Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

BMS

Serg_Nikol

Рекомендовані повідомлення

12 часов назад, vitaliy17 сказал:

Та все ок, прото у них в DC серії на високі номінали автоматів немає, макс. 63А.
Теоретично у них десь в даташиті на AC серію було написано що підходять для DC<60V, тоді можна юзати автомати AC серії, які є на струми до 125А. Практично хз.

UPD. Але в них полярність на корпусі вказана, то вони можуть бути поляризовані.

Так, на великі струми в них нічого нема. Але ж і група товарів називається "Компоненти для захисту сонячних електростанцій GREEN PROTECT", а не компоненти для захисту батарей :)

Я на бік панелей, низькі струми, замовив ETI захист, на бік батарей, високі струми - на Ali.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, vitaliy17 сказал:

Теоретично у них десь в даташиті на AC серію було написано що підходять для DC<60V, тоді можна юзати автомати AC серії, які є на струми до 125А. Практично хз.

И Хагер так писал в каталоге, правда кривая срабатывания сдвигается, в становится с.

наверняка можно просто использовать часть проволочек провода,  если короткое- сгорит там, где провод тоньше

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Додав до вже працюючої акумуляторної батареї ще одну таку ж акумуляторну батарею Pylontech й ось як це виглядає в VRM (DCL збільшився з того моменту у два рази). Деяке підтвердження того, що BMS зв'язалися між собою та були визначені інші (нові) значення обмежень.

Коли батареї були з'єднані між собою, у батареї, яка вже використовувалась раніше, був SoC 70%, у нової - 50%. У цьому випадку інструкція каже, що треба залишити батареї під'єднаними на деякий час між собою, але без під'єднання до інвертора, щоб щось відбулося (вирівнювання SoC або так не буває?).

image.thumb.png.6b6443d90886d78916e65ee3d9240ade.png.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25.07.2024 в 22:35, Leader9 сказав:

Учитывайте что в БМС (как правило) есть токовая защита, у многих даже настраиваемая... НО! Защита БМС - управление ключами, электронными!!! И если хотя-бы один ключ вылетит - вся защита не работает.... Потому тупой предохранитель не будет лишним для любой умной БМС.... ИМХО....

Я ось так зробив.

Запобіжники типу NH00 на 125 A в тримачі-роз'єднувачі.
В цьому тримачі-роз'єднувачі мастило є на контактах запобіжників, до речі.

image.png.2a9b714ed5782143973937b366bc38c0.png

image.png.46120e88d81e1f3c896299a512b2b727.png

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Mr. D сказав:

Додав до вже працюючої акумуляторної батареї ще одну таку ж акумуляторну батарею Pylontech й ось як це виглядає в VRM (DCL збільшився з того моменту у два рази). Деяке підтвердження того, що BMS зв'язалися між собою та були визначені інші (нові) значення обмежень.

Коли батареї були з'єднані між собою, в вже батареї, яка вже використовувалась раніше, був SoC 70%, у нової - 50%. У цьому випадку інструкція каже, що треба залишити батареї під'єднаними на деякий час між собою, але без під'єднання до інвертора, щоб щось відбулося (вирівнювання SoC або так не буває?).

image.thumb.png.6b6443d90886d78916e65ee3d9240ade.png.

при паралельному підеднані одна батарея підзарядиться від іншої для вирівнювання заряду 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, Александр Аврамчук сказав:

при паралельному підеднані одна батарея підзарядиться від іншої для вирівнювання заряду

Якщо це відстояний ліфер, то ніякого струму між батареями не буде, бо навіть при рівних рівнях заряду в них буде однакова напруга.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, volomoto сказав:

Покажіть скрін, що так інструкція каже.

image.png.a1415b08da394c11dbd2b501495de8bd.png

image.thumb.png.c5ab85437d352d633bb199abac9cff9e.png

 

Під час збільшення ємності масиву акумуляторних батарей або під час заміни окремої батареї у разі паралельного з'єднання та різного SoC\Voltage, будь ласка, залиште систему в якомусь режимі Idle на 15 або більше хвилин, або до тих пір поки LED індикатори SoC будуть відрізнятися не більше як на один індикатор (всього індикаторів 6) до того, як користуватися зібраним масивом в нормальному режимі

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Mr. D сказав:

image.png.a1415b08da394c11dbd2b501495de8bd.png

image.thumb.png.c5ab85437d352d633bb199abac9cff9e.png

 

Під час збільшення ємності масиву акумуляторних батарей або під час заміни окремої батареї у разі паралельного з'єднання та різного SoC\Voltage, будь ласка, залиште систему в якомусь режимі Idle або до тих пір поки LED індикатори SoC будуть відрізнятися не більше як один індикатор (всього індикаторів 6) до того, як користуватися зібраним масивом в нормальному режимі

Відповідно normal operation - це, мабуть, якийсь звичайний режим, коли батарея й заряджається, й розряджається до своїх номінальних значень потужності або ємності.

Що таке Idle не знаю, але, звісно, щось придумати можливо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, volomoto сказав:

Якщо це відстояний ліфер, то ніякого струму між батареями не буде, бо навіть при рівних рівнях заряду в них буде однакова напруга.

А мені в цій теорії не зрозуміло як саме одна батарея зарядить іншу в тому сенсі, який саме пристрій буде контролювати\обмежувати струм, щоб той не був понад 25 A (для цієї конфігурації), але все ще струм був (тобто саме обмежувати)

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, МакДо сказав:

Холостий хід, простій, режим очікування 

Але не зовсім зрозуміло це значить, що інвертор має змогу постачати якийсь струм або все ж ні.

