывается в 3.35 в состоянии спокойствия.

Баланс включать ниже 3.45 бесполезно по причине того, что там разница в десятые доли равна куче ампер, и балансир никогда не отбалансирует. А вот после 3.45 напряжение быстро растет и балансир быстро выравнивает ячейки 

Как то так

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, ЯД сказал:

10% это 2,5В, 90 3.45 на ячейку (10-13.8В для 12В системы)

У меня 3,45 стоит заряд и бмс если долго есть ээ или солнце показывает 100%

Когда я прошлой осенью поднял для балансировки на 3,65 вошло 2 ампера :-) В сборку 270

Сейчас у меня начало балансировки 3,42 и если в это время солнца много и нет нагрузки тоесть заряд 60 ампер то ячейки в моменте между 98-100% разбегаются на 0,015 начало по разбегу 0,010 и где то за 30 минут jk их выравнивает

По разряду не скажу ниже 50% я пока не видел, но отключение по напряжению стоит 24 вольт

@muzaratti в вашем случае я склонен верить что все будет работать, ибо ибп заточенные на работу со свинцом попадают в диапазон работы lifepo4 нюансы могут быть только если качество первого или второго будет неочень ну и если емкость будет впритык то щадящего режима не выйдет

С моей колокольни идеально жить в 3-3,45 вольт, как на самом деле даже сломанные копья не ответят

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 часов назад, muzaratti сказал:

Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором.Так я знаю,що пристрій повинен працювати з AGM/GEL акумулятором але ці акумулятори довго не працюють.За минулий зимній сезон мій  акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.Який купити акумулятор до цього дбж,адже треба зараз готовитись до опалювального сезону.Дякую.

 

Все добре працює, за 2 роки, проблем не було, акумулятор самозбір - Lifpo4 280 AH, з платою JK. 

IMG_4795.HEIC

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Tar2408 сказал:

Все добре працює, за 2 роки, проблем не було, акумулятор самозбір - Lifpo4 280 AH, з платою JK. 

 

IMG_4795.jpg

 

Змінено користувачем Tar2408
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, Tar2408 сказал:

Все добре працює, за 2 роки, проблем не було, акумулятор самозбір - Lifpo4 280 AH, з платою JK. 

IMG_4795.HEIC 1 \u041c\u0411 · 4 загрузки

Дякую за відповідь.Але в мене такий 

6023606475_w600_h600_6023606475.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Tar2408 сказал:

За минулий зимній сезон мій  акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.

Ваша помилка в тому, що стартерні батареї не призначені для роботи в системах резервування живлення. Тому й результат такий. Девайс на знімку - то клон LogicPower, стандартні налаштування на роботу із свинцевими батареями. З ліфером буде трохи недозаряджати його, плюс треба бмс або вбудований, або зовнішній для саморобних збірок.

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 час назад, Idle сказал:

Ваша помилка в тому, що стартерні батареї не призначені для роботи в системах резервування живлення. Тому й результат такий. Девайс на знімку - то клон LogicPower, стандартні налаштування на роботу із свинцевими батареями. З ліфером буде трохи недозаряджати його, плюс треба бмс або вбудований, або зовнішній для саморобних збірок.

Дякую за відповідь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

04.07.2024 в 16:25, muzaratti сказав:

Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором.Так я знаю,що пристрій повинен працювати з AGM/GEL акумулятором але ці акумулятори довго не працюють.За минулий зимній сезон мій  акумулятор Exide 6 CT-106-R AGM EK1060 втратив емність і тепер його хватає на три години праці котла який споживає 150 ватт.Який купити акумулятор до цього дбж,адже треба зараз готовитись до опалювального сезону.Дякую.