Поки що моя інтерпретація - інвертор не повинен постачати струм, тобто фактично інвертор краще від'єднати на цей час поки SoC окремих батарей синхронізується або щось інше відбудеться.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 хвилин тому, Mr. D сказав:

Але не зовсім зрозуміло це значить, що інвертор має змогу постачати якийсь струм або все ж ні.

Поки що моя інтерпретація - інвертор не повинен постачати струм, тобто фактично інвертор краще від'єднати на цей час поки SoC окремих батарей синхронізується або щось інше відбудеться.

правильно. АКБ не повинна бути підеднана до зарядного і розрядного пристрою. струм заряду розряду між батареями при паралельному зеднані буде обмежуватися внутрішнім опором і різницею напруг. якщо батареї однакової емності , перевищення струму не буде. тим паче виробник такиц варіант передбачив. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще, до речі, цікавий момент в під'єднанні кількох Pylontech.
Pylontech на схемі показує, що якщо батарей кілька, то один полюс треба під'єднати з одної батареї, а інший полюс - з іншої (у разі під'єднання до інвертора).

Я думаю, що така рекомендація пов'язана з тим, щоб фактично батареї на клемах мали однакову напругу у разі, якщо проводи якими під'єднаний масив батарей до інвертора та батареї між собою відрізняються (проводи в будь-якому випадку будуть мати навіть різну довжину, що впливає на напругу).

Наприклад, є інсталяція де проводи, які йдуть до інвертора 4 AWG (приблизно 25 квадратних міліметрів), а між батареями проводи 6 AWG (16).

Була ідея розрізати коротку перемичку з роз'ємами Surlock та подовжити проводом на 25 квадратних міліметрів, але вдалося знайти готовий кабель на 6 AWG з Surlock, які виявились пізніше без фіксаторів, які є на оригінальних конекторах (що рахую як кращий варіант).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Александр Аврамчук сказав:

правильно. АКБ не повинна бути підеднана до зарядного і розрядного пристрою. струм заряду розряду між батареями при паралельному зеднані буде обмежуватися внутрішнім опором і різницею напруг. якщо батареї однакової емності , перевищення струму не буде. тим паче виробник такиц варіант передбачив. 

Мій приклад з всього двома батареями - це найпростіший сценарій, але уявляю собі великий data center, де, скажімо, сотні таких батарей. Припускаю, що все розраховано на надшвидкий сервіс. Тобто встановити, все автоматично відбулося й запустили в роботу.

Тому в якомусь сенсі погоджуюсь з Вами, що, мабуть, якось батареї все ж синхронізують SoC між собою. Можливо, BMS, яка постачає струм, якось цей струм обмежує, що той не переходить номінальні значення.

З інструкції виходить, що можливо навіть об'єднувати одну батарею з SoC 90%, а іншу - з SoC 20% (та почекати поки батареї збалансуються на, скажімо, значенні 55%). Для цих батарей, це близько 1 година.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що значить інверторна BMS?

Це BMS, яка має можливість комунікувати з інверторами?

Тобто всі BMS, які мають CAN можливо називати інверторними BMS?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31 хвилину тому, Mr. D сказав:

Що значить інверторна BMS?

Це BMS, яка має можливість комунікувати з інверторами?

Тобто всі BMS, які мають CAN можливо називати інверторними BMS?

так, всі БМС які можуть комунікувати з інвертором, CAN або RS-485

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну майже так. CAN та RS-485 це інтерфейси поверх яких ще працюють протоколи. Наприклад звичайний jk також має CAN, але з інвертором комунікувати не може бо протокол не сумісний.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 часов назад, Mr. D сказал:

З інструкції виходить, що можливо навіть об'єднувати одну батарею з SoC 90%, а іншу - з SoC 20% (та почекати поки батареї збалансуються на, скажімо, значенні 55%). Для цих батарей, це близько 1 година.

Я з'єднував між собою 3 батареї з SOC 99 та 2 з SOC 45

Підключив нові батареї, запустив інвертор. Через паро хвилин виключив мережу - все потухло :)

Запустив мережу, почекав хвилин 20, вимкнув мережу - все працює.

Інвертор показав SOC 77. Ішов активний заряд 2х нових батарей (старі батареї не розряджалися, перетікання струму з старих на нові наче не було).

Єдине шо батарейкі не Пілони, але майже всі брендовані працють однаково

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, rommisch сказав:

Я з'єднував між собою 3 батареї з SOC 99 та 2 з SOC 45

Підключив нові батареї, запустив інвертор. Через паро хвилин виключив мережу - все потухло :)

Запустив мережу, почекав хвилин 20, вимкнув мережу - все працює.

Інвертор показав SOC 77. Ішов активний заряд 2х нових батарей (старі батареї не розряджалися, перетікання струму з старих на нові наче не було).

Єдине шо батарейкі не Пілони, але майже всі брендовані працють однаково

Думаю, у разі під'єднання окремих батарей в єдиний масив важливо впевнитися, що окремі батареї "зібралися" в єдиний масив, тоді master BMS буде коректно коригувати напруги й струми, повідомляючи такі обмеження інвертору.

Нещодавно бачив батареї дуже схожі за виглядом на Pylontech, а саме Ugreen. Специфікація Ugreen виглядає майже один в один як специфікація Pylontech.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, Pepta сказав:

Навіщо в деяких BMS зроблено по 2 провіда на B- та P- підключення?

між цими виводами в БМС токовий шунт - вимірювач струму, і ключі відключення

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, yur43 сказал:

між цими виводами в БМС токовий шунт - вимірювач струму, і ключі відключення

Він має на увазі чому по два Б та П дрота. Тому що 2 дроти по 16 зручніше ніж один шланг на 35

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, Enot123h сказал:

Він має на увазі чому по два Б та П дрота. Тому що 2 дроти по 16 зручніше ніж один шланг на 35

Дякую, тепер зрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...