 

В мене вже два сезони стоїть літій фосфат заряджаю виставив на гібриді 13,6 вольта бмс обовязково якщо комірки вирівнювання пасивним балансиром вирівнювання десь 13,5-13,6 . А взагалі плата бмс працює гарно відключення заряду при 3,65 на комірці , тобто не по загальній напрузі а коли якась комірка досягне 3,65 вольта. Може і спрацювати при  13,64 а може і при 14,6 вольта. До 3,33 всі комірки заряджаються одинаково а дальше там в різнобой. Ше шо можу сказати зарядка від 13,6 до 14.6 триває дуже бігом декілька хвилин, зарядний струм 0,3 С

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
В 04.07.2024 в 23:39, ЯД сказал:

Все идёт от того, что лифепо не любит полный заряд и полный разряд и дольше всего живёт циклов при работе 10-90%

 

Серед автовласників на відповідних форумах  вважається найбільш бажаний діапазон бля акб - 20-80%. В багатьох автівках після 80% потужність заряду програмно знижується. Але часто пишуть, що іноді (раз в 3-6 місяців) треба заряджати до 100% якраз задля балансування комірок чи інших елементів складових батареї. І до речі нижче 0% теж є життя. В сенсі виробник встановлює нулевой заряд програмно трохи вище за фізичні показники.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21.07.2024 в 00:14, Vikctor сказав:

Серед автовласників на відповідних форумах  вважається найбільш бажаний діапазон бля акб - 20-80%. В багатьох автівках після 80% потужність заряду програмно знижується. Але часто пишуть, що іноді (раз в 3-6 місяців) треба заряджати до 100% якраз задля балансування комірок чи інших елементів складових батареї. І до речі нижче 0% теж є життя. В сенсі виробник встановлює нулевой заряд програмно трохи вище за фізичні показники.

це для іншого типу батарей, linmc а не lifepo4. lifepo4 використовується поки що в дуже  малій кількості  автомобілів. для lifepo4 по даташит оптимальний діапазон 10-99% soc. і 4000 циклів в тестах отримано при заряді розряді від 2.5в до 3.65в. струмом 0.5с. 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

це для іншого типу батарей, linmc а не lifepo4. lifepo4 використовується поки що в дуже  малій кількості  автомобілів. для lifepo4 по даташит оптимальний діапазон 10-99% soc. і 4000 циклів в тестах отримано при заряді розряді від 2.5в до 3.65в. струмом 0.5с. 

Як скажете - будемо вважати що найбільший наразі виробник електричок у світі BYD зі всіма дочірніми брендами виробляють разом дуже малу кількість авто. І до-речі саме володарі ціх автівок і відповідно lifepo4 акб голосніше за інших переконують співбесідників на форумах електричок тримати заряд саме в межах 20-80%. В мене авто на nmc і при цьому виробник жодним словом не обмежує заряд батареї в інструкції користувача. Можливо тому, що програмно завищує нуль і занижує повний заряд. Бо після 0 на табло автоблогери ще проїжджають десь 50км.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Vikctor сказав:

Як скажете - будемо вважати що найбільший наразі виробник електричок у світі BYD зі всіма дочірніми брендами виробляють разом дуже малу кількість авто. І до-речі саме володарі ціх автівок і відповідно lifepo4 акб голосніше за інших переконують співбесідників на форумах електричок тримати заряд саме в межах 20-80%. В мене авто на nmc і при цьому виробник жодним словом не обмежує заряд батареї в інструкції користувача. Можливо тому, що програмно завищує нуль і занижує повний заряд. Бо після 0 на табло автоблогери ще проїжджають десь 50км.

 я не маю електрички і мені все одно що кажуть автоблогери. не знаю звідки вони взяли це. правило 20-80 діє навіть длЯ акумів ноутбуків , котрі мають схожу хімію. те що byd найбіл ший виробник, не заперечую. але у нас на дорогах яких електричок з якою хімією АКБ найбільше?   блогери по сес і lifepo4 нічого не кажуть про правило 20-80 soc. за їх словами на ресурс lifepo4 впливає дотриманнЯ критичних напруг заряду, розряду, струму заряду розряду, температури. в даташит до батарей нічого не говориться про 20-80с. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...